Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotellien aamiaispöydän laput ja muut säästötoimet

Vierailija
18.02.2026 |

Olen just hotellin aamupalalla ja naurattaa nää niiden laput😄 käsketään ottamaan vain yksi servietti, älä tuhlaa ruokaa, pahvimukit poistettu jne jne. Huoneita ei enää siivota joka päivä ja pyyhkeet vaihdetaan kun jaksetaan. Ja kaikissa vedotaan, että säästetään ympäristöä.

Tuo ruuan tuhlaus muistutus ihmisille on hyvä mutta nuo muuthan on vaan hotellin keino säästää kuluissa. Ei mulla mitään säästöjä vastaan ole mutta naurattaa kun ne verhotaan ympäristötekoihin😂😂 sanoisivat ihan suoraan että nyt säästetään kun kaikki sen kuitenkin tajuaa...

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että sua naurattaa, mutta kyllä tossa ihan totta toinen puoli on. 

Vierailija
2/49 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan juuri niin monta servettiä kuin haluan. Huonehintoja ei ole laskettu, joten en myöskään odota saavani vähemmän kuin ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oler moukka, joka haluaa välttämättä tuhlata ruokaa? 

Vierailija
4/49 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreäpesulla hotelliketjujen pääomasijoittajaomistajat ovat käärineet aivan valtavia summia omiin taskuihinsa. Etenkin siivouksen ja pyykkäämisen määrän vähentäminen on aivan uskomaton katteiden kasvattaja.

Vierailija
5/49 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouskin on joka aamuinen stressi. Pitäisi olla oikeus kieltäytyä kokonaan. En tarvitse jos majoitun alle viikon.

Vierailija
6/49 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että muistuttavat! Ällöttää se sikailu jota hotellien aamupaloilla näkee. Valtavat määrät ruokaa jää pöytiin ja menee roskiin. 

Vierailija
7/49 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivouskin on joka aamuinen stressi. Pitäisi olla oikeus kieltäytyä kokonaan. En tarvitse jos majoitun alle viikon.

Luuletko oikeasti että sellaista oikeutta ei ole? 😂🤦

Vierailija
8/49 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri majoituin 5 päivää hotellissa eikä sitä siivottu sinä aikana kertaakaan. Saati että olisi pyyhettä vaihettu.

Vierailija
9/49 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oler moukka, joka haluaa välttämättä tuhlata ruokaa? 

Et taida ymmärtää lukemaasi? Just tuossa sanoin, että muistutus ruuan tuhlaamisesta on hyvä juttu. Muut laput sen sijaan...

Vierailija
10/49 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otan juuri niin monta servettiä kuin haluan. Huonehintoja ei ole laskettu, joten en myöskään odota saavani vähemmän kuin ennen.

Huonehintojahan on pikemminkin korotettu. Nyt scandic myös keksi, että veloittaa aamiaisen erikseen ja vetosi siihen, että kaikki eivät halua aamiaista. Huonehintoja ei tuo muutos kyllä laskenut.

Vierailija
11/49 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä sun huoneessa on se lappu jonka voit laittaa oveen roikkumaan koko viikoksi. Ei ne väkisin sinne tunge.

Vierailija
12/49 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään muualla nähnyt tuommoisia muistutuslappuja kuin Suomessa. Taitavat tehota täällä kun suomalaiset on niin sääntöuskoivaisia😂😂

Vierailija
13/49 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan viherpesu!

Vierailija
14/49 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole missään muualla nähnyt tuommoisia muistutuslappuja kuin Suomessa. Taitavat tehota täällä kun suomalaiset on niin sääntöuskoivaisia😂😂

Totta kai tehoavat. Jos Suomessa olisi ollut kommunistinen järjestelmä vuosina 1947-1990, se olisi ollut maailman tehokkain ja ajanut ohi jopa DDR:n.

Vierailija
15/49 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen hotelleissa on pariisin hinnat. 

Vierailija
16/49 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten nostetaan iloisesti hotelliöiden hintoja kun lasketaan palvelun tasoa... Kas kun ei voi hyvittää matkansa hiilijalanjälkeä maksamalla hotellinjohtajalle suojelurahaa?

Vierailija
17/49 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUOVIKASSIEN HINNAN NOUSUKIN KELPAA KAUPPIAILLE KUN "PELASTAVAT " LUONNON.

Vierailija
18/49 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten nostetaan iloisesti hotelliöiden hintoja kun lasketaan palvelun tasoa... Kas kun ei voi hyvittää matkansa hiilijalanjälkeä maksamalla hotellinjohtajalle suojelurahaa?

Joo, pienet kompensaatiot. Varmasti tämäkin vihvassun agendalla...

Vierailija
19/49 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tässä vuoden sisään nähnyt Lontoossa, Berliinissä, Kanarialla (maspalomas) ja Suomessa. Kyllä se kuule leviää, hotellinomistajien ahneus 😂

Vierailija
20/49 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin hel*vetiin aikuinen ihminen tarvitsee enemmän, kuin yhden servetin?

Ap.lle sanoisin, että on kiva, kun päiväsi alkaa nauraen. Tulee kiva päivä. 

Minua ei haittaa vaikka pyyhettä ei joka päivä vaihdeta, en vaihda sitä kotonakaan. 

Typeräähän niitä puhtaita pyyhkeitä on pestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme