Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton sinkku! Lähtisitkö treffeille yksinhuoltajan kanssa?

Vierailija
20.10.2020 |

Vai ovatko lapset täydellinen turn-off potentiaalisessa kumppanissa. (Ja nyt puhutaan pitkästä parisuhteesta, ei seksiseurasta.)

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, haluan oman lapsen "käyttämättömän" miehen kanssa. 😄 Lapsensaanti täytyy olla uusi kokemus molemmille.

Vierailija
62/89 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissäkin 26-vuotiaat yh äidit etsivät parisuhdetta. Mitä helvettiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin treffeillä yksinhuoltajan kanssa. Käytiin leffassa ja juteltiin sen jälkeen pari tuntia. Juttua tuntui riittävän ja tunnelma oli hyvä. Ehdin jo innostua. Pari päivää myöhemmin nainen ilmoitti, ettei kannata jatkaa tuttavuutta, koska ei löytynyt kemiaa.

Vierailija
64/89 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on todella kaunis, niin sitten lähden.

Vierailija
65/89 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton keski-ikäinen nainen olisi paras. T. Juristi M54

Vierailija
66/89 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Milloin sillä on aikaa panostaa treffeihin, keskusteluihin, tutustumiseen yms kun lapset pyörii jaloissa 247? Etävanhempi ok

Vierailija
67/89 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi treffeille, ja olisivat rasite parisuhteessa. Kotoa pois muuttaneet aikuiset lapset mahdollisesti voisi olla ok.

N44

Vierailija
68/89 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissäkin 26-vuotiaat yh äidit etsivät parisuhdetta. Mitä helvettiä?

Niin? Mikä ongelma? Eikö saisi etsiä?

Vierailija
69/89 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ja lapsettomana olisin varmaan voinutkin alkaa seurustella ja edetä eronneen isän kanssa ja lapsi olis voinut olla jopa plussa. Olisin ollut sinisilmäinen ja ylioptimistinen ilman että olisi käynyt mielessäkään mitkään hankalat eksät, huonostikasvatetut lapset (ja nimenomaan huonosti, eri tapojahan saa olla muuten) saati että eronnut isä voisi kaunistella totuutta tms... mikä on varmaan aika yleistä näissä kuvioissa

Onneksi en lähtenyt eronneen isän matkaan. Huh, olis noista lähtökohdista voinut päätyä vaan katastrofiin. Ihme että palstan kyyniset sinkut osaa niin hyvin miettiä näitä asioita mutta täällä onkin keski-ikä joku 60 eikä 20...

Nykyään olen perheellinen, hyvin menee. Onneksi ei ole mitään eksän nyksiä ja nyksän etsiä eikä vain mistään mustasukkaisuudesta vaan ihan siitäkin kun on aika vaikea keksiä ketään toista äitiäkään edes omasta lähipiiristä, jota voisin sietää sekaantumassa lasteni kasvatukseen jos totta puhutaan.

Vierailija
70/89 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen vela ja se tarkoittaa että en todellakaan halua niitä kersoja elämääni kumppaninkaan kautta.

Vierailija
71/89 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsen/lapsien iästä. Jos osaavat jo toimia itsenäisesti, niin ok. Ei mitään pikkulapsi arkea.

Vierailija
72/89 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa kirjoitat treffeille ja sitten selität jotain pitkästä parisuhteesta. Onko parisuhteen pituus päätettävä ennen treffejä? Äitisikö sen päättää puolestasi?

Vierailija
73/89 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa... hyvä kysymys. Aika varmaa on kuitenkin, että vaikka alettaisiin seurustelemaan niin en luopuisi omasta asunnosta. En ole lapsi-ihminen ja mikään isä-rooli ei ole mun juttu. Riippuu varmaan aika paljon lapsien iästä ja luonteesta, en ole valmis alkamaan muuttamaan omaa luonnettani lapsien takia.

Vierailija
74/89 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, oli jälkikasvu pieniä tai isoja. Monesti sanotaan, että jos lapset on aikuisia, mutta sama suku siinä tulee mukana, halusit tai et ja jos alkaa tyrkkäämään lapsenlapsia, niin ei kiitos. Myös lemmikkejä omistavat menevät samaan kategoriaan, kierrän kaukaa. 

Vierailija
75/89 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi eronneen yksinhuoltaja isän kanssa minnekään Aito poikamies on oltava!

Vierailija
76/89 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi tyytyisin pahnanpohjimmaiseen kun minulle on tarjolla 5 vuotta itseäninuorempia lapsettomia naisia? Lapseton menee aina lapsellisen edelle. Aivan kuten nainen ei halua kasvattaa vieraiden naisten lapsia. Perusbiologiaa.

Vierailija
77/89 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Tteffaillessa sitten selviäisi, ovatko lapset (tai oikeastaan aikuisen tapa olla vanhempi) este vakavalle parisuhteelle vai ei.

N42

Vierailija
78/89 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on paha. Ennen olisin sanonut ei, sitten tapasin oikein ihanan äiti ihmisen. Katsotaan mihin tämä johtaa vai johtaako mihinkään. Lapseton olisi kuitenkin parempi

Vierailija
79/89 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse 43v sinkkuäiti (lapset 50/50) ja kolme lasta jo yläkoulussa/lukiossa. Lasten isän kanssa mutkaton suhde ja arki toimii.

Oon DI, hyvätuloinen ja menestynytkin. Velaton paritalon puolikas ja auto yms. Treenaan paljon ja pidän itsestäni huolta. Ei ole kyllä ikinä tullut vastaan et nämä mun lapset olis potentiaaliselle kumppanille ongelma. Tällä hetkellä vuoden vanha onnellinen parisuhde (tarkoitus asua jatkossakin erillään) lapsettoman oikein fiksun 36v miehen kanssa.

Varmaan tässä just vaikuttaa aikalailla muutkin jutut kun tuo et naisella/miehellä lapsia..

Vierailija
80/89 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse 43v sinkkuäiti (lapset 50/50) ja kolme lasta jo yläkoulussa/lukiossa. Lasten isän kanssa mutkaton suhde ja arki toimii.

Oon DI, hyvätuloinen ja menestynytkin. Velaton paritalon puolikas ja auto yms. Treenaan paljon ja pidän itsestäni huolta. Ei ole kyllä ikinä tullut vastaan et nämä mun lapset olis potentiaaliselle kumppanille ongelma. Tällä hetkellä vuoden vanha onnellinen parisuhde (tarkoitus asua jatkossakin erillään) lapsettoman oikein fiksun 36v miehen kanssa.

Varmaan tässä just vaikuttaa aikalailla muutkin jutut kun tuo et naisella/miehellä lapsia..

Riippuu ihmisestä. Toiset pitävät sitä hyvänä, että ihmisellä on lapsia ja asiat mallillaan. Äitiydessä on paljon hyviäkin puolia, mitä moni mies arvostaa ja sama isyydessä toisinpäin. Kertoo arvomaailmasta, lasten inhoaminen tai vain se, ettei halua omia lapsia, ei ole kaikista viehättävää edes vaikkei haluaisi itse tai ei ole voinut saada. Palstakirjoitusten nyt ei kannata edustavan jotain keskivertoarvomaailmaa :D liikuttaako vauva-palstan enemmistön, kitkerien köyhien lapsivihaajien, mielipide? Nope

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän