Kaverini häihin tämä mekko. Mitä mieltä?
http://www.zalando.fi/karen-millen-juhlamekko-beige-km521c020-916.html
Mekon kaveriksi ajattelin laittaa nudet korkkarit ja hopeat korut.
Kommentit (117)
Mekko ei ole lähelläkään valkoista / luonnonvalkoista (vaikka kuinka säädätte niitä näyttöjänne niin valkoista tuosta ei saa) ja shamppanjan värinen mekko häissä on täysin ok. Upea mekko.
Ap, viestini ei ollut tarkoitettu ilkeästi vaan halusin painottaa sinulle, että upea mekkosi tulee pahoittamaan mieliä vaikka beigenä myydäänkin. Saisi olla jopa vähän tummempikin ja olisi silti mielestäni vieläkin ihan liian vaalea. Kysyit mielipidettä ja niitä olet saanut. Eipähän tule yllätyksenä.
No tuskin se morsian mikään luutamummo on, joten vaikka on aivan ihana tuo mekko, niin kalpenee varmasti hääpuvulle. Vieraatkin voi pukeutua kauniisti, mutta silti morsianta kunnioittavasti. Nappivalinta, kunhan ei ole liian lyhyt roiskeläppä.
Tottakai kaikenlaiset mielipiteet on tervetulleita, itse en vain pidä mekkoa liian vaaleana :) Morsiamelle tulee puhtaan valkoinen mekko, jos hänen mekkonsa olisi shamppanjan värinen niin en tietenkään laittaisi samaa väriä. Ap
Hassua ap, että kysyt, mitä mieltä olemme mekosta, mutta sillä ei ole sinulle kuitenkaan väliä.
Samalla lailla sinulle ei ehkä ole väliä, mitä muut häävieraat ajattelevat.
Miksi sitten kysyt? Vastaathan tähän.
Kerrankin joku, jolle juhlamekko on oikeasti juhlamekko, eikä mikään tunika. Kiitos siitä =)
Mekko on todella kaunis, menisi mustilla korkokengillä myös, mutta korut laittaisin kultaisina, vihkisormuksesta huolimatta. Itse olen tosin joskus vaihtanut vihkisormuksenkin kullan väriseen rihkamasormukseen, kun ei ole hopean värinen sopinut muuhun asustukseen.
Mutta nää on vaan mun mielipiteitä, go dazzle 'em!
Kaunis mekko. Ja eikös se ole vain valkoinen väri, joka on "varattu" morsiamelle?
Kyllä näillä mielipiteillä on väliä, juuri näiden mielipiteiden takia aloin miettimään koko tilauksen unohtamista. Mutta kun tämän mekon löysin, niin ei tullut mieleenikään että mekko on liian vaalea häihin. Tiedän kyllä että valkoinen mekko häissä vieraalla ei ole hyvä mutta en tiennyt että beige/kulta/shamppanja ei käy.
Mustaa, tummansinistä tai muuta tummaa mekkoa en halua raikkaisiin kesähäihin laittaa, värikkäät mekot ei myöskään ole yhtään minua. Yritän tässä juuri etsiä helmenharmaata mekkoa. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:00"]
Miksi se, jolla näkyy tämä mekon väri beigenä, on varma, ettei HÄNEN näytöllään se näy liian tummana? Aina muissa on vika ;D
Minusta tuo on aivan liian vaalea norsunluunvärinen puku häävieraalle. On tapana antaa morsiamelle yksinoikeudella valkoinen (tai hyvin lähellä valkoista oleva) väri, eikä saivarrella. Liian vaalea on liian vaalea. Osta joku oikeasti värillinen mekko häihin.
[/quote]
Olen graafinen suunnittelija ja mulla on kalibroitu näyttö. Siksi ;)
[/quote]
Sama juttu täällä, kollegana jaan tuskasi asiakkaista, joiden toimitusjohtajan näytöllä "lime" on sinapinkeltainen ja siksi koko ulkoasu uusiksi :)
Tuo mekko on beige, ehkä kullanvärinen jos halutaan ilmaista noiden paljettien väriä.
Ja p.s. mekon nimessä on sana beige. Jos se olisi valkoinen, miksi siinä ei lue white?
Kaunis mekko, hillitty malli. Morsian on todennäköisesti morsiuspuvussa eikä pienessä kotelomekossa, joten tuo asu ei mitenkään kilpaile morsiamen näyttävyyden kanssa. Hyvä valinta!
Eka ajatus: liian valkoinen. Muuten kyllä kaunis.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:08"]
Mekko ei ole lähelläkään valkoista / luonnonvalkoista (vaikka kuinka säädätte niitä näyttöjänne niin valkoista tuosta ei saa) ja shamppanjan värinen mekko häissä on täysin ok. Upea mekko.
[/quote]
Niin ei se valkoinen olekaan, mutta ehkä kuitenkin vähän liian vaalea häihin.
Miksi se, jolla näkyy tämä mekon väri beigenä, on varma, ettei HÄNEN näytöllään se näy liian tummana? Aina muissa on vika ;D
Minusta tuo on aivan liian vaalea norsunluunvärinen puku häävieraalle. On tapana antaa morsiamelle yksinoikeudella valkoinen (tai hyvin lähellä valkoista oleva) väri, eikä saivarrella. Liian vaalea on liian vaalea. Osta joku oikeasti värillinen mekko häihin.
[/quote]
Koska meillä on uudehko näyttö ja värit on tarkastettu, asetuksia on säädetty todella tarkkaan ja meillä myös siksi, että kone on myös työkäytössä sivutyössäni. Kuvitan jonkun verran, joten skannaan piirroksia ja niiden pitää näyttää aidoilta koneellakin. Beigehän se on tuon ilmoituksenkin mukaan ja kaunis on. Tosin noista kuvista ei voi koskaan tietää, näyttääkö se sellaiselta kuin on, koska siihen vaikuttaa myös oma valaistus ja kuvanottotilanne. Mutta lumivalkoisena tuon näkeminen: silloin näytön säädöt on aika pielessä.
Moi ap. Olen kyllä samaa mieltä kuin aikaisemmat kirjoittajat - liian on vaalea mekko häihin. Mielestäni tumma beigekin on toisinaan huono valinta häihin. Muuten todella nätti mekko! Harmaa on ihan hyvä idea, mutta kesähäihin myös heleä keltainen, aprikoosi, lila, turkoosi ovat aika kivoja :)
Ihan beigeltä kyllä näyttää. Säätäkää niitä näyttöjä!
Nätti mekko. Sopii hyvin häihin, ei ole liian vaalea. :)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:35"]
mutta kesähäihin myös heleä keltainen, aprikoosi, lila, turkoosi ovat aika kivoja :)
[/quote]
Ihan kammottavia värejä kaikki. Ennemmin kuolisin kuin laittaisin aprikoosin väristä ylleni. Tai lilaa. Miksi aprikoosi mutta ei beige? En ymmärrä, yhtä vaaleita kumpikin. Aprikoosi on kai oikein perinteinen amerikkalaisten morsiusneitojen asu.
Mulla oli omissa pienissä häissäni vaalean persikanvärinen polven alapuolelle ulottuva mekko, enkä kiinnittänyt kenenkään muun vieraan asuun mitään huomioita, kuin parhaan kaverini, joka oli tehnyt ihanan pinkin mekkonsa itse. Nykyään morsiamilla on paljonkin muutakin kuin valkoista. Keltainen, beige ja aprikoosi kuten myös persikka ovat aika samaa tasoa kaikki.
[/quote]
Hmm...sen puvun nimessä on sana "beige". Jos se ei olisi beige, miksi he myisivät sitä beigenä? Tuskin on kohderyhmänä pelkästään morsianten kaverit? Luultavasti siis luonnossa se on enemmän beige kuin white, eikö?
Ammattilaisten näytöt on kalibroitu. Kokeile omalla läppärilläsi liikuttaa vaikka tuon mekon kuvaa ääriasennosta toiseen. Yhdessä se on harmaanvalkoinen, toisessa ääriasennossa tumma beige :) ATK on ihmeellistä.
Kaunis mekko. :)