Olitko riehumassa Oulun keskustassa v 1990?
Kommentit (14)
Onko sinulla ikinä yhtään omaa ajatusta vai oletko aina sen varassa, mitä netistä löytyy?
Siis mikä tämä muka legendaarinen kahakka oikein oli?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ikinä yhtään omaa ajatusta vai oletko aina sen varassa, mitä netistä löytyy?
Jos aloitus kuormittaa ja aiheuttaa raivokohtauksen, sitä ei ole pakko klikata ja kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset kun lukevat ihan luotettavia medioita ja ovat kiinnostuneita maailmasta, eivät vain kudo sukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauheaa
Vierailija kirjoitti:
Kristalli yö, olin jo 19 tuolloin joten en osallistunut, vaikka lähellä keskustaa olinkin. Miksi olisin lähtenyt hajottamaan ikkunoita
Joo 6 vuotiaana olin tietysti mukana.
Katsokaa valokuvat, voi näkyä tuttuja. Kenties kaverisi.
Tuo joka ketjussa heti hermostui taitaa olla ikuistettuna valokuvaan. Kenties se, jolta jo paita lähdössä.
Hyvä esimerkki siitä mitä tapahtuu kun yhteiskunnassa on paljon toimettomia nuoria miehiä, jolla ei ole kunnollisia tulevaisuudennäkymiä. Niin se arabikevätkin käynnistyi ja moni muukin vallankumous.
Siksi olen aina painottanut miten tärkeää on pitää miehet mukana yhteiskunnassa opiskeluiden, työnteon ja perheenperustaminen kautta.
En, mutta olin 1902. Lasketaanko sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristalli yö, olin jo 19 tuolloin joten en osallistunut, vaikka lähellä keskustaa olinkin. Miksi olisin lähtenyt hajottamaan ikkunoita
Koska olit raivoissasi Rodney Kingin oikeusmurhan takia?
Olin 15 ja oli liian kiire avata reisiä koulun jänniksille.
Anna50