Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika kamala tilanne :( Pystyykö enää jatkamaan

Vierailija
23.01.2014 |

Mieheni jäi kiinni pettämisestä. Muutaman kerran oli sen naisen kanssa nähneet ja tietenkin sekstailleet. 

Mutta ne on myös viestitelleet koko ajan, ihan päivittäin. 

Mies jäikin kiinni juuri noiden viestien takia. 

Ne viestit tässä pahinta onkin. Ei ne mitään pelkkiä seksiviestejä olleet. Tuntuvat olevan läheisempiä :( 

Miten ihmeessä pääsen tämän yli?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse eroaisin välittömästi, mutta voisin jäädä miehen kanssa kämppiksiksi asumaan. Siinä sitten jatkettaisiin ihan vain ystävinä, mitä oltiin jo ennen seurustelua.

Vierailija
62/64 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, kerrohan miten aiot edetä asiassa? Sympatiani sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 12:00"]

No jos mies olisi tyyliin mun elämäni rakkaus ja en voisi koskaan kuvitella rakastavani ketään yhtä paljon, ja olisi kauhea hätä, että se jättää mut sen toisen takia - jatkaisin. Jos taas miehen pettäminen laukaisisi minussa vain narsistisia tunteita (nolatuksi tulemisen kokemus ym.) jättäisin miehen, koska en ilmeisestikään rakastaisi riittäväksi antaakseni anteeksi. 

[/quote]

Olet oikea unelmanainen, sinua voi pettää loputtomasti ja saada aina kaiken anteeksi.

[/quote]

Just. Ja vielä ihna sekaisin päästäsi; että jos miehen pettäminen laukaisee sinussa narsistisia tunteita niin sitten et rakasta tarpeeksi. Kannattaisi mennä vähäksi aikaa ulos tekemään vaikka lumipalloja, olet analysoinut, lukenut tai mitä tahansa hiukan liikaa. Logiikkasi on vähän turhan kaukana arjesta. Jonka lisäksi NARSISTISIA TUNTEITA ei ole olemassakaan. Kaikki tunteet ovat samanarvoisia, orgaanista tunne-elämän toimintaa joita ihminen tarvitsee selvitäkseen tässä elämässä. Et ole jeesus vaan tavallinen ihminen jonka kannataisi sallia kaikki mahdolliset tunteensa.

Vierailija
64/64 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 11:36"]

29. Mistä sinä tiedät mikä minun tilanteeni on, jos vaikkakin omasi on jonkinlainen ollut :D Ei, minä en halua tuota miestä omakseni mutta kiva on kun on ihminen kenen kanssa keskustella syvällisiä, harrastaa, matkustaa ja viihtyä yhdessä ja saada maailman parasta seksiä. Minulla kuten hänelläkin on vaativa työni ja haluan reilusti myös omaa vapaa-aikaa ystävien ja lasten kanssa. Mutta useimmiten haluan elää arkea omaan tahtiin (esim. tulla töistä kotiin ilman että tarvitsee alkaa ruuanlaittoon tmv kotipuuhiin, vaan voin vaikka lähteä salille tai pötkötellä hyvän kirjan parissa). Mies on ihanaa seuraa, mutta sopivina annoksia. Kyllä yli nelikymppinen nainen jo tietää mitä haluaa ja yhteiset hetket, matkat ym. ovat aina ihan luksusta :) Mutta siitä en suostu kantamaan vastuuta että miehellä on vaimo. Vaimo on tietoinen ja hänen päätöksensä on nauttia miehen varallisuudesta (minulla on kyllä itsellänikin varaa haluamiini asioihin vaikka toki mies ravintolassa ruuat maksaa ym. perinteistä). Mies tietää että yhteistä kotia meille ei tule vaikka eroaisivatkin, silloin molemmilla olisi omat kodit, mutta tietysti ehkä helpommin järjesteltävissä myös yhteistä aikaa niin halutessa. Saapahan nyt pyykkinsä pestettyä ja arkiasiat hoidatettua vaimolla, minä en niitä hoitaisi :)

t.27

[/quote]

No niin just. Jos olet niin ihana ja ihmeellinen niin miksi sun täytyy tapailla miestä jolla on vaimo?  Tiedät kai millä tavoin suhteenne kuitenkin vahingoittaa vaimoa, kun kerrat olet jo yli nelikymppinen? Ja mistä tiedät että vaimo tietää? Onko hän kertonut sulle? Vai mies? Siis luotat miehen sanaan, vaikka hän puhuu vaimolleenkin paskaa? Sinuna en pahemmin luottaisi. Kun olin vastaavassa tilanteessa se vaimo, olisin todella halunnut tietää totuuden ja potkaista sen idiotti-äijän pihalle jo samantien. Kylllä on pelkästään halpamaista seurustella varatun miehen kanssa. Mikset soita sille vaimolle ja varmista että hänelle tuo on ok? Koska jos hän ei tiedä, tuo on törkeää toisen ihmisen kohtelua. Hän ehkä haluaisi käyttää elämänsä toisin. harva haluaa ihmissuhdetta missä on kolme aikuista.