Aika kamala tilanne :( Pystyykö enää jatkamaan
Mieheni jäi kiinni pettämisestä. Muutaman kerran oli sen naisen kanssa nähneet ja tietenkin sekstailleet.
Mutta ne on myös viestitelleet koko ajan, ihan päivittäin.
Mies jäikin kiinni juuri noiden viestien takia.
Ne viestit tässä pahinta onkin. Ei ne mitään pelkkiä seksiviestejä olleet. Tuntuvat olevan läheisempiä :(
Miten ihmeessä pääsen tämän yli?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 12:46"]Ap, 8 aamulla kerroit ettei miehesi vielä tiedä että sinä tiedät ja nyt on jo mieskin kertonut olevnasa kanssasi vain lasten takia. Mikä nyt on totuus vai provoa taas koko juttu??
t. 27
[/quote]
Selvisi viesteistä. Kaikenlainen p**** mitä elämässä tapahtuu, ei ole provoa, sitä tapahtuu oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 12:46"]
Ap, 8 aamulla kerroit ettei miehesi vielä tiedä että sinä tiedät ja nyt on jo mieskin kertonut olevnasa kanssasi vain lasten takia. Mikä nyt on totuus vai provoa taas koko juttu??
t. 27
[/quote]
Öö, kertonu viesteissä toiselle naiselle näin...
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 11:36"]
29. Mistä sinä tiedät mikä minun tilanteeni on, jos vaikkakin omasi on jonkinlainen ollut :D Ei, minä en halua tuota miestä omakseni mutta kiva on kun on ihminen kenen kanssa keskustella syvällisiä, harrastaa, matkustaa ja viihtyä yhdessä ja saada maailman parasta seksiä. Minulla kuten hänelläkin on vaativa työni ja haluan reilusti myös omaa vapaa-aikaa ystävien ja lasten kanssa. Mutta useimmiten haluan elää arkea omaan tahtiin (esim. tulla töistä kotiin ilman että tarvitsee alkaa ruuanlaittoon tmv kotipuuhiin, vaan voin vaikka lähteä salille tai pötkötellä hyvän kirjan parissa). Mies on ihanaa seuraa, mutta sopivina annoksia. Kyllä yli nelikymppinen nainen jo tietää mitä haluaa ja yhteiset hetket, matkat ym. ovat aina ihan luksusta :) Mutta siitä en suostu kantamaan vastuuta että miehellä on vaimo. Vaimo on tietoinen ja hänen päätöksensä on nauttia miehen varallisuudesta (minulla on kyllä itsellänikin varaa haluamiini asioihin vaikka toki mies ravintolassa ruuat maksaa ym. perinteistä). Mies tietää että yhteistä kotia meille ei tule vaikka eroaisivatkin, silloin molemmilla olisi omat kodit, mutta tietysti ehkä helpommin järjesteltävissä myös yhteistä aikaa niin halutessa. Saapahan nyt pyykkinsä pestettyä ja arkiasiat hoidatettua vaimolla, minä en niitä hoitaisi :)
t.27
[/quote]
Onpa vastenmielistä tekstiä. Hienosti sävelletty provo!
Millainen mies on muuten sinua kohtaan? Olette nyt riidelleet enemmän, onko aiemmin ollut niin? Millä ajalla hän on tätä naista tavannut? Sinä hoidat silloin lapsia kotona luullen miehen tekevän jotakin ihan muuta?
Itse en pystyisi katsomaan tuollaista miestä enää. Olen pahoillani puolestasi
Paljostako lyödään vetoa, että sinäkin olet pää punaisena huutanut häitä suunnitellessa, että MINÄ HALUAN LAPSETTOMAT HÄÄT, KUN ON MINUN JUHLA JA MINUN TÄRKEÄ PÄIVÄ ja haluan ihanat bileet ja sitä ei saa kukaan tulla pilaamaan.
Ja hopsassaa, tässä sitä mamma itkee, että mies käy vieraissa.
Buahhaaaaaaaaaaa
Oliskin provo!
Kyllä niistä viesteistä ihan luin kuinka kuollut meidän avioliitto on.
Lasten takia tässä vaan sitten ollaan....
Kauhean paljon ne jakaa keskenään asioita ja tuntuvat tykkäävän toisistaan :(
Kyllä mä se aisan kannattaja taidan olla :(((
ap
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 19:10"]
Paljostako lyödään vetoa, että sinäkin olet pää punaisena huutanut häitä suunnitellessa, että MINÄ HALUAN LAPSETTOMAT HÄÄT, KUN ON MINUN JUHLA JA MINUN TÄRKEÄ PÄIVÄ ja haluan ihanat bileet ja sitä ei saa kukaan tulla pilaamaan.
Ja hopsassaa, tässä sitä mamma itkee, että mies käy vieraissa.
Buahhaaaaaaaaaaa
[/quote]
Meeppäs nyt takasin sinne demittelemään.
45. niinpä, mutta kun ei ole provo. Miksi suurin osa ajattelee, että toinen nainen on jotenkin reppana ja kakkonen. Mies aina sanoo mua ykköseksi, koska saan valita kermat päältä ja saan ihanaa kohtelua...kotona aina kait ei ole niin. Moni nainen tietää mitä haluaa eikä tyydy elämään vain miehen ehdoilla...tai rahoilla!!!
27.
Ota yhteyttä tähän toiseen naiseen. Sano, että peli loppuu tähän, että voisi "hieman" miettiä lapsia jotka kohta ovat ilman isäänsä vai miten on.. Itse en voisi olla noin tyyni kuin sinä olet nyt.
49. En kyllä toimisi noin. Olen siis tavallaan juurikin tuo toinen osapuoli ja kyllä myötähäpeetä vaimon puolesta tuntisin jos alkaisi minulle soittelemaan ja uhkailemaan. Jos ei itse pysty omaa miestään pitämään, niin päästäkööt irti. Ja naurettavaa olisi minua alkaa ripittää, kun miehensähän pitäisi nuo asiat kuulla! Joten pliis ap, älä nolaa itseäsi vaan tee ylpeänä omat ratkaisusi ja elä niiden mukaan!
27.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 13:24"]
45. niinpä, mutta kun ei ole provo. Miksi suurin osa ajattelee, että toinen nainen on jotenkin reppana ja kakkonen. Mies aina sanoo mua ykköseksi, koska saan valita kermat päältä ja saan ihanaa kohtelua...kotona aina kait ei ole niin. Moni nainen tietää mitä haluaa eikä tyydy elämään vain miehen ehdoilla...tai rahoilla!!!
27.
[/quote]
En pidä sinua tekstin perusteella reppanana, sitä et ole. Kylmänä ja itsekkäänä kyllä. En lakkaa ihmettelemästä, kuinka tuollaisen tilanteen voi perustella itselleen ja sietää itseään. Itse en pystynyt edes nuorempana. Mutta eiköhän tämä jo riitä asiasta: onnea valitsemallesi tielle.
45
Ap:lle voimia raskaaseen tilanteeseen.
Voin hyvin kuvitella niiden naisten ajatukset jotka jäävät suhteeseen taloudellisen tilanteen vuoksi. Tai jäävät siihen asti kunnes saavat vähän järjesteltyä omia raha-asioitaan. Monessa perheessä tilanne on se että nainen tekee osa-aikaista tai muuten pieni palkkaista työtä. Mies käy töissä, tuo leivän pöytään ja nainenkin toki tuo rahaa kotiin mutta selkeästi vähemmän ja sitä kautta on enemmän vastuussa lasten- ja kodinhoitoon liittyvistä asioista. Siinä tilanteessa jos mies lähtee lätkimään, vähintään alku on taloudellisesti äärimmäisen rankkaa. Jostain pitää repiä rahat takuuvuokriin, uusiin huonekaluihin jne. Koskaan et tiedä miten paskaksi mies siinä alkaa. Jos on avioehto tai ollaan avoliitossa, tavarat on sen jolla on niistä kuitti esittää. Mies voi ihan vittumaisuuttaan alkaa että yhtään ainutta tavaraa et vie mitä et itse ole ostanut. Esim. lasten sängyt. Kaikesta voidaan riidellä käräjäoikeuden kautta mutta kuinka pitkään siinä kestääkään että saadaan päätös? Tai voi olla niinkin että koti on naisen nimissä ja mies häipyy. Naisen pitää yksin kyetä maksamaan kaikki kodin kustannukset. Ja juu, niistäkin menoista voidaan riidellä ties missä mutta fakta on se että jos menot alkaa kasaantumaan, ei se lohduta jos tiedät saavasi oikeutta puolen vuoden kuluttua.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 10:34"]
Minä en voisi jatkaa. En pystyisi unohtamaan enkä luottamaan. En usko, että pystyisin antaa miehen koskeakaan enää.
Ja mitä tulee talouteen, niin en kuunaan päivänä hankkiutuisi sellaiseen tilanteeseen, että olisin taloudellisesti riippuvainen miehestä. En kertakaikkiaan voisi, olen itsenäinen nainen ja jo keski-ikäinenkin, että ei tässä iässä enää oppisi. Minkään elintasokysymyksen takia en voisi jatkaa pettävän miehen kanssa. Turpaanvedonkin voin antaa anteeksi helpommin, olenkin antanut, tosin en tässä avioliitossa.
[/quote]
Ei se ole aina omista valinnoista kiinni. Vakava sairaus voi suistaa köyhyyteen esim. jos jää sairauslomalle työttömyyden karenssiajalta eikä saa mitään tuloja. Silloin voi olla käytännössä mahdotonta lähteä, vaikka mies tekisi mitä p-aa tahansa, kun ei ole lainkaan rahaa ja sairaus ja kriisi vielä yhtä aikaa vievät voimat.
Älkää vain luulko, ettei turvaverkko voi pettää. Silloin kun teillä on tuloja, laittakaa sivuun vain itseänne varten siten, ettei mies pääse rahoihin käsiksi edes erossa!
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 12:00"]
No jos mies olisi tyyliin mun elämäni rakkaus ja en voisi koskaan kuvitella rakastavani ketään yhtä paljon, ja olisi kauhea hätä, että se jättää mut sen toisen takia - jatkaisin. Jos taas miehen pettäminen laukaisisi minussa vain narsistisia tunteita (nolatuksi tulemisen kokemus ym.) jättäisin miehen, koska en ilmeisestikään rakastaisi riittäväksi antaakseni anteeksi.
[/quote]
Olet oikea unelmanainen, sinua voi pettää loputtomasti ja saada aina kaiken anteeksi.
Hoidat asiasi kuntoon ja sitten yksi kaunis viikonloppu kerrot tietäväsi suhteesta ja aiot lähteä lasten kanssa nyt.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 12:18"]
Mieheni oli kertonut tuolle toiselle olevansa kanssani vaan lasten takia. Ja kyllä niistä viesteistä huomasi, että hän on minun kanssani vaan pakosta :(
Niin iloisesti kirjoitteli päivän tapahtumistaan toiselle. Mulle ei ole pitkään aikaan kertonut mitään. En kyllä ole tainnut kyselläkkään...
On tämä vaan kamala tapa huomata kuinka tyhjä meidän suhde on :(
ap
[/quote]
Nenä pystyyn ja etiäpäin siis! Kuten joku tuolla mainitsikin, voi olla että miehesi ehtii nostaa kytkintä, mikäli liian pitkäksi aikaa jäät miettimään että pitäiskö vaiko eikö pitäis. Sitten ainakin on jyrätty olo, nyt voit sentään vielä säilyttää itsekunnioituksesi, kun otat tilanteen omiin käsiisi.
Nyt ryvet hetken, purat pahimmat kiukut vaikka huutamalla tyynyyn, kasaat itsesi, hoidat lapset jonnekin hoitoon, istutat sen miehesi alas ja tyynen rauhallisesti kerrot mitä tiedät ja mitä tunnet ja sanot, että olet valmis jatkamaan eloasi ihan ilman moista petturia.
Ei muuta kun tsemppiä matkaan!
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2014 klo 12:00"]
No jos mies olisi tyyliin mun elämäni rakkaus ja en voisi koskaan kuvitella rakastavani ketään yhtä paljon, ja olisi kauhea hätä, että se jättää mut sen toisen takia - jatkaisin. Jos taas miehen pettäminen laukaisisi minussa vain narsistisia tunteita (nolatuksi tulemisen kokemus ym.) jättäisin miehen, koska en ilmeisestikään rakastaisi riittäväksi antaakseni anteeksi.
[/quote]
Olet oikea unelmanainen, sinua voi pettää loputtomasti ja saada aina kaiken anteeksi.
[/quote]
Ei taida huomata sellaista pikkiriikkistä yksityiskohtaa että pallo ei välttämättä ole tuolla naisella. Jos mies on löytänyt toisen, saattaa ihan hyvin lähteä tämän mukaan eikä jää kyselemään onko naisella vielä haluja jatkaa. =D
Ei sun tarvi päästä yli. Jätät vaan sen mätäpaiseen. Kuulostaa tosi paljon siltä että olet se jonka suhde alkoi eksäni kanssa juuri tuolla nimenomaisella tavalla. Ihmetyttää miksi joku noita kehäraakkeja huolii siinäkään vaiheessa kun itse on saamapuolella, ne kun ei muutu koskaan. Ne siirtyy aina seuraavaan. Arki on niille ihan mahdottomuus.
Ap, 8 aamulla kerroit ettei miehesi vielä tiedä että sinä tiedät ja nyt on jo mieskin kertonut olevnasa kanssasi vain lasten takia. Mikä nyt on totuus vai provoa taas koko juttu??
t. 27