Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähes viikoksi reissuun, minä vauvan kanssa...

Vierailija
26.01.2014 |

Mies ilmoitti, että haluaa lähteä jouluna kaveriporukalla reissuun. Matkoineen olisi poissa 6 päivää. Sanoi, että käyttää isyysvapaata siihen ja minä sitten älähdin. Jos ei isyysvapaata käytä niin kuulemma kesälomapäiviä sitten, että eikö se ole ihan sama kummasta lomasta ottaa nuo vapaat.

Vauvamme olisi tuolloin 8kk ja mietinkin, että olenko kohtuuton jos pyydän jättämään reissun välistä. Muutamme täältä isosta kaupungista pikkukylään joten ystävien luona käynnin voi unohtaa. Enkä usko, että ihan hirveän pian saisin kavereita uudesta kylästä, asukkaita joku alle 500... kauppa sentään löytyy n. 0,5km päästä.

Niin joo, mies haluaisi lähteä keväällä myös toiselle reissulle, joka kestäisi viikon. Ei ymmärrä miksi poljen jaloilla maata.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin kohtuullinen jos pyydät miestä jättämään reissut väliin. Lapsi on tullut molemmille, molempien elämä on muuttunut ja kuuluukin muuttua, ei vain toisen. 

Vierailija
82/84 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ensi joulukuussa? Siihenhän on liki vuosi aikaa? Rauhoitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään nyt lapsen kanssa te olette perhe, ja perheeseen kuuluu että kumpikin vanhemmista tekee osansa eikä kumpikaan ole vapaamatkustajia. Vauvavuoden aikana saa kumpikin unohtaa viikkojen huvireissut, palataan niihin sitten 1-2 vuoden päästä. Työmatkat on erikseen, ne on pakko hoitaa. Ja todellakin, jos miehesi tuohon tahtiin matkustelee kavereidensa kanssa, niin sama oikeus pitää olla sinullakin. Ajattelepa vähän eteenpäin, lapsi menee kouluun ja hänellä on sieltä 10 viikon kesäloma plus syys-, joulu- ja hiihtoloma. Jos ukkosi aikoo kuluttaa vuodessa 4 viikkoa kavereiden kanssa, niin kuka katsoo lapsen perään kaikilla lomilla jos itsekin olet työelämässä? Käytännössä tuo ei vaan tule toimimaan, ja miehesi toivottavasti tajuaa sen itsekin. Hänen on pakko ennemmin tai myöhemmin alkaa laittaa perheensä edut omiensa edelle.

Vierailija
84/84 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse lähtisi, eikä miehellenikään tulisi mieleen lähteä ilman minua! Outoa, mikä tarve sillä on mennä? Ja vielä miesten kesken...