Kaverini häihin tämä mekko. Mitä mieltä?
http://www.zalando.fi/karen-millen-juhlamekko-beige-km521c020-916.html
Mekon kaveriksi ajattelin laittaa nudet korkkarit ja hopeat korut.
Kommentit (117)
Katsoin heti itse ihan samaa, että häihin se näyttää kyllä vieraalle tosi vaalealta. Minustakaan tuota ei voi kyllä kuvan perusteella sanoa beigeksi edes hyvällä tahdolla. Norsunluu olisi ehkä lähempänä. Muuten tosi kaunis mekko toki.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:55"]
Mekko on kaunis ja näyttävä ja sopii vaaleudessaan erinomaisesti huomion viemiseksi morsiamelta. Vihaatko häntä? Etkö kestä että hän saa kerrankin kaiken huomion? Sinua tullaan paheksumaan ja kunnolla, varaudu. Arvaa tuleeko kukaan sinulta kysymään, että minkä värisenä mekko sinulle myytiin? Omin silmin tekevät johtopäätökensä..
[/quote]
Oot todella outo...
Tuli ihan mieleen jotkut kuninkaallisten häiden vieraat. Tosi kaunis ja juhlava ja häihin erittäin sopiva.
Olen vähän samoilla linjoilla kuin pari muuta vastaajaa, vaikka jostain syystä haluavat kirjoittaa sinulle ilkeästi :(
Itse ajattelen, että vaaleat mekot (eli valkoiset, norsunluut, shampanja... kaikki morsiuspuvun väriset) eivät ole vieraiden vaatevärejä. Itse kiinnitän tähän aina kielteistä huomiota, jos joku vieraista rikkoo tätä etikettiä häissä.
Mutta kukin tyylillään.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:56"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:55"]
Mekko on kaunis ja näyttävä ja sopii vaaleudessaan erinomaisesti huomion viemiseksi morsiamelta. Vihaatko häntä? Etkö kestä että hän saa kerrankin kaiken huomion? Sinua tullaan paheksumaan ja kunnolla, varaudu. Arvaa tuleeko kukaan sinulta kysymään, että minkä värisenä mekko sinulle myytiin? Omin silmin tekevät johtopäätökensä..
[/quote]
Oot todella outo...
[/quote]
Aijaa. En kyllä ymmärrä, että miksi.
t:21
Miksi se, jolla näkyy tämä mekon väri beigenä, on varma, ettei HÄNEN näytöllään se näy liian tummana? Aina muissa on vika ;D
Minusta tuo on aivan liian vaalea norsunluunvärinen puku häävieraalle. On tapana antaa morsiamelle yksinoikeudella valkoinen (tai hyvin lähellä valkoista oleva) väri, eikä saivarrella. Liian vaalea on liian vaalea. Osta joku oikeasti värillinen mekko häihin.
Nätti mekko mutta mullakin tökkää tuo polyesteri :/
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:49"]
Jos se kerran on beige, miksi se on kuvassa lähes lumivalkoinen? Ihan sama, minkä värinen se on nimeltään. Se on aivan liian valkoinen häihin, ihan oikeesti. Ehkä se saattaa joku norsunluunvärinen olla, mutta on häissä silti täysin väärä valinta vieraan puvuksi.
[/quote]
Lumivalkoinen, wtf? Millaset asetukset sulla on näytössä. Ei ole liian vaalea, varsinkin jos on kevät- tai kesähäät.
[/quote]
Tai sulla? Oudon tummana näkyy vaikka lähes valkoinen on? ;D
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:00"]
Miksi se, jolla näkyy tämä mekon väri beigenä, on varma, ettei HÄNEN näytöllään se näy liian tummana? Aina muissa on vika ;D
Minusta tuo on aivan liian vaalea norsunluunvärinen puku häävieraalle. On tapana antaa morsiamelle yksinoikeudella valkoinen (tai hyvin lähellä valkoista oleva) väri, eikä saivarrella. Liian vaalea on liian vaalea. Osta joku oikeasti värillinen mekko häihin.
[/quote]
Olen graafinen suunnittelija ja mulla on kalibroitu näyttö. Siksi ;)
Alan tässä kohta epäilemään omaakin näköäni, kun mielestäni mekko on ihan selvä beige, en osaa sanoa mikä tuo väri on mutta vähän shamppanjan värinen tai tummempi. Omasta mielestäni ei ole liian vaalea ja minusta kesähäissä näyttäisi tosi raikkaalta. Eikä todellakaan ole tarkoitus viedä huomiota morsiamelta :) ap
Mun mielestä jotenkin halvan näköinen tuon hintaiseksi. Luulisin olevan just H&M:n alerekistä.
mun näytöllä mekko on enemmänkin kullan värinen, joten mietin miten hopeiset korut sen kanssa sopivat. mutta voihan ne sopiakin, kultaisilla koruilla kokonaisuus olisi ehkä liian keltainen.. upea mekko jokatapauksessa. ketjuun on selkeästi vastaillut jokunen epävarmuudessa rypevä morsian, kun pitää miettiä tuommoista että joku vieras veisi kauneudellaan huomion, kuin jossain tuhkimo sadussa ;)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:00"]
[/quote]
Olen graafinen suunnittelija ja mulla on kalibroitu näyttö. Siksi ;)
[/quote]
Joo joo aivan varmasti.
Minunkin näytöllä näyttää perus beigeltä eikä ole lähelläkään norsunluuta :)
itse mietin onko pastellinsininen liian vaalea, liian kirkas, huomiota herättävä?? Tosin kun nyt kattelin netistä, ei oikein löytynyt..
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:01"]
Alan tässä kohta epäilemään omaakin näköäni, kun mielestäni mekko on ihan selvä beige, en osaa sanoa mikä tuo väri on mutta vähän shamppanjan värinen tai tummempi. Omasta mielestäni ei ole liian vaalea ja minusta kesähäissä näyttäisi tosi raikkaalta. Eikä todellakaan ole tarkoitus viedä huomiota morsiamelta :) ap
[/quote]
Ei ole ehkä tarkoitus, mutta niin sen aika moni ihminen (mahdollisesti myös morsian itse) tulee tulkitsemaan. Siksi kannattaa harkita!
Laittaisin hopeanväriset korkkarit.
33 kanssa olen samoilla linjoilla, vaalean kultaisena näen tuon mekon. Kultaiset korut riitelisivät paljettien kanssa ja lisäksi kun kihlasormus on hopea niin senkään kanssa ei sopisi. Siksi mietin muutamaa simppeliä hopeista käsikorua. Ap
Kaunis, mutta samaa mieltä että liian vaalea häihin :/ Moni hääpuku kun on nykyään shampanjan/ivoryn/tms värinen.