Onko työkaveri (mies) kiinnostunut vai vain ystävällinen?
Kysymys otsikossa. Mistä tunnistaa miehen kiinnostuksen/ihastuksen töissä?
Kommentit (307)
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä naisia ja miehiä 50/50 ja kaikki äijät piirittää samaa naista. Itsekin kiinnostunut juuri siitä samasta ja ärsyttää
Mua piiritti 5 miestä. Kuudes mies ei tehnyt oikeastaan mitään ja ollaan oltu nyt yli 20 vuotta yhdessä. Vei mut kaikkien nenän edestä.
Mitä, jos vain pyydät hänet kahville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa kommenteista jakautuu kahteen eri ääripäähän. Ap
Johtuu siitä että muut arvuuttelevat asiaa YHTÄ PALJON kuin sinäkin.
Mistä v*sta kukaan täällä provoilevista voi tietää random ihmisen ajatuksia. Ja muiden kokemukset ei auta sen enempää arvuuttelussa, kun edelleenkin on yksittäistapaus.
Ainoastaan se on varma että sinä olet ihastunut. Jotkut naiset tulkitsevat kohteensa normaalia käytöstä ihastuslasien läpi, jolloin teki mies mitä tahansa normaalia kuten tulostaa asiakirjan käytävätulostimelle tai käy kahvihuoneessa/vessassa niin sehän tarkoittaa että on ihan "hulluna sinuun" jos satut juuri silloin olemaan 50m säteellä.
Olipas tiukkaa tekstiä. Ei sitä tietysti kukaan täällä voikaan tietää, mutta spekulointi on silti mielenkiintoista ja erilaisten esimerkkien ja kokemusten kuuleminen. On todella hyvin mahdollista tosiaan, että työkaverini on vain ystävällinen, ja siksi en aio itse missään tapauksessa tehdä mitään asialle, vaan käyttäytyä täysin normaalisti. Ap
Jos tuntuu, että teistä voisi tulla oikeasti hyvä pari ja katuisit lopun elämääsi ettet selvitä asiaa miehen kanssa niin ota ohjat käsiisi ja lähesty vaikka tekstiviestillä. Jos fiksu mies ja ei olisikaan kiinnostunut niin osaa varmasti hoitaa tapauksen fiksusti päätökseen ja asiat jatkuvat töissä, kuten ennenkin.
Tätä mä en halua tehdä. Mies saa tehdä ratkaisevan siirron eteenpäin jos on tehdäkseen -tai sitten hän on tosiaan ollut vain ystävällinen. Ap
Hyvät asiat vaativat tapahtuakseen yleensä mukavuusalueelta poistumisen.
NIin, ei se ole helppoa meille miehillekään. Olen päätäni hakannut seinään yhden työkaverinaisen takia, kun en vaan uskalla. Viimein sain viikonloppuna soitettua (voitteko kuvitella miten vaikeaa se oli?), mutten siinäkään saanut sanottua että pidän hänestä ja se jutustelu oli lähinnä sellaista yleistä. Kuvittelin, että se pelkkä soitto olisi selkeä merkki kiinnostuksestani, mutta eipä se varmaan välttämättä. Ja vaikka vaikuttikin ilostuneelta soitostani, niin töissä tuli silti välillä vähän outoa käytöstä, esim. heti maanantaina vaikutti vähän tylyltä. Se lannisti taas valtavasti. Myöhemmin taas oli iloisena suhteeni ja meni pari päivää jees, sitten taas päivä välttelyä. En tiedä mitä tällaisesta jojottelusta pitäisi ajatella ja uskallanko soittaa taas ja sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä on vain ystävällisiä, ei niitä kiinnosta kaikki pikku tyrkyt.
Hyvä vitsi, naisten mielikuvitusta.
Huomenna jos katselet taas ja hakeudut lähelle niin taidan antaa niin selvän merkin ettei jää arvailuksi. Jos ei mies siitä tajua lähestyä niin saa olla. Tämä on niin kuluttavaa! Olen ikävöinyt sinua joka päivä kun ei olla nähty. Olet joka yö unissani, olet joka aamu ensimmäinen jota ajattelen, joka ilta viimeinen jota ajattelen. Kuvittelen peiton alla miten saan käpertyä sun viereen nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna jos katselet taas ja hakeudut lähelle niin taidan antaa niin selvän merkin ettei jää arvailuksi. Jos ei mies siitä tajua lähestyä niin saa olla. Tämä on niin kuluttavaa! Olen ikävöinyt sinua joka päivä kun ei olla nähty. Olet joka yö unissani, olet joka aamu ensimmäinen jota ajattelen, joka ilta viimeinen jota ajattelen. Kuvittelen peiton alla miten saan käpertyä sun viereen nukkumaan.
Minkälaisen merkin ajattelit antaa? Esim. minulla nainen on tullut aivan iholle kiinni, mutta kun on tehnyt parille muullekin samaa niin en minä sellaista ainakaan minään merkkinä silloin pitäisi. Tämän naisen pitäisi antaa TODELLA selvä merkki, mieluiten sanallisesti ilman mitään kikkailuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen merkin ajattelit antaa? Esim. minulla nainen on tullut aivan iholle kiinni, mutta kun on tehnyt parille muullekin samaa niin en minä sellaista ainakaan minään merkkinä silloin pitäisi. Tämän naisen pitäisi antaa TODELLA selvä merkki, mieluiten sanallisesti ilman mitään kikkailuja.
Jep kerro minkälainen merkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä v*sta kukaan täällä provoilevista voi tietää random ihmisen ajatuksia. Ja muiden kokemukset ei auta sen enempää arvuuttelussa, kun edelleenkin on yksittäistapaus.
Ainoastaan se on varma että sinä olet ihastunut. Jotkut naiset tulkitsevat kohteensa normaalia käytöstä ihastuslasien läpi, jolloin teki mies mitä tahansa normaalia kuten tulostaa asiakirjan käytävätulostimelle tai käy kahvihuoneessa/vessassa niin sehän tarkoittaa että on ihan "hulluna sinuun" jos satut juuri silloin olemaan 50m säteellä.
Olipas tiukkaa tekstiä. Ei sitä tietysti kukaan täällä voikaan tietää, mutta spekulointi on silti mielenkiintoista ja erilaisten esimerkkien ja kokemusten kuuleminen. On todella hyvin mahdollista tosiaan, että työkaverini on vain ystävällinen, ja siksi en aio itse missään tapauksessa tehdä mitään asialle, vaan käyttäytyä täysin normaalisti. Ap
Jos tuntuu, että teistä voisi tulla oikeasti hyvä pari ja katuisit lopun elämääsi ettet selvitä asiaa miehen kanssa niin ota ohjat käsiisi ja lähesty vaikka tekstiviestillä. Jos fiksu mies ja ei olisikaan kiinnostunut niin osaa varmasti hoitaa tapauksen fiksusti päätökseen ja asiat jatkuvat töissä, kuten ennenkin.
Tätä mä en halua tehdä. Mies saa tehdä ratkaisevan siirron eteenpäin jos on tehdäkseen -tai sitten hän on tosiaan ollut vain ystävällinen. Ap
NIin, ei se ole helppoa meille miehillekään. Olen päätäni hakannut seinään yhden työkaverinaisen takia, kun en vaan uskalla. Viimein sain viikonloppuna soitettua (voitteko kuvitella miten vaikeaa se oli?), mutten siinäkään saanut sanottua että pidän hänestä ja se jutustelu oli lähinnä sellaista yleistä. Kuvittelin, että se pelkkä soitto olisi selkeä merkki kiinnostuksestani, mutta eipä se varmaan välttämättä. Ja vaikka vaikuttikin ilostuneelta soitostani, niin töissä tuli silti välillä vähän outoa käytöstä, esim. heti maanantaina vaikutti vähän tylyltä. Se lannisti taas valtavasti. Myöhemmin taas oli iloisena suhteeni ja meni pari päivää jees, sitten taas päivä välttelyä. En tiedä mitä tällaisesta jojottelusta pitäisi ajatella ja uskallanko soittaa taas ja sanoa.
Itse käyttäydyn noin nyt kun olen ihastunut työkaveriin. Välillä katselen ja hymyilen ym. Välillä taas olen kuin en huomaisi koska pelkään että minusta on näkynyt ihastuminen läpi ja yritän paikata tilannetta koska haluan pitää ihastumisen salassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua tehdä mitään peruuttamatonta. Tässäkin ketjussa aika moni on sitä mieltä, että työkaveri on vain ystävällinen eikä sitä saa ahdistella. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun muuttuu tämän seurassa ihan hölmöksi ja hitaaksi. Tekee tyhmiä virheitä ja ei pysty keskittymään, olemaan rento. Perhosia vatsassa ja hermostuttaa. Tai kun töissä on ajatuksissaan ja yhtäkkiä huomaa katsovansa ihastustaan ja sitten tulee se primitiivinen, ujo säikähdys ja katseen siirto äkkiä muualle. Joka kerta yhtä noloa muuten.
se luulee, että sinä olet oireeton koronanlevittäjä ja hermoilee sen vuoksi
:D:D
Onko tässä ketjussa melkein kaikki naisia vai onko miehiäkin jotka on ihastunut työkaveriin? :D
Huomenna on maanantai. Olisiko vielä jollain jotain vinkkejä, mistä tunnistaa, onko se työkaveri ystävällinen vai kiinnostunut? Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä ketjussa melkein kaikki naisia vai onko miehiäkin jotka on ihastunut työkaveriin? :D
Minäkin haluaisin tietää tämän. Ap
Jaahas, se on maanantaiaamu taas. Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä työromantiikan saralla.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää nyt juma*auta työnne ja hoitakaa romantiikkanne vapaa-ajalla.
Kaiken maailman työpaikkahaavelijoita.
Töissä ollaan töissä, eikä ihastella työkavereita, muusta kuin hyvistä suorituksista.
Älänyviitti! Virtaa siitä työkaverin katselusta saa päivään, ei ole työsuorituksesta millään tavoin pois. Paitsi tietty niillä, jotka piilottelee komerossa, ettei ihastuminen vahingossa paljastu tunteiden kohteelle.
Vierailija kirjoitti:
Miltäs kaikilla on tänään merkit vaikuttanut?
Ei ole mitään merkkejä tullut. Niitä (turhaan) odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti mä mitään uskaltanut. Mies teki niin selvästi tikusta asiaa ja mä vaan jähmetyin. Helvetin helvetti kun sitä on niin epävarma itsestä ja siitä että minusta oltaisiin muka kiinnostuneita. Sitä vaan jäätyy ja on tyly toiselle. Ihme jos tämän jälkeen mitään tapahtuu.
Sama!