Naiseton mies avautuu asiasta omilla kasvoillaan
https://areena.yle.fi/1-50211576?autoplay=true
Aika hyvin pukee sanoiksi asialliseen sävyyn asian, jota varmasti tuhannet muutkin miehet tälläkin palstalla miettivät. Mitäs olette mieltä?
Kommentit (554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää vielä kerran kommentoida ja sanoa, et mie en voi ymmärtää kuinka tuo video sai näi monen immeisen vihaamaan Ilkkaa. :o Hyvinhän tuos lopulta kävi, ku mies pääs pois tuosta pakkien saantie kierteestä ja ny seurustelee! :) Ongelma oli ku naiset ei kelpuuttanu, ja ny on nainen joka kelpuuttaa. Mikä tässä nostattaa tuollaista vihaa Ilkkaa kohtaan? :o En voi ymmärtää. M25
Kelpuuttiko Ilkka tämän naisen vain siksi, ettei ketään muuta saanut?
Mistä sie tollasta oot saanu päähäs? :o Hän sano, et haluu hyväksytyks koeta itsensä toisen silmissä. Ja jos tuo nainen hyväksyy hänet, nii ei kait se voi olla ongelma? Jos naiset eivät Ilkkaa ole kelpuuttanut vuosiin, nii miks Ilkan pitäisi olla kelpuuttamatta naisia? Hei ihan oikeesti ny. M25
Vierailija kirjoitti:
Oho! Oliko tämä lopulta kuitenkin opetusvideo siitä että vuorovaikutustaidoissa oli ongelma ja ratkaisu!
Kyllä.
Kuten edellä todettiin, assertiivisuus, itsevarmuus, huumorintaju, karisma, keskustelutaidot, flirttailutaito ja vahva läsnäolo ovat lähes universaalisti viehättäviä ominaisuuksia. Sosiaaliset taidot ratkaisevat menestyksen sosiaalisissa tilanteissa.
Olis mielenkiintoista nähdä se huippuunsaviritetty profiiliteksti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videon mies hakee parisuhdetta seksi ykkösenä mielessä. Mitä annettavaa hänellä on naiselle seksin saralla? On kuitenkin jo melkein 30v
Juuri tämä! Ja vielä pakkomielteisesti; ”muilla on seksiä ja läheisyyttä”. Joo ei. Olisin varmasti tosi ”spesiaali” tuollaiselle ihmiselle.
Niin no, itse ymmärrän kyllä, että tuollaisiakin ajatuksia voi v**tutuksen hetkillä tulla ja etenkin, kun vastentahtoinen sinkkuus pitkittyy. Olen itse nainen ja yhden suuren ihastuksen päätyttyä pettymykseen (ihastus kohdistui kyllä naiseen, eli en ollut minkään leukalentäjäkirurgimiehen perässä), pyöri omassakin mielessä kaikkia "kaikki muut saa aina sen kenet ne haluaa" ja "kaikilla muilla on seksiä joka päivä, mulla ei ikinä". Tässä on nyt vaan, että nuohan eivät ole faktoja, vaan epätoivon synnyttämiä ajatuksia, mitä kannattaisi osata tuollaisessa dokumentissa analysoida - eli miettiä tunnetta noiden kärjistysten taustalla. Ei minunkaan ongelmani oikeastaan ollut se, että "kaikki muut harrastavat koko ajan seksiä", vaan ongelmani oli sydänsurut pieleen menneen ihastuksen vuoksi. Vaikka muut eivät olisi harrastaneet seksiä enää ikinä, eihän se olisi omaa oloani helpottanut.
Tuon dokumentin ongelma onkin se, että noita pettymyksen hetkellä koettuja tunteita ja ajatuksia esitetään faktoina ja vyöritetään katsojalle tyyliin "naisilla on niin paljon helpompaa" ja "kaikki muut seurustelee". Nuohan ovat vain oman turhautumisen aikaansaamia kuvitelmia. Vähän kuin se oma kuvitelmani: eivät kaikki tuntemani ihmiset tai pariskunnat harrasta villiä ja kiimaista seksiä joka päivä, eivätkä kaikki suinkaan ole aina saaneet jokaista ihastuksensa kohdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten tottkai tää mies myös pääosin puhuu seksistä... Niin. Miksiköhän ei löydä naista.
Täh? Säännöllinen, hyvä ja turvallinen seksi ja fyysinen läheisyys on suurimmalle osalle miehistä se pääasiallinen syy tavoitella parisuhteita. Jos tuota asiaa ei kaipaa, ja on muuten elämäänsä täysin tyytyväinen, minkä ihmeen vuoksi kukaan haluaisi parisuhdetta? Lapsenkin voi nykyisin hankkia vaikka vanhemmuuskumppanin kanssa.
Ei ihme että ”naisettomia miehiä” löytyy. Kukapa haluaisi olla jonkun kassientyhejnnysalusta.
Seksi on keskeinen voima kaikessa inhimillisessä toiminnassa ja aivan erityisesti parinmuodostuksessa. Jos tämä ihmetyttää ja kummastuttaa, en tiedä, mitä sanoa. Luuletko, että monikin mies tai nainen suostuisi parisuhteeseen, jossa ei olisi seksiä?
Pitäisi ensin kiinnostua siitä ihmisestä, että on jokin motivaatio harrastaa seksiä hänen kanssaan, eikö? Aika harvalle naiselle riittää se, että kyseessä on vaan joku mies.
Totta kai. Mutta seksin ja fyysisen läheisyyden tarve on olemassa riippumatta siitä, onko sinulla kumppania vai ei. Ja jos ei ole, tämä saa sinut etsimään kumppania. Tästä asiasta tuo mies videollakin puhui.
Joo, tästä en ole kanssasi eri mieltä. Joskin eri ihmisillä voi olla vähän eri syitäkin - joku voi kaivata ensisijassa ihmistä arkeen, että voisi tehdä yhdessä asioita. Mutta kyllä se motivaattori suhteen etsimiseen minullakin on seksi.
Tästä olisi sitten hyvä informoida sitä kumppania. Että ensisijaisesti etsit laskualustaa. Hyi helvetti.
Seksikielteiset naiset on aika helppo tunnistaa ja torjua deittaillessa. Ainoastaan nainen, joka rakastaa seksiä ja pitää sitä tärkeänä asiana, on parisuhdeainesta.
Ja kuitenkin parisuhde voi olla oikein hyvä vaikkei siihen kuuluisi pätkääkään seksiä. Ihmeellinen pakkomielle miehillä on seksistä.
Niin no, ei se tietysti sellaiselle ole hyvä, jolle seksi on tärkeä ja olennainen osa suhdetta.
Kannattaisi yrittää sieltä elukan tasolta hieman ylemmäs yrittää kehittyä tuossa suhteessa. Säälittävää, mikäli pelkkä seksi on olennainen osa suhdetta.
Seksi on ainakin minulle ihan yhtä olennainen osa suhdetta kuin samanlainen arvomaailma ja se, että huumorintaju, elämäntyylit ja ajattelutapa osuvat yksiin. Ja olen nainen, jos nyt mieheksi epäilit sen vuoksi, että olin samaa mieltä tuon yhden miesoletetun kanssa. Kyllä minulle on tosi tärkeää se, että myös seksin saralla osuu kemiat yksiin, että suhtaudutaan seksiin samalla lailla ja tykätään samantyyppisestä seksistä. Minulla ei toimisi seksitön suhde tai sellainen, jossa seksi ei toimi. Poikkeuksena kyllä sellaiset tilanteet, että seksiä ei voisi harrastaa vähään aikaan vaikka toisen sairauden vuoksi, mutta tällöinhän kyseessä onkin valitettava poikkeustilanne, joka varmasti harmittaa molempia. Silloin se olisi vaikeus, josta selvittäisiin yhdessä.
Miksi se on sinusta elukan tasolla olemista, että seksi on tärkeä asia?
Miksiköhän tätäkin on alapeukutettu?
Vierailija kirjoitti:
Olis mielenkiintoista nähdä se huippuunsaviritetty profiiliteksti
No, onhan se voinut olla hyväkin, mutta jos henkilö hakee jotain spessua ja on vaikka itsekin sellainen, niin eihän silloin tuhat tavista ole tekstin kohderyhmä. Näin niinkuin positiivisesti asiaa katsoen...
