Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko laihduttaisit, jos olisit 170/73?

Vierailija
25.01.2014 |

Mikä olisi sulle hyvä paino?

Pakko tehdä jotain, kun ahdistaa nämä kilot.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi senttiä pitempi. Ihannepaino minulle on 66 kg. Olen urheilullinen, lihaksikas, leveäharteinen ja tiimalasivartaloinen. Eli ehkä 64, ei vähempää minulle tuossa pituudessa. Kun olen painannut joskus 62 kg, on mies alkanut ihmetellä, minne ihana takalistoni hävisi. :)

Vierailija
42/49 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen leveä ruuminrakenteeltani, niin minä aion tiputtaa n 10kg, silloin näyttää hyvältä.

Parikymmpisenä painoin 57 ja olin ruman näköinen, sitten lihosin seurustelun myötä 62 kiloon ja se näytti hyvältä ja tuntui hyvältä. Sitten sairastuin ja paino nousi pahimmillaan 85 kiloon, siitä tiputin pari vuotta sitten reilut 10kg ja taidan nyt kesään mennessä tiputtaa vielä tuon kymmenisen kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-13 kg

Vierailija
44/49 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä laihdutin 11 kg, mulle aivan ihanne on 62 kg, ja oon tuon 170 cm. Karppaamalla tiputin ja sitten innostuin myös liikkumaan. Nuorena painoin 54-56 kg ja se oli aivan liian vähän, en tykännyt olla niin laiha, mutta en lihonut vaikka kuinka söin. Mikähän siinä iän mukana muuttuu kun kilot alkaa kertymään vaikka tarkkailee syömistään. Mä en onnistunut tiputtamaan painoa millään muulla kuin karppaamisella. Se jäi onneksi myös elämäntavaksi, niin paino pysyykin sopivana.

Vierailija
45/49 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laihduttaisi kiloakaan. Olen tuon pituinen ja painan 2 kg enemmän. On kurveja, pehmeyttä ja oikein kapea vyötärö, siis lanteisiin ja  rintoihin nähden.

Meikkaan aika voimakkaasti ja pukeudun reisipituisiin hameisiin, kuljen korkkareissa ja hoidan pitkät hiukseni kiiltäviksi.

Lenkkareita käytän vain sauvakävelylenkillä, haluan toki olla hyvässä kunnossa. Säännöllinen liikunta näkyy ihossa ja ryhdissä.

Vierailija
46/49 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 13:30"]

Mikä olisi sulle hyvä paino?

Pakko tehdä jotain, kun ahdistaa nämä kilot.

[/quote]

18 kg pois.

Vierailija
47/49 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon mittaisena haluaisin painaa yli 60, alle 70. Kroppa sitten määrittä mikä tuossa välillä on hyvän olon paino. 

Vierailija
48/49 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 18:25"]

En laihduttaisi kiloakaan. Olen tuon pituinen ja painan 2 kg enemmän. On kurveja, pehmeyttä ja oikein kapea vyötärö, siis lanteisiin ja  rintoihin nähden.

Meikkaan aika voimakkaasti ja pukeudun reisipituisiin hameisiin, kuljen korkkareissa ja hoidan pitkät hiukseni kiiltäviksi.

Lenkkareita käytän vain sauvakävelylenkillä, haluan toki olla hyvässä kunnossa. Säännöllinen liikunta näkyy ihossa ja ryhdissä.

[/quote]

Moi Minna! Mites sujuu uuden miehen kanssa?

Vierailija
49/49 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lähes mahdotonta arvioida ruudun toiselta puolelta, koska kaikilla on erilainen ruumiinrakenne. Ite oon 160/60 ja erittäin sopusuhtainen, vaikka isolta luvulta kuulostaakin - takana monta vuotta telinevoimistelua ja treenaan edelleen säännöllisesti. Älä tuijota sitä vaa'an lukua vaan mieluummin peiliä. :-)