Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppasin 4kk, painoa lähti 31 kg, maksan rasvasta hävisi 83% ja diabetes parantui

Vierailija
22.10.2020 |

Lääkäri oli kyllä häkeltynyt.

Kommentit (206)

Vierailija
1/206 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista koska karppaus ei ole virallisten ravitsemus ja laihdutus sekä diabetes ruokavalion mukaista.

Vierailija
2/206 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nauti siitä että suonet ovat nyt täynnä kalkkia ja kolesteroolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/206 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista koska karppaus ei ole virallisten ravitsemus ja laihdutus sekä diabetes ruokavalion mukaista.

😃

Vierailija
4/206 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monta sydän ja aivo infarktia ehdit jo saada rasvauksesi takia?

Vierailija
5/206 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule vuoden päästä kertamaan, mitä kuuluu. Veikkaanpa, että kilot ovat tulleet takaisin korkojen kanssa.

Vierailija
6/206 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut siis kakkostyypin diabeteksesta?

Laihtumalla 30kg millä tahansa tavalla olisi kakkostyypin diabeteksesi mennyt remissioon.

Jos lihot uudelleen niin siellä se odottaa elimistössäsi aktivoitumista.

Lihavuus lihottaa myös haimaa (kuten se oli todistetusti rasvamaksastasi oli testattukkin) ja kun laihtuu pääsee haima toimimaan normaalisti.

Laihdutusnopeutesi ei ollut terveellistä, pysyyköhän poissa?

Vierailija
7/206 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Itse jos laihtuisin 31 kg, painaisin 24 kg. Onneksi noudatan terveellista ruokavaliota. 

Vierailija
8/206 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla. Minäkin karppasin 11 vuotta sitten. Kilot on pysyneet pois vaikka ko. ruokavaliota en ole enää vuosiin noudattanut.

Vierailija
9/206 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuksen ytimessä on dieettiin sitoutuminen. Karppaus on siitä hyvä, että sillä elimistö alistetaan tiettyyn tilaan ja ruokavaliosta poikkeamalla se tila katoaa. Tällöin ruokavaliosta poikkeaminen rankaisee enemmän kuin hiilaripitoisissa dieeteissä, eli siinä pysyminen on psykologisesti "helpompaa" kuin useimmissa muissa dieeteissä.

Vierailija
10/206 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaisen terveyden kannalta tärkein kysymys on: missä kunnossa on suolistofloora karppauksen jälkeen?

Vierailija
11/206 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt joskus saman. Tuli korkojen kera takaisin, kun lopetin karppaamisen.

Onnea matkaan, että jaksat karpata loppuelämäsi :)

Vierailija
12/206 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, nauti siitä että suonet ovat nyt täynnä kalkkia ja kolesteroolia.

Sori nyt vaan mutta kalkkia on suonet täynnä ihan "normaalia" ruokavaliota noudattavienkien koska kalkki ei ole rasvaa. Idiootti. Älä tule selittelee kun et tiedä mistään mitään selkeästi. Teet vaan ittestäs pellen.

Vierailija
13/206 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, että vaikka karppaus on ollut jo vuosikymmeniä olemassa niin silti mikään pitkäaikainen tutkimus ei tue tuloksia.

Millä tahansa ruokavaliolla voi tiputtaa painoa nopeasti, mutta pysyviä tuloksia saa tutkimuksien mukaan hitaasti painoa tiputtamalla ja monipuolisella ruokavaliolla.

Vierailija
14/206 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt joskus saman. Tuli korkojen kera takaisin, kun lopetin karppaamisen.

En suosittelisi karppausta loppuelämäksi, ei ole takeita että on terveellistä. Karppaushan on todella rajoittava dieetti. Kun karppauksesta poistuu, niin voisi periaatteessa olla hyvällä mielellä, kun saa laajentaa esim. kokojyvään, hedelmiin, marjoihin, papuihin, salaattiin jne. Ei niitä karkkeja, keksejä, limsaa, siideriä ja kakkuja ole pakko ruveta syömään.

Vierailija
15/206 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää, että vaikka karppaus on ollut jo vuosikymmeniä olemassa niin silti mikään pitkäaikainen tutkimus ei tue tuloksia.

Millä tahansa ruokavaliolla voi tiputtaa painoa nopeasti, mutta pysyviä tuloksia saa tutkimuksien mukaan hitaasti painoa tiputtamalla ja monipuolisella ruokavaliolla.

Mitä tarkoitat pitkäaikaisella tutkimuksella ja mitä tuloksia haluat?

Vierailija
16/206 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syönyt navan täyteen aina virallisterveellisesti, joskus herkutellut hiilari-rasvayhdistelmillä, harrastanut liikuntaa milloin enemmän milloin vähemmän, pysynyt normaalipainoisena ja terveenä.

Minulla ei alunpitäenkään ole ollut rasvamaksaa eikä diabetesta.

Mitähän lääkäri tästä sanoo kun kuulee!?

Vierailija
17/206 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä karppaaja saa vitamiininsa ja kuitunsa?

Vierailija
18/206 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen syönyt navan täyteen aina virallisterveellisesti, joskus herkutellut hiilari-rasvayhdistelmillä, harrastanut liikuntaa milloin enemmän milloin vähemmän, pysynyt normaalipainoisena ja terveenä.

Minulla ei alunpitäenkään ole ollut rasvamaksaa eikä diabetesta.

Mitähän lääkäri tästä sanoo kun kuulee!?

Mikä sun pointti on? Kerropa

Vierailija
19/206 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suosittelisi karppausta loppuelämäksi, ei ole takeita että on terveellistä. Karppaushan on todella rajoittava dieetti. Kun karppauksesta poistuu, niin voisi periaatteessa olla hyvällä mielellä, kun saa laajentaa esim. kokojyvään, hedelmiin, marjoihin, papuihin, salaattiin jne. Ei niitä karkkeja, keksejä, limsaa, siideriä ja kakkuja ole pakko ruveta syömään.

Karppaaja voi syödä kaikkia noita mainitsemiasi ruoka-aineita (karppaus ei ole sama asia kuin olla loppuelämä ketoosissa). Kokojyvä ei minulle sovi, mutta muuten syön kaikkea, ja vihanneksia yleensä 700-800g päivässä. Saan tarpeeksi kuituja ja kaikki kropassa toimii erinomaisesti. Laihdutustulos on pysynyt jo 10 vuotta.

Vierailija
20/206 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä karppaaja saa vitamiininsa ja kuitunsa?

Karppaajat syövät erittäin paljon kasviksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän