Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiseton mies avautuu asiasta omilla kasvoillaan

Vierailija
20.10.2020 |

https://areena.yle.fi/1-50211576?autoplay=true
Aika hyvin pukee sanoiksi asialliseen sävyyn asian, jota varmasti tuhannet muutkin miehet tälläkin palstalla miettivät. Mitäs olette mieltä?

Kommentit (554)

Vierailija
421/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ikävä juttu kun naisettomat miehet kääntävät syyt naisten niskoille, vaikka suurimmalla osalla on paljon parannettavaa kommunikaatiotaidoissa ja ylipäänsä siinä miten naista kohdellaan. Kannattaa siis vaan kaivaa se peili käteen ja etsiä syyllistä sieltä ennenkuin syyttää muita.

Tämä! Ja mies, jolle p*llunsaaminen on pakkomielle ei ole todellakaan puoleensavetävä. Haluan, että minulla on mieheni silmissä myös IHMISARVOA, eikä vain p*llunarvoa.

Vierailija
422/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttavaa nähdä, muutaman naisen kommenttien perusteella saan nukkua yöni rauhassa ulkonäön puolesta. Tosin toistaiseksi ihan kirjaimellisesti. T:Ilkan näköinen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31 kirjoitti:

Ihan mielenkiintoinen juttu.

Itse naisena saan aika paljon huomiota esim. siellä tinderissä. Mutta harvoin ne jutut mihinkään johtaa.. joskus kyllä olen miettinyt että johtuuko osittain siitä että nää miehet “luovuttaa” jo ennenkuin edes kunnolla yrittävät. Ajatuksella “ettei maksa vaivaa, kun on pettynyt jo niin monta kertaa aiemmin”. Vaikka ekana toki aina itselle tulee mieleen että mies ei ole kiinnostunut (ja varmaan sekin on ihan paikkaansapitävää usein, en kuvittele olevani mikään jumalan lahja kaikille miehille). Ja sitten en itsekkään yritä paitsi ehkä yhden tai kahden viestin verran..

Mutta siis kurjaa että jutut ei saa edes mahdollisuutta, koska molemmat olettaa jo lähtökohtaisesti että ei toista kiinnosta/ ei maksa vaivaa (vaikka match nimenomaan pitäisi olla se merkki että KIINNOSTAA).

Kieltämättä kun ne samat keskustelut käy moneen kertaan ja mihinkään ne ei pääsääntöisesti johda niin tulee helposti sellainen turhautuminen, ettei jaksa hirveän kauaa yrittää edes. Tosi monesti ne keskustelut menee niin, että vastapuoli ei kysy mitään.

M38

Niinpä. Itse tinderöinyt ja nettideittaillut miehenä parisen vuotta. Yrität ja yrität, samoja tarinoita, kerrot itsestäsi ja kyselet, jo treffien aikaansaaminen suuri saavutus. En ole pettynyt, mutta jaksaako sitä yrittää enää. Joku luulee, että kivannäköisenä, pitkänä, tummana ja korkeasti koulutettuna miehenä naisia on jonoksi asti - joo voin sanoa, että eipä ole. Mutta eipä tuo mikään pakkomielle ole, ollaan sit yksin tai ystävien kanssa ja harrastusten parissa.

Ei kyselemällä treffejä synny. Itse kerroin hauskoja, vähän outoja juttuja ja kalastin nauruja muutaman viestin ajan. Sitten kun tuli nauruhymiö, pyysin numeroa, ja WhatsAppin puolella ekassa viestissä konkreettinen treffiehdotus. Alle kymmenen viestiä treffien sopimiseen yhteensä. Jos ei tuossa ajassa toinen halunnut lähteä kaljalle, tuskin oli alunperinkään mitään halua nähdä.

Kiitti vinkistä. Yritän pitää mielessä :)

Logiikkani on se, että ainakin Tinderissä nainen on tehnyt päätöksen jo siinä svaipatessa, ja viestit voivat korkeintaan vahvistaa, että kyseessä on skarppi ja täysipäinen tyyppi. Naisetkaan eivät kestä sitä, että pitää koko ajan vastailla samoihin kysymyksiin ja kertoa omat harrastukset ym. Etenkin jos on useampi keskustelu menossa samaan aikaan, edun saa mies, joka on assertiivinen ja oikeasti ehdottaa treffejä.

Jotkut naiset eivät ole missään vaiheessa aikeissakaan tavata ketään Tinderissä. Siksikin on tärkeää, ettei tuhlaa aikaansa yhteen ihmiseen liikaa.

Muistakaa tarttua johonkin yksityiskohtaan joko biotekstiin tai kuvissa näkyvään juttuun. Mulle alettiin heittää randomisti: tutun näköinen järvi. Toi kiinnitti huomion ja alettiin juttelee.

Aika hyvä. Mä kysyin, mitä toinen haluaa leivän päälle.

Ja mulle lähetettiin kuva leivästä, josta oli haukattu:)

Itsellä oli outoja kuvia, joihin tartuttiin.

Vierailija
424/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31 kirjoitti:

Ihan mielenkiintoinen juttu.

Itse naisena saan aika paljon huomiota esim. siellä tinderissä. Mutta harvoin ne jutut mihinkään johtaa.. joskus kyllä olen miettinyt että johtuuko osittain siitä että nää miehet “luovuttaa” jo ennenkuin edes kunnolla yrittävät. Ajatuksella “ettei maksa vaivaa, kun on pettynyt jo niin monta kertaa aiemmin”. Vaikka ekana toki aina itselle tulee mieleen että mies ei ole kiinnostunut (ja varmaan sekin on ihan paikkaansapitävää usein, en kuvittele olevani mikään jumalan lahja kaikille miehille). Ja sitten en itsekkään yritä paitsi ehkä yhden tai kahden viestin verran..

Mutta siis kurjaa että jutut ei saa edes mahdollisuutta, koska molemmat olettaa jo lähtökohtaisesti että ei toista kiinnosta/ ei maksa vaivaa (vaikka match nimenomaan pitäisi olla se merkki että KIINNOSTAA).

Kieltämättä kun ne samat keskustelut käy moneen kertaan ja mihinkään ne ei pääsääntöisesti johda niin tulee helposti sellainen turhautuminen, ettei jaksa hirveän kauaa yrittää edes. Tosi monesti ne keskustelut menee niin, että vastapuoli ei kysy mitään.

M38

Niinpä. Itse tinderöinyt ja nettideittaillut miehenä parisen vuotta. Yrität ja yrität, samoja tarinoita, kerrot itsestäsi ja kyselet, jo treffien aikaansaaminen suuri saavutus. En ole pettynyt, mutta jaksaako sitä yrittää enää. Joku luulee, että kivannäköisenä, pitkänä, tummana ja korkeasti koulutettuna miehenä naisia on jonoksi asti - joo voin sanoa, että eipä ole. Mutta eipä tuo mikään pakkomielle ole, ollaan sit yksin tai ystävien kanssa ja harrastusten parissa.

Ei kyselemällä treffejä synny. Itse kerroin hauskoja, vähän outoja juttuja ja kalastin nauruja muutaman viestin ajan. Sitten kun tuli nauruhymiö, pyysin numeroa, ja WhatsAppin puolella ekassa viestissä konkreettinen treffiehdotus. Alle kymmenen viestiä treffien sopimiseen yhteensä. Jos ei tuossa ajassa toinen halunnut lähteä kaljalle, tuskin oli alunperinkään mitään halua nähdä.

Kiitti vinkistä. Yritän pitää mielessä :)

Logiikkani on se, että ainakin Tinderissä nainen on tehnyt päätöksen jo siinä svaipatessa, ja viestit voivat korkeintaan vahvistaa, että kyseessä on skarppi ja täysipäinen tyyppi. Naisetkaan eivät kestä sitä, että pitää koko ajan vastailla samoihin kysymyksiin ja kertoa omat harrastukset ym. Etenkin jos on useampi keskustelu menossa samaan aikaan, edun saa mies, joka on assertiivinen ja oikeasti ehdottaa treffejä.

Jotkut naiset eivät ole missään vaiheessa aikeissakaan tavata ketään Tinderissä. Siksikin on tärkeää, ettei tuhlaa aikaansa yhteen ihmiseen liikaa.

Muistakaa tarttua johonkin yksityiskohtaan joko biotekstiin tai kuvissa näkyvään juttuun. Mulle alettiin heittää randomisti: tutun näköinen järvi. Toi kiinnitti huomion ja alettiin juttelee.

Aika hyvä. Mä kysyin, mitä toinen haluaa leivän päälle.

Ja mulle lähetettiin kuva leivästä, josta oli haukattu:)

Itsellä oli outoja kuvia, joihin tartuttiin.

Joo, kaikki outous toimii mun mielestä hyvin. Sopii persoonaan...

Vierailija
425/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samahan on tavallaan tosielämässäkin, mutta tosielämässä ei kuitenkaan mennä aina ja joka ikisessä tilanteessa ulkonäkö tärkeimpänä, vaan tutustutaan kaikenlaisiin ihmisiin. Ja sitä voi huomata ihastuneensa ihmiseen, joka ei ollenkaan vastaa sitä omaa ulkonäköihannetta mikä sulla on aina ollut.

Minulla ei ainakaan ikinä ole käynyt näin edes siinä myyttisessä "tosielämässä". Minulla on erittäin selvärajainen tyyppi, jonka edustajiin ihastun ja joiden kanssa seurustelen ja muodostan parisuhteita. En ole koskaan ihastunut ihmiseen, jonka ulkonäöstä en pidä, vain hänen luonteensa perusteella.

Tiedän, että joillekuille tätä käy. Mutta se ei ole totta, että ilman nettideittailua noin kävisi yhtään sen enempää.

Kysehän olikin siitä, minkälaisille ihmisille Tinder sopii. Sinulle se selvästi sopii, mutta hyvin monille naisille ei.

Vierailija
426/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tulee esiin jo kohdassa 1:21:

"Seuraa hakiessa mä yritin aina tosi paljon antaa naisille tilaa, osoittaa kunnioitusta heitä kohtaan, osoittaa kiinnostusta heitä kohtaan ja osottaa tällasia erilaisia empaattisia, positiivisia ominaisuuksia ja... ei siitä sit ollu mulle kuitenkaan koskaan yhtään mitään hyötyä".

Eiköhän ne naiset aisti, jos hyöty (=seksi) mielessä esittää noita asioita, eikä ole aidosti mukava oma itsensä.

Vierailija
427/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ikävä juttu kun naisettomat miehet kääntävät syyt naisten niskoille, vaikka suurimmalla osalla on paljon parannettavaa kommunikaatiotaidoissa ja ylipäänsä siinä miten naista kohdellaan. Kannattaa siis vaan kaivaa se peili käteen ja etsiä syyllistä sieltä ennenkuin syyttää muita.

Tämä! Ja mies, jolle p*llunsaaminen on pakkomielle ei ole todellakaan puoleensavetävä. Haluan, että minulla on mieheni silmissä myös IHMISARVOA, eikä vain p*llunarvoa.

Laitat ruokaa, siivoat, juttelet miehen kanssa muttet aggressiivisesti tuputa mielipiteitä etkä nolaa miestä illlanistujaisissa, niin voila, sinulla ihmisarvoa MYÖS p*llunarvon lisäksi. :)

Vierailija
428/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeää käytöstä tinderin naiselta kun pyysi tätä miestä treffeille näytökseen, mutta ei saapunutkaan paikalle ja mies jäi katsomaan yksin näytöstä. Onko näin ikävästi käyttäytyviä Suomessa paljonkin?

Ei sitäkään voi tietää, oliko se edes oikeasti nainen. Sen takia en itse ikinä suostu mihinkään Tinderiin, kun mua on miehet ihan tarpeeksi ghostanneet ja kusettaneet ihan somessakin, vaikka olenkin hitaasti tutustunut.

Eivätkä olleet mitään lentäjälääkäreitä vaan ihan tavallisen oloisia ja näköisiä ukkeleita. Osa työttömiä ja mua vanhempia.

Lähdin pois koko somesta kun alkoi ottamaan aivoon se, ettei siellä voi kehenkään luottaa. Eikä todellakaan kiinnosta selvittää olisiko Tinder sen loistavampi mesta.

Tuntuu että kaikilla on vain huonoja kokemuksia Tinderistä, paitsi tietenkin heillä, jotka ovat suosittuja kaikkialla muutenkin. Eli eivät edes tarvitsisi mitään Tinderiä oikeastaan. Kunhan laiskuuttaan etsivät sieltä nopeaa seuraa, kun on töissä niin kiirettä ja kaikkea.. Olenkin tullut siihen tulokseen, että ne ihmiset jotka ovat suosittuja tosielämässä, ovat suosittuja myös somessa ja deittisovelluksissa. Heillä on loppujen lopuksi kyse vain siitä missä vaiheessa ovat itse valmiita uuteen suhteeseen, sitten se vaan "hankitaan".

Tosi hyvä pointti muuten tuo, ettei oikeasti välttämättä ollut nainen tai oli catfish. Aika paljon miehiä esiintyy naisina tindereissä ja sitten on tottakai nämä transgenderit siellä kans liikkeessä.

En suosittele uskomaan kehenkään tinderissä ennen kuin olet heidät tavannut.

Ja muutenkin tuollaiseen "näytökseen" harvoin nainen pyytää tuntematonta miestä mukaan.. Tais olla ihan mies siellä, joka varmaan tuijotteli tuota miestä sivummalla.. Tai tiedä vaikka oli esiintyjä, joka halusi lisää asiakkaita :D

En nyt muista mainitsiko toi mies, että kauanko oli naisen kanssa viestitellyt ennen tuota kutsua, mutta tunnin varoitusajalla tuntemattoman ihmisen tuollaiseen tilaisuuteen kutsuminen vaikuttaa aika erikoiselta. Varsinkin jos kyseessä oli tyyliin samana päivänä tullut mätsi, niin todennäköisesti tyyppi oli joko tapahtumanjärjestäjä tai esiintyjä, joka tuolla tavalla houkutteli maksavia asiakkaita paikalle. Feikkiprofiili, jossa kuvat eivät esitä niin hyvännäköistä naista, että ihan ok näköinen tavismies heti haistaisi palaneen käryä, mutta sen verran kivannäköistä kuitenkin, että tapaaminen jopa nopealla varoitusajalla kiinnostaisi.

Vierailija
429/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen naiseton mies. Se on mies. Vai onko sekin jo uusi sukupuoli?  Minä en ainakaan ole miehetön nainen vaan nainen.  Parisuhdestatukseni ei määritä minua mitenkään.

Miehillä tuntuu määrittävän. Jos ei pllua irtoo niin koko elämä on pilalla ja voi rauhassa syrjäytyä. Ainakin tämän palstan ulisijoiden mukaan.

En tiedä tämä palstan tyypeistä, mutta ainakin omassa mieskaveripiirissäni pelkkä pimpin saanti ei riitä motivoimaan suhteeseen. Monet heistä saavat ihan ilmankin riittävästi omiin tarpeisiinsa vaikka eivät farmarivolvokaksilastaomakotitalo ja kultainen noutaja kokonaisuutta ole edes aikeissa kenellekään tarjota..kukaan heistä ei ole edes syrjäytymässä...useimpia tuntuu häiritsevän fakta, että naiset melkein aina ovat ne jotka hakevat eroa, eivätkä näe mitään järkevää syytä ajautua itse siihen pisteeseen missä vaikka ei voi olla osa lastensa joka päiväistä elämää.

Vierailija
430/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin käy kun pllun saannista tulee pakkomielle. Onko se nyt niin vaikea ymmärtää kun ei itselle läskit tavis yht kelpaa niin sillä vastapuolellakin on kriteerit? Ei se deittiappi ole Elloksen kuvasto, jostia saa tilata mitä haluaa ja posti sen kotiin tuo. Minkäänlaista seurustelu tai kaveruussuhdetta ei pysty pakottamaan. Molempien osapuolien pitää sitä haluta juuri sen toisen kanssa. Mitä omituisempi olet sen vähemmän löytyy ihmisiä, jotka ovat kaltaisestasi kiinnostuneita. Kannattaa myös nettideittejä käyttäessään muistaa , että siellä on miehiä monin verran enemmän kuin naisia ja osa profiilista ei niin vakavasti edes etsi suhdetta vaan käyttäjä käyttää sitä ajanvietteenä tai egobuustina.

Tää mies puhui siitä että hän kaipaa elämäänsä ihmissuhteita ja läheisyyttä, ei maininnut pllua kertaakaan.

kokoajan oli vaan seksi seksi seksi seksi sekis......

oikeesti ihmissuhteita ei voi KUKAAN YKSI naisystävä korvata kuitenkaan. Mitä hän tarvitsi oli ystäviä, sosiaalisia kuvioita, se ainoa naisystävä myös on omissa harrastuksissaan, töissä, opiskelee, ym. Tän miehen olisi pitänyt hankkia ne sosiaaliset suhteet reaalimaailmasta vaikka sukulaisita, serkuista, naapureista, harrastusporukoista, kirkoista, koirapuistoista, eikä kasata kaikkia ihmissuhdetarpeita sen yhden ja ainoan naisen ylle. Ihan naurettavaa. Tää tyyppi on ihan hukassa jos sen nainen jättää sen, kuolee, tms.

Kuka ei olisi hukassa eron tai kumppanin kuoleman edessä? Ei se meille naisillekaan ole helppoa vaikka olisikin ystäviä ja hyvä tukiverkosto.

On monille naisillekin se mies ainoa oikea läheinen ja jopa paras ystävä. Ei voi vaatia, että kaikilla on oltava isot piirit koska kaikilla ei vaan sellaisia ole eikä tule! Kyllä minä ainakin olisin halunnut vain löytää miehen, joka olisi samalla paras ystäväni. Kyllä minulla oli joitakin ystäviä nuorempana, mutta en vaan jaksanut heidän seuraa koska heillä oli niin tapahtumarikasta se elämä ja mulle ei koskaan tapahtunut mitään heitä kiinnostavaa.  

Ja siis joo, ymmärrän hyvin, että pitää ihan ite olla aktiivinen ja sosiaalinen jne jne, mutta vaikka yritin olla, ei se tuottanut muuta tulosta kuin että alkoi ihmiset ärsyttää. 

Ei voi pakottaa itseään olemaan joku bilehile jos ei oikeasti ole sellainen. Se parhaimmillaankin johtaa vain vääränlaisten miesten seuraan, jotka ei oikeasti kiinnosta pätkääkään. Ja sama se on varmasti rauhallisemman luonteisilla miehilläkin. Feikkaamalla voi saada seuraa, mutta ei sellaista mitä itse haluaisi, samalla olet myös itse sellainen mitä se toinen osapuoli ei halua. Eikä sitä feikkaamista jaksa loputtomiin. Se korttitalo romahtaa jossain vaiheessa kun ensimmäinen tuuli puhaltaa.

Vierailija
431/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kapusi naisten asettamia tikapuun askelmia pitkin ylös ja saavutti lopulta NAISEN!

Heleijaa Nirvanaa!!!

Vierailija
432/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohduttavaa nähdä, muutaman naisen kommenttien perusteella saan nukkua yöni rauhassa ulkonäön puolesta. Tosin toistaiseksi ihan kirjaimellisesti. T:Ilkan näköinen mies

Ikäsi? Mennäänkö treffeille? :)

Vierailija
433/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Seuraa hakiessa mä yritin aina tosi paljon antaa naisille tilaa, osoittaa kunnioitusta heitä kohtaan, osoittaa kiinnostusta heitä kohtaan ja osottaa tällasia erilaisia empaattisia, positiivisia ominaisuuksia ja... ei siitä sit ollu mulle kuitenkaan koskaan yhtään mitään hyötyä".

