Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiseton mies avautuu asiasta omilla kasvoillaan

Vierailija
20.10.2020 |

https://areena.yle.fi/1-50211576?autoplay=true
Aika hyvin pukee sanoiksi asialliseen sävyyn asian, jota varmasti tuhannet muutkin miehet tälläkin palstalla miettivät. Mitäs olette mieltä?

Kommentit (554)

Vierailija
461/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma tulee esiin jo kohdassa 1:21:

"Seuraa hakiessa mä yritin aina tosi paljon antaa naisille tilaa, osoittaa kunnioitusta heitä kohtaan, osoittaa kiinnostusta heitä kohtaan ja osottaa tällasia erilaisia empaattisia, positiivisia ominaisuuksia ja... ei siitä sit ollu mulle kuitenkaan koskaan yhtään mitään hyötyä".

Eiköhän ne naiset aisti, jos hyöty (=seksi) mielessä esittää noita asioita, eikä ole aidosti mukava oma itsensä.

Ei. Tuo mies on vain "esittänyt" vääriä asioita väärässä järjestyksessä. Aluksi pitää viedä jalat alta ja se vaatii ihan toisenlaista viestintää. Sen jälkeen kun alkaa alta pikkuhiljaa paljastaa myös noita ominaisuuksia niin kala on tukevasti koukussa. Kovan ulkokuoren alla kultainen sydän jne, usein vielä parempi jos vaikuttaa siltä naisesta siltä että vain Juuri Hän kykenee sen näkemään tai Juuri Hänelle mies uskaltaa näitä puolia paljastaa. 

Ja tässähän ei tarvitse sinänsä edes olla mitään falskia, useimmissa meistä on monia puolia. Siksi "esittänyt" lainausmerkeissä.

Jaa, no ei ole minuun ainakaan tehonnut ikinä tuollainen vaan kivat tyypit, joiden kanssa on yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja hyviä keskusteluja.

Epäilemättä on pitänyt olla sitä "kemiaa" myös.

Kyllä sekä miehet että naiset toivovat, että olisi kemiaa. Toivottavasti sitä myös löytyy, se on luonnon tapa kertoa, kenen kanssa kannattaa lisääntyä. Mutta ei siihen mitään kovalla kuorella kikkailua tarvita, omasta puolestani voin sanoa, että päin vastoin.

Vierailija
462/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies sanoi dokumentissa, että naisilla on helppoa, kun voi valita sadoista tarjokkaista ja siitä muka voi ottaa parhaan päältä. Ongelma on juuri tuo sadat tarjokkaat. Osa on todella inhottavia, sitten on ne yli-ikäiset miehet, jotka täyttävät postilaatikon. Olisi paljon parempi, jos mies oikeasti lukisi profiilin ja esim. ikätoiveet, niin ei tarvitsisi lukea niin paljon turhia posteja. Oikeasti ei jaksaisi jonkun 70-vuotiaan nuorekkaan Kaken viestiä. Kaiken törkyn seasta on vaikea löytää sitä itselle sopivaa. 

juuri niin. Olin deittisivustolla kuvien kanssa. Laitoin ilmoitukseen että en vastaa kuvattomille, enkä täysin tyhjille profiileille (missä eivät kerro itsestään yhtään mitään). No mitä sain vastauksena? Flirttejä vain ja ainoostaan kymmeniltä kuvattomilta täysin tyhjiltä profiileilta. Kiva kun niistä ei voi seuloa tai vertailla tai valita ollenkaan että kuka niistä voisi olla se kiinnostava. Menettivät senkin mahdollisuuden että se yksi kiinnostava oisi löytynyt. Eihän ne kuvattomat tosissaan olekaan, ja tyhjät profiilit on usein pettämässä puolisoitaan. Sitten vielä dominatrit, ja salaseuranhakijat, sugar daddyksi haluavat, kymmenet teinipojat, vanhat papat, jne. Vaikka oon tehny tasan selväksi mitä haen ja mitä en.

Itse kävin Tinderissä oudoilla kuvilla ja vain puolikkaalla kasvokuvalla, ilman profiilikuvausta pari viikkoa/ sata tykkäystä, joitakin keskusteluntynkiä. Profiiliin koulutustason lisäys ja todella vähän kuvausta itsestä, vain kerrottuna mitä haen/ satakunta tykkäystä lisää viikottain. Goldin ottamalla parissa kuukaudessa oli 1500 tykkäystä, lukuisia matseja. Itse tykkäilin alkuun kuvattomia nimenomaan, koska en halunnut ulkonäökökeskeistä valintaa. Löysin Lopulta joukosta omani, helmen. Ulkonäkö lienee se eka mihin kiinnittää huomiota, mutta persoona, sielu ja sisin on kuitenkin se kaikista tärkein. Se mistä kiinnostutaan, mihin ihastutaan ja mitä aletaan rakastaa. Siinä ei ulkonäöllä ole enää mitään tekemistä.

No huhhuh, on tuo täysin erilainen sovellus naisille näköjään. Minulla ei ole sataa tykkäystä ollut koko aikana edes yhteensä 😂

M38

Ihan sama sovellus:). Vaikka olin rajannut ikähaarukan noin 40-55 tuli reilusti ala- ja ylärajojen yli hyppijöitä. Nuorin oli n. 25 ja vanhin n. 60-70. En myöskään rajannut maita, ihan kaikkialta tuli tykkäyksiä. Ja kuvien perusteella kaiken näköisiltä suomalaisilta ja kaikista roduista. En ehtinyt olla kuin muutaman kuukauden kun sydämen valittu toivoi, että poistan sovelluksen.

Olisipa itselläkin sama tilanne, poistaisin kyllä heti. Olen tässä jo vakavasti miettinyt etelämmäs muuttamista kun täällä Oulun seudulla ei sinkkumiehistä vaikuta olevan pulaa. Sen verran hiljaista on ollut. Useita kiinnostuneita olisi ollut etelämpää, mutta välimatka on ongelma 🤷‍♂️

M38

Tiedätkö mitä! Teet itse välimatkasta ongelman. Se on veruke, tekosyy kun alat sitä oikeesti syvällisesti miettimään ja pohtimaan. Itselle ei ole ollut ongelma pitempi välimatka sen jälkeen kun tulin vakuuttuneeksi suhteen vakavuudesta. Ihmiset nyt sattuvat muuttamaan rakkauden vuoksi pitkiäkin matkoja. Toiset jopa vaihtavat maata tai mannerta. Ole ennakkoluuloton ja ilman rajaavia asioita.

Minun rajani oli Tinderissä kolme kilometriä, ja sekin oli jo vähän liikaa. Asun keskustassa juuri siksi, ettei tarvitse omistaa autoa ja kaikki tarvittava on käveyetäisyydellä. Järkeilin, että minulle sopiva nainen asuu myös keskustassa, ja juuri näin olikin.

Äkkiseltään laskien minulla olisi viimeisten 25 vuoden aikana ollut yksi ihastus (muutaman viikon tapailu joka lopahti hänen puoleltaan) ja yksi seksikumppani, jos olisin pitänyt kolmen kilometrin etäisyysrajaa. Jos olisin asettanut rajaksi 30 km niin sittenkään ei olisi ollut yhtään enempää pari-/tapailusuhteita, sen sijaan kyllä jonkin verran seksisuhteita. Ja asuin sentään Helsingissä.

En ole koskaan kuvitellut, että Suomen kokoisessa maassa kannattaisi odottaa löytävänsä noin läheltä "täydellisen" ihmisen, koska todennäköisyys siihen on liian pieni. Enkä olisi koskaan nykyistä puolisoani löytänytkään, jos olisin asettanut tuollaisen rajan (30 km).

Kolmen kilometrin säteellä minusta asuu kymmeniä tuhansia naisia. Jos siitä joukosta ei löydy sopivaa, vika ei ole etäisyydessä vaan itsessä.

Kuten sanottu, asuin Helsingissä, joten yhtä lailla kolmen kilometrin säteellä itsestäni asui varmaan kymmeniä tuhansia miehiä. Kun heistä lähtee seulomaan oikean ikäiset, vapaat ja lapsettomat (ei kotona asuvia lapsia eikä halua lapsia), määrä pienenee merkittävästi. Kun jäljllä olevista seulotaan savuttomat, ne joilla ei ole alko- tai mt-ongelmaa, työelämässä olevat ja edes jossain määrin koulutetut, määrä pienenee jälleen. Sen jälkeen otetaan mukaan vain miehet, jotka ovat fyysisesti puoleensavetäviä, persoonallisuudeltaan kiinnostavia, koirista pitäviä jne... aika vähiin kutistuu. Todennäköisyys, että niitä jäljellä olevia kohtaa jossain JA kemiat kohtaavat molemmin puolin on hyvin pieni.

Enkä siis pohjimmiltaan ymmärrä, miksi olisi pitänyt hakea läheltä. En tietenkään olisi koskaan tiennyt, millainen aarre olisi mennyt ohi, jos en olisi koskaan edes tullut tietoiseksi siitä että muutaman kymmenen kilometrin päässä asuu mies, josta sittemmin tuli puolisoni, mutta erittäin todennäköisesti olisin edelleen yksin.

Nauroin ääneen tuota kolmen kilometrin rajaa. Jos mulla olisi tuollainen välimatkaraja ollut sinkkuna ollessani, mulla olisi koko tähän astisen elämäni aikana ollut tasan yksi mies jonka tapasin toistakin kertaa sen ensitapaamisen (baarissa) jälkeen sekä yksi yhden illan juttu. Olisin siis näin 48-vuotiaana päässyt kerran treffeille ja harrastanut seksiä kerran elämäni aikana. Asuin sinkkuna ollessani isossa lähiössä pk-seudulla.

10 km välimatkarajalla olisin sentään kokenut sen teini-iän seurustelun lukioaikana näiden edellisten lisäksi ja ollut sinkku viimeiset reilu 30 vuotta. 30 km rajaa noudattamalla olisin sentään vielä häthätää kokenut ensimmäisen oikeasti vakavan ja pitkän parisuhteeni, josta erosin siksi, että lapsi-/lapsettomuustoiveet eivät miehen kanssa kohdanneetkaan.

Sanomattakin lienee selvää, että olen hyvin tyytyväinen, etten ole milloinkaan asettanut jotain kilometrirajoja sille, minkä alueen sisältä kumppani pitäisi löytyä. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi on miehillä tarve hierarkiassa kovin korkealla niin miksi ei masturbaatio käy? Kaiken maailman apuvehkeitäkin on tähän. Minkä takia siihen se nainen tarvitaan?

Koska elävän ihmisen kanssa harrastettu seksi on aina parempaa kuin mitkään lelut tai seksinuket. Parhaimmillaan leluista saa kyllä naisen alapään tunteen aivan samanlaiseksi kuin oikeallakin mutta kokemuksesta puuttuu todella paljon muutakin tärkeää, kuten naisen äänimaailma, haju, ruumiinlämpö, reaktiot, takaisinkosketus jne. Eikä yksikään lelu tule touhun jälkeen suihkuun yhdessä hyväilemään ja saamaan elämään juuri siinä onnellisessa hetkessä.

Yhdessä ketjussa mies valitti, kun pakettiautomaatissa on uusi fleshlight eikä vo

i hakea sitä, koska korona, lasten etä koulu, vaimon etätyö. Meni lopulta hotelliin panemaan kumipim*saa. Se siitä kosketuksen tarpeesta miehillä! Valetta!

Vierailija
464/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi on miehillä tarve hierarkiassa kovin korkealla niin miksi ei masturbaatio käy? Kaiken maailman apuvehkeitäkin on tähän. Minkä takia siihen se nainen tarvitaan?

Koska elävän ihmisen kanssa harrastettu seksi on aina parempaa kuin mitkään lelut tai seksinuket. Parhaimmillaan leluista saa kyllä naisen alapään tunteen aivan samanlaiseksi kuin oikeallakin mutta kokemuksesta puuttuu todella paljon muutakin tärkeää, kuten naisen äänimaailma, haju, ruumiinlämpö, reaktiot, takaisinkosketus jne. Eikä yksikään lelu tule touhun jälkeen suihkuun yhdessä hyväilemään ja saamaan elämään juuri siinä onnellisessa hetkessä.

Yhdessä ketjussa mies valitti, kun pakettiautomaatissa on uusi fleshlight eikä vo

i hakea sitä, koska korona, lasten etä koulu, vaimon etätyö. Meni lopulta hotelliin panemaan kumipim*saa. Se siitä kosketuksen tarpeesta miehillä! Valetta!

Tämä ketju on siellä sammakko foorumilla, kenen av mamman mies?

Vierailija
465/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies sanoi dokumentissa, että naisilla on helppoa, kun voi valita sadoista tarjokkaista ja siitä muka voi ottaa parhaan päältä. Ongelma on juuri tuo sadat tarjokkaat. Osa on todella inhottavia, sitten on ne yli-ikäiset miehet, jotka täyttävät postilaatikon. Olisi paljon parempi, jos mies oikeasti lukisi profiilin ja esim. ikätoiveet, niin ei tarvitsisi lukea niin paljon turhia posteja. Oikeasti ei jaksaisi jonkun 70-vuotiaan nuorekkaan Kaken viestiä. Kaiken törkyn seasta on vaikea löytää sitä itselle sopivaa. 

juuri niin. Olin deittisivustolla kuvien kanssa. Laitoin ilmoitukseen että en vastaa kuvattomille, enkä täysin tyhjille profiileille (missä eivät kerro itsestään yhtään mitään). No mitä sain vastauksena? Flirttejä vain ja ainoostaan kymmeniltä kuvattomilta täysin tyhjiltä profiileilta. Kiva kun niistä ei voi seuloa tai vertailla tai valita ollenkaan että kuka niistä voisi olla se kiinnostava. Menettivät senkin mahdollisuuden että se yksi kiinnostava oisi löytynyt. Eihän ne kuvattomat tosissaan olekaan, ja tyhjät profiilit on usein pettämässä puolisoitaan. Sitten vielä dominatrit, ja salaseuranhakijat, sugar daddyksi haluavat, kymmenet teinipojat, vanhat papat, jne. Vaikka oon tehny tasan selväksi mitä haen ja mitä en.

Itse kävin Tinderissä oudoilla kuvilla ja vain puolikkaalla kasvokuvalla, ilman profiilikuvausta pari viikkoa/ sata tykkäystä, joitakin keskusteluntynkiä. Profiiliin koulutustason lisäys ja todella vähän kuvausta itsestä, vain kerrottuna mitä haen/ satakunta tykkäystä lisää viikottain. Goldin ottamalla parissa kuukaudessa oli 1500 tykkäystä, lukuisia matseja. Itse tykkäilin alkuun kuvattomia nimenomaan, koska en halunnut ulkonäökökeskeistä valintaa. Löysin Lopulta joukosta omani, helmen. Ulkonäkö lienee se eka mihin kiinnittää huomiota, mutta persoona, sielu ja sisin on kuitenkin se kaikista tärkein. Se mistä kiinnostutaan, mihin ihastutaan ja mitä aletaan rakastaa. Siinä ei ulkonäöllä ole enää mitään tekemistä.

No huhhuh, on tuo täysin erilainen sovellus naisille näköjään. Minulla ei ole sataa tykkäystä ollut koko aikana edes yhteensä 😂

M38

Ihan sama sovellus:). Vaikka olin rajannut ikähaarukan noin 40-55 tuli reilusti ala- ja ylärajojen yli hyppijöitä. Nuorin oli n. 25 ja vanhin n. 60-70. En myöskään rajannut maita, ihan kaikkialta tuli tykkäyksiä. Ja kuvien perusteella kaiken näköisiltä suomalaisilta ja kaikista roduista. En ehtinyt olla kuin muutaman kuukauden kun sydämen valittu toivoi, että poistan sovelluksen.

Olisipa itselläkin sama tilanne, poistaisin kyllä heti. Olen tässä jo vakavasti miettinyt etelämmäs muuttamista kun täällä Oulun seudulla ei sinkkumiehistä vaikuta olevan pulaa. Sen verran hiljaista on ollut. Useita kiinnostuneita olisi ollut etelämpää, mutta välimatka on ongelma 🤷‍♂️

M38

Tiedätkö mitä! Teet itse välimatkasta ongelman. Se on veruke, tekosyy kun alat sitä oikeesti syvällisesti miettimään ja pohtimaan. Itselle ei ole ollut ongelma pitempi välimatka sen jälkeen kun tulin vakuuttuneeksi suhteen vakavuudesta. Ihmiset nyt sattuvat muuttamaan rakkauden vuoksi pitkiäkin matkoja. Toiset jopa vaihtavat maata tai mannerta. Ole ennakkoluuloton ja ilman rajaavia asioita.

Minun rajani oli Tinderissä kolme kilometriä, ja sekin oli jo vähän liikaa. Asun keskustassa juuri siksi, ettei tarvitse omistaa autoa ja kaikki tarvittava on käveyetäisyydellä. Järkeilin, että minulle sopiva nainen asuu myös keskustassa, ja juuri näin olikin.

Äkkiseltään laskien minulla olisi viimeisten 25 vuoden aikana ollut yksi ihastus (muutaman viikon tapailu joka lopahti hänen puoleltaan) ja yksi seksikumppani, jos olisin pitänyt kolmen kilometrin etäisyysrajaa. Jos olisin asettanut rajaksi 30 km niin sittenkään ei olisi ollut yhtään enempää pari-/tapailusuhteita, sen sijaan kyllä jonkin verran seksisuhteita. Ja asuin sentään Helsingissä.

En ole koskaan kuvitellut, että Suomen kokoisessa maassa kannattaisi odottaa löytävänsä noin läheltä "täydellisen" ihmisen, koska todennäköisyys siihen on liian pieni. Enkä olisi koskaan nykyistä puolisoani löytänytkään, jos olisin asettanut tuollaisen rajan (30 km).

Kolmen kilometrin säteellä minusta asuu kymmeniä tuhansia naisia. Jos siitä joukosta ei löydy sopivaa, vika ei ole etäisyydessä vaan itsessä.

Kuten sanottu, asuin Helsingissä, joten yhtä lailla kolmen kilometrin säteellä itsestäni asui varmaan kymmeniä tuhansia miehiä. Kun heistä lähtee seulomaan oikean ikäiset, vapaat ja lapsettomat (ei kotona asuvia lapsia eikä halua lapsia), määrä pienenee merkittävästi. Kun jäljllä olevista seulotaan savuttomat, ne joilla ei ole alko- tai mt-ongelmaa, työelämässä olevat ja edes jossain määrin koulutetut, määrä pienenee jälleen. Sen jälkeen otetaan mukaan vain miehet, jotka ovat fyysisesti puoleensavetäviä, persoonallisuudeltaan kiinnostavia, koirista pitäviä jne... aika vähiin kutistuu. Todennäköisyys, että niitä jäljellä olevia kohtaa jossain JA kemiat kohtaavat molemmin puolin on hyvin pieni.

Enkä siis pohjimmiltaan ymmärrä, miksi olisi pitänyt hakea läheltä. En tietenkään olisi koskaan tiennyt, millainen aarre olisi mennyt ohi, jos en olisi koskaan edes tullut tietoiseksi siitä että muutaman kymmenen kilometrin päässä asuu mies, josta sittemmin tuli puolisoni, mutta erittäin todennäköisesti olisin edelleen yksin.

Nauroin ääneen tuota kolmen kilometrin rajaa. Jos mulla olisi tuollainen välimatkaraja ollut sinkkuna ollessani, mulla olisi koko tähän astisen elämäni aikana ollut tasan yksi mies jonka tapasin toistakin kertaa sen ensitapaamisen (baarissa) jälkeen sekä yksi yhden illan juttu. Olisin siis näin 48-vuotiaana päässyt kerran treffeille ja harrastanut seksiä kerran elämäni aikana. Asuin sinkkuna ollessani isossa lähiössä pk-seudulla.

10 km välimatkarajalla olisin sentään kokenut sen teini-iän seurustelun lukioaikana näiden edellisten lisäksi ja ollut sinkku viimeiset reilu 30 vuotta. 30 km rajaa noudattamalla olisin sentään vielä häthätää kokenut ensimmäisen oikeasti vakavan ja pitkän parisuhteeni, josta erosin siksi, että lapsi-/lapsettomuustoiveet eivät miehen kanssa kohdanneetkaan.

Sanomattakin lienee selvää, että olen hyvin tyytyväinen, etten ole milloinkaan asettanut jotain kilometrirajoja sille, minkä alueen sisältä kumppani pitäisi löytyä. 😁

Juu, no lähiöiden asukkailla tämä ei toimikaan. Oikeissa kaupungeissa melkein välttämättömyys.

Vierailija
466/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ikävä juttu kun naisettomat miehet kääntävät syyt naisten niskoille, vaikka suurimmalla osalla on paljon parannettavaa kommunikaatiotaidoissa ja ylipäänsä siinä miten naista kohdellaan. Kannattaa siis vaan kaivaa se peili käteen ja etsiä syyllistä sieltä ennenkuin syyttää muita.

Tämä! Ja mies, jolle p*llunsaaminen on pakkomielle ei ole todellakaan puoleensavetävä. Haluan, että minulla on mieheni silmissä myös IHMISARVOA, eikä vain p*llunarvoa.

Laitat ruokaa, siivoat, juttelet miehen kanssa muttet aggressiivisesti tuputa mielipiteitä etkä nolaa miestä illlanistujaisissa, niin voila, sinulla ihmisarvoa MYÖS p*llunarvon lisäksi. :)

Miehet eivät osaa laittaa ruokaa ja siivota?

Vierailija
467/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samahan on tavallaan tosielämässäkin, mutta tosielämässä ei kuitenkaan mennä aina ja joka ikisessä tilanteessa ulkonäkö tärkeimpänä, vaan tutustutaan kaikenlaisiin ihmisiin. Ja sitä voi huomata ihastuneensa ihmiseen, joka ei ollenkaan vastaa sitä omaa ulkonäköihannetta mikä sulla on aina ollut.

Minulla ei ainakaan ikinä ole käynyt näin edes siinä myyttisessä "tosielämässä". Minulla on erittäin selvärajainen tyyppi, jonka edustajiin ihastun ja joiden kanssa seurustelen ja muodostan parisuhteita. En ole koskaan ihastunut ihmiseen, jonka ulkonäöstä en pidä, vain hänen luonteensa perusteella.

Tiedän, että joillekuille tätä käy. Mutta se ei ole totta, että ilman nettideittailua noin kävisi yhtään sen enempää.

En minäkään muista ihastuneeni ihmiseen, jonka ulkonäöstä en pidä. Minulla vaan ei ole koskaan ollut mitään selvärajaista ulkonäkötyyppiä, josta ainoastaan voin pitää. Mulla ei ole koskaan itseasiassa ollut edes mitään tiettyä ulkonäköihannetta, vaan olen ihastunut hyvin monennäköisiin miehiin elämässäni.

Vierailija
468/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enmä tiedä onko nössöyteen terapiaa.

Ongelmahan tälläkin oli vuorovaikutustaidoissa. Heti Rupes natsaamaan kun oppi puhumaan kuin normaali ihminen.

Ei ollut vuorovaikutustaidoissa ongelma, vaan itsetunnossa. Jatkuvassa miellyttämisessä, torjunnan pelossa, itsensä muuttamisessa kelpaavaksi. Oma persoona katoaa tuohon suohon vähitellen ja olo senkun pahenee. Ohjelman alkupuolella jo ajattelin, että klise "ole oma itsesi" vois tässä kohtaa auttaa. Rehellinen pehmo voittaa esittävän pehmon mennen tullen. 

Mten normaali ihminen mielestäsi puhuu? Mun mielestä normaali ihminen ei suinkaan levittele ongelmiaan ja kerro tunteistaan kaikille, jotka vain haluavat kuunnella, kuten tämä tyyppi nyt toimii. Niin kannattaisi toimia sen sijaan että kantaa salaisuuksia sisällään, mutta todella harva tekee niin. 

Vierailija
469/554 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissähän saa valita minkä ikäiset jättää ulkopuolelle, ja vain tykätyt voivat lähettää viestiä. Aika hyvä paikka naiselle siis.

