Lapseton sinkku! Lähtisitkö treffeille yksinhuoltajan kanssa?
Vai ovatko lapset täydellinen turn-off potentiaalisessa kumppanissa. (Ja nyt puhutaan pitkästä parisuhteesta, ei seksiseurasta.)
Kommentit (89)
En lähtisi, lapset ovat turn off.
En lähtisi. Jos olisin lapsellinen sinkku niin lähtisin.
Usein sillä yh ei ole aikaa siihen parisuhteeseen ja toiseksi he eivät oikeasti rakasta kumppaniansa.
En lähtisi. Isukit eivät yksinkertaisesti sytytä yhtään, ja muutenkin elämästä tulisi hankalampaa.
Ei käy vaikka itselläkin on lapsia.
Mulla asuu kotona enää yksi lapsi ja en usko että valitsisin kumppania jolla ihan pieniä. En jaksaisi.
Mieluummin asun muutenkin yksin kuin yhdessä.
ow kirjoitti:
Jos olisi muuten todella korkeatasoinen, esim kaunis ja mukava lääkäri, niin sitten lähtisin.
Luultavasti tuollaisella laadukkaalla yh:lla ei olisi kuitenkaan aikaa ja herää myös kysymys, miksi on yh, jos on laadukas...
Ei tästäkään tarvitse vetää herneitä nenään kun tässä on biologiasta kyse. Mies ei halua osallistua toisen jälkeläisen kasvattamiseen.
Jos on vaikka jäänyt leskeksi? Sattuuhan sitä laadukkaillekin.
Kerran lähdin, eteni parisuhteeksi. En toistaisi samaa virhettä enää.
Vierailija kirjoitti:
Kerran lähdin, eteni parisuhteeksi. En toistaisi samaa virhettä enää.
Miksi se olikin virhe?
Voisin lähteä, mutta minulla ei ole kokemusta seurustelusta ihmisen kanssa, kenellä on lapsia. En halua itse tehdä niitä, mutta tuossa tilanteessa olisi vähemmän vastuuta lapsesta mikä olisi oikein hyvä, eikä tarvitsisi synnyttää ja olla raskaana.
En. Lapset ovat totaalinen turn-off.
Yh:ille kelpaa kummasti vakityössä olevat hiukan nynnymmät/ei-niin-suositut miehet jotka ei siis baareissa ravaa ja bailaa.
Kyllä sen ymmärtää näin miehenä ettei jokaiselle mimmille riitä komeaa jäkisjätkää joka pamauttaa paksuksi ja sitten ajellaan uudella farkku-bemarilla design-ok-taloon.
Jossitellusti. En usko että olisin edes kovinkaan kummoinen isä-hahmo yh:n lapselle. Iäkäs "kaveri" joka asuu äidin kanssa. Iroaniaa kun oma isä oli varsin huono sellainen. Raha-automaattina olo ei tunnu hyvälle millään muotoa.
Monihan nainen sanoo silti ettei tarvitse uutta isää lapsilleen mutta eihän naisen lapsia voi mitenkään sulkea pois viimeistään yhdessä asuessa.
On kokemusta ja olen lähtenyt yh-naisen kanssa treffeille, pääsin suhteeseenkin asti. Ehkä tässä iässä toivoa tuo se että keski-ikäistyvänä saman ikäisen naisenkin lapset alkaa kohta jo muutella omilleen. Se tilanne olisi kyllä sopiva.
Erosin pitkästä parisuhteesta viime kesänä ja aloin käydä treffeillä sitten alkusyksystä. Olen melkein 40, joten päätin antaa mahdollisuuden myös lapsellisille, edellisen kerran kolmikymppisenä sinkkuna skippasin isät välittömästi.
Deittikumppaneina oli nyt vuoroviikko- ja viikonloppuisiä, osaa tapasin useammankin kerran. Aina jossain vaiheessa alkoi kuitenkin tökkiä se lapsiasia ja monella tuntui olevan ongelmia exän kanssa. En jaksa mitään ylimääräisiä säätöjä, joten sori, en lähde treffeille miesten kanssa, joilla on lapsia, en varsinkaan yh-isien. Olen mieluummin vaikka yksin.
Mä olen lapseton nainen ja olen Tinderissä pari kertaa viestitellyt miehen kanssa, joilla on yhteishuoltajuus ja lapset vuoroviikoin kotona ja ne miehet ovat sanoneet, etteivät missään nimessä halua seurustella naisen kanssa, jolla on lapsia, koska kuulemma se on helpompaa kun toisella ei ole lapsia.