Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton sinkku! Lähtisitkö treffeille yksinhuoltajan kanssa?

Vierailija
20.10.2020 |

Vai ovatko lapset täydellinen turn-off potentiaalisessa kumppanissa. (Ja nyt puhutaan pitkästä parisuhteesta, ei seksiseurasta.)

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En jaksa lapsia.

Vierailija
22/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä minua on toisinaan ihmetyttänyt on se kun mm. tällä palstalla toisinaan kohtaa kirjoiuksia, jossa osa haluaa ylläpitää mielikuvaa, että sinkkuäiti (tai sinkkuisä) olisi parisuhdekumppnina, jotenkin "helppo". - Tai mahdollisesti jopa hieman yksinkertainen. Ja tai ainakin sellainen jonka kanssa olisi joenkin erityisesti mutkattomampaa muodostaa parisuhde. - Mitä lieneekään tähän keksuteluun osallistuneen päässä liikkuneen, joka kirjoitti että "En huolisi edes seksiseuraksi."

Yhtä kaikki en ole itse yksinhuoltaja, enkä  yksinhuoltajan lapsi. Mutta jos olisin yksinhuoltaja niin uskoisin, että olisin vieläkin tarkempi ja varovaisempi sen suhteen kenen kanssa lähtisin edes yrittämään parisuhdetta, enkä vähiten laps(i)en vuoksi,  Sitä harkitsevaisempi, mitä nuorempia lapset olisivat  

- Tiedä sitten olisiko tämä tuntemukseni aivan erilainen, silloin  jos tai kun lapset olisivat jo lentäneet kotipesästä ja eläisin yksin   

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vähä riippuu… Pakotatko miusta isää lapsille? Pitääkö miun olla heidän kanssa kuinka paljon? Haluutko lapsia miun kanssa jossain vaiheessa? Joudunko maksamaan lasten menoja? Miul ei oo mitään yksinhuoltajii vastaan, mut vaikuttaa melko hankalalta seurustella sellasen kanssa, jolla o lapsii. :/ En tiiä oliko tästä vastauksesta siulle mitää hyötyy. :D M25

Vierailija
24/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yh-isän kanssa, eli sellaisen jolla lapset 24/7. Joku viikonloppuisä olisi ihan ok. Mieluiten vela-mies.

N36

Vierailija
25/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lieneekään tähän keksuteluun osallistuneen päässä liikkuneen, joka kirjoitti että "En huolisi edes seksiseuraksi."

Lasten hankkiminen on ylipäätään minusta tavattoman vastenmielistä, ja lisäksi jo pelkkä logistiikka lisääntyjän kanssa on ihan mahdotonta sumplia. Asia on juuri niin kuin sanot: ei sinkkuäidin tapailu ole millään lailla yksinkertaisempaa kuin lapsettoman kumppanin tapailu, päinvastoin. 

Vierailija
26/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä olisiko miehellä tilaa myös parisuhteesteelle.

Voisin.

Vierailija
27/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkään seksisuhteeseen voisin hyväksyä YH äidin jos hänen painoindeksinsä on alle 30. Ei mihinkään muuhun.

Vierailija
28/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lapset on ihania noin hetken tasolla mutta mikäli musta tulis äitipuoli eli mua kutsuttaisi nimillä kusipää, ämmä, hu*ra sun muuta jossain vaiheessa niin I WOULD DODGE A BULLET eli en seurustelisi kuitenkaan tämmöisen miehen kanssa, mutta treffit vois olla ok. Koska treffailu on kivaa mutta tarviiko se aina johtaa seukkaamiseen. - ei

Vierailija
29/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu, onko siis yksinhuoltaja vai esim. yhteishuoltaja. Ja minkä ikäisiä lapset ovat.

Esim. "yh", jolla lapset vuoroviikoin tai lapset jo yläaste/lukioikäisiä, niin ei mitään estettä. Jos taas totaali-yh eli lapset aina mukana kuvioissa, niin tilanne olisi hankalampi. Ensisijaisesti etsin aikuista seuraa itselleni, en muuta.

Vierailija
30/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, mutta eivät he mun kanssa lähde.

Vierailija
31/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, lapset ovat turn off. En halua tulevaisuudessa omiakaan

Vierailija
32/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh:t todella ovat turn off suhteisiin. Seksiin ei haittaa.

Vierailija
33/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä jos mies olisi todellisesti yh. Eli lasten äiti ei enää olisi mitenkään osallisena heidän elämässään. Muussa tapauksessa on kyse yhteishuoltajuudesta ja se ei käy, eksillä kun on tapana aina työntää nokkaansa joka paikkaan ja pahimassa tapauksessa olla niin mustasukkaisia ettei mitään rajaa.

Vierailija
34/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti moni tarkoittaa yksinhuoltajalla ihan vaan eronnutta äitiä/isää. Yksinhuoltajuus sinänsä kun on ihan marginaalinen ilmiö tänä päivänä.

Stereotyyppiset käsitykset eronneista näyttää edelleen jylläävän. Hassua. Olen itse eronnut äiti (en yksinhuoltaja), ja ihan kuin mulle sitten kelpaisi ihan kuka vaan siitä syystä. Ei kelpaa. Itse asiassa rima on varmasti paljon korkeammalla kuin jos en olisi äiti. Valtaosaan miehistä mä en edes vilkaise toista kertaa, saati treffeille lähde, puhumattakaan nyt edes seksistä tai herra paratkoon parisuhteesta, josta on siitäkin vielä paljon matkaa siihen, että lapsilleni esittelisin. Oli miehellä lapsia tai ei.

Vierailija
35/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla sinänsä ole mitään sitä vastaan että miehellä olisi lapsi(a). Mutta en halua ärsyttävää eksää kuvioihin pyörimään, eksän pitäisi käyttäytyä ihmismäisesti. Ja lasta/lapsia pitäisi kasvattaa, en halua huonokäytöksistä lasta pyörimään kuvioihin. Enkä ala äitipuoleksi enkä lapsenvahdiksi.

Mutta koska olen itse lapseton, hoikka, hyvännäköinen ja koulutettu, niin minulla on varaa valita kenen kanssa seurustelen ja aikaani vietän. Ei siis tarvitse lisääntyneisiin sekaantua jos en halua.

Kuulostat ihan narsistilta. Ei sulla nyt varaa ole ihan noin vain valita, nimittäin esim. minä en koskaan seurustelisi sinun kanssasi. 

Enkä minä sinun kanssasi! :D

Kuten sanoin, minulla on varaa valita ;)

Vierailija
36/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outo asetelma, että ap haluaa itse tavata lapsetonta, mutta olettaa, että lapsettomat haluavat tavata häntä, siis lapsellista 🙄.

Vierailija
37/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en missään nimessä.

Vierailija
38/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin, pitkä parisuhde ei minulle tarkoita sitä, että asuttaisiin yhdessä. Totaaliyksnhuoltaja ei kävisi vaan silloin jos lapset ovat enintään viikko ja viikko. Äitipuoleksi en alkaisi.

Vierailija
39/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys, tietenkin lähtisin!

Vierailija
40/89 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mikä minua on toisinaan ihmetyttänyt on se kun mm. tällä palstalla toisinaan kohtaa kirjoiuksia, jossa osa haluaa ylläpitää mielikuvaa, että sinkkuäiti (tai sinkkuisä) olisi parisuhdekumppnina, jotenkin "helppo". - Tai mahdollisesti jopa hieman yksinkertainen. Ja tai ainakin sellainen jonka kanssa olisi joenkin erityisesti mutkattomampaa muodostaa parisuhde. - Mitä lieneekään tähän keksuteluun osallistuneen päässä liikkuneen, joka kirjoitti että "En huolisi edes seksiseuraksi."

Yhtä kaikki en ole itse yksinhuoltaja, enkä  yksinhuoltajan lapsi. Mutta jos olisin yksinhuoltaja niin uskoisin, että olisin vieläkin tarkempi ja varovaisempi sen suhteen kenen kanssa lähtisin edes yrittämään parisuhdetta, enkä vähiten laps(i)en vuoksi,  Sitä harkitsevaisempi, mitä nuorempia lapset olisivat  

- Tiedä sitten olisiko tämä tuntemukseni aivan erilainen, silloin  jos tai kun lapset olisivat jo lentäneet kotipesästä ja eläisin yksin   

Sinkkumies

On todella huonoja kokemuksia miehistä. Taustalla mm. Seksuaalista hyväksikäyttöä, henkistä ja fyysistä väkivaltaa jne. Haluan suojella omat lapseni enkä todellakaan päästä lasteni lähelle ketään, joka yhtään epäilyttää. Olen varma että on paljon muitakin samanlaisen historian omaavia sinkkuvanhempia. Ja vaikka ei olisi, jokainen fiksu vanhempi haluaa suojella lapsiaan ja harkitsee tarkkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän