Kaverini häihin tämä mekko. Mitä mieltä?
http://www.zalando.fi/karen-millen-juhlamekko-beige-km521c020-916.html
Mekon kaveriksi ajattelin laittaa nudet korkkarit ja hopeat korut.
Kommentit (117)
Todella kaunis. Kiva, että sulla on rahaa.
Ihanaa, että joku pukeutuu häihin oikeasti juhlavasti! Olin kesällä kahdissa häissä ja minulla oli samantyylinen juhlava mekko kuin mitä ap:n linkkikin. Suurimalla osalla naisvieraista (20-35.v) oli joku H&m:n trikoorättimekko. Siitä on juhlavuus kaukana. Siis en tarkoita että mekon pitää maksaa monta sataa eikä H&m ja vastaavat merkit käy mutta trikoo ja polyesteri ym. ei ole mekossa kovin juhlavia. Ap:n mekko on todella kaunis.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:39"]
Siitä on juhlavuus kaukana. Siis en tarkoita että mekon pitää maksaa monta sataa eikä H&m ja vastaavat merkit käy mutta trikoo ja polyesteri ym. ei ole mekossa kovin juhlavia. Ap:n mekko on todella kaunis.
[/quote] Ap:n mekossa on 96 % polyesteriä ja 4 % elastaania.
Hmm. En kyllä oikein tiedä tuosta valkoisesta väristä onko sopiva häihin.. Muuten on tosi upea!
Kiitos mielipiteitä ja lisääkin saa laittaa. Mekko ei ole valkoinen vaan beige :) ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:43"]
Hmm. En kyllä oikein tiedä tuosta valkoisesta väristä onko sopiva häihin.. Muuten on tosi upea!
[/quote]
Öööö, eihän mekko ole valkoinen.
Ei ei ei liian vaalea! Todella törkeästi teet jos tuon laitat.
Mä en polyesteristä materialina tykkää, enkä siksi noin paljoa maksaisi tuosta mekosta. Muutoin ihan nätti mekko.
Voi luoja miten upea. Oikeasti harvat mekot kolahtaa yhtä hyvin mitä tuo. Todella upea.
Voi ei, olen ihan toista mieltä puvun sopivuudesta. Minusta tuo on ihan liian valkoinen häihin.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:45"]
Kiitos mielipiteitä ja lisääkin saa laittaa. Mekko ei ole valkoinen vaan beige :) ap
[/quote]
Aa, no sitten. Näytti minun näytöltäni ihan valkoiselta :D
Jos se kerran on beige, miksi se on kuvassa lähes lumivalkoinen? Ihan sama, minkä värinen se on nimeltään. Se on aivan liian valkoinen häihin, ihan oikeesti. Ehkä se saattaa joku norsunluunvärinen olla, mutta on häissä silti täysin väärä valinta vieraan puvuksi.
Tästä ketjusta huomaa, että joillakin on näytön asetukset ihan pielessä :D
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:49"]
Jos se kerran on beige, miksi se on kuvassa lähes lumivalkoinen? Ihan sama, minkä värinen se on nimeltään. Se on aivan liian valkoinen häihin, ihan oikeesti. Ehkä se saattaa joku norsunluunvärinen olla, mutta on häissä silti täysin väärä valinta vieraan puvuksi.
[/quote]
Lumivalkoinen, wtf? Millaset asetukset sulla on näytössä. Ei ole liian vaalea, varsinkin jos on kevät- tai kesähäät.
Ihan beige se on mun näytöllä. Tosi kaunis mekko. Olisinpa vaan varakas.
Liian vaalea häihin, en laittaisi.
Nätti on ja sopivan juhlava häihin.