Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella/tehdä lapsen aknenaamaisen kanssa?

Vierailija
22.01.2014 |

Anteeksi oma pinnallisuuteni, mutta minä en voisi. Pelkkä ajatus aknenaamaisen ihmisen suutelemisesta yököttää minua. Ja eikö akne periydy helposti? Olisi hirveää jos oma lapsi syntyisi sellaiseksi.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 07:59"]

Aknenaamaiset naiset eivät ole hottiksia. Mitenhän edes löytävät aviomiehen? Saati sitten pelkkää panoseuraa.

[/quote]

Minulla on vaikea aikuisiän akne ja minulla on ihana, komea ja hyväkroppainen mies. :) Joo itse en ole hottis, mutta mieheni on. Mitenköhän tämä on mahdollista? Mieheni on aina sanonut minulle, että hän näkee aknen "yli" ja että aknesta huolimatta miten kaunis olen hänen mielestään ja häntä ei häiritse akneni yhtään. <3

Onneksi on olemassa miehiä, jotka eivät ole yhtä pinnallisia.

Vierailija
42/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:15"]Mun rakas 32v mieheni oli silloin tavatessa aknenaama,sekä akneselkä, -rintakehä. Ja voi että ei yhtään haitannu. Ja sitä aknea on todellaki vieläkin miehellä, eikä vieläkään haittaa. kesällä helpottaa kun aurinko pääsee vaikuttamaan näppyihin, mutta talvella on näppyjä vaik toisille jakaa. On syöny kaikenmaailman kuurit ja rohdot,mut ei vaan auta ku hetken aikaa. Silti se ihminen on ihan oikea ja rakastettava!

[/quote]

Kiva kuulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi