Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joutava lentely ympäri maailman on onneksi loppunut - toivottavasti pysyvästi!

Vierailija
23.10.2020 |

Toivotaan että kunnon korona kestää niin kauan esim. 10 vuotta, että saastuttavaihnisapinasuku saadaan oppimaan uudet käytösmallit.
Järjettömän lentely sinne sun tänne on kertakaikkiaan loputtava. Esim. kiinalaisten rahtaaminen Suomen Lappiin.

Kommentit (222)

Vierailija
1/222 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on sanottava, että kyllä matkailu palaa vähintäänkin ennalleen heti kun se on mahdollista.

Vierailija
2/222 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin kestää et Menee kaaliin esim. Tuolla töröhuulella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/222 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysn samaa mieltä Paheksun kaikkia turisteja syvästi Pysykää omassa maassanne ja kaikki lentokoneet alas. Myös autoilu, junailu ja laivailun on loputtava. Muurit kaikkien maiden rajoille ja valtioiden tulee pärjätä tästä lähin omillaan stna!!

Vierailija
4/222 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtyvät ralliauton rattiin ne, ei muutu mikään oikeastaan, kun ihmisillä on se vimma päästä lujaa. Miksi se sallitaan yhä?

Vierailija
5/222 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei paheksu Raahen terästehdasta (tuottaa 12% kaikista Suomen päästöistä) tai Viron kivihiilivoimalaa (päästöt 1,5 kertaa Suomen autoilun päästöt), mutta lentämistä vastustetaan, toki Kiinassa valmistetuilla vehkeillä

Vierailija
6/222 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Latviassa lentoyhtiö on lanseerannut kiertoajelut taivaalla.  Lähtö Riikasta, lentely ilmassa ja paluu Riikaan.  Onko turhempaa?

Vierailija
7/222 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti on sanottava, että kyllä matkailu palaa vähintäänkin ennalleen heti kun se on mahdollista.

Niin tekee. Lisäksi yksityisautoilu tulee lisääntymään räjähdysmäisesti ja julkisen liikenteen, kimppakyytien yms. suosio romahtamaan. Ihmiset haluavat pysyä etäällä muista ihmisistä tartuntariskin vuoksi ja kaikki kynnelle kykenevät alkavat kulkemaan omalla autolla.

Vierailija
8/222 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirtyvät ralliauton rattiin ne, ei muutu mikään oikeastaan, kun ihmisillä on se vimma päästä lujaa. Miksi se sallitaan yhä?

Laitapa lista niistä asioista joita mielestäsi ei tarvi kieltää, toisin sanoen lista asioista jotka ovat sinulle tärkeitä.

Vierailija
9/222 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa EI paheksuisi kivihiilivoimaloita ja terästehtaita. Ei se, että paheksuu yhtä saastuttamisen lajia tarkoita, että ei paheksuisi niitä muita.

Raahen terästehdas muuten pyrkii parantamaan toimintaansa. Siirtyvät hyödyntämään yhä enemmän kierrätysterästä. Pieni askel mutta parempaan suuntaan.

Kivihiilivoimalat pitää ajaa alas niin nopeasti kuin mahdollista, se kai on jokaiselle selvää.

Ja tietysti turha lentely (JA ralliautoilu) lopettaa välittömästi.

Olisi kiinnostava nähdä, ehdimmekö ajoissa vai tuleeko Maasta toinen Venus. Itse en enää ole sitä näkemässä mutta ehkä joku teistä nuoremmista on.

Vierailija
10/222 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei paheksu Raahen terästehdasta (tuottaa 12% kaikista Suomen päästöistä) tai Viron kivihiilivoimalaa (päästöt 1,5 kertaa Suomen autoilun päästöt), mutta lentämistä vastustetaan, toki Kiinassa valmistetuilla vehkeillä

Mitä tarkoitat ”Kiinassa valmistetuilla vehkeillä”? Esim Airbus tehtaat on Ranskassa, Boeingin Yhdysvalloissa, Embraer Brasiliassa....

Vierailija
11/222 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tajua, että lopulta kysymys on vapaudesta? Vapaudesta liikkua sinne minne itse haluaa. Se ollaan nyt viemässä meiltä ja te toopet ootte siitä iloisia.

Vierailija
12/222 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

....sanoo sellainen jolla ei ole varaa/uskallusta/kielitaitoa matkustella, katkeruuttaan purkaa. Tai on vaan umpimielinen joka ei ole kiinnostunut näkemään ja kokemaan.

Vierailija
13/222 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta kaikki se mitä minä en harrasta tai tarvitse tulee kieltää tai ainakin verottaa ankarasti!

Kaikkiea mitä minä harrastan tai tarvitsen tulee tukea runsasti verovaroin!

Vierailija
14/222 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänä aamuna kävi mielessä, että kaipaan nykyisin jopa työmatkoja. Yhden ulkomaan työmatkan ehdin alkuvuonna tehdä ennen kuin työmatkailu loppui. Kesällä tein yhden lomamatkan, jonka aikana kävin kolmessa eri maassa. Vielä loppukesästä haaveilin lähteväni jouluksi kauas Suomesta, mutta sen haaveen olen nyt siirtänyt tulevaisuuteen.

Ei ainakaan minun matkailuni lopu, se on vain tauolla.

Vierailija
15/222 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, onhan tässä vapaudestakin kysymys.

Meillä on vapaus päättää, yritämmekö säilyttää tämän pallon ihmiselle elinkelpoisena ympäristönä.

Vierailija
16/222 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö tajua, että lopulta kysymys on vapaudesta? Vapaudesta liikkua sinne minne itse haluaa. Se ollaan nyt viemässä meiltä ja te toopet ootte siitä iloisia.

Vasurien ikiaikainen unelma on täydellinen kontrolli (muista) ihmisistä sekä kaiken kieltäminen (muilta).

Vierailija
17/222 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ettei ketään kiinnosta kertakäyttömaskien ympäristökuorma. Ulistaan lentämisestä, mutta maskit pitkin maita ja mantuja on ihan ok, Kiinassa tuotettuna tietenkin.

Vierailija
18/222 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule loppumaan. Kaikenmaailman suvipitkäset ja muut instaturhimot pitävät siitä huolen.

Vierailija
19/222 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasurien ikiaikainen unelma on täydellinen kontrolli (muista) ihmisistä sekä kaiken kieltäminen (muilta).

Olen vasuri enkä halua kieltää lentämistä enkä kontroloida muita ihmisiä. Lisäksi teen kahta työtä. Enkä ole ainoa.

Vierailija
20/222 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan niitä unelmia olla utopialandiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme