Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

l.uotatko Postiin, onko sinulta kadonnut jotain Postin käsittelyssä?

Vierailija
02.02.2023 |

Itse en luota enää pätkääkään, ns miljoonauudistusten jälkeen postissa on kadonnut kirjeitäni, niin lähetettyjä kuin saatavia, joita koskaan en ole saanut. Lähetin juuri viime viikolla 40-vuotis- onnittelukirjeen ja -kortin Helsingistä Forssaan reilusti ennen juhlia, lähetys oli tullut vajaan viikon myöhästyneenä perille. Postissa on jotain todella mätää.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan luota. On vuosien mittaan useita kirjeitä kadonnut, siis ei koskaan saapunut kohteeseen.

Vierailija
2/18 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota siihen että SOL ja yms. alivuokralaiset laitetaan jakamaan postit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä jo aikaa, mutta ystäväni Yhdysvalloista lähettämä mekko ei koskaan saapunut minulle.Tosin en tiedä jäikö paketti jo jumiin Yhdysvaltojen postissa. Sellaista mekkoa ei Suomesta saanut,joten jäi harmittamaan.

Vierailija
4/18 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta katosi kallis paketti.. sain korvauksen kiloissa en arvossa .. 800 euroa muuttui 40 euroksi

Vierailija
5/18 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietosuoja ja kirjesalaisuus on kadonnut Postin käsittelyssä. Muuttaessa joutui rekisteröitymään Postin palveluun, joka sen lisäksi, että Posti käänsi toivotusti vanhaan osoitteeseen eksyneet kirjeet, myös epätoivotusti availi ja skannasi virallista postia palvelun verkkosivuilta katsottavaksi.

Vierailija
6/18 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti onnistui lähettämään pakettini Rovaniemelle pk-seudun sijaan. Ja hyvin harvoin paketit tulee siihen automaattiin mitä on pyydetty, eikä välttämättä tule mihinkään lähelle vaikka automaatteja useampi vaihtoehto tässä kotini lähellä. Parhaimmillaan saanut toisesta kaupungista hakea. Ja mm. kirjaamattomissa kirjeissä on ollut repeytymiä, on taidettu kurkkia onko seteliä sisällä. Toisen osoitteen posteja tullut minulle - yhteistä osoitteessa asunnon numero. Lukutaito ei taida olla vaatimus postissa työskentelyyn. Muutenki kun katson näitä ketkä postin tuo, en yhtään ihmettele miksi palvelun taso on sysip*ska. Eivät he ymmärrä esim. kun sanotaan että älä parkkeeraa rapun oven eteen tukkimaan kulkuväylä. En todellakaan luota Postiin!!!

Vierailija
7/18 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketti löysi Kiinasta asti Vantaalle postitoimipaikkaan joka on kilsan päästä meiltä kotoa.

Tuon viimeisen kilometrin aikana paketti katosi.

Posti pesi kätensä "kansainvälisen postilain mukaan lähettäjä on vastuussa, pyydä häntä maksamaan kadonnut lähetys".

Kyllä ketutti.

Vierailija
8/18 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee kaikki laskut e-laskuna. Yksi satunnainen lasku oli postitettu 1.6, perillä 18.7. Matkaa kotiini 2,5 km.

Kaikki viralliset kirjeet, esim. verottaja, olen pyytänyt sähköisesti.

Parin ystävät isot laskut (remontti) eivät saapuneet lainkaan. Noloa, että karhutaan puhelimessa.

Ennen, kun asiakkaat sanoi, että lasku hukkui postissa, ajattelin, että just joo. Nyt uskon.

Terveisiä Forssasta.

Vierailija
9/18 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaiset eivät enää luota Postin toimintaan ja ovat muutenkin kovin pettyneitä. Miksi postin toimitusjohtajalle maksetaan noin järjetöntä palkkaa ja palkkiot päälle?

"Asia nousi julkisuuteen viime viikolla, kun Kauppalehti kertoi, että toimitusjohtaja Turkka Kuusisto ansaitsee valtion omistamien noteeraamattomien yhtiöiden toimitusjohtajista eniten. Vuonna 2021 hänen kokonaisansionsa olivat 910993 euroa.

Kuusisto sai palkkaa 451901 euroa. Summa sisältää luontaisedut ja vakuutusturvaedut. Lisäksi hän sai lyhyen ja pitkän aikavälin palkkioita 7200 euroa enemmän kuin palkkaa eli 459092 euroa. Kummankin pituisista kannustimista kertyi noin 230000 euroa euroa."

