Voisitko seurustella/tehdä lapsen aknenaamaisen kanssa?
Anteeksi oma pinnallisuuteni, mutta minä en voisi. Pelkkä ajatus aknenaamaisen ihmisen suutelemisesta yököttää minua. Ja eikö akne periydy helposti? Olisi hirveää jos oma lapsi syntyisi sellaiseksi.
Kommentit (42)
Kyllähän tuo vaikeuttaisi ihastumista. Ja ilman ihastumista ei synny rakkautta eikä lapsia. En kyllä koskaan ole ihastunut akne-ihoiseen ihmiseen. En ole kyllä edes ajatellut asiaa.
Aknenaamaiset naiset eivät ole hottiksia. Mitenhän edes löytävät aviomiehen? Saati sitten pelkkää panoseuraa.
Mun miehellä on akne, tosin se ei ole sellainen koko naaman peittävä akne, vaan yksittäisiä finnejä tulee. Kun oltiin seurusteltu jonkin aikaa, kysyin, onko hän koskaan käynyt ihotautilääkärillä. Ei ollut käynyt, mutta oli joltain yleislääkäriltä joskus saanut kuurin, joka ei ollut auttanut. No, minä sitten suostuttelin miehen lähtemään vast.otolle.
Akne on saatu hoidettua pois. Nyt on vain paikallishoito tarvittaessa. Finnejä tulee nykyään lähinnä päänahkaan. En pelkää perinnöllisyyttä, tiedän, että akne on hoidettavissa.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 07:59"]Mun miehellä on akne, tosin se ei ole sellainen koko naaman peittävä akne, vaan yksittäisiä finnejä tulee. Kun oltiin seurusteltu jonkin aikaa, kysyin, onko hän koskaan käynyt ihotautilääkärillä. Ei ollut käynyt, mutta oli joltain yleislääkäriltä joskus saanut kuurin, joka ei ollut auttanut. No, minä sitten suostuttelin miehen lähtemään vast.otolle.
Akne on saatu hoidettua pois. Nyt on vain paikallishoito tarvittaessa. Finnejä tulee nykyään lähinnä päänahkaan. En pelkää perinnöllisyyttä, tiedän, että akne on hoidettavissa.
[/quote]
Tartkoitin siis sellaista kunnon räjähtänyttä kraaterinaamaa, paisepesäkettä. En yksittäisiä finnejä siellä täällä. Ap
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 08:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 07:59"]Mun miehellä on akne, tosin se ei ole sellainen koko naaman peittävä akne, vaan yksittäisiä finnejä tulee. Kun oltiin seurusteltu jonkin aikaa, kysyin, onko hän koskaan käynyt ihotautilääkärillä. Ei ollut käynyt, mutta oli joltain yleislääkäriltä joskus saanut kuurin, joka ei ollut auttanut. No, minä sitten suostuttelin miehen lähtemään vast.otolle.
[/quote]
Tartkoitin siis sellaista kunnon räjähtänyttä kraaterinaamaa, paisepesäkettä. En yksittäisiä finnejä siellä täällä. Ap
[/quote]
No ihan selkeä akne se nyt kuitenkin oli ihotautilääkärinkin diagnoosin mukaan.
Olen yhtä pinnallinen. En haluaisi hyväillä aknen täyttämää ihoa, pidän puhtaudesta ja pehmeydestä ja iho ja aistillisuus muutenkin tärkeitä.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 08:35"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Aijaa. Miksi menit sen kanssa naimisiin, saanko kysyä? Rikas?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 09:43"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 08:35"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi sitä nyt yleensä naimisiin mennään? Kun löydetään sopiva kumppani, jonka kanssa voi ajatella jakavansa loppuelämänsä ja perustavan perheen, näin kai yleensä. Oltiin molemmat opiskelijoita, kun tavattiin.
Mun miehellä oli nuorena kuulemma tosi paha akne. Lisäksi oli vinot hampaat. No akne hoidettiin ja hampaat suoristettiin. Eipä tuosta huomaa, että joskus olisi aknea ollut. Iho sileä ja tosi pehmeä (harvinaisen pehmeä mieheksi) ja hampaat siistissä rivissä.
Itselläni ei ole finnejä juurikaan ollut. Muutama näppy joskus tulee. Ne lähtee yhtä nopeasti, kuin tuleekin.
Saas nähdä, miten käy lasten. Tulee finnejä, jos tulee.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 09:43"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi sitä nyt yleensä naimisiin mennään? Kun löydetään sopiva kumppani, jonka kanssa voi ajatella jakavansa loppuelämänsä ja perustavan perheen, näin kai yleensä. Oltiin molemmat opiskelijoita, kun tavattiin.
[/quote]
Aijaa, no se ei sitten mikään hirveä paisenaama suohirviö ollut?
Mun täytyy olla tosi hottis sillä mulla oli nuorena paha akne ja silti koskaan ei ole ollut pulaa miehistä. Jokaisen olen saanut kenet olen halunnut. Ja paljon olen kehuja saanut miehiltä.
Ap - sinä olet ruma sisältä ja voit olla varmaan ulkoisestikin. Ihme purkaus.
No tuskin ihastuisin, mutta jos suhteessa jo olisin niin en tuon takia jättäisi. Ihan hoidettavissahan tuo on...
Kyllä voisin. Jos ihminen on muuten ihana, akne ei ole este. Eihän se nyt mikään toiminnan estävä vamma tai tarttuva kuolettava tauti tai epämuodostuma ole. Mieluummin minä henkisesti tasapainoisen aknenaaman kanssa olisin kuin jonkun ryyppäävän ja hakkaavan narsistin kanssa.
Itselläni on ala-asteen lopusta alkaen ollut ongelmia finnien kanssa, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Eipä se kuitenkaan poikia tuntunut haittaavan sitten kun aloin parikymppisenä etsiä seurustelukumppania. Eikä haitannut nykyistä avomiestäni jonka silloin tapasin :) On hänelläkin kai joskus finnejä mutta vähemmän ja harvemmin kuin minulla. Mutta ei niihin tule kiinnitettyä huomiota kun se on muuten niin söpö.
Nykyään minulla on parempi iho e-pillerien ansiosta.
Pitää nähdä ohi sen aknen, vähän sama kuin mustaihoisten kanssa.
Samanlaisia ihmisiä ollaan.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 07:00"]
Anteeksi oma pinnallisuuteni, mutta minä en voisi. Pelkkä ajatus aknenaamaisen ihmisen suutelemisesta yököttää minua. Ja eikö akne periydy helposti? Olisi hirveää jos oma lapsi syntyisi sellaiseksi.
[/quote]
Olen ollut ahvenanmaalaisen kanssa kimpassa 25v ja pari aknetonta teiniäkin meillä on. Myös mies on akneton ja huomaavainen.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:30"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 07:00"]
[/quote]
Olen ollut ahvenanmaalaisen kanssa kimpassa 25v ja pari aknetonta teiniäkin meillä on. Myös mies on akneton ja huomaavainen.
[/quote]
ahvenanmaalainen? :D
Mistä sen tietää onko kumppanilla ollut akne? Harvalla kuitenkaan selkeää arpinaamaa jää. Tsekkaatteko kaikki murrosiänaikaiset kuvat ennen kuin teette lisääntymispäätöksen tms?
Newsflash, akne voi myös iskeä vasta aikuisiällä. Itselläni kävi näin kun jätin pillerit lasta yrittääksemme. Onneksi mieheni ei ole samanlainen k-pää kuin ap joten usko tai älä niin yhdessä ollaan edelleen!
Ja ikää ap:llä oli? Oma veikkaus että max 15.