Lomalla Välimerellä
Oon lomalla ja tänäaamuna menossa aamu-uinnille kun isohätä ilmoitti itsestään. Rannalla vaan ei ollut mitään puskaa, joten syöksyin veteen ja annoin tulla. En vaan tajunnut, että Välimeri on niin kirkasta, että kaikki näkyy. Koitin siinä sitten kauhoa sitä ruskeaa mönjää käsiini ja kuljettaa uiden vähän pidemmälle. Ei onnistunut. Siispä päätin uida nopeasti pois paikalta, ettei mua yhdistettäisi tapahtuneeseen. Onnistuin, huh!
Kommentit (25)
Luuletko tosiaan ettei kukaan huomannut? Mahtavat lomakylässä naureskella sulle.
Suomalainen turisti lomalla. Viehättävää.
Kiinnostava tarina. Oikeastaan aika liikuttavakin.
Kiva ylläri seuraavalle uimarille. Hyvin sä vedät!
Jatkossa lomailet vain Itämerellä. Siellä ei yhden pökäleet tunnu missään.
Mullakin tapana käyttää uimapaikkoja vessoina. Kätevää!
Ketä kättelit ensimmäisena saavuttuasi rannalle?
Okei, hieno homma että on onnistunut loma.
Ens kerralla potta mukaan rannalle.
Vierailija kirjoitti:
Ens kerralla potta mukaan rannalle.
Tai miten olis vaipat?
Ikävä ylläri tollanen puhdas uimavesi. Itse uin vain suomalaisissa mutavesilammissa ja järvissä. Ei ole tuollaista ongelmaa.
Oliskohan jossain Tšernobylin lähellä sopivan likaista uimavettä Ap:lle, että vois vapaasti töräytellä menemään?
Että semmonen loma Porvoossa tänään.
Sä missään Välimerellä ole ollut. Päiväunilla vain. Mutta aina sitä voi uneksia tuollaisista kivoista aamu-uinneista omatekoisen p*skan keskellä.
Ihana loma sulla! Riittää lapsenlapsille kerrottavaa kun mummo (pappa?) on kauhonut torttujaan uimavedessä. Pääsitkö paikallislehteen?
Vierailija kirjoitti:
Kelpo sepitys. 4(5.
Siis 4/5.
Mä olin se, joka tulin heti sun uinnin jälkeen snorklaamaan. Ihmettelinkin, kun näkyvyys oli hävinnyt. Vain jotain kummaa ruskeaa snorklauslasien pinnalla.
Yleensä siis uin Suomessa Itämeressä. Vesi on niin sameaa, että kaikki mitä teet 20 cm syvyydessä, jää salaisuudeksi.
Ap