Miten tyrmään nätisti miehen järkyt sisustusostokset?
On mullakin ongelmat... Mutta, meillä on alakerran vessa myös vieraiden käytössä. Sinne on huolella valittu nätit laatat, laadukkaat kalusteet, jne.
Pöntön kansi oli alkanut letkua. Mies oli yllärinä ostanut Bauhausista jonkun järkyn kannen, jossa pällistelee kolmiulotteisia delfiinejä! Apua!
Kansi on ihan törkeän näköinen. Todellinen WT-esine. Kun vessaan menee, ei sitä muuta ympäristöä huomaakaan kuin sen järkyttävän kannen ja ne delfiinien maireat hymyt.
Lisäksi se kansi on jotain mdf:ää, jota inhoan pytynkansimateriaalina.
Miten mä nyt sanon miehelle, että se kansi meni vaihtoon?
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:48"]
Sanot vaan, ettet tykkää ja sun mielestä ei ole oikein, jos molemmille ei käy. Kyllä se ymmärtää, kun nätisti sanot. :)
[/quote]
Tai sitten se alkaa ihan periaatteesta vängätä vastaan, ja lopulta kyseinen pönttö on ilman kantta ja ap itkee palstalla kun ei löydy molemmille sopivaa kantta ja mies haluaa delfiinit vähintäänkin makuuhuoneen seinälle koristeeksi.
Sanot vaan, ettet tykkää ja sun mielestä ei ole oikein, jos molemmille ei käy. Kyllä se ymmärtää, kun nätisti sanot. :)
[/quote]
Joo, mutta kyllä se loukkaantuu. On koko illan ollut, että hehe, etkö huomaa mitään uutta. Ja sitten kun menin vessaan, olin kiljua kauhusta, kun näin ne delfiinit.
Siis oikeasti, kansi ja rengas on vielä siniset, ei sovi vienosti vihreään vivahtavaan vessaan lainkaan.
Jos oliskin joku perusvessa, valkoiset kaakelit ja vaikka vähän nuhruista, niin tuollainen kansi olisi ok. Mutta nyt se pistää silmään kyllä, kun wc muuten mietitty loppuun asti.
Mä inhoan tuollaisia mukahauskoja sisustusjuttuja...
ap
Olisko kannattanut jossain vaiheessa kysyä miehenkin mielipidettä sisustuksesta?
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:54"]
no onko toi nyt maailmanloppu?
[/quote]
Ei. Mutta ärsyttävää on.
Tiedän, että teen vähän kärpäsestä härkäsen. Mutta en nyt oikeen voi vakuutella, että onpa lystikäs kansi ja kiva kun vaihdoit. Onpa hauska piriste! Kun kerran se on minusta kertakaikkisen kauhea.
Haluaisin ihan yksivärisen kannen. Valkoisen, posliinia. Jos on pakko olla jotenkin erikoinen, niin sitten yksivärinen. Tuollainen delfiinikansi sopisi johonkin opiskelijakämpän tai jonkun väliaikaisen vuokrahuoneiston pönttöön!
ap
Koita sietää sitä jonkin aikaa rakkaudella. Ei saisi aina jyrätä miehiä mitä liian usein tulee tehtyä monen naisen. Sehän on hyvä conversation piece vieraitten kanssakin! Ei se niin vakavaa ole tuo sisustaminen...
Hehej suloinen junttimies
[/quote]
Joo, no, mä olen nyt vähän shokissa, että miehellä on noin huono maku. Kun muuten on niin hemmetin tarkka monissa asioissa, että oltava tyylikästä, jne.
ap
Anteeksi mutta nauroin ääneen heti ton delfiinikannen kohdalla :D Aika hankala tilanne, toinen kuitenkin niin ylpeä. Anna sen olla siellä pari kuukautta ja sitten vahingossa riko se? En tiedä onko suoraan sanominen paras ratkasu nyt, ei varmasti ymmärrä sen junttiutta vaikka miten selität. Ettei ois ihan vitsillä ostanu? :D
Siis sehän vois vaikka hajota, ja sä onneksi ehdit äkkiä käydä ostamassa uuden. Voi harmi, snyffeli.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:56"]
Olisko kannattanut jossain vaiheessa kysyä miehenkin mielipidettä sisustuksesta?
[/quote]
Joo. No, se miehen mielipide on toisaalta, että jotain hemmetin akuankannaamoja pitäisi olla joka paikassa. Lakanoissa ja tauluissa jne. Miehen kädenjälki näkyy kyllä siinä, että meillä on pikkulapsenkokoinen Mikki-patsas, joka on alkanut ketuttaa mua niin, että jos joskus menen Disney-worldiin, vedän varmaan ekana Mikki-parkaa pataan, jos tulee lähelle virnuilemaan. :) Mikin lisäksi on Hessu-patsas... Oikeesti...
Ja sitten, kun ostin työhuoneeseen merihenkiset verhot, niin mies jaksaa vinkua, että ne on lastenhuoneen verhot. Kyseessä on siis laskosverho, tummansininen, jossa kuvioina saaristolaisvenevajoja (graafinen, ei valokuva) ja tummanpunaiset tereet.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:58"]
Koita sietää sitä jonkin aikaa rakkaudella. Ei saisi aina jyrätä miehiä mitä liian usein tulee tehtyä monen naisen. Sehän on hyvä conversation piece vieraitten kanssakin! Ei se niin vakavaa ole tuo sisustaminen...
[/quote]
Se päivä, kun mulla ei vieraiden kanssa ole muuta jutustelun aihetta, kuin vessanpöntön delfiinit, niin mun on aika laittaa pää pönttöön ja vetäistä viv... tai no, painaa napista.
ap
Vaihda valkoiseen aina kun tulee vieraita.
Tulen mielelläni katsomaan niitä posliinikansia?
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:59"]
Anteeksi mutta nauroin ääneen heti ton delfiinikannen kohdalla :D Aika hankala tilanne, toinen kuitenkin niin ylpeä. Anna sen olla siellä pari kuukautta ja sitten vahingossa riko se? En tiedä onko suoraan sanominen paras ratkasu nyt, ei varmasti ymmärrä sen junttiutta vaikka miten selität. Ettei ois ihan vitsillä ostanu? :D
[/quote]
No kun se on sen mielestä niin hieno...! Ja humoristinen.
Mä en tiedä, miten tuollaisen saa rikki. Vahvalta vaikuttaa. Dynamiitilla?
ap
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:02"]
Siis sehän vois vaikka hajota, ja sä onneksi ehdit äkkiä käydä ostamassa uuden. Voi harmi, snyffeli.
[/quote]
Joo, no, sehän vois "hajota" tosiaan... :) Saankohan tuon itse irti...
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:04"]
Huoh, provot senkun huononee!
[/quote]
Oiskin provo. :(
Laita siihen tarrakoneella tehty tarra, jossa lukee:
Kansi on Timon valitsema ja minulla ei ollut siihen mitään osuutta.
t. Marja