Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tyrmään nätisti miehen järkyt sisustusostokset?

Vierailija
27.01.2014 |

On mullakin ongelmat... Mutta, meillä on alakerran vessa myös vieraiden käytössä. Sinne on huolella valittu nätit laatat, laadukkaat kalusteet, jne.

Pöntön kansi oli alkanut letkua. Mies oli yllärinä ostanut Bauhausista jonkun järkyn kannen, jossa pällistelee kolmiulotteisia delfiinejä! Apua!

Kansi on ihan törkeän näköinen. Todellinen WT-esine. Kun vessaan menee, ei sitä muuta ympäristöä huomaakaan kuin sen järkyttävän kannen ja ne delfiinien maireat hymyt.

Lisäksi se kansi on jotain mdf:ää, jota inhoan pytynkansimateriaalina.

Miten mä nyt sanon miehelle, että se kansi meni vaihtoon?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oo provo niin siihen vois vahingos kaatuu kynslakanpoistoainetta

Vierailija
42/79 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, minä voisin ihan hyvin katsella delfiineja pytyn kannessa. Nykyinen on tylsän valkoinen. Ja kylpyhuone on juuri uusittu ja tuliterässä kunnossa. Lapsetkin tykkäisivät. Mutta mitään Mikki-patsaita en kyllä kestäisi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:24"]

Huonoin provo ikinä!

[/quote]

No olen mä huonompiakin aloituksia täältä lukenut. Mutta ap:n tyylistä tulee jännästi muru mieleen, olisko saman kirjoittajan näppäimistöltä?

Vierailija
44/79 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:48"]

Sanot vaan, ettet tykkää ja sun mielestä ei ole oikein, jos molemmille ei käy. Kyllä se ymmärtää, kun nätisti sanot. :)

[/quote]

Joo, mutta kyllä se loukkaantuu. On koko illan ollut, että hehe, etkö huomaa mitään uutta. Ja sitten kun menin vessaan, olin kiljua kauhusta, kun näin ne delfiinit.

Siis oikeasti, kansi ja rengas on vielä siniset, ei sovi vienosti vihreään vivahtavaan vessaan lainkaan.

Jos oliskin joku perusvessa, valkoiset kaakelit ja vaikka vähän nuhruista, niin tuollainen kansi olisi ok. Mutta nyt se pistää silmään kyllä, kun wc muuten mietitty loppuun asti.

Mä inhoan tuollaisia mukahauskoja sisustusjuttuja...

ap

[/quote]

Inhoan vienoa vihreää kaakeleissa, olisi edes perusvalkoinen mutta ei. Valkoinen on ihan tyylikäs jos on laadukasta materiaalia. Ei se mukamietitty vihreälle vähän vivahtava kaakeli ole kuin mukahiano. Ihan sama mitkä delfiinit siellä teillä pesii ja pärskii.

Vierailija
45/79 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun miehellä oli välkkyvä koira keskellä olohuoneen pöytää, kun kävin ensimmäistä kertaa. Maku ei ole muuttunut, mutta nykyään minä päätän sisustusratkaisuista meillä.

Vierailija
46/79 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki wc:hen seinätaulu, johon tulee teksti: "Siihen nähden kuinka huono sisustusmaku miehelläni on, hänellä on kuitenkin yllättävän hyvä naismaku". Tai jotain sentapaista, oma kieleni ei taivu sujuvampaan ilmaisuun näin aamulla.

Vierailija
47/79 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:56"]

Olisko kannattanut jossain vaiheessa kysyä miehenkin mielipidettä sisustuksesta? 

[/quote]

Joo. No, se miehen mielipide on toisaalta, että jotain hemmetin akuankannaamoja pitäisi olla joka paikassa. Lakanoissa ja tauluissa jne. Miehen kädenjälki näkyy kyllä siinä, että meillä on pikkulapsenkokoinen Mikki-patsas, joka on alkanut ketuttaa mua niin, että jos joskus menen Disney-worldiin, vedän varmaan ekana Mikki-parkaa pataan, jos tulee lähelle virnuilemaan. :) Mikin lisäksi on Hessu-patsas... Oikeesti...

Ja sitten, kun ostin työhuoneeseen merihenkiset verhot, niin mies jaksaa vinkua, että ne on lastenhuoneen verhot. Kyseessä on siis laskosverho, tummansininen, jossa kuvioina saaristolaisvenevajoja (graafinen, ei valokuva) ja tummanpunaiset tereet.

[/quote]

Eli sinun makusi mukaan pitäisi sisustaa yhteinen koti?

[/quote]

Niin, no. Toivoisin, että se yhteisen kodin sisustus löytyisi yhdessä neuvottelemalla.

ap

[/quote]

"Yhdessä neuvottelemalla" kuulostaa siltä, että sä jyräät virheettömällä sisustusmaullasi miehen jokaisen ehdotuksen ja hankinnan. Koska miehen valinnat eivät vain sovi sinulle. Vitun pässi.

[/quote]

Just.

Tässä on ehkä ongelmana se, että tämä on ollut mun koti ja mies muuttanut sitten tänne myöhemmin. Eli mulla on ne omat visiot, millaisena tämän näin jo kun asunnon ostin. Verhokin hankittu ennen miestä.

Mä en nyt tiedä, onko "hauska" wc-kansi joku sisustusratkaisu. Mun mielestä se on typerä. No, jos miettii miehen äidin kotia, niin näitä "hauskoja" sisustusjuttuja riittää. Sellaisia kuituvaloilla toteutettuja sisustusvalohärpäkkeitä. Jättimäinen, äijän pään mallinensäilytysrasia. Joku ihme tonttupatsas, joka onkin tarjottimenkannatusteline. Ja niin edelleen.

Kun mies muutti tänne, olen aina kysynyt hänen mielipidettään. Sanoin, että saa vaihtaa vaikka kaikki verhot, jos ei miellytä. Kunhan ne ei ole jotain akuankkaverhoja sitten. Mies kävi kaupassa tsekkaamassa verhojen hinnat ja totesi, että nämä mun valkkaamat on oikein hyvät...

En ole hankkinut mitään sisustusjuttuja mieheltä kysymättä sen jälkeen, kun hän tänne muutti.

ap

[/quote]

Eli teet kaikkesi, ettei mies vain tuntisi oloaan koitoisaksi? Sinun koti, sinun suunnitelmat.

Vierailija
48/79 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt vain sen kannen olla ja löysää pipoasi. Se on vain vessanpytyn kansi...

Vierailija
49/79 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtäpä, jos nyt kumminkin kokeilisit vaan suoraa ja rehellistä palautetta. Että anteeksi rakas, mutta tuo on aivan järkyttävän ruma, ja haluan tilalle jonkun neutraalin. Anna vänkyttää vastaan, pysyt rauhallisesti kannassasi ja käyt ostamassa tilalle jotain mieluista. 

Vierailija
50/79 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:43"]

"Miten mä nyt sanon miehelle, että se kansi meni vaihtoon?"

Et sano mitään, vaan ostat uuden sisustustyylin täydennykseksi wc-harjatelineen, jollaisen näin kerran Tukholmassa pilailu- ja krääsäesinekaupassa: wc-harjan astia on takakenossa oleva miehen pää ja harjan paikka on tietenkin ammottavassa suussa. Todellakin!

[/quote]

Mahtava! Tuollaisen voisin ostaakin! :D Se olisi sopivan älyvapaa.

Mutta delfiinipytynkansi on jotenkin niin...mielikuvituksettoman ja sovinnaisen "hauska".

Kun selailin noita kansia (joista Saksassa tuntuu olevan ihan mielettömät valikoimat), niin paras oli sellainen, jossa näyttää siltä, että isot ällöt hämähäkit ryömii ulos pöntöstä...

Tai sitten sellainen, jossa on välkkyvät diskovalot.

Mun mielestä joku sisustusjuttu voi olla kreisikin. Mutta sen pitää sitten olla ihan älytön, ei tuollainen haahaa-bauhaus-hauska.

ap

[/quote]

ap, mistä saa noita hämähäkki ja discovalokansia? Linkki? Olis hauskat muksujen synttäreille ja halloween-bileisiin!

Vierailija
51/79 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina miettinyt kuka niitä järkkyjä Baukkari-vessankansia ostaa. Sieltä löytyy mm. semmoinen missä istuinrenkaassa on piikkilankakuvio. Ehhehe.

Ap, otan osaa :D

Vierailija
52/79 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se yhdessä asuminen on, myös toisella on oikeus tuoda asioita, joista tykkää. Ja kokonaisuus miksaus molempien toiveita, toivottavasti silti suurimmaksi osaksi yhteistä. Hyvin yleistähän on, että se nainen sen sisutuksen päättää, ja mies jää kokemaan, ettei hänellä ole mitään sananvaltaa (vaikka olisikin ollut myöntymässä naisen päätöksiin). Mutta myöntyminen on eri asia kuin päättäminen, valitseminen. Ei sun tarvitse kaikesta tykätä, tuskin miehesikään tykkää kaikesta mitä sinä olet valinnut. Jos toinen haluaa valkoisen sohvan, ja toinen punaisen, niin ymmärrät, ettei vaaleanpunainen ole se oikea vaihtoehto kummallekaan, vaikka siinä kompromissi olisi tehty ja vastaan tultukin. Tarvitaan myös niitä delfiinejä, joita voi valita itse, toisesta huolimatta. Anna niiden olla. Ei sun silti tarvitse niistä tykätä. 

Vierailija
53/79 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näissä pitää olla vaan heti alusta alkaen tylsästi rehellinen. Eli sano, että tulet ihan fyysisestikin pahoinvoivaksi nähdessäsi noin kammottavan kannen (tiedän oikeasti tunteen, been there..). Jos nyt teeskentelet tuollaisen täysin kuvottavan delfiinikannen olevan ok, voit olla varma, että seuraavalla kerralla mies yllättää sinut taas jollakin vielä kauheammalla ja kalliimmalla sisustuselementillä. Itselle tulee mieleen esim. sellaiset propellituuletin-kattovalaisimet, laavalamppu, kuituvalo-tekokukkakimppu jossa värit vaihtuu tai kaljamainos-peili.. 

Eli vihellä peli poikki, älä teeskentele. Sano että vaikka maksat kannen ja uudenkin. Sitten menette hakemaan kauniin valkoisen kannen.

PS. Se vaimennin wc-pöntön kannessa on oikeasti hyvä. Voi vaan hutasta kannen alas ja se menee itsekseen hiljaa kolisematta kiinni. Ottakaa valkoinen vaimentimella ;)

Vierailija
54/79 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:56"]

Olisko kannattanut jossain vaiheessa kysyä miehenkin mielipidettä sisustuksesta? 

[/quote]

Joo. No, se miehen mielipide on toisaalta, että jotain hemmetin akuankannaamoja pitäisi olla joka paikassa. Lakanoissa ja tauluissa jne. Miehen kädenjälki näkyy kyllä siinä, että meillä on pikkulapsenkokoinen Mikki-patsas, joka on alkanut ketuttaa mua niin, että jos joskus menen Disney-worldiin, vedän varmaan ekana Mikki-parkaa pataan, jos tulee lähelle virnuilemaan. :) Mikin lisäksi on Hessu-patsas... Oikeesti...

Ja sitten, kun ostin työhuoneeseen merihenkiset verhot, niin mies jaksaa vinkua, että ne on lastenhuoneen verhot. Kyseessä on siis laskosverho, tummansininen, jossa kuvioina saaristolaisvenevajoja (graafinen, ei valokuva) ja tummanpunaiset tereet.

[/quote]

Eli sinun makusi mukaan pitäisi sisustaa yhteinen koti?

[/quote]

Niin, no. Toivoisin, että se yhteisen kodin sisustus löytyisi yhdessä neuvottelemalla.

Sanoin tuosta wc-kannesta, että voisko sen palauttaa. Varovasti. Korostin, että ymmärsin miehen tarkoittaneen hyvää.

Kyllä se taisi vähän loukkaantua, vaikkei sitä näyttänyt kovin selvästi. Esitteli vaan, että katso, tässä on tällainen vaimennintoiminto. Vaimennin. WC-kannessa. Just.

Katseltiin sitten netistä kansivaihtoehtoja. Miehen mielestä on paras sellainen juustonnäköinen, jossa kurkistelee hiiri. Ääks!

ap

[/quote]

Eiii, kuolen nauruun! Kirjoitat tosi hauskasti, vaikka tietenkin ymmärrän pointin.. meillä on niin hirveä kylpyhuone ja vielä ärsyttävän sininen, meille sopisi, laita postiin :D. Sitä ei voi remontoida (25 v. vanha, ymmärrätte varmaan..), koska "mitä vikaa tässä on"? 

Vaimennintoimintokin kelpaisi, kun yksi perheenjäsen pyynnöistä huolimatta paiskaa kannen yöllä kiinni ja kaikki heräävät.

Vierailija
55/79 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on valinnut delfiinikannen sillä perusteella että itse tykkäsi siitä, niin anna kannen olla. Voithan ajatella että kotinne sisustuksesta vastaat sinä (ja ilmeisesti jyräät sisustusasioissa miehesi, näin luin rivien välistä) mutta että tasapuolisuuden nimissä mies on saanut valita yhden asian, ja hän halusi sen "kammottavan" delfiinipöntönkannen.

Eiköhän tämä hänelle suotakoon. :)

Sopu sijaa antaa!

Vierailija
56/79 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 09:18"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:43"]

"Miten mä nyt sanon miehelle, että se kansi meni vaihtoon?"

Et sano mitään, vaan ostat uuden sisustustyylin täydennykseksi wc-harjatelineen, jollaisen näin kerran Tukholmassa pilailu- ja krääsäesinekaupassa: wc-harjan astia on takakenossa oleva miehen pää ja harjan paikka on tietenkin ammottavassa suussa. Todellakin!

[/quote]

Mahtava! Tuollaisen voisin ostaakin! :D Se olisi sopivan älyvapaa.

Mutta delfiinipytynkansi on jotenkin niin...mielikuvituksettoman ja sovinnaisen "hauska".

Kun selailin noita kansia (joista Saksassa tuntuu olevan ihan mielettömät valikoimat), niin paras oli sellainen, jossa näyttää siltä, että isot ällöt hämähäkit ryömii ulos pöntöstä...

Tai sitten sellainen, jossa on välkkyvät diskovalot.

Mun mielestä joku sisustusjuttu voi olla kreisikin. Mutta sen pitää sitten olla ihan älytön, ei tuollainen haahaa-bauhaus-hauska.

ap

[/quote]

ap, mistä saa noita hämähäkki ja discovalokansia? Linkki? Olis hauskat muksujen synttäreille ja halloween-bileisiin!

[/quote]

Hämisvessankansi, ainakin kuva, täällä. Tuolta ei varmaan saa ostaa...

http://echtlustig.com/23108/spinnen-wc-sitz

Javilkkuvaloisia pytynkansia tuntuu olevan paljon. Vaikka täällä, LED Toilettendeckel. Myös hakusanalla wc sitz löytyy runsaasti kuvia Googlen kuvahausta..

http://www.ricardo.ch/kaufen/haushalt-und-wohnen/badezimmer/wc/led-toilettendeckel-3d-wc-sitz-klobrille/v/an728842530/

Vierailija
57/79 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olis parempi pistää ukko pihalle ja jatkaa yksineloa? Toinen vaihtoehto olis se, että annat ukolles yhden huoneen jonka saa sisustaa miten haluaa ja käskeä pysyä siellä pois jaloista kunnes annetaan lupa tulla ihmisten ilmoille. Oikeasti toki on hyvä idea tehdä ukolle selväksi että koti ja sisustus ovat sinun ja hänellä on oikeus mielipiteisiin joita myös kuunnellaan kunhan ne ovat yhteneväiset sinun mielipiteesi kanssa

Vierailija
58/79 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehelläsikin on oikeus sisustaa kotiaan!

Vierailija
59/79 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi kompromissi? Sinä saat valita vessankannen, miehesi saa hankkia Aku-patsaan Mikin ja Hessun seuraksi?

Vierailija
60/79 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian myöhäistä nyt, mutta tiedän (kokemuksesta valitettavasti), miten pytynkannen saa pilalle: läikytä sille nopeavaikutteista hiusten kestoväriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän