Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini häihin tämä mekko. Mitä mieltä?

Vierailija
25.01.2014 |

http://www.zalando.fi/karen-millen-juhlamekko-beige-km521c020-916.html

Mekon kaveriksi ajattelin laittaa nudet korkkarit ja hopeat korut. 

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään itse naisellisemman mallisista mekoista. Lisäksi en pidä beigestä väristä ja mielestäni hame on kirkkoon liian lyhyt. Mutta olen jäävi arvostelemaan koska sinun mekkosihan se on. 

Vierailija
82/117 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kaunis. Hyvä valinta tuo+nudet korkkarit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla tuli vehnän tähkä mieleen tuosta ihan ensiajatuksena juurikin värin takia..nätti puku ja sopii kesähäihin kyllä, turhaa siellä inisette muutamat, että muka liian vaalea mekko..pyh..entäpäs jos morsiamella ei olekkaan valkoinen hääpuku?? :)

Vierailija
84/117 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 17:09"]

Liian vaalea.

[/quote]

Miksi? tästä voidaan jauhaa loputtomiin, mutta miksi esim. joku kammottava persikan tai aprikoosin sävy, joka on yhtä vaalea eikä todellakaan sovi oikein kenellekään, ellei ole tosi tummapiirteinen, olisi sitten sopiva häävaatteeksi. Tietenkin, jos morsian pukeutuu persikkaan, ei vieraiden ole sopivaaa valita samaa persikkaa vaan menkööt sitten vaikka sillä turkoosilla.

Ap:n mekko tässä oli beige, hyvin selkeä beige kaiken lisäksi. Ei persikka eikä puuteri, vaan beige. Ja tsekatkaa ne ostoksenne jatkossa päivänvalossa, varsinkin se meikkipuuteri. Ilmankos suomalaiset mirmelit meikkaa jollain ihme oranssilla meikkivoiteella. Ehkä se loisteputken alla on mattapintainen ja kuulas vaalea.

Vierailija
85/117 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 17:13"]

Joten kyllä, luottaisin huomattavasti enemmän Googleen kuin johonkin puusilmäiseen wannabe-ammattilaiseen.

[/quote]

Ei millään pahalla, mutta ei kyllä hyvälläkään: olet idiootti. :)
t: kolmas graafikko

Ps. Puku on beige, luonnossa tod.näk. hieman harmahtavampi kuin Zalandon kuvassa. Näin mun tilaamilla beigeillä vaatteilla on yleensä ollut.

Vierailija
86/117 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:49"]

Jos se kerran on beige, miksi se on kuvassa lähes lumivalkoinen? Ihan sama, minkä värinen se on nimeltään. Se on aivan liian valkoinen häihin, ihan oikeesti. Ehkä se saattaa joku norsunluunvärinen olla, mutta on häissä silti täysin väärä valinta vieraan puvuksi.

[/quote]

Lumivalkoinen, wtf? Millaset asetukset sulla on näytössä. Ei ole liian vaalea, varsinkin jos on kevät- tai kesähäät.

[/quote]

Miten mulla nuo koristeet on beige ja itse kangas tosi vaalea.. luu?

Miten osa voi olla sitten beige, osa ei?

Vierailija
87/117 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teet huikean törkeän junttimaisen etikettivirheen jos tuon laitat. Aivan liian vaalea. Mutta omapahan on mokasi ja maineesi.

Vierailija
88/117 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin väliä mikä tuo väri on? Se on silti liian vaalea. Selvä etikettivirhe ja paljastaa vain tyhmyyden jos tuo päällä menee häihin vieraana.

Vierailija
89/117 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 17:13"]

Joten kyllä, luottaisin huomattavasti enemmän Googleen kuin johonkin puusilmäiseen wannabe-ammattilaiseen.

[/quote]

Ei millään pahalla, mutta ei kyllä hyvälläkään: olet idiootti. :)
t: kolmas graafikko

Ps. Puku on beige, luonnossa tod.näk. hieman harmahtavampi kuin Zalandon kuvassa. Näin mun tilaamilla beigeillä vaatteilla on yleensä ollut.

[/quote]

Ammattikunnassanne on havaittavissa pahemman luokan värisokeutta.

Vierailija
90/117 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, onneksi ei ole ikinä ole tullut kutsua sellaisiin häihin, joissa vieraan beige mekko voi pilata koko päivän. Relatkaa vähän, tuo mekko käy paremmin kuin hyvin! Hääpäivänä luulisi olevan parempaakin ajateltavaa kuin jonkun koltun väri.

Vierailija
91/117 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 03:31"]

Miulla tuli vehnän tähkä mieleen tuosta ihan ensiajatuksena juurikin värin takia..nätti puku ja sopii kesähäihin kyllä, turhaa siellä inisette muutamat, että muka liian vaalea mekko..pyh..entäpäs jos morsiamella ei olekkaan valkoinen hääpuku?? :)

[/quote]

Nii-i... Jos morsian pukeutuu valkoista tummempaan, niin tuo voi olla juhlien vaalein mekko.

Vierailija
92/117 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"koska usean morsiamen puku on nykyisin vaalean sävyinen, on naisvieraiden parasta välttää myös vaaleita sävyjä." lainattu morsiuspari-sivustosta. 

Etiketit on hyvä tuntea. Ne ei ole mitään turhia höpötyssääntöjä, vaan hyviä käyttäytymiskoodeja. Häät on kuitenkin todella tärkeä juhla ja en itse haluaisi pahoittaa kenenkään mieltä pukeutumalla morsianta loukkaavasti. Herättää kysymyksen, onko etikettirikkoja tyhmempi tapaus vai tahallaan provosoiva?

Vierailija
93/117 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mekko on aivan liian vaalea häihin. Ihan sama onko se sitten beige tai shampanja, mutta silti se on liian vaalea. Katsoisin kieroon, jos joku pukeutuisi noin vaaleaan mekkoon häihin. Etikettivirhe ja tulee olo, että haluaa kilpailla morsiamen kanssa. Muutoin mekko on tosi kaunis ja sopii varmaan muihin juhliin, vaikka yo- tai rippijuhliin! :)

Vierailija
94/117 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mekko on aivan liian vaalea häihin. Ihan sama onko se sitten beige tai shampanja, mutta silti se on liian vaalea. Katsoisin kieroon, jos joku pukeutuisi noin vaaleaan mekkoon häihin. Etikettivirhe ja tulee olo, että haluaa kilpailla morsiamen kanssa. Muutoin mekko on tosi kaunis ja sopii varmaan muihin juhliin, vaikka yo- tai rippijuhliin! :)

Vierailija
95/117 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teetä juuttikankaasta joku mielellään löysä ja kurvit peittävä (ja polvet myös huom!) mekko, ja ripottele vielä tuhkaa päälle niin kateelliset av- palstalaiset on tyytyväisiä. Eikä tarvi morsiamenkaan tuntea alemmuutta.

Vierailija
96/117 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:58"]

Olen vähän samoilla linjoilla kuin pari muuta vastaajaa, vaikka jostain syystä haluavat kirjoittaa sinulle ilkeästi :(

Itse ajattelen, että vaaleat mekot (eli valkoiset, norsunluut, shampanja... kaikki morsiuspuvun väriset) eivät ole vieraiden vaatevärejä. Itse kiinnitän tähän aina kielteistä huomiota, jos joku vieraista rikkoo tätä etikettiä häissä.

Mutta kukin tyylillään.

[/quote]

Etiketti kieltää ainoastaan valkoisen käyttämisen. Lue sitä etikettiä, ennen kuin olet tietävinäsi.

Vierailija
97/117 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kokovalkoinen asu on kielletty häävierailta. Hyvin voi olla valkoista, jos on muita värejä lisäksi esim. asusteissa.

Vierailija
98/117 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 14:22"]

Ainoastaan kokovalkoinen asu on kielletty häävierailta. Hyvin voi olla valkoista, jos on muita värejä lisäksi esim. asusteissa.

[/quote]

"koska usean morsiamen puku on nykyisin vaalean sävyinen, on naisvieraiden parasta välttää myös vaaleita sävyjä." lainattu morsiuspari-sivustosta.

Mitä mieltä olet tästä lainauksesta morsiuspari-sivustolta?

Vierailija
99/117 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:58"]

Olen vähän samoilla linjoilla kuin pari muuta vastaajaa, vaikka jostain syystä haluavat kirjoittaa sinulle ilkeästi :(

Itse ajattelen, että vaaleat mekot (eli valkoiset, norsunluut, shampanja... kaikki morsiuspuvun väriset) eivät ole vieraiden vaatevärejä. Itse kiinnitän tähän aina kielteistä huomiota, jos joku vieraista rikkoo tätä etikettiä häissä.

Mutta kukin tyylillään.

[/quote]

Etiketti kieltää ainoastaan valkoisen käyttämisen. Lue sitä etikettiä, ennen kuin olet tietävinäsi.

[/quote]

Mietitään hetki, miksi valkoinen on kielletty... hmmm... ehkä se johtuu juuri siitä, että se on morsiuspuvun väri? Ja koska morsiuspukuja on yhä enemmän jonain vaaleana värinä, niin on ihan hyvä laajentaa etikettiä koskemaan niitäkin.

Vierailija
100/117 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 14:22"]

[/quote]

Mitä mieltä olet tästä lainauksesta morsiuspari-sivustolta?

[/quote]

Lainata saa kun kertoo lähteen ja tuossahan se on heti lainausmerkkien jälkeen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan