Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko lapsena/teininä rumannäköisestä tulla aikuisena suuren luokan kaunotar?

Vierailija
22.01.2014 |

Onko kenellekään mammalle käynyt näin? Miltä tuntuu, jos ihmiset alkavat suhtautua täysin eritavalla pelkän ulkonäön vuoksi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen miss Suomen lapsuudenkuvat ovat kamalaa katsottavaa. Tyttö on ollut lapsena pyöreä kauttaaltaan ja kasvot ovat olleet todella rumat. Ikinä ei uskoisi, että sen näköisestä tytöstä tuli missi.

Vierailija
22/25 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaistyttö oli lapsena sen näköinen että säälitti. Kaikki isänsä huonot piirteet samassa paketissa. Nyt kohta aikuinen, kaunis tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteikäisenä olin _todella_ ruma tyttö. Ihan järkyttävän paksut, luonnostaan pikimustat kulmakarvat, suuret silmälasit jotka tekivät silmistä pienet tihrut, paljon finnejä, erittäin rumat, säkkimäiset vaatteet. Hiukset oli ihan miten sattuu. Mutta sitten lukioikäisenä kiinnostuin hetki hetkeltä enemmän ulkonäöstäni, opin nyppimään kulmat näteiksi (mutta silti suht luonnollisiksi, isosisko ja kosmetologi opettivat), hoidin ihoani kuntoon ja hankin piilolinssit. Kiinnostui vaatteista ja tajusin että minulla on ihan ok kroppa. Sitten rupesin kuulemaan sekä sukulaisilta että jopa opettajilta ja pojilta että olenpas minä kaunis. Mutta tuo muisto siitä että olen ruma on kuitenkin sillä tavoin jäänyt kaihertamaan, että minun on hirveän vaikea vieläkin uskoa kehuja, ajattelen että se on sarkasmia, vaikka ihan valokuvistakin kuitenkin voin todeta että olen oikeasti kaunis.

Vierailija
24/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tapahtua noin, sekä päinvastoin.

Vierailija
25/25 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up