Kahdeditko ystävän tai sukulaisen ökyelämäntyyliä?
Mä myönnän julkisesti et kadehdin enkä siedä tätä ihmistä yhtään.
Ei tarvii käydä oikeissa töissä vaan voi harrastaa koko päiväisesti juttuja, joista saa sitten vielä hyvät tulot.
On niin kultalusikka persiissä tyyppi kuin vain voi olla. Opiskellut monta tutkintoa ja asunut ulkomailla tekemässä jotain liiba laaba töitä. Mut rahaa tulee ovista ja ikkunoista ja omaisuus on yksin hällä jotain 2,5 miljoonaa vähintään.
Asuu maalla hienossa kartanossa ja omistaa asuntoja mm Ullanlinnassa ja Eirassa.
Ajelee täyssähköautolla ja vaihtaa uuteen aina ennen ekaa katsastusta. Eivät tee ukkonsa kanssa mitään itse, mm renkaan vaihtoon viedään auto pajalle.
Ja käyvät ulkomailla ja monta kertaa vuodessa kylpylöissä ja regatoissa Suomessa.
Ai et mua korpee miten voi elää tollasta elämää Suomessa. Ei oo tietookaan tasa-arvosta kyllä.
Joo ihan julkisesti kehtaan sanoa et inhoon tärä ns ystävääni
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
On ilmeisesti sukulaisesi?
Eiku luinkin huonosti. Miksi olet hänen kanssaan tekemisissä? Vai somestako seuraat hänen elämäänsä?
Eikö renkaiden vaihtaminen itse ole lähinnä nuorten ja amisten juttu? En tunne yhtään keskiluokkaista 30+ joka vaihtaisi itse renkaat.
MIKSI? Tyhmää kadehtia, se on hänen osansa. Saattaa kadehtia sua! "sen ei koskaan tarvitse istua näissä typerissä palavereissa eikä huolehtia....saa asua kivassa pikku asunnossa, kyllä 230neliöö on liikaa yhdelle"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku luinkin huonosti. Miksi olet hänen kanssaan tekemisissä? Vai somestako seuraat hänen elämäänsä?
Se on mun äidin parhaan ystävän tytär ja ne on mun kummeja.
ap
Mulla myös tällainen tuttu ja onhan se käsittämätöntä. Mutta en häntä vihaa. Miksi vihaisin ihmistä, joka ei tee minulle mitään pahaa? Jos mulla olisi miljoonaomaisuus, eläisin ihan samalla tavalla.
En mutta tiedän että moni kadehtii meitä
viher kommari joka luulee että kadehtimisella rikastuu. ei ole tajunnut että työstä se omaisuus karttuu. kesseli luusereille ei edes perintöä jätetä. tyypillinen demari sun on mun.
Vierailija kirjoitti:
Eikö renkaiden vaihtaminen itse ole lähinnä nuorten ja amisten juttu? En tunne yhtään keskiluokkaista 30+ joka vaihtaisi itse renkaat.
Et siis tunne ketään tavista kuten meidän perse
kyllähän noi kroisokset vie pajalle ja pesuun autonsa
ap
En kadehdi koska nuo aloituksessa mainitsemat asiat ei ole mun juttu,
Kyllä. Itse asun pienessä mökissä maaseudulla. Veljelläni on miljoonatalo Tampereen kupeessa, myös uima-allas on. Mutta kyllä minua nauratti, kun yksi hänen lapsistaan hukkui ökytalon uima-altaaseen.
En varsinaisesti kadehdi, mutta tottahan olisi mukavaa olla yhtä varakas ja suurituolinen, kuin yksi isänsä firman perinyt kaverini.
En kadehdi. En edes haluaisi tuollaista aloituksessa kuvattua elämää, vaan olen täysin tyytyväinen omaan hiljaiseen maalaiselämääni. Vaihdan mielelläni renkaat autoon ja korjailen traktoria.
En kadehdi kenenkään elämäntyyliä.
En. Haluaisin etten kärsi itse puutteista. Ja tasa-arvoa maailmaan, tännekin. Osa matkustaa koko ajan, muttei huomaa etteivät kaikki pääse ulkomaille enää koskaan.
Kadehdin vanhempieni elämäntyyliä. Rahaa on, mutta ei ole koskaan ollut minulle
ei kiinnosta ökyelämä yhtään, enkä kadehdi ketään
mulla ei ole puutetta mistään
'harrastaa kokopäiväisesti juttuja joista saa vielä hyvät tulot'
Mistä harrastamisesta saa hyvät tulot? Mikä estää sinua tekemästä samaa?
Tietenkin, jos nyt tuollaisia tuttuja olisi. Kaikki kadehtii rikkaita, toiset enemmän toiset vähemmin.