Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poikani seurustelee yh:n kanssa:(

Vierailija
29.01.2014 |

Onko väärin haluta että eroavat? Poikani saisi paremmankin. Kyseessä 25 vuotias poika ja saman ikäinen nainen jolla 4.v tyttö.

Kommentit (214)

Vierailija
121/214 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa päivittämään tilannetta. Nyt on kahviteltu, aika mitäänsanomaton olo jäi siitä illasta. Kaikki olivat tosi vaikeina eikä meinattu keksiä puheenaiheita. Poikani ja tämä naisensa vilkuilivat toisiaan ja vaikuttivat koko ajan siltä että heillä olisi muka kiire johonkin. Mitään eivät puhuneet omista asioistaan, poikani vaikutti etäiseltä ja kireältä, voisiko johtua siitä että olivat riidelleet ennen meille tuloa. Nyt se asia on kuitenkin hoidettu alta pois, tuskin ihan äkkiä tarvitsee taas kylään kutsua. Poikani on tietenkin kotiinsa aina tervetullut. Saa nähdä mihin kaikki johtaa, eroa toivon edelleen, yhteenmuuttoa ja raskautta pelkään. Ap

Vierailija
122/214 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 11:07"]

Pitkästä aikaa päivittämään tilannetta. Nyt on kahviteltu, aika mitäänsanomaton olo jäi siitä illasta. Kaikki olivat tosi vaikeina eikä meinattu keksiä puheenaiheita. Poikani ja tämä naisensa vilkuilivat toisiaan ja vaikuttivat koko ajan siltä että heillä olisi muka kiire johonkin. Mitään eivät puhuneet omista asioistaan, poikani vaikutti etäiseltä ja kireältä, voisiko johtua siitä että olivat riidelleet ennen meille tuloa. Nyt se asia on kuitenkin hoidettu alta pois, tuskin ihan äkkiä tarvitsee taas kylään kutsua. Poikani on tietenkin kotiinsa aina tervetullut. Saa nähdä mihin kaikki johtaa, eroa toivon edelleen, yhteenmuuttoa ja raskautta pelkään. Ap

[/quote]

No, en minäkään tuollaiselle äidille kertoisi omia kuulumisiani. Enintään olivat riidelleet siitä, että onko luoksesi pakko tulla. Kummallekin oli varmaan selvää se, että ainoastaan poikasi oli tervetullut, hänen kumppaninsa ei. Todennäköisesti tuo poikasi naisystävä on ollut sitä mieltä, että äideille annetaan mahdollisuus. Poikasi varmaan harasi tapaamista vastaan: häpeää sinua ja sinun asenteitasi. Siitä se kireä tunnelma johtui

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/214 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän vanhan viestiketjuni sattumalta. Edelleen ovat yhdessä nämä kaksi, poikani ja yh. Meidän kadhen välit ovat melko ennallaan vaikka eivät meillä juuri käykään muuta kuin nopeasti pistäytymässä. Yhdessä asuvat eikä loppua näy. Olen nyt jo pääsemässä yli pahimmasta tämän asian suhteen. Ei kai auta muu kuin hyväksyä tilanne ja poikani valinta.Ap

Vierailija
124/214 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa tuo jankuttaa. :DDD

Vierailija
125/214 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiselle kirjottajalle sanoisin, että kannattaa hyväksyä se YH. Et kohta poikaasi näe, jos vaistoaa, että et hyväksy heidän rakkauttaan. Et näe sitten mummona muitakaan lapsen lapsiasi.

Se ei naista pahenna, jos on nuorena lapsen tehnyt, mahdollisesti jonkun pölljän kanssa.

Se on vaan niin, että lapset päättää omista tekemisistään ja vanhemmat hyväksykööt sen. (tietysti voi hieman joskus varovasti ohjailla, mutta jo silloin ollaan punasella)

Ja mä oon äijä, aikonaan YH.      -"miniät syö mun kädestä"

Vierailija
126/214 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-pakkomielteinen on sama mt-ongelmainen palstailija kuin asperger-pakkomielteinen? Kirjoitustyyli täsmää.

Vierailija
127/214 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap on kehittänyt strategian millä saat poikasi järkiintymään?

Vierailija
128/214 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monta syytä, miksi äidit eivät pidä poikansa tai tyttärensä puolisosta. Jotkut syyt ovat ymmärrettävämpiä, toiset eivät. Ja kuka on määrittelemään sitä, mitä meissä kussakin liikkuu päässämme?

Joten oikeastaan kysymyksesi on täysin älytön. Helppohan tässä on teitä tuntematta sanoa, että tottakai on selvää ettet halua poikasi seurustelevan yh-äidin kanssa. Tai että tottakai on selvää, että olet ilkeä nainen.

Kumpikin vaihtoehto on yhtä lailla totta. Luoja meitä varjelkoon noin kapeaotsaisista ihmisistä, joilta riittää hyväksyntää vain suppealle osalle ihmiskuntaa. Entä jos poikasi olisi yh? Toivoisitko sinä hänelle uutta vaimoa, ja että tämän vaimon suku hyljeksisi poikasi lapsia?

Tiedätkö lainkaan mitä empatia tarkoittaa? Yritäpä nyt asettautua poikasi tyttöystävän ja ennenkaikkea tämän lapsen asemaan.

Voihan olla, että poikasi tyttöystävä ei "kelpaisi" sinulle muutenkaan - kemianne eivät kohtaa tai hän jatkuvasti loukkaa sinua. No sitten on ymmärrettävää, ettet välittäisi hänen olevan suvun parissa. Mutta sillä asialla ei sitten ole mitään tekemistä naisen yksinhuoltajuuden kanssa.

Lähisuvussamme on kärkevä rouvashenkilö, jonka poika joku vuosi sitten nai yksinhuoltajaäidin jolla 8-vuotias tyttö. Vähän mietittiin suhteen alkuaikana, miten siinä menee anopin kanssa. Tämä rouva yllätti meidät kaikki sanomalla jo ensikohtaamisella pikkutytölle: minä olen sitten ihan yhtä lailla sinulle mummi kuin muillekin poikieni lapsille.

Tämä oli kauneinta, mitä minusta pienelle ihmiselämälle voi sanoa ja tehdä.

Toivoisin, että myös sinä osaat hypätä omien varjojesi yli.

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 06:04"]

Onko väärin haluta että eroavat? Poikani saisi paremmankin. Kyseessä 25 vuotias poika ja saman ikäinen nainen jolla 4.v tyttö.

[/quote]

Vierailija
129/214 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on teidän mielipiteenne sotatilanteessa tapahtuvista raiskauksista?  Onko normaalia, että nuoret miehet jotka elävät poikkeustilassa, panevat jokaiseen vastaantulevaan reikään, ja meidän naisten pitää vaan hyväksyä tämä tosiasiana eikä pullikoida vastaan?

Vierailija
130/214 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kyllä ymmärrän. En ite koskaan olisi minkään yh:n kanssa. Tai edes sellasen kanssa jolla on lapsi. Mua joskus jopa ihmetyttää, kun miehet tulee baarissa iskeen ja ohimennen kertoo, että niijoo, mulla on lapsi. En todella ole sen kiinnostunut. Ihmettelen miehiä, jotka jonkun yh:n kanssa alkavat säätäämään. Ite en alkais missään tapauksessa.

Vierailija
131/214 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HaHa ihan oikein sulle. Kai on vauva tulossa!!!!

Vierailija
132/214 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 06:10"]Tämä ei valitettavasti ole provo. Poika on kuopukseni ja tietenkin toivoisin hänelle mahdollisimman hyvän elämän jonkun kivan tytön kanssa, en kenenkään jo tuossa iässä toisella kierroksella olevan kanssa. Pelkään jatkuvasti että tulee uudelleen raskaaksi pojalleni. AP
[/quote] kuule, monellakohan kierroksella poikasi tai nainen on parisuhteiden tai panojen suhteen-et kuule voi tietää. anna asian olla, se ei kuulu sulle!

Vierailija
133/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono provo..jos poikasi olisi 15v ymmärtäisin ehkä kysymyksen.

Vierailija
134/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 06:04"]

[/quote]

Ei kai se huono vain sen takia ole, että on yh? Entäs jos poikasi lopettaa sinuun yhteydenpidon koska et arvosta hänen valintoja?

Vierailija
135/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei valitettavasti ole provo. Poika on kuopukseni ja tietenkin toivoisin hänelle mahdollisimman hyvän elämän jonkun kivan tytön kanssa, en kenenkään jo tuossa iässä toisella kierroksella olevan kanssa. Pelkään jatkuvasti että tulee uudelleen raskaaksi pojalleni. AP

Vierailija
136/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on kyllä vähentänyt käyntejään huomattavasti tavattuaan tämän yh:n, itse olen nähnyt heitä yhdessä vain kaupassa eli luultavasti poikani tietää mielipiteeni ja häpeää kun ei tuo naistaan meille. Ap

Vierailija
137/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa...niin minunkin poikani, itseasiassa kaksikin poikaa :D Mukavia naisia molemmat ja heidän lapsensa!!

Mitäpä jos kutoisit itselles vähän löysemmän pipon??

Vierailija
138/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä olen sitten vain niin vanhanaikainen että tälläinen on mielestäni outoa ja väärin. Itse ydinperheessä kasvanut kuten poikanikin, luulisi hänen haluavan samaa ja ihan oman perheen lapset, ei kenenkään vanhaa. Ap

Vierailija
139/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletpas "kiva" anoppi. Jospa päivittäisit itsesi 2010-luvulle? Ei ole enää 50-luku, luojan kiitos!

Vierailija
140/214 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi tämä on poikani ensimmäisiä pidempiä ja vakavampia suhteita. Tyttöjä tämäkin paikkakunta pullollaan niin joukosta valitsee sitten itselleen pienen lapsen äidin. En ymmärrä :( Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän