Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiseton mies avautuu asiasta omilla kasvoillaan

Vierailija
20.10.2020 |

https://areena.yle.fi/1-50211576?autoplay=true
Aika hyvin pukee sanoiksi asialliseen sävyyn asian, jota varmasti tuhannet muutkin miehet tälläkin palstalla miettivät. Mitäs olette mieltä?

Kommentit (554)

Vierailija
441/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielteisyys, seksiriippuvuus, katkeruus, kieroutuneet ajatusmallit ja naisvihamielisyys ei tee yhtäkään miestä kiinnostavaksi naisten silmissä. Sama pätee myös toisinpäin.

Vierailija
442/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

An ole koskaan deittaillut, nettideittaillut, tinderöinyt, pikatreffaillut, ym. hakemalla ja yrittämällä etsinyt kumppania. Silti olen seurustellut useamman naisen kanssa, ollut pitkässä avioliitossa ja nyt taas seurustellun muutaman vuoden ajan. Olen aina tutustunut ja seurustellut omassa elämänpiirissäni muissa yhteyksissä, esim. harrastukset, kohtaamienin naisten kanssa. En ole koskaan asetellut naisille mitään rimoja. Yksinkertaisesti olen mennyt aivan naisten viehätysvoiman, ihastumisen, aistien, himojen ja halujen ohjaamana.

Nettideittailua kyllä suositellaan mutta samaan aikaan kun nettideittailu on yleistynyt, on myös sinkkuus, seksittömyys ja lapsettomuus yleistynyt samaa tahtia. Kyllä sen mielitiettynsä vieläkin pokaa helpommin tilanteissa missä on oikeaa kasvo kasvotusten tapahtuvaa kanssakäymistä. Eli tapahtumia, baareja, harrastuksia yms. Tinderissä on jo sukupuolivääristymänkin takia hankalampi löytää ketään. Nainen saa siellä helpommin huomiota mutta samaan aikaan vähemmän oikeaa keskustelua koska miehet saavat niitä swaippauksia paljon harvemmin ja swaippaavat itse jokaikisen mätsin varmuuden vuoksi, tykkäsi naisesta tai ei.

Siinä tuo Ylen videon parivaljakko oli oikeassa, Tinderi on karmeaa paskaa.

Lapsettomuus liittyy osaltaan tähän, mutta on aina muistettava sekin, että hyvin moni ihminen menneisyydessäkin olisi valinnut lapsettomuuden jos se olisi ollut ensinnäkin ehkäisyn takia mahdollista ja myös omasta halusta valittavissa, eikä yleisesti tuomittavaa. Hyvin moni myös männäaikojen ihminen oli homo/lesbo, tai aseksuaali. Ennenvanhaan ei vaan kauheasti annettu mitään vaihtoehtoja. Kaikkia normista poikkeavia tuomittiin ja se niinsanottu "vanhanpiianvero", se koski kyllä ihan naimattomia miehiäkin. Tämäkin tuntuu monilta näppärästi unohtuvan. Naimattomuus nähtiin molemmilla sukupuolilla ihan yhtä tuomittavana. 

Miehille on olemassa vaihtoehto perheellistymistä ajatellen. 1) spermanlahjoitus ja mukimiehen rooli 2) kumppanuusvanhemmus 3) ohituskaistan käyttäminen vuokravaimon avulla (vain kunnon tuloja omaaville) 4) ulkomaalainen vuokrakohtu (useimmat päätyy vuokravaimoon käytännön syistä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä on yksinkertaisesti RUMA niin ulkoisesti kuin sisäisesti. En siis ihmettele, ettei naista saa.

Vierailija
444/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma mies. Ihan hirveen näkönen.

Vierailija
445/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä on yksinkertaisesti RUMA niin ulkoisesti kuin sisäisesti. En siis ihmettele, ettei naista saa.

Saihan. Toi lähinnä äänen avulla esille mikä mättää jäljellä olevilla miehillä. Liika epätoivo ja näkyvä vihamielisyys.

Vierailija
446/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on niin että kun Chad tai Todd tulee ravinteliin, niin itse ainakin havaitsen jännää energiaa ja liikehdintää jo psyykkiselläkin tasolla. Monesti seuralainen käyttäytyy oudosti ja pahinta on jos katselee avoimesti Toddia.

Todd siis on sellainen amerikkalaisen jalkapallonpelaajan näköinen pötkö lihaa ja täynnä unelmia naisille.

Viikingin kirveellä veistetty naama. Ei välttämättä älykäs, mutta mystisen hiljainen. Naamakerroin riittää naisille vallan hyvin.

Ei siinä voi kun soudella pikku veneellä taka-alalle ja ryystää kylmää lager-mallista olutta hiljaa pienessä sievässä. Chad tai Todd tulee aina ja ottaa kenet haluaa.

Minä saan vain tölkin.

Jep, assertiivisuuden ja itsevarmuuden puute oli tässäkin tuoppiin itkeskelyn syynä.

Pikemmin vainoharhaisuus.

No se muiden miesten lihasten pakonomainen tsekkailu ei varmaan auta. Tuli kyllä mieleen, että olisko tällä sällillä kuitenkin enemmän kiinnostusta niihin rugbynpelaajan näköisiin Toddeihin...

Vierailija
447/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohduttavaa nähdä, muutaman naisen kommenttien perusteella saan nukkua yöni rauhassa ulkonäön puolesta. Tosin toistaiseksi ihan kirjaimellisesti. T:Ilkan näköinen mies

Ikäsi? Mennäänkö treffeille? :)

38v ja mukava kun bongasit viestini. Illan piristys:) muuten huono tilanne elämässä niin pakko työstää ongelmia kuntoon.

Vierailija
448/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma tulee esiin jo kohdassa 1:21:

"Seuraa hakiessa mä yritin aina tosi paljon antaa naisille tilaa, osoittaa kunnioitusta heitä kohtaan, osoittaa kiinnostusta heitä kohtaan ja osottaa tällasia erilaisia empaattisia, positiivisia ominaisuuksia ja... ei siitä sit ollu mulle kuitenkaan koskaan yhtään mitään hyötyä".

Eiköhän ne naiset aisti, jos hyöty (=seksi) mielessä esittää noita asioita, eikä ole aidosti mukava oma itsensä.

Ei. Tuo mies on vain "esittänyt" vääriä asioita väärässä järjestyksessä. Aluksi pitää viedä jalat alta ja se vaatii ihan toisenlaista viestintää. Sen jälkeen kun alkaa alta pikkuhiljaa paljastaa myös noita ominaisuuksia niin kala on tukevasti koukussa. Kovan ulkokuoren alla kultainen sydän jne, usein vielä parempi jos vaikuttaa siltä naisesta siltä että vain Juuri Hän kykenee sen näkemään tai Juuri Hänelle mies uskaltaa näitä puolia paljastaa. 

Ja tässähän ei tarvitse sinänsä edes olla mitään falskia, useimmissa meistä on monia puolia. Siksi "esittänyt" lainausmerkeissä.

Vierailija
449/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastata parisuhdetarpeisiini? En etsinyt ihmistä, joka vastaisi parisuhdetarpeisiini

Kyllä etsit. Aivan kaikki ihmiset, jotka parisuhdetta etsivät, haluavat nimenomaan kumppanin, joka voi vastata heidän parisuhdetarpeisiinsa. Sinun tapauksessani ne varmasti pitävät sisällään ainakin sen, että haluat tulla rakastetuksi ja hyväksytyksi ja että seksi on riittävän runsasta ja hyvää, noin esimerkiksi.

Tämän asian huomaa sitten, kun tapailee todella kivaa tyyppiä, joka ei sitten kuitenkaan pysty antamaan sinulle niitä asioita, joiden vuoksi parisuhde vie voiton sinkkuudesta.

Ymmärrät tuon luultavasti toisella tavalla kuin minä. Minulle "vastata parisuhdetarpeisiin" tarkoittaa sitä, että etsitään ja löydetään joku, joka vastaa seksin, läheisyyden yms tarpeisiin, jotta saadaan niitä. Eli olennaista on löytää joku, jolta niitä saa.

Kun itse taas olin mieluummin yksin, ilman parisuhdetta, niin pitkään kunnes kohdalle tuli ihminen, jonka kanssa syntyi parisuhde siksi, ettemme halunneet olla ilman toisiamme.

Olin edellisen parisuhteen jälkeen yksin lähes kahdeksan vuotta ennen kuin tapasin nykyisen puolisoni. Niiden vuosien aikana tapasin pari sellaista miestä, joiden kanssa olisin voinut olla, mutta en halunnut, koska pystyin yhtä hyvin olemaan myös ilman heitä.

Vierailija
450/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastata parisuhdetarpeisiini? En etsinyt ihmistä, joka vastaisi parisuhdetarpeisiini

Kyllä etsit. Aivan kaikki ihmiset, jotka parisuhdetta etsivät, haluavat nimenomaan kumppanin, joka voi vastata heidän parisuhdetarpeisiinsa. Sinun tapauksessani ne varmasti pitävät sisällään ainakin sen, että haluat tulla rakastetuksi ja hyväksytyksi ja että seksi on riittävän runsasta ja hyvää, noin esimerkiksi.

Tämän asian huomaa sitten, kun tapailee todella kivaa tyyppiä, joka ei sitten kuitenkaan pysty antamaan sinulle niitä asioita, joiden vuoksi parisuhde vie voiton sinkkuudesta.

Ymmärrät tuon luultavasti toisella tavalla kuin minä. Minulle "vastata parisuhdetarpeisiin" tarkoittaa sitä, että etsitään ja löydetään joku, joka vastaa seksin, läheisyyden yms tarpeisiin, jotta saadaan niitä. Eli olennaista on löytää joku, jolta niitä saa.

Kun itse taas olin mieluummin yksin, ilman parisuhdetta, niin pitkään kunnes kohdalle tuli ihminen, jonka kanssa syntyi parisuhde siksi, ettemme halunneet olla ilman toisiamme.

Olin edellisen parisuhteen jälkeen yksin lähes kahdeksan vuotta ennen kuin tapasin nykyisen puolisoni. Niiden vuosien aikana tapasin pari sellaista miestä, joiden kanssa olisin voinut olla, mutta en halunnut, koska pystyin yhtä hyvin olemaan myös ilman heitä.

Mä en nyt valitettavasti saa oikein kiinni, minkä eron tässä näet. Ihan varmasti huomaisit kyllä, jos olet parisuhteessa, joka ei vastaa tarpeisiisi. Jos toinen ei vaikkapa ajattele läheisyydestä ollenkaan samalla tavalla, tai ei koskaan pysty antamaan sellaista tukea, jota kumppanilta kaipaat, noin esimerkiksi.

Vierailija
451/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin dokumentin ja totesin että mukavan näköinen nuori mieshän tuo oli, mutta alussa aika vastenmielistä se katkera ja kyyninen asenne, naisten syyttelyn henki puheissa. Sellaisena en olisi kiinnostunut tapaamisesta. Sen sijaan oli ilo nähdä, miten lopussa kumppanin löydettyään olikin oikein onnea säteilevä, aidosti hyväntuulinen ja vaikutti miellyttävältä. Tähän versioon olisin taas tutustunut mielelläni. Ei se ulkonäkö vaikuta, vaan se asenne.

Miehille vinkiksi; olkaa elämäniloisia ja onnellisia älkääkä keskittykö siihen turhautumiseenne, niin todellista kuin se varmasti onkin. Älkääkä ainakaan vyöryttäkö syyttelyä "kaikkien naisten vioista" sen naisen niskaan, joka osoittaa kiinnostusta.

