Kuntosaliharrastajat! Kuinka paljon ovat sarjapainonne/tulokset kasvaneet Yhden Vuoden Aikana?
Kuinka paljon teidän tuloksenne/sarjapainonne ovat kuntosaliharjoittelun aloittamisen jälkeen kasvaneet Yhden Vuoden Aikana?
Onk kellään dokumentoituna omia tuloksia? Paljon ovat käytettävien painojen koko kasvanut? Paljonko leuanvetojen määrä on lisääntynyt?
Paljon on yhdessä vuodessa mahdollista kasvattaa tuloksia?
Terveisin, kuntosaliharrastuksen aloittamisesta kiinnostunut!
Kommentit (14)
Siis missä liikkeessä? Mulla on dokumentoituna kaikki. Leukoja en jaksa vetää vielä parin vuoden jälkeenkään.
Itse olen viimein tohtinut käyttää miehenä naisten alusvaatteita kuntosalilla, parhaimmillaan ilman päälivaatteita! :) Siinä on ollut sedillä ihmettelemistä! Pus ;)
Vierailija kirjoitti:
Siis missä liikkeessä? Mulla on dokumentoituna kaikki. Leukoja en jaksa vetää vielä parin vuoden jälkeenkään.
Vaikka esim hauiskääntö, reiden ojennus, pystypunnerrus! :)
Aloittelijana saa voimaa nopeasti, mutta sitten kehitys hidastuu/pysähtyy. Tulokset riippuu ylipäätään hyvin paljon sukupuolesta, iästä ja fyysisestä koosta, minkä verran on aiempaa liikuntataustaa jne. Ei tähän ole mitään yhtä vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka esim hauiskääntö, reiden ojennus, pystypunnerrus! :)
Hauis 5 -> 8 (käsipainot)
reisi 30 -> 50 kg
pp 7 -> 10 kg (käsipainot)
Ja edellä olevat siis sarjapainoja, ei maksimi. Ykkösiä en juuri ota.
Takakyykky 50kg 110kg
Tasapenkki 60kg 95kg
Leuat 8 ilman lisäpainoa 15 15kg lisäpainolla
Maastaveto 70kg 140kg
Tuon jälkeen lopetin punttibroilerihommat, syömisestä tuli työtä ja aikaa meni liikaa.
Varmaan riippuu lähtötasosta. Itse sain noin vuosi sitten nippa nappa yhden leuan ja nyt kymmenkunta.
Riippuu paljon myös ohjelmasta ja ruokavaliosta. Huonolla ohjelmalla ja syömisellä kehittyy hitaasti.
Ylätaljassa minulla oli aluksi 25 kg paino mutta nyt pari vuotta treenannut niin jopa 60 kg jaksan 10 toistoa. Sama rintaprässissä 50 kilolla teen toistoja.
Ekan kuuden kuukauden aikana tehdään tulos. Sen jälkeen mennäänkin seuraavat 40 vuotta samoilla painoilla, lopussa tosin pikkuhiljaa hiipuen. Paitsi tietysti, jos siirtyy jossain vaiheessa hormooneihin.
Okei! :) Kiitoksia vastanneille! ;)
5% tullut takapakkia.
Teen liikaa vuodesta toiseen samalla ohjelmalla, kun pitäisi varioida tekemistä.