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009305144.html

Vierailija
10/18 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paketti löysi Kiinasta asti Vantaalle postitoimipaikkaan joka on kilsan päästä meiltä kotoa.

Tuon viimeisen kilometrin aikana paketti katosi.

Posti pesi kätensä "kansainvälisen postilain mukaan lähettäjä on vastuussa, pyydä häntä maksamaan kadonnut lähetys".

Kyllä ketutti.

Yksi paketti on kadonnut mikä oli minulle tulossa ja ilmoitin siitä paketin lähettäjälle joka teki korvausvaatimuksen Postille ja myös saimme sen. Paketin seurantakoodilla näki että se ei edennyt enää tietysti vaiheesta mihinkään.

Vierailija
11/18 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kadonnut teille tietämättömille niin paketteja kuin paperipostiakin.

Tilasin Torista särkyvää tavaraa postitettuna ja postituksen lisäksi maksettiin pakettiin särkyvää -lisä (yli 10e postimaksun lisäksi).

Rikkihän se meni ja Postilta tuli tieto ennen noutoa, että laatikko "kilisee". Itse laatikkokin oli saanut osumaa.

Tein reklamaation, mutta korvauksen saa lähettäjä. En tiedä, että onko saanut kun myyjästä ei ole sen jälkeen kuulunut. Olisi ollut kiva jos minäkin olisin saanut tiedon korvauksesta kun kuitenkin paketti oli minun maksamani.

Särkyvää -tarralla ei taida olla mitään merkitystä, luulisi niitä kuljetettavan huolellisesti. Postin kautta en enää ikinä tilaa mitään särkyvää.

Vierailija
12/18 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

On.

Vierailija
13/18 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee kaikki laskut e-laskuna. Yksi satunnainen lasku oli postitettu 1.6, perillä 18.7. Matkaa kotiini 2,5 km.

Kaikki viralliset kirjeet, esim. verottaja, olen pyytänyt sähköisesti.

Parin ystävät isot laskut (remontti) eivät saapuneet lainkaan. Noloa, että karhutaan puhelimessa.

Ennen, kun asiakkaat sanoi, että lasku hukkui postissa, ajattelin, että just joo. Nyt uskon.

Terveisiä Forssasta.

Ei ystävillesi tullut mieleen kysellä laskujen perään? Laskujen saapuminen on kyllä tiedossa, joten ei mene kuin pari minuuttia laittaa sähköpostia työn tekijälle ja kysellä laskun perään.

Vierailija
14/18 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000€ kodinkone katosi matkalla - verkkokauppa lähetti uuden joka tuli perille niin ei tarvinnut selvitellä.

Vierailija
15/18 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posti onnistui lähettämään pakettini Rovaniemelle pk-seudun sijaan. Ja hyvin harvoin paketit tulee siihen automaattiin mitä on pyydetty, eikä välttämättä tule mihinkään lähelle vaikka automaatteja useampi vaihtoehto tässä kotini lähellä. Parhaimmillaan saanut toisesta kaupungista hakea. Ja mm. kirjaamattomissa kirjeissä on ollut repeytymiä, on taidettu kurkkia onko seteliä sisällä. Toisen osoitteen posteja tullut minulle - yhteistä osoitteessa asunnon numero. Lukutaito ei taida olla vaatimus postissa työskentelyyn. Muutenki kun katson näitä ketkä postin tuo, en yhtään ihmettele miksi palvelun taso on sysip*ska. Eivät he ymmärrä esim. kun sanotaan että älä parkkeeraa rapun oven eteen tukkimaan kulkuväylä. En todellakaan luota Postiin!!!

Minulle tuli samalta lähettäjältä 2 pakettia ja Posti vei ne eri automaatteihin! Ei ollut ekassa tilaa, joten sinne jätettiin 1 ja toinen paketti sitten muutaman kilometrin päähän. Ei kyllä järki päätä pakota kun helpompaa olisi ollut minulle, että ovat samassa paikassa haettavissa.

Vierailija
16/18 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asiakaspalautus katosi vuonna 2005. Ei korvauksia jonkun seurantaan liittyvän mokan takia.

Vierailija
17/18 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postiin ei voi tippaakaan luottaa.

Se lähettää tavaroita vääriin osoitteisiin, se kadottaa jatkuvasti paketteja ja kirjeitä ja sen asiakaspalvelu on olematonta.

Nykyään edes Postin toimipaikkoja ole juuri missään ja jos tarvitsee niitä niin joutuu menemään johonkin kauppaan joka hoitaa sivutoimisena Postin juttuja.

Vierailija
18/18 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahteen en luota, Postiin ja Pöystiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi