Kaverini häihin tämä mekko. Mitä mieltä?
http://www.zalando.fi/karen-millen-juhlamekko-beige-km521c020-916.html
Mekon kaveriksi ajattelin laittaa nudet korkkarit ja hopeat korut.
Kommentit (117)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 14:22"]
Ainoastaan kokovalkoinen asu on kielletty häävierailta. Hyvin voi olla valkoista, jos on muita värejä lisäksi esim. asusteissa.
[/quote]
"koska usean morsiamen puku on nykyisin vaalean sävyinen, on naisvieraiden parasta välttää myös vaaleita sävyjä." lainattu morsiuspari-sivustosta.
Mitä mieltä olet tästä lainauksesta morsiuspari-sivustolta?
[/quote]
Lainata saa kun kertoo lähteen ja tuossahan se on heti lainausmerkkien jälkeen :)
[/quote]
Yritän uudestaan: mitä olet mieltä tästä morsiuspari-sivuston ajatuksesta, ettei pelkästään valkoinen väri ole ei-toivottavien värien listalla vaan myös muut luonnonvaaleat värit, koska morsiuspukujen väriskaala on levinnyt norsunluun, shampanjan jne sävyihin pelkästä valkoisesta.
Eli ei toimita lain kirjaimen vaan hengen mukaan.
Tosi upea mekko, mutta myös musta se on liian vaalea, vaikka beige onkin. Ei siis sovi häihin :(
Omissa häissäni serkkuni vaimolla oli valkoinen maksi mekko! Tuntui pahalta kun ei oltu noudatettu etikettiä. Mielestäni AP: n mekko on kaunis mutta liian vaalea
Häävieraan mekoksi aivan liian lähellä valkoista.
Mun mielestä toi on tosi kiva! Siinähän suunnilleen puolet pinta-alasta kultaisia paljetteja, ei mun mielestä haittaa vaikka pohjakangas onkin aika vaalea.
Itse kyllä laittaisin tuon kanssa kultaiset korut, sopivat mielestän paremmin pukuun.
Ajattelin tämän mekon nyt joku pvä tilata :) Täytyy toivoa etten nolaa itseäni enkä suututa morsianta. Mekko on kaunis ja klassinen, varmasti käyttöä tulevaisuudessakin. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 21:38"]
Ajattelin tämän mekon nyt joku pvä tilata :) Täytyy toivoa etten nolaa itseäni enkä suututa morsianta. Mekko on kaunis ja klassinen, varmasti käyttöä tulevaisuudessakin. Ap
[/quote]
kyllä nolaat, mutta se ei vissiin sua haittaa. Tuolla rahalla vois saada jonkun upeankin vaatteen.
Juu olin tosi yllättynyt meidän häissä, että jotkut sulhasen puolen naisvieraat tulivat leggingseissä ja neuletakeissa... Omat ystäväni olivat iltapuvuissa ja kauniissa coctail-mekoissa. Dresscodea ei oltu sanottu enkä olettanutkaan että kaikki olisivat missään iltapuvuissa mutta ei nyt sentään neulepaidoissa???
Minua ei ainakaan haitanneet vaaleat tai mustat vaatteet häidemme naisilla. Sanoin kaikille suoraan että älkää missään tapauksessa vaivatko päätänne moisella kysymyksellä, laittakaa sellainen mekko jonka itse tunnette hienoksi! En rajoita ihmisten pukeutumista omille synttäreillenikään tai mihinkään muuhunkaan juhlaan, miksi rajoittaisin häihin??
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:45"]
Ei ei ei liian vaalea! Todella törkeästi teet jos tuon laitat.
[/quote]
Liian vaalea häihin.
Toivottavasti ap:llä on hoikka kroppa ja päivettynyt iho. Muuten tuo mekko näyttää rumalta.
Todella kaunis mekko, ihan aidosti todella löytö. :) Tilaisin itse jos olisi edes hieman halvempi.
Itselläni ei tullut mieleenkään että olisi liian vaalea, eikä todellakaan anna edes viittausta hääpukuun. Mun mielestä koristelu vielä korostaa cocktailmekkomaisuutta ja tekee siitä erittäin tyylikkään. Älä kuuntele tätä palstaa. :D
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:32"]
http://www.zalando.fi/karen-millen-juhlamekko-beige-km521c020-916.html
Mekon kaveriksi ajattelin laittaa nudet korkkarit ja hopeat korut.
[/quote]Todella kaunis mekko! Mutta jos on kirkkohäät, harkitsisin jotain vähän pidempää, kun polvet kuuluisi saada peittoon, tai edes sinnepäin... Tuo näyttää todella lyhyeltä. Kaunis kyllä.
En jaksanut lukea koko ketjua. Mekko on todella kaunis. Mutta vaaleiden kenkien kanssa tulee jotenkin pliisu vaikutelma.
Hyvä Se on, oikeasti upea. Älä laita kaulaan korua, ja ranteeseen ja korviin vain vähän kultaisia koruja. Mun silmään hopea on väärä väri koruihin.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 14:22"]
Ainoastaan kokovalkoinen asu on kielletty häävierailta. Hyvin voi olla valkoista, jos on muita värejä lisäksi esim. asusteissa.
[/quote]
"koska usean morsiamen puku on nykyisin vaalean sävyinen, on naisvieraiden parasta välttää myös vaaleita sävyjä." lainattu morsiuspari-sivustosta.
Mitä mieltä olet tästä lainauksesta morsiuspari-sivustolta?
[/quote]
Lainata saa kun kertoo lähteen ja tuossahan se on heti lainausmerkkien jälkeen :)
[/quote]
Sori hätiköintini, en lukenut loppuun tai siis kokonaan viestiäsi. Tarkoitit siis eri asiaa, etkä sitä ettei saisi lainat... Sorppa, oon torppa ja jatkakaa.