Paljonko laihduttaisit, jos olisit 170/73?
Mikä olisi sulle hyvä paino?
Pakko tehdä jotain, kun ahdistaa nämä kilot.
Kommentit (49)
Eihän tuo olisi edes iso paino, jos olisi hyväkuntoinen ja lihaksiakin. Eikö näitä juttuja voisi ottaa ihan oman voinnin mukaan eikä laskea kiloja ja senttejä.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:32"]
Eihän tuo olisi edes iso paino, jos olisi hyväkuntoinen ja lihaksiakin. Eikö näitä juttuja voisi ottaa ihan oman voinnin mukaan eikä laskea kiloja ja senttejä.
[/quote]
Aivan, mutta ap ei ole hyväkuntoinen/lihaksikas, siksi tarvii laihduttaa. Ei poissulje sitä, että myös tehostaa liikuntaansa.
Liikuntaa vaan paljon lisää, pelaan mestaruustasolla jalkapalloa. Paino 73kg ja pituutta 170cm. Vatsalihakset näkyy ja kroppa on tikissä, miehet tykkää. Se on se lihas, mitä lisäämällä saa esim. siedettävän perseen, mitä istumisella on 20 vuotta latistanu.
Pari kiloa korkeintaan. Riippuu kyllä vartalotyypistä ja luustosta myös.
No onko sulla lihaksia?
Mä oon 171/69 ja oon lihaksikas.pari kiloa voisin toki laihtua.
Mä laihduttaisin 18 kiloa... olen 170 ja 55 on mun ihannepaino. Olenkin toki sirorakenteinen ja kaikki, mikä menee tuosta yli jää makkaraksi vyötärölle.
Se riippuu siitä olisinko ollut pitkään tuon painoinen, jolloin pienikin pudotus tai elämäntapojen kohennus tuntuu, ehkä 5 kiloa alkuun ja miettisin laihdutuksen tarvetta uudestaan. Tai mistä painosta olisin tuohon lihonnut ja yrittäisin palata siihen, jossa tuntui hyvältä.
Minäkin olen sirorakenteinen ja hintelä kestävyyslajien harrastaja, joten 10-15 alkaisi olla lähellä hyvän olon painoani.
Minun pitäisi laihduttaa n. 45 kiloa että pääsisin tuohon.,, se olisi kyllä sellainen paino etten muista koskaan selllaisessa olleeni.
Mulla paras paino 170 / 58 kg. Nyt on 62 kg ja läskiä on. Oon painanut myös 71 kg ja ihan liikaa mulle. Eli sinne 60 kg hujakoille tiputtaisin.
Olen 171 pitkä ja isoimmillani olen painanut 74kg. Siitä otin kympin pois ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Tämä paino sopii minulle ja voin hyvin.
Varmaan10-15kg.Ihmisetonerimallisia,joten voihan noillakinmitoillanäyttää jumalaisen hyvältä! :)
En yhtään, olisin ikionnellinen, ostaisin hienoja vaatteita ym. Nyt olen 172cm/130kg
Tosiaan riippuu aivan vartalotyypistä. Minä en ole sellaista siroa pajunvitsatyyppiä vaan leveämpää lestiä. Pituuteni on 170 ja painoin köyhinä opiskeluaikoina 60 kg ja näytin kuin keskitysleiriläiseltä, iho meni piukasti pitkin naamaa ja lanneluut törröttivät. Minulle ihannepaino, jossa tunnen näyttäväni hyvältä, on sellaiset 65-70 kg. Siihen on tosin matkaa nyt, kun olen vähän aikaa sitten synnyttänyt eikä tuo löysä maha ole vielä lähtenyt.
Jos siinä ei lihakset paina niin laihduttaisin varmaan 5-8 kiloa.
Jos tuo on läskiä niin 10-15kg, mutta sitten varmaan voisi laittaa vähän lihasta tilalle.
Itse olin noissa lukemissa viimeelokuussa ja ahdisti kovin. Tiputukseen 10 kg ja nyt huippufiilis ja sutjakka olo, vaatekoko mukava 36.
Olen samanpituinen kuin sinä. Aloitin laihduttamisen jokin aika sitten. Lähtöpaino oli 72kg, nyt 68kg, tavoite 64kg. Eli oisko kymppi pois? Toki riippuu ruumiinrakenteesta ja harrastaako kovaa lihaskuntotreeniä. Hölkkä, kävely ja suurin osa ryhmäliikuntatunneista ei kasvata lihasta juuri nimeksikään.
En yhtään. Maksimissa 1-2 kiloa laihduttamalla, muuhun kropan muokkaamiseen riittäisi liikunta ja terveellinen ruokavalio.
Ohiksena...Jos olo on lihava silloinkin kun bmi on 20 tai alle, niin "läski" taitaa lähinnä löytyä korvien välistä.