Vierailija
470/554 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko välillä myös tarkastella toista puolta asioista, eli miten nämä "naisettomat miehet" kohtelevat naisia ja miten suhtautuvat naisiin noin yleensäkin. Karkeasti yleistettynä, tällaiset miehet pitävät naisia objekteina, tavaroina, joita miehen kuuluu saada. Oletusarvoista on, että mies saa valita, millaisen naisen haluaa mutta samaa ei tietenkään voi olettaa vastapuolelta.

Olen itse yrittänyt treffailla kerran tällaista miestä, joka kovasti valittaa edelleen siitä, kuinka ei ole naista rinnalla. Treffeillä käyttäytyi, kuin todella olisin joku tavara. Kehut olivat usein jotain "ompas kiva kun löysin sinunnäköisen naisen Tinderistä, siellä kun matcheiksi usein tulee pelkkiä harakoita" tai välillä meni niinkin pitkälle, kuten "ihan naurettavaa kuinka helposti sinä saat huomiota kun samaan ulkonäköluokkaan kuuluvana miehenä itse en saa naisilta samaa." Sanomattakin on selvää, ettei juttu kovin kauaa jatkunut. Haluan, että minut kohdataan ihmisenä, toisena henkilönä ja mahdollisena tulevaisuuden kumppanina. En todellakaan halua, että mies tyytyy minuun vain siksi, ettei ole saanut kaipaamaansa vastakaikua misseiltä ja malleilta, joita oikeasti haluaisi. Valitettavasti nämä miehet tuntuvat olevan sinkkujen parissa vähemmistössä.

Naisettomat miehet pitävät naisia objekteina, naiselliset miehet eivät? Oletko nyt ihan varma tuosta? Luuletko että esim. paljon naisia saavat pelimiehet eivät pidä naisia objekteina? :)

Totta kai pitävät. Mutta jos täytyy valita naisia esinneellistävä komea pelimies tai naisia esineellistävä tylsä nössö, niin mielummin otan sen komea pelimiehen.

Vierailija
471/554 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen yksinäisyys eli MIESKAVEREIDEN puute , on naisten syy? Niinpä niin....

sit noi karvaviikset....ei houkuta nuorta naista pussaamaan. Oisi kysynyt joltain naiselta että mitä muuttaisit mussa, ehkä joku oisi kertonut...

sama kun se ihme nutturamies Ensitreffit alttarilla. EI kai kukaan nainen halua nutturapäistä miestä (siis se on aina se tyyli)

Kysyvätkö naiset miehiltä, että mitä muuttaisit minussa? No ei varmasti, se on ota tai jätä. Jälleen yksi asia missä on epätasa-arvoa, naiset kokevat oikeudekseen muuttaa miestä, mutta toisinpäin se ei sitten toimikaan kun se on ihan törkeetä ja sovinistista ja seksististä ja ties mitä. 

Vierailija
472/554 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin vaan on että jos ulkonäössä ei mikään kohta yhtään sytytä niin se on siinä. Tämäkin mies on varmaan ihan hyvä mies, ehkä huippukin, mutta en lähtisi matkaan. En edes jaksanut katsella loppuun. Oma mieheni ei ole huippukomea kaikilla mittapuilla, mutta pari piirrettä joiden ansiosta kiinnostuin.

Sentään joku palstalainen kehtaa myöntää suoraan että ulkonäöstä se on kiinni. Geenit määrää aika keskeiset ulkoiset ominaisuudet kuten pituuden. Mitäs sitten jos ulkoiset ominaisuudet ovat sellaisia ettei juuri kukaan nainen kiinnostu? Ihan sama se on yrittää tunteista lässyttää tai muuta paskaa, naista ei tule ikinä saamaan jos on lyhyt ja ruma mies.

Vierailija
473/554 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen yksinäisyys eli MIESKAVEREIDEN puute , on naisten syy? Niinpä niin....

sit noi karvaviikset....ei houkuta nuorta naista pussaamaan. Oisi kysynyt joltain naiselta että mitä muuttaisit mussa, ehkä joku oisi kertonut...

sama kun se ihme nutturamies Ensitreffit alttarilla. EI kai kukaan nainen halua nutturapäistä miestä (siis se on aina se tyyli)

Kysyvätkö naiset miehiltä, että mitä muuttaisit minussa? No ei varmasti, se on ota tai jätä. Jälleen yksi asia missä on epätasa-arvoa, naiset kokevat oikeudekseen muuttaa miestä, mutta toisinpäin se ei sitten toimikaan kun se on ihan törkeetä ja sovinistista ja seksististä ja ties mitä. 

En ole koskaan kysynyt mitään tuollaista. Molemmat ollaan aika karun näköisiä ja elopainoa löytyy muutama ylimääräinen. Miksi muuten jäädään onnettomiin suhteisiin?

Btw, osaa ne miehetkin kontrolloida. Esim. tuontirakkaus liitot perustuu varsin usein miehen miellyttämiseen.

Vierailija
474/554 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin vaan on että jos ulkonäössä ei mikään kohta yhtään sytytä niin se on siinä. Tämäkin mies on varmaan ihan hyvä mies, ehkä huippukin, mutta en lähtisi matkaan. En edes jaksanut katsella loppuun. Oma mieheni ei ole huippukomea kaikilla mittapuilla, mutta pari piirrettä joiden ansiosta kiinnostuin.

