poikani seurustelee yh:n kanssa:(
Onko väärin haluta että eroavat? Poikani saisi paremmankin. Kyseessä 25 vuotias poika ja saman ikäinen nainen jolla 4.v tyttö.
Kommentit (214)
Millä vuosiuhannella elät? Ei tarvitse suomalaisen naisen ketään nalkkiin panna. Kyllä mepärjäämme ilman miestäkin. Rakkaus ja kumppanuus ei ole nalkkiin panemista.
Itse olisin onnellinen jos poikani löytäisi yh:n.
Ihan varmasti :D :D
Jos sinun mieltäsi pitää ylhäällä se, että olet yh ja haluat lapsillesikin sen vuoksi yh-puolisot, elä toki fantasiassasi. Maailmaa kuuluukin katsoa hieman vaaleanpunaisten lasien läpi. Se ehkäisee tehokkaasti masennusta, joka on huonosti toimeentulevien ja kouluttmattomien ongelmana. Useimmat yh:t kuuluvat valitettavasti juuri tähän luokkaan. Siksi en itse suosittelisi heitä pojillesi puolisoiksi mutta toisaalta ei se ole tyhmä, joka heittäytyy elätettäväksi vaan se joka elättää. Onnea pojillesi puolisonvalintaan! Äippää kannattaa aina kuunnella, tai sitten ei.
Isäni ja äitini päätyivät yhteen 70-luvulla, isälläni oli kaksi lasta edellisestä liitosta. Isosiskoni kuulemma keksi sanoa äidinäitiäni mammaksi, kai siksi ettei tämä ollut hänen oikea mummonsa. Biologisia lapsenlapsia äitini vanhemmat saivat vähän myöhemmin, kun minä synnyin ja vielä vähän myöhemmin serkkuja syntyi. Kaikki me kuitenkin sanoimme isoäitiä mammaksi, koko suku :) Sittemmin myös minun vanhempani erosivat ja eron jälkeen siskoni tapasi mammaa harvemmin mutta silloin tällöin hänkin. En tietenkään tiedä, miten nuo ensi kokemukset mamman ja papan ja isäni lasten kanssa toimivat, mutta niinä vuosina kun koko perhe oli koossa ja joista jotain muistan, kyllä me olimme siskoni kanssa yhtä lailla mummolassa. Veli oli jo aika iso, kun vanhempani tapasivat ja pysyi etäisempänä niin äidilleni kuin isovanhemmillenikin.
Jos jo 70-luvulla osattiin niin eiköhän tänä päivänä olla vielä tottuneempia uusperhekuvioihin.
Poikasi on selvästi löytänyt upean naisen, kun haluaa hänen kanssaan olla lapsesta huolimatta! Onhan se yleensä lapsettomalle nuorelle miehelle melkoinen hyppäys perhe-elämään alkaa elää naisen kanssa, jolla on jo lapsia.
Nyt ap yritä sabotoida se liitto. Poikasi elämä menee pilalle tollaisen lorton kanssa.
Ymmärrän Ap:n huolen. Mites yhteenmuutto? Muuten riittäisi kaksio mutta lapselle täytyy olla oma huone, eli poikasi joutuu kuitenkin välillisesti maksumieheksi.
Olen poikasi ikäinen ja tuttavieni lapsista suurin osa on vahinkoja. Mulla ei "satu olemaan" lapsia, koska olen osannut huolehtia ehkäisystä, eivätkä suhteeni ole vielä koskaan johtaneet avioliittoon asti. Musta on tullut todella konservatiivinen katsoessani tuota "tehdään lapsia vähän jokaisen vastaantulijan kanssa"-touhua.
Yhteen eivät toivon mukaan ole ihan heti muuttamassa. Toisaalta saman katon alla asuessaan poikani saattaisi nopeammin tajuta asioiden oikean laidan j huomaisi ettei perhe -elämä sovi hänelle.Ap
Voi kun munkin poika löytäisi jonkun topakan vaikka vähän vanhemmankin yh:n komentamaan sitä. Mitään kikattavaa teinihupakkoa en toivo hänen löytävän.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:38"]
Yhteen eivät toivon mukaan ole ihan heti muuttamassa. Toisaalta saman katon alla asuessaan poikani saattaisi nopeammin tajuta asioiden oikean laidan j huomaisi ettei perhe -elämä sovi hänelle.Ap
[/quote]
Miksi perhe-elämä ei sovi pojallesi? Mikä meni vikaan kasvatuksessa? Vai kuvitteletko vain?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 06:04"]
Onko väärin haluta että eroavat? Poikani saisi paremmankin. Kyseessä 25 vuotias poika ja saman ikäinen nainen jolla 4.v tyttö.
[/quote]
Tämä olisi voinut olla ex-anoppikokelaan valitus 18 v. sitten. :)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 22:40"]
Voi kun munkin poika löytäisi jonkun topakan vaikka vähän vanhemmankin yh:n komentamaan sitä. Mitään kikattavaa teinihupakkoa en toivo hänen löytävän.
[/quote]
Taidat olla yh?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 08:00"]
No mä kyllä ymmärrän. En ite koskaan olisi minkään yh:n kanssa. Tai edes sellasen kanssa jolla on lapsi. Mua joskus jopa ihmetyttää, kun miehet tulee baarissa iskeen ja ohimennen kertoo, että niijoo, mulla on lapsi. En todella ole sen kiinnostunut. Ihmettelen miehiä, jotka jonkun yh:n kanssa alkavat säätäämään. Ite en alkais missään tapauksessa.
[/quote]
Paitsi jos se olisi Maria Jungner, Tanja Karpela, Niina Herala, Minna Haapkylä... tätä luetteloa voisi jatkaa vaikka miten. Koettakaahan nyt päästä nykyaikaan ja karistaa menneiden aikojen stereotypiat silmistänne näkökykyä vääristämästä. Yh:t ovat tavallisia naisia, haloo, joka toinen avioliitto päättyy eroon. Suurin osa löytää uuden.
Minäkään en sallisi poikani seurustella yh:n kanssa. Pitäähän sitä nyt joku laatutaso olla.
Ottamatta kantaa mihinkään muuhun on pakko kysyä: mikä saa kommentoivat, aikuiset ihmiset kuvittelemaan että tämä kyseinen yh olisi automaattisesti kouluttamaton lähiö-wt, lapsi olisi ollut vahinko tai ankkurilapsi tai muuta yhtä negatiivista?
Taisin lukea ketjun huonosti, sillä en mielestäni huomannut missään ap:n sanoneen että yh olisi ilman koulutusta tai töitä jne. Kaikkea hyvää teille kaikille jatkossa.