Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varttuneemmat, mihin asiaan tuhlasit liikaa aikaa, jos katsot elämääsi taaksepäin?

Vierailija
01.11.2025 |

Olen itse siis 33v., ja voin todeta jos tässä vaiheessa, että olen tuhlannut liikaa aikaa karvojen poistamiseen. Kenellekään ei minun karvat kuulu.

Olisi kiva kuulla joitain ns. kompastuskiviä, jotka voi lopettaa surutta ja keskittyä olennaisempaan.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlasin aikaa miettien mita muut ihmiset mahtavat minusta ajatella ja katumalla tekoja ja sanoja joissa ei oikeasti ollut vikaa. Suurin osa ei ajatellut minua ollenkaan, heilla oli omat murheensa.

Vierailija
2/57 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen, telkkari, some, alkoholin juominen, kaunistautuminen. Olisin senkin ajan lukenut, liikkunut, ollut kavereiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopisto-opiskeluun. En koskaan valmistunut ja opiskelu tuntui tervanjuonnilta. Tajusin vasta vanhempana että opiskelin täysin väärää alaa, joka ei sopinut mulle ollenkaan.

Vierailija
4/57 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteeseen, jossa olin onneton ja työpaikkaan, jossa olin onneton.

Vierailija
5/57 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikuin yliopiston kirjoilla 35 vuotta. En tosin tiedä olsiko mikään muuttunut jos olisin valmistunut aiemmin. 

Vierailija
6/57 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAUVAPALSTAILUUN

Vierailija
7/57 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomiseen. Sen tavan olen onneksi jo lopettanut kauan aikaa sitten. 

Vierailija
8/57 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa kauhealta, mutta sairaasta äidistäni ja hänen mukavuudestaan huolehtimiseen. Äidin sairaus kesti monta vuotta. Sinä aikana lapseni kasvoi pienestä koululaisesta abiturientiksi. Lapsi olisi tarvinnut enemmän tukea ja läsnäoloani noina vuosina. Sen sijaan kävin suunnilleen joka viikko vähintään yhtenä päivänä äitini luona ja ne käynnit veivät voimiani. Lisäksi puhelinsoitot, tavalliset työpäivät ja muut asiat.

Vierailija
9/57 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti exääni

Vierailija
10/57 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriin ihmissuhteisiin typerien ihmisten kanssa. Tämä heittämällä.

No joo. Tarvitseeko sanoa että olen itsekin ollut typerä kun tuollaisiin suostuin. Olin siis paljon kiltimpi ja ymmärtäväisempi. On helpotus kun tästä miellyttämishalusta pääsee irti, yksi parhaita asioita ikääntymisessä.

Vierailija
11/57 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ

Vierailija
12/57 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhan nuorena seurustelu ja avoliitto, siis leikittiin kotia omat suunnitelmat jäi toissijaiseksi

Vierailija
13/57 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnehäiriöiseen mieheeni. Aivan liikaa aivan liian kipeitä vuosia, joita olisi voinut parempaankin käyttää. 

Vierailija
14/57 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuuteen ja itsevihaan.

Vierailija
15/57 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlasin liikaa aikaa parisuhteeseen. Olemiseen ja maksamiseen. En elänyt, en nauttinut.

Vierailija
16/57 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen virhe: roikuin huonossa suhteessa turhan kauan. Olin 10 vuotta, kun 10 päivää olisi riittänyt.

Vierailija
17/57 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VAUVAPALSTAILUUN

Ajat ennen näitä juttelualustoja oli yksinäisille karuja. Just sayin'

Vierailija
18/57 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapalkkaiseen umpikujatyöhön jossa ei edennyt palkka eikä urakaan yhtään mihinkään, sinne meni hukkaan parhaat työvuodet :/

Vierailija
19/57 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäsin liikaa opiskeluaikoina. M48

Vierailija
20/57 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VAUVAPALSTAILUUN

En tiennyt, että alitajuntani voi kirjoittaa viestejä tänne; mutta nyt tuntuu sille, että se teki sen nopeammin kun itse ennätin kirjoittaa tänne enen kuin itse ennätin muutoin. Todellkin vauvapalstailuun. Pitäsikö osata hävetä vai olla tyytyväinen, että on löytänyt tällaisen paikan?