Sentään joku palstalainen kehtaa myöntää suoraan että ulkonäöstä se on kiinni. Geenit määrää aika keskeiset ulkoiset ominaisuudet kuten pituuden. Mitäs sitten jos ulkoiset ominaisuudet ovat sellaisia ettei juuri kukaan nainen kiinnostu? Ihan sama se on yrittää tunteista lässyttää tai muuta paskaa, naista ei tule ikinä saamaan jos on lyhyt ja ruma mies.

Voi hyvä jumala sentään... kuinkahan lukemattomia kertoja olen itse täällä todennut, että ulkonäkö ratkaisee, herääkö kiinnostus. Enkä todellakaan ole ainoa. Mistä sinä tuon revit, että naiset eivät asiaa myöntäisi? Toiveajattelustasi?

Ja kuitenkin näen ja tunnen lyhyitä, minun mielestäni rumia miehiä, joilla on heihin ilmeisen rakastunut nainen.

Vierailija
475/554 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli passiivisagressiivinen ja silmät suureni rillien takaa kuin oisi joku vauhko. Semmoinen sisäinen raivo oli tosi ällöä, vaikka miehessä ei ulkonäöllisesti vikaa ole.

Vierailija
476/554 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjotan omii ajatuksii tosta videosta, vaikka niil mitää välii oo. Ilkka puhuu totta tuosta naisten nirsoudesta vai miksi sitä haluukaa sanoo. Tuo o yks niistä syistä, miks en haluu mennä deittisivuille, kun naiset etsivät sitä täydellistä miestä. :/ Sit se sairas kilpailu huomiosta mahollisimman kiinnostavalla avausviestillä… Joo, ei oo miun juttu tollane. :/ Ilkka oli katkeroitunu tuosta torjutuks tulemisesta, ja mie kuvittelen et sama saattas käydä itellekki. Viimeset pari vuotta oon ollu positiivine, mut sitä enne ajattelin itsemurhaa, ku olin todella surullinen. Voi olla et ne ajatukset tulisi takas, jos menis noille deittisivuille.

Miust o hienoo, et Ilkka oli päässyt pois tuosta loukusta, jos liian moni mies joutuu olee. Toivotan kaikkee hyvää hänelle ja hänen parilleen! :) M25

Lässyn lässyn lässyn lää, säälittävä uhriutuja. Kaikki naiset sitä ja tätä ÖLILÖLIÖLLIÖÖÖ !!!!!

Vierailija
477/554 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjotan omii ajatuksii tosta videosta, vaikka niil mitää välii oo. Ilkka puhuu totta tuosta naisten nirsoudesta vai miksi sitä haluukaa sanoo. Tuo o yks niistä syistä, miks en haluu mennä deittisivuille, kun naiset etsivät sitä täydellistä miestä. :/ Sit se sairas kilpailu huomiosta mahollisimman kiinnostavalla avausviestillä… Joo, ei oo miun juttu tollane. :/ Ilkka oli katkeroitunu tuosta torjutuks tulemisesta, ja mie kuvittelen et sama saattas käydä itellekki. Viimeset pari vuotta oon ollu positiivine, mut sitä enne ajattelin itsemurhaa, ku olin todella surullinen. Voi olla et ne ajatukset tulisi takas, jos menis noille deittisivuille.

Miust o hienoo, et Ilkka oli päässyt pois tuosta loukusta, jos liian moni mies joutuu olee. Toivotan kaikkee hyvää hänelle ja hänen parilleen! :) M25

Miten niin naiset nirsoilee? Tavis mies sai tavis naisen, kun lakkasi tavoittelemasta niitä, joilla on satoja viestejä jonossa. 

No mitä sanaa pitäs käyttää? :o Valitsee rusinat pullasta? Mie en tiiä, ku en ole ikinä deittisivuilla ollu, mut eikös naiset saa siel paljo huomioo lukuisilta miehiltä? Nii sit valitaan esim. se, jolla on työ tai hyvä työ, ja jätetään työttömät ilman huiomiota. :o En tiiä onko Ilkka tavis, kyl hän miust on komee ja tosi hyvin koulutettu, ku eikös hän oo käyny ammattikorkeekoulun läpi. On meitäki, jotka on käyny vaan lukion ja sit amiksen. :) M25

Lopeta jo, joensuulainen naisvihaajatrolli.

Vierailija
478/554 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Joo mutta tulee ottaa huomioon että miehet etsivät parisuhdetta eikä uutta kaveria. Ymmärrystä voi saada kavereiltakin mutta fyysistä kosketusta miesten maailmassa on äärimmäisen vähän ja sitä saa vain tyttöystäviltä (tai maksullisilta jos tarpeeksi epätoivoiseksi tulee). Fyysisen kosketuksen ja hyväilyn kaipuu on ihmisen biologiassa täysin normaali asia eikä paatuneinkaan aseksuaali voi välttyä siltä että välillä tulee valtava kaipuu koskettaa jotain toista elävää olentoa. Ei siis edes seksiä vaan ihan kosketusta ja koskettelua. Syrjäytyneellä miehellä voi olla hyvin tyypillistä että viime kerta kun johonkin toiseen ihmiseen fyysisesti koskettiin oli monta vuotta sitten tapahtunut kädenpuristus.

Tulee vähän mieleen 70- ja 80-luvun julmat kokeet laumaeläimillä ja etenkin apinoilla missä niitä tahallaan eristettiin vuosikausiksi ja katsottiin mitä tapahtuu. Ja joka testissä tulos oli sama: Eläin tuli hulluksi kun ei päässyt toteuttamaan luonnolleen ominaista toisen kanssaeläimen sukimista, silittelyä tai koskettelua, apinat rupesi puremaan itseensä ammottavia haavoja, tai tuijottivat nurkkaa ja keinuttivat itseään, eivät reagoineet minkäänlaisiin ääniin tai kutsuihin.

Ja samalla tavalla ihmistenkin kohdalla se kosketuksen puute voi syrjäyttää ihmistä entisestään. Ylen artikkelissa missä puhuttiin vammaisista ja siitä kuinka he käyvät maksullisissa haastateltavat vammaiset sanoi samaa. He tunsivat olonsa siksi kuin he saattaisivat pimahtaa, ja maksullisissa jo pelkästään se että pääsi makaamaan toisen ihmisen kanssa sängyssä ja halaamaan samantien vei kaikki pahat ajatukset mennessään."

Tarkoitat siis suomalaista kulttuuria. Esimerkiksi arabimiehet ovat jatkuvasti fyysisesti kontaktissa toistensa kanssa, halailevat ja suukottavat poskillekin. Ei ole homoa heidän mielestä vaikka homous on tabu. Suomalainen mies voisi olla vähemmän lammas ja oikeasti valita mitä kulttuurisia asioita toteuttaa. Kyllä löytyy varmasti niitä samanmielisiä kaverimiehiä. Saattaa olla että urheiluharrastukset ja aktiivinen elämäntapa enemmän näitä mieskaverihaleja aikaansaa. Eli ei sohvaperunointi ja kosketuksenkaipuunyyhkyttely.

Oma kokemus miehistä, näistä jotka ei kosketusta saa. He takertuvat, vaativat, syyttävät itsesäälissä rypien jos heille antaa kaverihaleja ja sitten onkin itsellä myös muuta elämää ja ihmisiä. Ja aika pian he eivät kestä enää ollenkaan että vain halauksia tai lähellä istumista ym, koska heitä panettaa niin paljon ettei vaan pysty rentoutumaan (tämän ymmärrän, en itsekään naisena kestäisi jos haluan toista tosi paljon ja hän haluaa vaan halailla). Tälle ongelmalle ei oikein voi tehdä mitään, jos toinen siis haluaakin oikeasti sitä seksiä eikä voi nauttia vaan siitä läheisyydestä. Seksitarpeet siis pitäisi tyydyttää jossain.

Tässä vinkki: aloittakaa tanssiharrastus, siinä on kosketusta vastakkaisen sukupuolen kanssa ja panetuskaan ei varmaan häiritse jos oikeasti siihen tanssiin keskittyy. Toinen vaihtoehto on vaikka vanhusten  tai toimintarajoitteisten auttaminen tai työ missä on ihmisten kanssa lähikontaktissa .

Vierailija
479/554 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja seura EI ole niin tärkeää kuin poika videolla antaa olettaa.

Annan naisten miettiä miesasioita, sillä he valitsevat miehen.

Miehen ei tarvi olla niin aktiivinen naista kohtaan kuin hän olettaa, kun 

vastavuoroisuudella pärjää mainiosti.

Miehen tulee olla aktiivinen rakentaessaan omaa elämää.

Itsevarmuus on oletettua, joten sitäkään ei tarvi edes miettiä.

Joillekin se on niin vaikeaa pyristellä noin aktiivisesti naisia vastaan.

Dude, nainen valitsee. Keskity OMAAN elämääsi mahtavuuteen,

niin joku haluaa siihen osallistua. 

Vierailija
480/554 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

478 on pointtia. Valitettavasti noiden miesten tulisi käsittää ettei kaikille naisillekaan riitä halaajia. Milloinhan viimeksi mua on halattu? Iäisyys sitten. Oon tosiaan nainen. Eikä seksi ole yhtään nautinnollista ellei siitä saa mitään nautintoa. Tulen äärimmäisen surulliseksi lukiessa mietteitä seksistä joka nähdään jonain toimenpiteenä.

Huolestuttavana ilmiönä näyttäisi myös olevan parisuhteen kaupallistaminen. Ehdottomasti, jos kokee ettei enää millään kestä yksin voi kaupanteko olla ihan viisasta. Kestääkö kuitenkaan mieli pidemmän sitä faktaa että toinen asuu sun luona rahan takia? Niinpä.