No, lopputuloshan lienee hyvä, kun nainen kuitenkin löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Kys. miehen olisi pitänyt nettideittisovelluksen kautta päästä panemaan, ja kun se ei onnistunut niin tuli turhautumista? Käsittääkseni sellaista sääntöä ei ole, eikä lakia, että on olemassa joukko ihmisiä jotka palvelisivat sinun turhaumiasi, ja joita voisit käyttää omaan tyydytykseesi. Olen vanhempi, 38v nainen, enkä ole ikinä ollut nettideittijutuissa mukana. En halua sellaista huomiota jonka ohjelman mies kokee positiiviseksi ongelmaksi. En ole koskaan ollut tilanteessa jossa kymmenistä ja sadoista valitsisin parhaat päältä, niin kuin tämä mies kertoo naisten nettideittailun olevan.
Ihmettelen miksi nykyään pidetään niin arvossa nettideittejä, kun iso osa edelleen löytää sen kumppaninsa jostain ihan muualta. Itse löysin omani 33-vuotiaana kaverini synttäreiltä.
Hyväksytyksi tulemisen tunnetta ei kannata hakea nettideiteistä. Se ei ole tervettä.
Tämän miehen ulkonäössä ei ainakaan ole mitään vikaa. Se tuntuu löytyvän luonteesta.
Mutta mistä voit löytää hyväksytyksi tulemisen tunteen, kun et ole sellaista koskaan päässyt kokemaan ja usein ihminen hyväksytään joukkoihin, kun olet jo tullut edes jollakin tavalla hyväksytyksi joko lapsuudenkodissasi, koulussa kavereiden kautta, jne.
Tässä on todennäköisesti tuon jutussa olevan miehen ongelma, ei niinkään se että pääsisi panemaan, vaikka se on toki miehenä ymmärrettävästi turhauttamista aiheuttava asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten tottkai tää mies myös pääosin puhuu seksistä... Niin. Miksiköhän ei löydä naista.
Täh? Säännöllinen, hyvä ja turvallinen seksi ja fyysinen läheisyys on suurimmalle osalle miehistä se pääasiallinen syy tavoitella parisuhteita. Jos tuota asiaa ei kaipaa, ja on muuten elämäänsä täysin tyytyväinen, minkä ihmeen vuoksi kukaan haluaisi parisuhdetta? Lapsenkin voi nykyisin hankkia vaikka vanhemmuuskumppanin kanssa.
Ei ihme että ”naisettomia miehiä” löytyy. Kukapa haluaisi olla jonkun kassientyhejnnysalusta.
Seksi on keskeinen voima kaikessa inhimillisessä toiminnassa ja aivan erityisesti parinmuodostuksessa. Jos tämä ihmetyttää ja kummastuttaa, en tiedä, mitä sanoa. Luuletko, että monikin mies tai nainen suostuisi parisuhteeseen, jossa ei olisi seksiä?
Pitäisi ensin kiinnostua siitä ihmisestä, että on jokin motivaatio harrastaa seksiä hänen kanssaan, eikö? Aika harvalle naiselle riittää se, että kyseessä on vaan joku mies.
Totta kai. Mutta seksin ja fyysisen läheisyyden tarve on olemassa riippumatta siitä, onko sinulla kumppania vai ei. Ja jos ei ole, tämä saa sinut etsimään kumppania. Tästä asiasta tuo mies videollakin puhui.
Joo, tästä en ole kanssasi eri mieltä. Joskin eri ihmisillä voi olla vähän eri syitäkin - joku voi kaivata ensisijassa ihmistä arkeen, että voisi tehdä yhdessä asioita. Mutta kyllä se motivaattori suhteen etsimiseen minullakin on seksi.
Tästä olisi sitten hyvä informoida sitä kumppania. Että ensisijaisesti etsit laskualustaa. Hyi helvetti.
Seksikielteiset naiset on aika helppo tunnistaa ja torjua deittaillessa. Ainoastaan nainen, joka rakastaa seksiä ja pitää sitä tärkeänä asiana, on parisuhdeainesta.
Ja kuitenkin parisuhde voi olla oikein hyvä vaikkei siihen kuuluisi pätkääkään seksiä. Ihmeellinen pakkomielle miehillä on seksistä.
Niin no, ei se tietysti sellaiselle ole hyvä, jolle seksi on tärkeä ja olennainen osa suhdetta.
Kannattaisi yrittää sieltä elukan tasolta hieman ylemmäs yrittää kehittyä tuossa suhteessa. Säälittävää, mikäli pelkkä seksi on olennainen osa suhdetta.
Seksi on ainakin minulle ihan yhtä olennainen osa suhdetta kuin samanlainen arvomaailma ja se, että huumorintaju, elämäntyylit ja ajattelutapa osuvat yksiin. Ja olen nainen, jos nyt mieheksi epäilit sen vuoksi, että olin samaa mieltä tuon yhden miesoletetun kanssa. Kyllä minulle on tosi tärkeää se, että myös seksin saralla osuu kemiat yksiin, että suhtaudutaan seksiin samalla lailla ja tykätään samantyyppisestä seksistä. Minulla ei toimisi seksitön suhde tai sellainen, jossa seksi ei toimi. Poikkeuksena kyllä sellaiset tilanteet, että seksiä ei voisi harrastaa vähään aikaan vaikka toisen sairauden vuoksi, mutta tällöinhän kyseessä onkin valitettava poikkeustilanne, joka varmasti harmittaa molempia. Silloin se olisi vaikeus, josta selvittäisiin yhdessä.
Miksi se on sinusta elukan tasolla olemista, että seksi on tärkeä asia?
Miksiköhän tätäkin on alapeukutettu?
Tällä palstalla on huomattavan äänekäs vähemmistö rikkinäisiä frigidejä naisia, jotka tulevat äimistelemään jokaiseen seksi- ja parisuhdeaiheiseen ketjuun, miten iljettävää koko touhu on, ja miten miehen seksuaalisuutta kauheampaa asiaa ei olekaan.
Kun tajusin tämän eräästä aseksuaalisuutta käsittelevästä gallup-ketjusta, palstaa on paljon helpompi ymmärtää.
Pihalla kuin lumiukko.
Poikaparka.
Minua jaksaa ihmetyttää tämä ilmeisen universaali miesten 'olen oikeutettu saamaan seksiä'-asenne. Ihan niinkuin naisilla olisi joku velvollisuus tyydyttää miesten tarpeet ja selitellä ventovieraille miksi ei halua tämän kanssa seksiä. Monet naiset sitten esim. valehtelevat seurustelevansa, koska pelkkä 'en halua' ei muka ole valiidi syy seksistä kieltäytymiselle.
Kyllähän se on niin että kun Chad tai Todd tulee ravinteliin, niin itse ainakin havaitsen jännää energiaa ja liikehdintää jo psyykkiselläkin tasolla. Monesti seuralainen käyttäytyy oudosti ja pahinta on jos katselee avoimesti Toddia.
Todd siis on sellainen amerikkalaisen jalkapallonpelaajan näköinen pötkö lihaa ja täynnä unelmia naisille.
Viikingin kirveellä veistetty naama. Ei välttämättä älykäs, mutta mystisen hiljainen. Naamakerroin riittää naisille vallan hyvin.
Ei siinä voi kun soudella pikku veneellä taka-alalle ja ryystää kylmää lager-mallista olutta hiljaa pienessä sievässä. Chad tai Todd tulee aina ja ottaa kenet haluaa.
Minä saan vain tölkin.
Vierailija kirjoitti:
Minua jaksaa ihmetyttää tämä ilmeisen universaali miesten 'olen oikeutettu saamaan seksiä'-asenne. Ihan niinkuin naisilla olisi joku velvollisuus tyydyttää miesten tarpeet ja selitellä ventovieraille miksi ei halua tämän kanssa seksiä. Monet naiset sitten esim. valehtelevat seurustelevansa, koska pelkkä 'en halua' ei muka ole valiidi syy seksistä kieltäytymiselle.
Ei kenelläkään ole velvollisuutta harrastaa seksiä toisen kanssa. Mutta jokaisella on onneksi oikeus tavoitella seksiä ja etsiä itselleen kumppania seksiin siinä missä mihin tahansa muuhunkin kanssakäymiseen.
Ja ehdottomasti kannattaa sanoa, "En ole kiinnostunut", jos ei ole kiinnostunut.
En näe mitään syytä sille, miksi hänen on ollut vaikea löytää naisia. Ehkä deittisovellukset eivät ole kaikille se optimaalisin pariutumiskeino. Siellä arvotetaan ihmisiä aika pinnallisten ominaisuuksien perusteella. Jos on tuollainen keskusteleva ja älykäs mies, paras paikka tutustua naisiin on kasvotusten harrastuksissa ja töissä. Ihan turha yrittää iskeä mitään keskivertonaista. Persoonat ei vaan osu yhteen.
Kannattaisko keskittyä johonkin muuhun kuin
kuin sen profiilin viilamiseen?
Varmaan on naiselle pettymys, jos profiilikuvassa komeilevan upean torson
perusteella lähtee treffeille, ja pöydässä odottaa pullea hiirulainen, jolla on kyllästynyt olemus ja huonosti leikattu tukka.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on niin että kun Chad tai Todd tulee ravinteliin, niin itse ainakin havaitsen jännää energiaa ja liikehdintää jo psyykkiselläkin tasolla. Monesti seuralainen käyttäytyy oudosti ja pahinta on jos katselee avoimesti Toddia.
Todd siis on sellainen amerikkalaisen jalkapallonpelaajan näköinen pötkö lihaa ja täynnä unelmia naisille.
Viikingin kirveellä veistetty naama. Ei välttämättä älykäs, mutta mystisen hiljainen. Naamakerroin riittää naisille vallan hyvin.
Ei siinä voi kun soudella pikku veneellä taka-alalle ja ryystää kylmää lager-mallista olutta hiljaa pienessä sievässä. Chad tai Todd tulee aina ja ottaa kenet haluaa.
Minä saan vain tölkin.
Jep, assertiivisuuden ja itsevarmuuden puute oli tässäkin tuoppiin itkeskelyn syynä.
Vierailija kirjoitti:
En osaa tuohon oikein mitään sanoa. Aika selkeää, että kyseinen mies oli jollainlailla sisäisesti ja henkisesti rikki, kun piti naisen hausta tehdä noin iso ongelma. Ja se, ettei osannut puhua siitä. Syytän hänen kotiaan. Sieltä tuommoiset kummalliset käsitykset ovat syntyisin, että jokin itselle tärkeä asia on tabu ja älä puhu. Sillä on varmaan ollut yhtä paskat vanhemmat, kuin minun äitini oli.
Hyvin sanottu.
Omatkin vanhemmat olivat sellaisia, ettei mistään puhuttu, joka on omiaan aiheuttamaan ongelmia sitten aikuisiällä. Varsinkin isän pitäisi pojilleen olla hyvä esimerkki, kuinka naisten kanssa jutellaan ja ollaan noin yleisestikin ottaen.
Itse opin tädeiltäni ja heidän katsomistaan saippuasarjoista joitakin ihan järkevältä kuulostavia neuvoja, joita naiset keskimäärin (kai?) arvostavat. Näin voisi ainakin kuvitella, kun niitä kerran niin paljon katsottiin. Mutta eivät hekään oikein osanneet sanoittaa sisintään, minkä takia käytännön harjoitukset ovat olleet kovin vähissä.
Itsevarmuuteni onkin tullut itse alan parhaalta sepältä eli Jare Henrik Tiihoselta, joka on melkein yhtä komea kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää vielä kerran kommentoida ja sanoa, et mie en voi ymmärtää kuinka tuo video sai näi monen immeisen vihaamaan Ilkkaa. :o Hyvinhän tuos lopulta kävi, ku mies pääs pois tuosta pakkien saantie kierteestä ja ny seurustelee! :) Ongelma oli ku naiset ei kelpuuttanu, ja ny on nainen joka kelpuuttaa. Mikä tässä nostattaa tuollaista vihaa Ilkkaa kohtaan? :o En voi ymmärtää. M25
Nainen vihaa miehiä ja varsinkin jos mies onnistuu jossain missä nainen ei usko tämän onnistuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että nainen ei halua sinua, ei ole seksikielteisyyttä.
Hän ei vain halua SINUA.
Älkää nyt jaksako. Ei se seksi tuossa tärkein juttu ollut. Hyväksytyksi tuleminen, toisen kosketus ja läheisyys.
Te naiset olette kyllä hirviöitä. Kenelläkään ei ole mitään empatiaa kilttiä miestä kohtaan, joka on päivästä toiseen vankina pienen yksiön sisällä. 😔