Eiköhän ne naiset aisti, jos hyöty (=seksi) mielessä esittää noita asioita, eikä ole aidosti mukava oma itsensä.

Minustakin tuntui, että hänen pitää esittää noita asioita sen sijaan, että olisi aidosti kiinnostunut ja positiivinen. Sen kyllä vaistoaa. Ehkä hän vain ilmaisi asian epäselvästi... Ymmärrän kyllä senkin, että lopulta kyynistyy.

Vierailija
434/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen naiseton mies. Se on mies. Vai onko sekin jo uusi sukupuoli?  Minä en ainakaan ole miehetön nainen vaan nainen.  Parisuhdestatukseni ei määritä minua mitenkään.

Miehillä tuntuu määrittävän. Jos ei pllua irtoo niin koko elämä on pilalla ja voi rauhassa syrjäytyä. Ainakin tämän palstan ulisijoiden mukaan.

En tiedä tämä palstan tyypeistä, mutta ainakin omassa mieskaveripiirissäni pelkkä pimpin saanti ei riitä motivoimaan suhteeseen. Monet heistä saavat ihan ilmankin riittävästi omiin tarpeisiinsa vaikka eivät farmarivolvokaksilastaomakotitalo ja kultainen noutaja kokonaisuutta ole edes aikeissa kenellekään tarjota..kukaan heistä ei ole edes syrjäytymässä...useimpia tuntuu häiritsevän fakta, että naiset melkein aina ovat ne jotka hakevat eroa, eivätkä näe mitään järkevää syytä ajautua itse siihen pisteeseen missä vaikka ei voi olla osa lastensa joka päiväistä elämää.

Ilmeisesti miehet eivät olleet suhteen/liiton aikana kovinkaan osallistuvia. Valitettavasti joukkoon mahtuu henkisesti sairaita naisia/miehiä mitkä ajaa perheitä erilleen.

Usein syyksi annetaan laiskasta puolisosta eroaminen/rahavaikeudet.

Vierailija
435/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samahan on tavallaan tosielämässäkin, mutta tosielämässä ei kuitenkaan mennä aina ja joka ikisessä tilanteessa ulkonäkö tärkeimpänä, vaan tutustutaan kaikenlaisiin ihmisiin. Ja sitä voi huomata ihastuneensa ihmiseen, joka ei ollenkaan vastaa sitä omaa ulkonäköihannetta mikä sulla on aina ollut.

Minulla ei ainakaan ikinä ole käynyt näin edes siinä myyttisessä "tosielämässä". Minulla on erittäin selvärajainen tyyppi, jonka edustajiin ihastun ja joiden kanssa seurustelen ja muodostan parisuhteita. En ole koskaan ihastunut ihmiseen, jonka ulkonäöstä en pidä, vain hänen luonteensa perusteella.

Tiedän, että joillekuille tätä käy. Mutta se ei ole totta, että ilman nettideittailua noin kävisi yhtään sen enempää.

Kysehän olikin siitä, minkälaisille ihmisille Tinder sopii. Sinulle se selvästi sopii, mutta hyvin monille naisille ei.

Juu, minä tiedän tosi nopeasti, kiinnostaako toinen vai ei, mutta niin kuin toisessa ketjussa sanoin, hitaammin syttyville aktiivinen deittailu ei välttämättä ole hyvä keino löytää parisuhde.

Vierailija
436/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitat ruokaa, siivoat, juttelet miehen kanssa muttet aggressiivisesti tuputa mielipiteitä etkä nolaa miestä illlanistujaisissa, niin voila, sinulla ihmisarvoa MYÖS p*llunarvon lisäksi. :)

Taas ollaan vailla maksutonta kotirouvaa, huoh!

Vierailija
437/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluan aidosti mukavana omana itsenäni seksiä nätin ja kivan naisen kanssa, ja hyvin toimii. Kyllä naisetkin seksiä haluavat, ja jos eivät halua, eivät he sopisi minulle muutenkaan.

Vierailija
438/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle tuosta miehestä kyllä sellaista mielikuvaa tullut, että olisi pelkästään tai edes ensisijaisesti seksiä ollut hakemassa. Lähinnä mulle tuli mieleen, että ehkä hänen käsityksensä kunnioituksen, kiinnostuksen, empaattisuuden yms osoittamisesta oli sellainen, että homma meni enemmän mielistelyn puolelle. Se taas kielii epätoivosta, mikä harvemmin vetoaa naisiin.

Vierailija
439/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

An ole koskaan deittaillut, nettideittaillut, tinderöinyt, pikatreffaillut, ym. hakemalla ja yrittämällä etsinyt kumppania. Silti olen seurustellut useamman naisen kanssa, ollut pitkässä avioliitossa ja nyt taas seurustellun muutaman vuoden ajan. Olen aina tutustunut ja seurustellut omassa elämänpiirissäni muissa yhteyksissä, esim. harrastukset, kohtaamienin naisten kanssa. En ole koskaan asetellut naisille mitään rimoja. Yksinkertaisesti olen mennyt aivan naisten viehätysvoiman, ihastumisen, aistien, himojen ja halujen ohjaamana.

Nettideittailua kyllä suositellaan mutta samaan aikaan kun nettideittailu on yleistynyt, on myös sinkkuus, seksittömyys ja lapsettomuus yleistynyt samaa tahtia. Kyllä sen mielitiettynsä vieläkin pokaa helpommin tilanteissa missä on oikeaa kasvo kasvotusten tapahtuvaa kanssakäymistä. Eli tapahtumia, baareja, harrastuksia yms. Tinderissä on jo sukupuolivääristymänkin takia hankalampi löytää ketään. Nainen saa siellä helpommin huomiota mutta samaan aikaan vähemmän oikeaa keskustelua koska miehet saavat niitä swaippauksia paljon harvemmin ja swaippaavat itse jokaikisen mätsin varmuuden vuoksi, tykkäsi naisesta tai ei.

Siinä tuo Ylen videon parivaljakko oli oikeassa, Tinderi on karmeaa paskaa.

Lapsettomuus liittyy osaltaan tähän, mutta on aina muistettava sekin, että hyvin moni ihminen menneisyydessäkin olisi valinnut lapsettomuuden jos se olisi ollut ensinnäkin ehkäisyn takia mahdollista ja myös omasta halusta valittavissa, eikä yleisesti tuomittavaa. Hyvin moni myös männäaikojen ihminen oli homo/lesbo, tai aseksuaali. Ennenvanhaan ei vaan kauheasti annettu mitään vaihtoehtoja. Kaikkia normista poikkeavia tuomittiin ja se niinsanottu "vanhanpiianvero", se koski kyllä ihan naimattomia miehiäkin. Tämäkin tuntuu monilta näppärästi unohtuvan. Naimattomuus nähtiin molemmilla sukupuolilla ihan yhtä tuomittavana. 

Vierailija
440/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on niin että kun Chad tai Todd tulee ravinteliin, niin itse ainakin havaitsen jännää energiaa ja liikehdintää jo psyykkiselläkin tasolla. Monesti seuralainen käyttäytyy oudosti ja pahinta on jos katselee avoimesti Toddia.

Todd siis on sellainen amerikkalaisen jalkapallonpelaajan näköinen pötkö lihaa ja täynnä unelmia naisille.

Viikingin kirveellä veistetty naama. Ei välttämättä älykäs, mutta mystisen hiljainen. Naamakerroin riittää naisille vallan hyvin.

Ei siinä voi kun soudella pikku veneellä taka-alalle ja ryystää kylmää lager-mallista olutta hiljaa pienessä sievässä. Chad tai Todd tulee aina ja ottaa kenet haluaa.

Minä saan vain tölkin.

Jep, assertiivisuuden ja itsevarmuuden puute oli tässäkin tuoppiin itkeskelyn syynä.

Pikemmin vainoharhaisuus.