Miten tyrmään nätisti miehen järkyt sisustusostokset?
On mullakin ongelmat... Mutta, meillä on alakerran vessa myös vieraiden käytössä. Sinne on huolella valittu nätit laatat, laadukkaat kalusteet, jne.
Pöntön kansi oli alkanut letkua. Mies oli yllärinä ostanut Bauhausista jonkun järkyn kannen, jossa pällistelee kolmiulotteisia delfiinejä! Apua!
Kansi on ihan törkeän näköinen. Todellinen WT-esine. Kun vessaan menee, ei sitä muuta ympäristöä huomaakaan kuin sen järkyttävän kannen ja ne delfiinien maireat hymyt.
Lisäksi se kansi on jotain mdf:ää, jota inhoan pytynkansimateriaalina.
Miten mä nyt sanon miehelle, että se kansi meni vaihtoon?
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:33"]
No tuota.Jos mahdollista, se kansi on paljon tuota kamalampi. Siinä on viisi delfiiniä, yksi oikein iso delfiininpää siinä kuvan edessä. Jotain keltaisia kaloja vielä taustalla ja jotain merikasveja.
Se "3D"-efekti on tuossa ehkä kamalinta. Ei ne miltään kolmiulotteisilta näytä. Ne näyttää vaan jotenkin...epätarkoilta.
Siis jos tuo olisi vaikka ihan tavallinen kuvakansi eikä mikään kolmedee, niin voisi vielä menetellä. Mutta on niin hirveä kitsch kuin maailmassa vaan voi olla.
ap
[/quote]
Olethan ottanut huomioon, että tarvitset 3D-lasit, jotta kannen kuviot näkyisivät oikein :)
POSLIINIkansi? Wow.
sanot vaan suoraan että aivan järkyttävä kansi, voitko poistaa. Sitä ennen käy hankkimassa valmiiski se posliinikansi, että wt-mies voi samalla kiinnittää sen.
Käy ostamassa parempi kansi ja vaihda se siihen. Ei pitäisi olla liian vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:46"]On mullakin ongelmat... Mutta, meillä on alakerran vessa myös vieraiden käytössä. Sinne on huolella valittu nätit laatat, laadukkaat kalusteet, jne.
Pöntön kansi oli alkanut letkua. Mies oli yllärinä ostanut Bauhausista jonkun järkyn kannen, jossa pällistelee kolmiulotteisia delfiinejä! Apua!
Kansi on ihan törkeän näköinen. Todellinen WT-esine. Kun vessaan menee, ei sitä muuta ympäristöä huomaakaan kuin sen järkyttävän kannen ja ne delfiinien maireat hymyt.
[/quote] voi helvetti! milloin tällä palstalla on tullut muotiin tuo wt ilmaus? onko se viljelijä joku vähä parempi ja hienompi ihminen niinku! oonko mä wt ku mä käyn lidlissä? heitä kansi helvettiin ja käy ostaa vaikka k raudasta uus. thats it.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 17:40"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:33"]
No tuota.Jos mahdollista, se kansi on paljon tuota kamalampi. Siinä on viisi delfiiniä, yksi oikein iso delfiininpää siinä kuvan edessä. Jotain keltaisia kaloja vielä taustalla ja jotain merikasveja.
Se "3D"-efekti on tuossa ehkä kamalinta. Ei ne miltään kolmiulotteisilta näytä. Ne näyttää vaan jotenkin...epätarkoilta.
Siis jos tuo olisi vaikka ihan tavallinen kuvakansi eikä mikään kolmedee, niin voisi vielä menetellä. Mutta on niin hirveä kitsch kuin maailmassa vaan voi olla.
ap
[/quote]
Olethan ottanut huomioon, että tarvitset 3D-lasit, jotta kannen kuviot näkyisivät oikein :)
[/quote]
Jösses. 3D-lasithan sieltä vessasta vielä puuttui.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:42"]
En ole hankkinut mitään sisustusjuttuja mieheltä kysymättä sen jälkeen, kun hän tänne muutti.
ap
[/quote]
Etkös sä kirjoittanut myös, että mies ei tykkää sun työhuoneeseen hankkimista verhoista? Eli ilmeisesti mies saa sanoa mielipiteensä, mutta sinä kuitenkin sisustat kuten haluat. Ha-loo, nainen. Kun miehesi muutti luoksesi, siitä tuli myös hänen kotinsa.
Vie ne delfiinit omaan vessaan ja vaihda edustusvessaan neutraali kansi, niin eivät ole vieraiden silmissä. Ei tuo ole niin vakavaa, ja koti on kuitenkin myös miehen koti, kuten moni on jo sanonutkin.
Mitä ne mammat piipittää täällä miesten oikeudesta sisustaa. Hei haloo, en minäkään antaisi miehen tuoda mitään järkkykamalaa pytynkantta meille, ja silti mies ei ole ollenkaan tossun alla sisustusasioissa. Homma toimii nähkääs niin, että KUMPIKAAN meistä ei osta sellaista tavaraa kotiin, jota toinen inhoaa. Kysymme toistemme mielipidettä ja päätämme yhdessä sisustuksen suuret linjat, joiden puitteissa hankintoja tehdään. Jos minä päättäisin tuoda meille kasan vaaleanpunaisia ruusutyynyjä moderniin olohuoneeseemme, niin varmasti mies käyttäisi veto-oikeuttaan ja sama toisinpäin, jos joku kammokansi meille ilmestyisi. Mutta se ei tarkoita, että jompi kumpi jotenkin jyräisi.
Ahahahahhahha, ei helvetti, päivän naurut! :D Siis aivan järkyttävä tuo kansi! Voi ap-parkaa, sanoisin kyllä miehelle, että valitettavasti tuo kansi saa nyt lähteä ja ostaisin itse uuden tilalle. Minullakin pieniä sisustuserimielisyyksiä miehen kanssa, hän mm. halusi laittaa seinälle jonkun kamalan taulun/kunniakirjan, jonka hän on saanut harrastuksen myötä. En nyt tavallaan voi olla totaalinen natsidiktaattori ja kieltää häntä laittamasta sitä kokonaan, se on nyt kompromissina makuuhuoneessa, jossa ainakaan vieraat ei sitä näe :S
Todella juntahtava maku. Sano suoraan että et tykkää siitä. Osta uusi paremmalla maulla. Kyllä me naiset nämä hommat klaarataan. Suukottele ja hali miestä ja anna tuutin täydeltä yön pimetessä.
Mua naurattaa tää ketju :D
anna sen wt-piecen olla siellä miehes iloksi jonku 2kk sitte hajotat sen ja kauhistelet kuinka tollaset muovit ei kestä ja ostat kalliin posliinisen...
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:48"]
Sanot vaan, ettet tykkää ja sun mielestä ei ole oikein, jos molemmille ei käy. Kyllä se ymmärtää, kun nätisti sanot. :)
[/quote]
No mitäpä jos ne naisen ehdotukset ei käy miehelle? Vai eikö niinpäin ole niin nopon nuukaa, että molemmille pitäisi käydä?
Hyvät naurut sain lueskellessani näitä juttuja.
3D lasit vessaan , uusia ulottuvuuksia ulosteistakin (yök).
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:46"]
On mullakin ongelmat... Mutta, meillä on alakerran vessa myös vieraiden käytössä. Sinne on huolella valittu nätit laatat, laadukkaat kalusteet, jne.
[/quote]
Siis mitä? Laittasin vitriiniin tai kehyksiin! Ihanaa kun mies on kiinnostunut KOTINSA sisustuksesta. Kertoo nimittäin paljon miehestä, ettei kaikki ole "hälläväliä tai vaimo päättää" tyyppejä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:56"]
Olisko kannattanut jossain vaiheessa kysyä miehenkin mielipidettä sisustuksesta?
[/quote]
Joo. No, se miehen mielipide on toisaalta, että jotain hemmetin akuankannaamoja pitäisi olla joka paikassa. Lakanoissa ja tauluissa jne. Miehen kädenjälki näkyy kyllä siinä, että meillä on pikkulapsenkokoinen Mikki-patsas, joka on alkanut ketuttaa mua niin, että jos joskus menen Disney-worldiin, vedän varmaan ekana Mikki-parkaa pataan, jos tulee lähelle virnuilemaan. :) Mikin lisäksi on Hessu-patsas... Oikeesti...
Ja sitten, kun ostin työhuoneeseen merihenkiset verhot, niin mies jaksaa vinkua, että ne on lastenhuoneen verhot. Kyseessä on siis laskosverho, tummansininen, jossa kuvioina saaristolaisvenevajoja (graafinen, ei valokuva) ja tummanpunaiset tereet.
[/quote]
Eli sinun makusi mukaan pitäisi sisustaa yhteinen koti?
[/quote]
Niin, no. Toivoisin, että se yhteisen kodin sisustus löytyisi yhdessä neuvottelemalla.
ap
[/quote]
"Yhdessä neuvottelemalla" kuulostaa siltä, että sä jyräät virheettömällä sisustusmaullasi miehen jokaisen ehdotuksen ja hankinnan. Koska miehen valinnat eivät vain sovi sinulle. Vitun pässi.
[/quote]
Jos mun mies alkaisi sirottelemaan jotain Mikki- ja Hessu-patsaita pitkin meidän kämppää, niin jyräisin minäkin moiset hirvitykset. Delfiinikuvioista pytyn kantta kestäisin ehkä vessassa jonkin aikaa katsella, mutta kyllä ns. oleskelutiloissa pitää olla sellaista, että molemmat tykkää.
Ap vaikuttaa kyllä vähän nipolta. Ai että mies on saanut oikein kaksi patsasta valita vaimon sisustamaan kotiin,kyllä nyt pitäisi olla tyytyväinen eikä yrittää valita vielä vessan pytyn kanttakin! :D Jos maut menee ristiin,tehdään kompromisseja. Itsekin olen jo pari vuotta katsellut seinälläni miehen torilöytöä, 3D-taulu jossa kissanpennut pelaa shakkia. Kaapista löytyy myös oksettavan siirappisia "rakas kullanmuru"-mukeja ja halivia haamuja esittävät maustesirottimet.Kaikki aivan liian lällyjä minun makuuni. Pidä ap vaikka silmät kiinni kun käyt alakerran vessassa,jos niin pahaa tekee pytyn kannen kuva :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:28"]
[/quote]
Tuohan voisi olla hauska väriläiskä jos vessa olisi muuten tyylikäs joku musta/valkea/harmaa. :)
Mulla oli sellanen delfiinipöntönkansi. Minusta se oli tosi hieno. Minulle on ihan sama pitääkö joku hiekkapillutylsimys sitä wt:nä vai ei. Olen ammatiltani sisustaja. Ei ole kukaan koskaan haukkunut tai irvistellyt millekään sisutusratkaisulleni. Mielestäni monesti miehet osaavat luonnostaan sisutaa paremmin kuin tylsät naiset, joille pitää olla seinätekstejä ja kaikki valkoista tai harmaata. Mitään jännittävää ei saa olla tai menee heti paskat housuun.
Siis mikset voi sanoa suoraan? Meillä mies välillä kaupassa esittelee jotain kamalaa ja sanon kyllä suoraan, että on ihan hirveä.