Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton sinkku! Lähtisitkö treffeille yksinhuoltajan kanssa?

Vierailija
20.10.2020 |

Vai ovatko lapset täydellinen turn-off potentiaalisessa kumppanissa. (Ja nyt puhutaan pitkästä parisuhteesta, ei seksiseurasta.)

Kommentit (89)

41/89 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän outo asetelma, että ap haluaa itse tavata lapsetonta, mutta olettaa, että lapsettomat haluavat tavata häntä, siis lapsellista 🙄.

Mä olen lapseton nainen ja olen Tinderissä pari kertaa viestitellyt miehen kanssa, joilla on yhteishuoltajuus ja lapset vuoroviikoin kotona ja ne miehet ovat sanoneet, etteivät missään nimessä halua seurustella naisen kanssa, jolla on lapsia, koska kuulemma se on helpompaa kun toisella ei ole lapsia.

Vierailija
42/89 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, lapset ovat turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Jos olisin lapsellinen sinkku niin lähtisin.

Vierailija
44/89 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua.

Vierailija
45/89 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sillä yh ei ole aikaa siihen parisuhteeseen ja toiseksi he eivät oikeasti rakasta kumppaniansa.

Vierailija
46/89 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Isukit eivät yksinkertaisesti sytytä yhtään, ja muutenkin elämästä tulisi hankalampaa.

Vierailija
47/89 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy vaikka itselläkin on lapsia.

Vierailija
48/89 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
49/89 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on ehdoton ei.

Vierailija
50/89 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asuu kotona enää yksi lapsi ja en usko että valitsisin kumppania jolla ihan pieniä. En jaksaisi.

Mieluummin asun muutenkin yksin kuin yhdessä.

Vierailija
51/89 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ow kirjoitti:

Jos olisi muuten todella korkeatasoinen, esim kaunis ja mukava lääkäri, niin sitten lähtisin.

Luultavasti tuollaisella laadukkaalla yh:lla ei olisi kuitenkaan aikaa ja herää myös kysymys, miksi on yh, jos on laadukas...

Ei tästäkään tarvitse vetää herneitä nenään kun tässä on biologiasta kyse. Mies ei halua osallistua toisen jälkeläisen kasvattamiseen.

Jos on vaikka jäänyt leskeksi? Sattuuhan sitä laadukkaillekin.

Vierailija
52/89 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lähdin, eteni parisuhteeksi. En toistaisi samaa virhettä enää.

53/89 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran lähdin, eteni parisuhteeksi. En toistaisi samaa virhettä enää.

Miksi se olikin virhe?

54/89 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
55/89 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä, mutta minulla ei ole kokemusta seurustelusta ihmisen kanssa, kenellä on lapsia. En halua itse tehdä niitä, mutta tuossa tilanteessa olisi vähemmän vastuuta lapsesta mikä olisi oikein hyvä, eikä tarvitsisi synnyttää ja olla raskaana.

Vierailija
56/89 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
57/89 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lapset ovat totaalinen turn-off.

Vierailija
58/89 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh:ille kelpaa kummasti vakityössä olevat hiukan nynnymmät/ei-niin-suositut miehet jotka ei siis baareissa ravaa ja bailaa.

Kyllä sen ymmärtää näin miehenä ettei jokaiselle mimmille riitä komeaa jäkisjätkää joka pamauttaa paksuksi ja sitten ajellaan uudella farkku-bemarilla design-ok-taloon.

Vierailija
59/89 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossitellusti. En usko että olisin edes kovinkaan kummoinen isä-hahmo yh:n lapselle. Iäkäs "kaveri" joka asuu äidin kanssa. Iroaniaa kun oma isä oli varsin huono sellainen. Raha-automaattina olo ei tunnu hyvälle millään muotoa.

Monihan nainen sanoo silti ettei tarvitse uutta isää lapsilleen mutta eihän naisen lapsia voi mitenkään sulkea pois viimeistään yhdessä asuessa.

On kokemusta ja olen lähtenyt yh-naisen kanssa treffeille, pääsin suhteeseenkin asti. Ehkä tässä iässä toivoa tuo se että keski-ikäistyvänä saman ikäisen naisenkin lapset alkaa kohta jo muutella omilleen. Se tilanne olisi kyllä sopiva.

Vierailija
60/89 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin pitkästä parisuhteesta viime kesänä ja aloin käydä treffeillä sitten alkusyksystä. Olen melkein 40, joten päätin antaa mahdollisuuden myös lapsellisille, edellisen kerran kolmikymppisenä sinkkuna skippasin isät välittömästi.

Deittikumppaneina oli nyt vuoroviikko- ja viikonloppuisiä, osaa tapasin useammankin kerran. Aina jossain vaiheessa alkoi kuitenkin tökkiä se lapsiasia ja monella tuntui olevan ongelmia exän kanssa. En jaksa mitään ylimääräisiä säätöjä, joten sori, en lähde treffeille miesten kanssa, joilla on lapsia, en varsinkaan yh-isien. Olen mieluummin vaikka yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi