Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luisteluhiihdin tänään 1.5h

Vierailija
26.01.2014 |

ja kulutin 842kcal. Olen syönyt todella kevyesti joten johan on kumma jos ei läskit ala sulaa.

Syke olisi voinut olla matalampi muttei voi mitään, vastatuuleen kun puskee niin nousee pakollakin.

Tavoittena 5 kiloa pois eikä haittaa vaikka lähtis 7

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 18:40"]

Komppaan kolmosta..mäkin olisin halunnu tietää lisää hiihtoladusta ja sen maisemista plus oliko millanen sää.. näkyks muita hiihtäjiä? Tääl kaakonkulmalla kun ei vielä hiihdelläkkään, niin kiinnostaa :)

[/quote]

Olen pahoillani =)

Ei ollut latua, Päijänteen jäällä hiihdin. Onneksi luistellessa ei tarvitse latuja. Pakkasta -8 astetta, yksi ainut pilkkijä kaukaisuudessa koko 14km reissulla. Maisemathan oli tietenkin upeat, mahtavia kallioisia rantoja ja paljon saaria. Aurinkoa ei tänään näkynyt, innolla odotan helmikuun aurinkoisia päiviä, silloin vetäisen kevyesti useamman tunnin lenkkejä ja pidän kahvitaukoja tuulensuojassa kallionkolossa. Haaveilen että olisi joskus rahaa mökkiin Päijänteellä, mielellään niin isoon ettei naapureista ole haittaa. Jossain rannalla niitä oli nyt melko tiheään, suora näköyhteys naapuriin.

Olen aivan hurahtanut luisteluun, melkein parasta mitä voi housut jalassa tehdä=)

[/quote] Pertsa onkin kovempaa, luistelu on sellaista lököttelyä. Ainakin tuolla vauhdilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla