poikani seurustelee yh:n kanssa:(
Onko väärin haluta että eroavat? Poikani saisi paremmankin. Kyseessä 25 vuotias poika ja saman ikäinen nainen jolla 4.v tyttö.
Kommentit (214)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 17:32"]
Mielestäni ap on ihan oikeassa, harvemmin yh-äiti on kunnollinen nainen. Jotain vikaa on naisessa joka pullauttaa lapsen heti sille ensimmäiselle.
Jotenkin löyhämoraalisia ovat.
[/quote]
Entäpä ne kiltit tytöt jotka on menneet oikeasti nuorina neitsyinä naimisiin ja sen jälkeen pullauttaneet lapsia sille ainoalle elämänsä rakkaudelle, joka päättääkin alkaa elämään moraalittomasti joskus nelikymppisenä ja jättää perheensä, jolloin tuo nainen jää yksinhuoltajaksi? Onko vika silloinkin vain naisessa ja tuleeko kiltistäkin naisesta heti "lortto" kun mies lähtee? Tai miksi edes kysyn...tietenkin tulee! Sillä AV on nykyisin pelkästään vihaisten naisvihaajien palsta, jotka eivät edes halua ajatella.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 06:04"]
Onko väärin haluta että eroavat? Poikani saisi paremmankin. Kyseessä 25 vuotias poika ja saman ikäinen nainen jolla 4.v tyttö.
[/quote]Eipä poikasi tarvi enään alkaa rustaileen lapsia. sinäkin oot sitten puolimummo.
En minäkään toivoisi pojalle naista jolla lapsi/lapsia. Täytyypä alkaakin valistaan jo. Poika vasta 17 vee.
Pakko myöntää, että ei toi minullekaan, poikien äidille, mikään ideaalitilanne olisi. Tosi nuoria ovat vielä ja jos tuossa edetään perhe-elämään, todennäköisyydet erolle ovat toosi isot kun ollaan kolme-neljäkymppisiä. Näin se vain valitettavasti usein menee. Sitten iskee se menovaihe kun on heti parikymppisenä sitoutunut perherumbaan. Toivoisin, että sen sijaan poikani eläisivät vielä huoletonta nuoruuttaan tuossa vaiheessa. Mutta jos nyt tuolla tavoin kävisi ja poikani olisi onnellinen, tukisin häntä. Ensisijaisesti toivoisin kuitenkn jotain muuta polkua heille jos saisi valita.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 06:10"]
Tämä ei valitettavasti ole provo. Poika on kuopukseni ja tietenkin toivoisin hänelle mahdollisimman hyvän elämän jonkun kivan tytön kanssa, en kenenkään jo tuossa iässä toisella kierroksella olevan kanssa. Pelkään jatkuvasti että tulee uudelleen raskaaksi pojalleni. AP
[/quote]Ymmärrän huolesi. Mulla ei just ihan ajankohtainen.
Kivaa lueskella tätä yksinhuoltajia haukkuvien ketjua, koska oma avioliittoni päättyi miehen uskottomuuteen. Sairastuin syöpään ja nyt takana on jo melkein kolme vuotta kestänyt taistelu, jonka aikana hiukset ja ripset on lähteneet ja painoakin lähtenyt normaalipainoisesta naisesta toistakymmentä kiloa. Lapsi on, teini, asuu edelleen kotona. Mies ei jaksanut sairastumistani, vaikka takana oli jo melkein kaksikymmentä vuotta yhteiseloa. Mies kävi terapiassa aluksi, mutta sairaalajaksojen aikana hän alkoi purkaa suruaan ystäviensä kanssa käymällä viihteellä, josta tapasi vuosi sitten naisen johon rakastui.
En syytä miestä, enkä itseäni. Ja AV:n miesasiamiehet saa vapaasti huoritella minua, mitäs kaikkea kivaa te pojat keksittekään tästä mun tilanteesta? Maailma on tosiaan julma paikka.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 17:32"]
Mielestäni ap on ihan oikeassa, harvemmin yh-äiti on kunnollinen nainen. Jotain vikaa on naisessa joka pullauttaa lapsen heti sille ensimmäiselle.
Jotenkin löyhämoraalisia ovat.
[/quote]
En tosiaan ymmärrä tätä katkeruutta ja vihaa yksinhuoltajia kohtaan. Yksinhuoltajat todistetusti seisovat lapsen takana ja rinnalla, kun toinen menee menojaan eikä välitä. Sitä paitsi ap:n pojalla olisi todennäköisesti vielä poikuus tallella, jos ei olisi tutustunut tähän yksinhuoltajaan. Sen verran tuntuu olevan äitinsä tossun alla reppana.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 06:13"]
Poikani on kyllä vähentänyt käyntejään huomattavasti tavattuaan tämän yh:n, itse olen nähnyt heitä yhdessä vain kaupassa eli luultavasti poikani tietää mielipiteeni ja häpeää kun ei tuo naistaan meille. Ap
[/quote]
Tai sitten elää omaa elämäänsä eikä joka käänteessä vieraile sun luona. Kunnioittaisit vähän omaa poikaasi ja antaisit tehdä omat valintansa. Mä olen tehnyt niin ja uskon, että jos rupeaisin päsmäröimään lasteni puolisoita kohtaan niin valitsisivat puolisonsa eivätkä minua. Ja se on HIENOA. Samaa odotan omalta mieheltäni. En sitäpaitsi voisi sietää, että omat vanhempani olisivat kertoneet minulle, kuka minulle käy tai ei käy. Älä elä poikasi puolesta.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 16:25"]
Minulla on kyllä mies, 30 vuotta oltu yhdessä. Mieheni sanoo ettei halua puuttua asiaan, ettei se muka kuulu meille. Tyypillinen mies siis. Ap
[/quote]
Provo paljastui tässä viestissä. Kun on oikeasti ollut 30 vuotta jonkun kanssa yhdessä niin kohtelee puolisoaan jo persoonana, ei väheksyen tällä tavalla kuten ap. Mikäli ap tosiaan ajattelee miehestään näin, niin taitaa elää pelkässä kulississa, mikä taas selittäisi ap:n ajatusmaailman ohuen sisällön.
Oma mieheni on erittäin kiinnostunut osallistumaan lastemme elämää koskeviin päätöksiin ja isoihin muutoksiin. Ap puolestaan vaikuttaa olevan avioliitossaan "käytännössä yksinhuoltaja".
Ap, en tiedä jaksatko lukea näin pitkälle, kun kommentteja on älytön määrä, mutta ymmärrän huolesi ja pelkosi täysin. Kerran yh, aina yh, jos hankkiutuu nyt pojallesi raskaaksi ehtii lisääntyä vielä sen jälkeen muutaman miehen kanssa. Jokainen todella ansaitsee parempaa, en tiedä mikä saisi poikasi elämän takaisin raiteilleen, mutta parasta olisi saada nainen rysän päältä pettämisestä kiinni, niin poika näkisi mikä tämä on naisiaan. Olisiko sinulla jotain miespuolista tuttavaa, joka suostuisi makaamaan naisen kanssa poikasi pelastamisen nimissä?
Miksi jonkun pitää kiljua jopa tällaisesta asiasta provoa? Kai ihminen saa olla aikuisestakin lapsesta huolissaan, jos tämä on tekemässä elämänsä virheen, joka pahimmillaan tuhoaa koko loppuelämän. En haluaisi nähdä edes kaverimiestä sekaantumassa yh- naiseen.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 06:20"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 06:10"]
Tämä ei valitettavasti ole provo. Poika on kuopukseni ja tietenkin toivoisin hänelle mahdollisimman hyvän elämän jonkun kivan tytön kanssa, en kenenkään jo tuossa iässä toisella kierroksella olevan kanssa. Pelkään jatkuvasti että tulee uudelleen raskaaksi pojalleni. AP
[/quote]
Yli 50% suhteista päätyy eroon joten "toisella kierroksella" olevia saattaa olla muitakin. Mutta jos nyt päämäränne on löytää JO 25v pojallenne neitsyt niin onnea etsintöihin..
[/quote]
Oletko idiootti ehkäisystä kuullut? Ei se tavara käytössä kulu, fiksu ei kuitenkaan jokaiselle panolle väännä kakaraa. 25- vuotiaat yh- huorat ovat aika harvinaisia, 40 ja toisella kierroksella on eri asia, voi sitten ottaa itselleen kumppanin, jolla myös turhia menneisyyden rahareikiä ruokittavana. Tiedoksesi: vakavan suhteen puuttuminen ei tarkoita sitä, että ei olisi ikinä seksiä harrastanut.
Minä näkisin mieluummin poikani kanssa useamman sadan miehen kanssa maanneen lapsettoman naisen kuin yhden kanssa naimisissa olleen, jolla on lapsia edes yksi kpl.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:34"]
Ap, en tiedä jaksatko lukea näin pitkälle, kun kommentteja on älytön määrä, mutta ymmärrän huolesi ja pelkosi täysin. Kerran yh, aina yh, jos hankkiutuu nyt pojallesi raskaaksi ehtii lisääntyä vielä sen jälkeen muutaman miehen kanssa. Jokainen todella ansaitsee parempaa, en tiedä mikä saisi poikasi elämän takaisin raiteilleen, mutta parasta olisi saada nainen rysän päältä pettämisestä kiinni, niin poika näkisi mikä tämä on naisiaan. Olisiko sinulla jotain miespuolista tuttavaa, joka suostuisi makaamaan naisen kanssa poikasi pelastamisen nimissä?
Miksi jonkun pitää kiljua jopa tällaisesta asiasta provoa? Kai ihminen saa olla aikuisestakin lapsesta huolissaan, jos tämä on tekemässä elämänsä virheen, joka pahimmillaan tuhoaa koko loppuelämän. En haluaisi nähdä edes kaverimiestä sekaantumassa yh- naiseen.
[/quote]
Ap, tyylisi tunnistaa ja nyt menet jo liian pitkälle. Onko sairaan vihasi takana miehesi menneisyys, hänellä on aiemmasta suhteesta lapsia joita et hyväksy?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:23"]
Voi jumalauta. Pikkusen toistakin näkökulmaa tähän asiaan ap:lle:
Jäin yksinhuoltajaksi kun lapseni oli 1vuotias. Olin aivan loppuunpalanut raskausajan ja vauvavuoden tuomista muutoksista, ihana mies muuttui tänä aikana itsekkääksi alkoholistiksi jota muun ohella yritin auttaa mutta tilanne vaan paheni. Nyt 3 vuotta asioita käsiteltyäni alan pääsemään pikkuhiljaa jaloilleni ja voisin taas kuvitella luottavani siihen että hyviäkin miehiä on ja uskaltautua uuteen suhteeseen, mutta jos se kariutuisi moisen "anopin" takia niin tulisiko sulle siitä hyvä mieli?
[/quote]
Miksi sinun pitää iskeä yh- kyntesi lapsettomaan mieheen? Etsi joku yhtä huonossa jamassa oleva, niin ketään ei harmita. Mutta ei, aina pitäisi saada parasta vaan.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 08:23"]
Voi jumalauta. Pikkusen toistakin näkökulmaa tähän asiaan ap:lle:
Jäin yksinhuoltajaksi kun lapseni oli 1vuotias. Olin aivan loppuunpalanut raskausajan ja vauvavuoden tuomista muutoksista, ihana mies muuttui tänä aikana itsekkääksi alkoholistiksi jota muun ohella yritin auttaa mutta tilanne vaan paheni. Nyt 3 vuotta asioita käsiteltyäni alan pääsemään pikkuhiljaa jaloilleni ja voisin taas kuvitella luottavani siihen että hyviäkin miehiä on ja uskaltautua uuteen suhteeseen, mutta jos se kariutuisi moisen "anopin" takia niin tulisiko sulle siitä hyvä mieli?
[/quote]
Miksi sinun pitää iskeä yh- kyntesi lapsettomaan mieheen? Etsi joku yhtä huonossa jamassa oleva, niin ketään ei harmita. Mutta ei, aina pitäisi saada parasta vaan.
[/quote]
Boring...Sulta lipsuu ote jo tosi pahasti, vaikutat enää vain hullulta.
Tiedoksi ap:lle: Tuossa sinun valtataistelussasi siitä, kuka on poikasi elämän nainen, sinä häviät, ja niin pitää ollakin aikuisella miehellä. Kuinka kauan ajattelit yrittää hallinnoida 25-vuotiaan miehen elämää? Olet oikea äiti helvetistä, säädät naisystävätkin. Arvaan, että haluaisit valita vaatteetkin. Tuolla manipuloinnilla vahingoitat vain itseäsi ja erkaannut pojastasi vielä enemmän.
Voihan tietysti myös olla, että poikasi rakastettu tulee jossakin vaiheessa tulokseen, että olet ihana mies, mutta äitisi on niin hirveä minua ja meitä ja lastani kohtaan, että en voi jatkaa, ja särkee poikasi sydämen, niin että poikasi alkaa juora ja harrastaa irtosuhteita ja lopun ikää haikailee sen "yh:n" (jota äiti ei hyväksynyt) perään. Kuten prinssi Charles.
Ihan oikeasti, jos sinulla vielä on vaikutusvaltaa poika parkaan, saatat tietysti onnistua erottamaan hänet rakastetustaan, mutta helposti pilaat kaikkien elämän. Ehkä et itse koskaan ole kokenut rakkautta. Se voi kyllä saada katkaisemaan välit äitiin tai vaikka luopumaan kruunustakin, mutta sitäkö haluat.
Tämä keskustelu on niin paskoja provoja täynnä, ettei jaksa edes lukea loppuun. AV:sta on tullut joku ihmeen mielenterveyshäiriöisten pöytälaatikkokirjailijoiden temmellyskenttä. Menee maku koko palstasta, kun aikuiset ihmiset ei osaa enää muuta tehdä, kuin keksiä satuja toistensa perään ja trollailla. Hihittelevät sitten kaikessa yksinäisyydessään, että lankesit mun provoon, hihhih! Tai onko täällä enää aikuisia, vai vain pelkkiä teinejä?
Jospa poika saisi itse päättää kuka on se hänelle se mieluisin. Hän kun joutuu naisensa kanssa elämään vielä silloinkin kun olet itse siirtynyt ajasta ikuisuuteen.
Oma äitini meni uusiin naimisiin kun olin 7v. Hänen uusi anoppinsa ja appensa hyväksyivät meidät perheeseen ilman rutinoita.
On kyllä omituinen ketju..onko täällä pelkkiä yh joilla lapsia suuntaan jos toiseenkin kun noin kamala äläkkä nousi. Ainakin ovat yliedustettuina. Ei siinä ole pahaa jos on yh, ei tosiaan mutta omat rajoitteensa se uudelle parisuhteelle asettaa.
Melkein jokainen, normaali äiti ja isä toivoo lapsilleen aina vain parasta. Ja jos valinnanvaraa on, naisehdokkaat muuten tasaveroisia, jollain vain lapsi/lapsia vaikka lyhytkestoisista suheista, toisella taas ei lapsia. Kumman toivoisitte sen pokanne joka on jo mies ottavan?
Jokainen ymmärtää että nuoren ihmisen on helpompaa aloittaa parisuhde, vakava suhde lapsettoman ihmisen kanssa, säästyy aika monelta, sehän on totuus!
Jos se niin helppoa olisi, ei olisi uusioperhe, kenen lapsi, sisarpuoli-isä-äiti-ex se ja se, mummot ja tekomummotkin mukana sotkuja ja kuka maksaa mitä, häh.
Sehän on ihan fakta mitä useampi on soppaa sotkemassa sitä sotkusemmaksi menee. Kaikkihan voi mennä oikein hyvin mutta ei haittaa ollenkaan jos on realisti tässä asiassa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 06:04"]
[/quote]
Ei ole väärin, ihan ymmärrettävää erttä haluat pojallesi parempaa. Ongelmia vaan tiedossa pojallesi jos tuohon ansaan menee.
Jos naisen lapsi on ikävä tyyppi ja lapsen isä aiheuttaa hankaluuksia, niin on ihan ymmärrettävää, että haluat heidän eroavan.