Vierailija
452/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vaikutti ihan fiksulta tyypiltä eikä ulkonäössäkään ollut mitään vikaa. Naisen löytyminen oli muodostunut pakkomielteeksi ja mieli katkeroitunut kun sellaista ei löytynyt. Sen hän myönsi itsekin. Sittemmin oli alkanut tehdä töitä itsensä kanssa ja löytänyt sitten naisystävänkin. Vaikutti olevan naisensa kanssa myös ihan tyytyväinen. Ei ainakaan ääneen sanonut epäilevänsä tämän kelpuuttaneen hänet vain perhehaaveiden mahdollistajaksi tai pohtinut katkerana millaisessa gúlligàrusellissa tämä on aikaisemmin pyörinyt, kuten kovin moni naiseton mies tällä palstalla tuntuu tekevän.

Toivotan Ilkalle ja hänen kumppanilleen kaikkea hyvää.

"Mies vaikutti ihan fiksulta tyypiltä............. pakkomielle ja katkeroituminen......" Yhteenvetona miehissä on kaikki vika? "kovin moni naiseton mies" täysin tyytyväinen poikamies, ei tarvitse kärsiä päänsärystä ja aina voi ottaa asian omiin käsiin.

Käsitit viestini kyllä nyt tosi kummallisella tavalla. En puhunut missään vaiheessa miehistä yleisesti enkä etsinyt vikaa miehistä yleisesti. Puhuin tästä aloituksen linkin miehestä, enkä hänestäkään vikoja hakenut. Päinvastoin, pidän häntä siis fiksuna tyyppinä, jonka ulkonäössäkään ei ole mielestäni yhtään mitään vialla.

Hän puhui itse siitä, kuinka tarve löytää kumppani ja läheisyyttä muodostui hänelle niin suureksi osaksi elämää, että se täytti ajatukset ja vapaa-aika alkoi kulumaan useilla eri deittipalstoilla profiilia hioen ja kuvia vaihdellen, ja kokoajan pohtien, millainen olisi se paras mahdollinen profiili. Hän myös itse kertoi, kuinka hän alkoi tuntea katkeruutta ja jopa vihaa, kun kaikki tämä aika ja vaivannäkö ei tuottanutkaan toivottua tulosta. Minusta tämä kertoo siitä, että hän on kykenevä paitsi itsereflektioon, myöskin omien tunteidensa ja ajatustensa syvällisempään käsittelyyn sen sijaan, että yksinkertaisesti tyytyisi vain syyttämään naisia, maailmaa, nettideittikulttuuria tai mitä tahansa itsensä ulkopuolella. Tämä on sitä, mitä minä tarkoitin fiksuudella.

"Kovin moni naiseton mies tällä palstalla" ei myöskään tarkoita kaikkia miehiä, suurinta osaa heistä, kaikkia naisettomia miehiä saati edes kaikkia sellaisia tällä nimenomaisella palstalla. Mikäli naiseton mies tällä palstalla on täysin tyytyväinen poikamies tai vaikka tyytymätön sellainen, mutta ei omistaudu hölisemään gúlligàruselleista, chadeista, naisten yleisestä p*skuudesta, hypergamiasta, pinnallisuudesta, valheellisuudesta yms, niin silloin hän ei kuulu niihin tämän palstan naisettomiin miehiin, joista minä puhuin.

Vierailija
453/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistattaa muutenkin tuo lause 'naiseton mies' ihan kuin se olisi joku häiriö tai poikkeavuus... miksi olla niin epätoivoinen.

Vierailija
454/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on monen vikana että hakataan kaikki jatkoon. Ei mitään väliä onko yh, vela, aseksuaali, trans.. Sitten ollaan ihan hoomoilasena kun mätsi kysyykin, et mitvit?

Vierailija
455/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Seuraa hakiessa mä yritin aina tosi paljon antaa naisille tilaa, osoittaa kunnioitusta heitä kohtaan, osoittaa kiinnostusta heitä kohtaan ja osottaa tällasia erilaisia empaattisia, positiivisia ominaisuuksia ja... ei siitä sit ollu mulle kuitenkaan koskaan yhtään mitään hyötyä".

Eiköhän ne naiset aisti, jos hyöty (=seksi) mielessä esittää noita asioita, eikä ole aidosti mukava oma itsensä.

Ei. Tuo mies on vain "esittänyt" vääriä asioita väärässä järjestyksessä. Aluksi pitää viedä jalat alta ja se vaatii ihan toisenlaista viestintää. Sen jälkeen kun alkaa alta pikkuhiljaa paljastaa myös noita ominaisuuksia niin kala on tukevasti koukussa. Kovan ulkokuoren alla kultainen sydän jne, usein vielä parempi jos vaikuttaa siltä naisesta siltä että vain Juuri Hän kykenee sen näkemään tai Juuri Hänelle mies uskaltaa näitä puolia paljastaa. 

Ja tässähän ei tarvitse sinänsä edes olla mitään falskia, useimmissa meistä on monia puolia. Siksi "esittänyt" lainausmerkeissä.

Jaa, no ei ole minuun ainakaan tehonnut ikinä tuollainen vaan kivat tyypit, joiden kanssa on yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja hyviä keskusteluja.

Vierailija
456/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31 kirjoitti:

Ihan mielenkiintoinen juttu.

Itse naisena saan aika paljon huomiota esim. siellä tinderissä. Mutta harvoin ne jutut mihinkään johtaa.. joskus kyllä olen miettinyt että johtuuko osittain siitä että nää miehet “luovuttaa” jo ennenkuin edes kunnolla yrittävät. Ajatuksella “ettei maksa vaivaa, kun on pettynyt jo niin monta kertaa aiemmin”. Vaikka ekana toki aina itselle tulee mieleen että mies ei ole kiinnostunut (ja varmaan sekin on ihan paikkaansapitävää usein, en kuvittele olevani mikään jumalan lahja kaikille miehille). Ja sitten en itsekkään yritä paitsi ehkä yhden tai kahden viestin verran..

Mutta siis kurjaa että jutut ei saa edes mahdollisuutta, koska molemmat olettaa jo lähtökohtaisesti että ei toista kiinnosta/ ei maksa vaivaa (vaikka match nimenomaan pitäisi olla se merkki että KIINNOSTAA).

Kieltämättä kun ne samat keskustelut käy moneen kertaan ja mihinkään ne ei pääsääntöisesti johda niin tulee helposti sellainen turhautuminen, ettei jaksa hirveän kauaa yrittää edes. Tosi monesti ne keskustelut menee niin, että vastapuoli ei kysy mitään.

M38

Niinpä. Itse tinderöinyt ja nettideittaillut miehenä parisen vuotta. Yrität ja yrität, samoja tarinoita, kerrot itsestäsi ja kyselet, jo treffien aikaansaaminen suuri saavutus. En ole pettynyt, mutta jaksaako sitä yrittää enää. Joku luulee, että kivannäköisenä, pitkänä, tummana ja korkeasti koulutettuna miehenä naisia on jonoksi asti - joo voin sanoa, että eipä ole. Mutta eipä tuo mikään pakkomielle ole, ollaan sit yksin tai ystävien kanssa ja harrastusten parissa.

Ei kyselemällä treffejä synny. Itse kerroin hauskoja, vähän outoja juttuja ja kalastin nauruja muutaman viestin ajan. Sitten kun tuli nauruhymiö, pyysin numeroa, ja WhatsAppin puolella ekassa viestissä konkreettinen treffiehdotus. Alle kymmenen viestiä treffien sopimiseen yhteensä. Jos ei tuossa ajassa toinen halunnut lähteä kaljalle, tuskin oli alunperinkään mitään halua nähdä.

Kiitti vinkistä. Yritän pitää mielessä :)

Logiikkani on se, että ainakin Tinderissä nainen on tehnyt päätöksen jo siinä svaipatessa, ja viestit voivat korkeintaan vahvistaa, että kyseessä on skarppi ja täysipäinen tyyppi. Naisetkaan eivät kestä sitä, että pitää koko ajan vastailla samoihin kysymyksiin ja kertoa omat harrastukset ym. Etenkin jos on useampi keskustelu menossa samaan aikaan, edun saa mies, joka on assertiivinen ja oikeasti ehdottaa treffejä.

Jotkut naiset eivät ole missään vaiheessa aikeissakaan tavata ketään Tinderissä. Siksikin on tärkeää, ettei tuhlaa aikaansa yhteen ihmiseen liikaa.

Muistakaa tarttua johonkin yksityiskohtaan joko biotekstiin tai kuvissa näkyvään juttuun. Mulle alettiin heittää randomisti: tutun näköinen järvi. Toi kiinnitti huomion ja alettiin juttelee.

Näin olen itsekin aina toiminut. Todella moni vaan ei selkeästi ole kiinnostuneita keskustemaan yhtään mistään. Liekkö sitten matcheja niin paljon jonossa.

M38

Vierailija
457/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ikävä juttu kun naisettomat miehet kääntävät syyt naisten niskoille, vaikka suurimmalla osalla on paljon parannettavaa kommunikaatiotaidoissa ja ylipäänsä siinä miten naista kohdellaan. Kannattaa siis vaan kaivaa se peili käteen ja etsiä syyllistä sieltä ennenkuin syyttää muita.

Tämä! Ja mies, jolle p*llunsaaminen on pakkomielle ei ole todellakaan puoleensavetävä. Haluan, että minulla on mieheni silmissä myös IHMISARVOA, eikä vain p*llunarvoa.

Laitat ruokaa, siivoat, juttelet miehen kanssa muttet aggressiivisesti tuputa mielipiteitä etkä nolaa miestä illlanistujaisissa, niin voila, sinulla ihmisarvoa MYÖS p*llunarvon lisäksi. :)

Taas ollaan vailla maksutonta kotirouvaa, huoh!

Kuka maksuttomasta on mitään puhunut? Taisi mennä tunteisiin? Ei vissiin kotityöt maistu? Paras ystäväsi on lähikaupan salaattibaari?

Vierailija
458/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ikävä juttu kun naisettomat miehet kääntävät syyt naisten niskoille, vaikka suurimmalla osalla on paljon parannettavaa kommunikaatiotaidoissa ja ylipäänsä siinä miten naista kohdellaan. Kannattaa siis vaan kaivaa se peili käteen ja etsiä syyllistä sieltä ennenkuin syyttää muita.

Tämä! Ja mies, jolle p*llunsaaminen on pakkomielle ei ole todellakaan puoleensavetävä. Haluan, että minulla on mieheni silmissä myös IHMISARVOA, eikä vain p*llunarvoa.

Laitat ruokaa, siivoat, juttelet miehen kanssa muttet aggressiivisesti tuputa mielipiteitä etkä nolaa miestä illlanistujaisissa, niin voila, sinulla ihmisarvoa MYÖS p*llunarvon lisäksi. :)

Taas ollaan vailla maksutonta kotirouvaa, huoh!

Kuka maksuttomasta on mitään puhunut? Taisi mennä tunteisiin? Ei vissiin kotityöt maistu? Paras ystäväsi on lähikaupan salaattibaari?

50/50 talossa ja raha-asioissa. Nykyaikana ei kuulu palvoa sekä palvella ketään. Voit aivan vapaasti ”tilata” kotirouvan koronan laannuttua.

Vierailija
459/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin ensimmäisestä ja neljännestä jaksosta. Hyvä sarja. Lyhyitä jaksoja, mutta ne käsittelee enemmän kuin mikä kapea aihe on. Kaikkea ei sanota ääneen, mutta tulee esiin kuvasta.

Vierailija
460/554 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no ei ole minuun ainakaan tehonnut ikinä tuollainen vaan kivat tyypit, joiden kanssa on yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja hyviä keskusteluja.

Epäilemättä on pitänyt olla sitä "kemiaa" myös.