Haluatko valtaa? Millaista valtaa?
Oletko ylipäätään kiinnostunut vallasta? Millaista valtaa haluaisit?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Alistan lähipiiriäni ja tavoite on saada kultaset kulissit. Haluan, että ihmiset pitää minua parempana kuin heitä enkä pelkää piikitellä ja syyllistää muita ihmisiä aina heitä tavatessaan. Ne jää, jotka haluaa tuntea olevansa minua huonompia, muut voi puolestani lähteäkin nii kuin ovat tehneet.
Minulla on valta ja oikeus tehdä mitä huvittaa. Olen paras, kaunein, älykkäin, herkin, tunnollisin ja paras valinta esikuvaksi - etenkin omasta mielestäni.
Tiedän mikä nimesi on.
Paljastan sinut kaikille.
Olet ihminen.
heinaunnau hei naunnaunnaun kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Alistan lähipiiriäni ja tavoite on saada kultaset kulissit. Haluan, että ihmiset pitää minua parempana kuin heitä enkä pelkää piikitellä ja syyllistää muita ihmisiä aina heitä tavatessaan. Ne jää, jotka haluaa tuntea olevansa minua huonompia, muut voi puolestani lähteäkin nii kuin ovat tehneet.
Minulla on valta ja oikeus tehdä mitä huvittaa. Olen paras, kaunein, älykkäin, herkin, tunnollisin ja paras valinta esikuvaksi - etenkin omasta mielestäni.Tiedän mikä nimesi on.
Paljastan sinut kaikille.
Olet ihminen.
Väärin!
OLEN JUMALA.
En halua. Valta tuo mukanaan sen että pitäisi olla kiinnostunut niistä vallan alla olevista, muuten se valta on kohta mennyt. Ja minua ei kiinnosta muut.
Haluan valtaa, vain itseni suhteen. Päättää itse omista asioistani, olla vapaa painostuksesta jne. En halua valtaa muitten suhteen.
Haluan, että ihmiset tekisivät mitä tahdon. Eli haluan rahaa.
Itse rakastan kun saan myyntityössä myytyä ihmisille paskaa.
Romua ja krääsää. Ihan turhaa kräppiä hintaan mihin hyvänsä. Myyn jonkun muun puolesta ihmisille roskaa. Elektroniikkaa, d-vitamiineja, puhelimia, kameroita, sukkia ja alushousuja, kaikkea paskaa mitä vaan voi myydä ja mitä tuotetaan maapallon luonnonvaroista halvalla työvoimalla.
Se hetki kun ihmisen silmissä välähtää ja ne tarttuu pyydykseen. Jokainen haluaa roskaa ale-hintaan.
Aina jokainen meistä. Minä tosin haluan vain nähdä ihmisen kasvoilta sen halun "orgasmin". Silloin olen tavallaan pienen hetken vallassa. Saan myytyä ongelmajätettä tälle ihmiselle. Samalla tämä ihminen menettää arvonsa, kun tukee halpatyövoimaa ja ilmastonlämpenemistä.
Minä saan siitä vaatimattoman palkkani. Olen vain se heppu, joka kysyy ylemmältä portaalta että saako tän läppärin myydä jonkun prosentin alella, kun siinä on naarmu ja se on näytekappale...
Kadehdin naisia siinä suhteessa, että heillä on aina valta. He ovat valtiattaria.
Heillä on myöhemmin valta omiin lapsiinsa, mieheen ja omaisuuteen.
Jos olet naisen kanssa hyvissä väleissä, niin olet lähellä valtaa.
Tämän muuten tietää jokainen sutenöörikin.
Haluan vaikuttaa asioihin, esim koronan osalta se tarkoittaa, että haluaisin tehokkaampia rajoituksia ja hetken tehokkaan tukahdutusjakson, jotta riski saada tartunta pieninisi. Jotta onnistuisin siinä, tarvitsisin tietysti valtaa. Itsearvona se ei kiinnosta.
Haluaisin valtaa päättää itse omista asioistani.
Mennä minne huvittaa, tehdä mitä huvittaa. Vapautta ilman rajoitteita ja ulkopuolista kontrollia ja kyttäämistä.
Minulla on valta ja oikeus tehdä mitä huvittaa. Olen paras, kaunein, älykkäin, herkin, tunnollisin ja paras valinta esikuvaksi - etenkin omasta mielestäni.