Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella/tehdä lapsen aknenaamaisen kanssa?

Vierailija
22.01.2014 |

Anteeksi oma pinnallisuuteni, mutta minä en voisi. Pelkkä ajatus aknenaamaisen ihmisen suutelemisesta yököttää minua. Ja eikö akne periydy helposti? Olisi hirveää jos oma lapsi syntyisi sellaiseksi.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole tullut ajatelleeksi että tämäkin olisi poissulkeva tekijä. Toki tajuan että jos on ihan järkyttävän kamala kraateriakne päällä, niin se ei välttämättä tunnu niin houkuttelevalta ulkoisena ominaisuutena, mutta vaikka sellainen mies, jolla keskivaikea akne tai sitten sellainen, jolla on akne ollut ja siitä jääneet arvet, niin mitäs tuossa. Onhan esim. Tommi Korpelakin tosi komea arpineen kaikkineen.

Meillä on molemmilla ollut akne ja minulla on tälläkin hetkellä kun jätin pillerit pois vauvan yrityksen takia, joten meidän lapsiraukat varmaankin sen satavarmasti saa. Mutta onhan noita lääkkeitä. 

Vierailija
22/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:41"]No enpä ole tullut ajatelleeksi että tämäkin olisi poissulkeva tekijä. Toki tajuan että jos on ihan järkyttävän kamala kraateriakne päällä, niin se ei välttämättä tunnu niin houkuttelevalta ulkoisena ominaisuutena, mutta vaikka sellainen mies, jolla keskivaikea akne tai sitten sellainen, jolla on akne ollut ja siitä jääneet arvet, niin mitäs tuossa. Onhan esim. Tommi Korpelakin tosi komea arpineen kaikkineen.

Meillä on molemmilla ollut akne ja minulla on tälläkin hetkellä kun jätin pillerit pois vauvan yrityksen takia, joten meidän lapsiraukat varmaankin sen satavarmasti saa. Mutta onhan noita lääkkeitä. 

[/quote]

Sääliks käy lastanne teininä. :/ kateellisena katsoo kauniimpiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TodellaTodella omituista. Minulla on ollut akne ja yhä jonkun verran aikuisiän aknea. Eli muutama näppy aina kipeänä. Kolme lasta. En ole koskaan kokenut vaikeuksia parisuhteiden löytämisessä. Kadulla on kerran kysytty kasvo-malliksi. Lähinnä näppyjen kipeys vaivaa itseäni.

Varmasti lapsista osalle tulee aikanaan samaa ongelmaa.

Vierailija
24/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hoidettuna akne ei jätä valtavia arpia. Täytyy sanoa, että harvinaisen isoja pökäleitä tähän ketjuun vastannut..toivottavasti ette saa yhtä huonoja lapsia kuin itse olette.

Vierailija
25/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä arvomaailma kohdallaan jos akne on pahin kohtalo mitä lapsellenne voitte kuvitella!

Vierailija
26/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmillani ei ikinä ole ollut aknea, mutta itselleni se puhkesi teini-iässä. Parikymppisenä meni iho taas huonoon kuntoon pillerit lopetettuani. Omille lapsilleni aknea ei tullut lainkaan.. että se siitä :)

Tuo on muutenkin aika pieni huolenaihe, paljon vakavempaakin voi periytyä tai olla periytymättä. Akne on sitä paitsi melko hyvin hoidettavissa tänä päivänä.

Vierailija
27/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakas 32v mieheni oli silloin tavatessa aknenaama,sekä akneselkä, -rintakehä. Ja voi että ei yhtään haitannu. Ja sitä aknea on todellaki vieläkin miehellä, eikä vieläkään haittaa. kesällä helpottaa kun aurinko pääsee vaikuttamaan näppyihin, mutta talvella on näppyjä vaik toisille jakaa. On syöny kaikenmaailman kuurit ja rohdot,mut ei vaan auta ku hetken aikaa. Silti se ihminen on ihan oikea ja rakastettava!

Vierailija
28/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:41"]No enpä ole tullut ajatelleeksi että tämäkin olisi poissulkeva tekijä. Toki tajuan että jos on ihan järkyttävän kamala kraateriakne päällä, niin se ei välttämättä tunnu niin houkuttelevalta ulkoisena ominaisuutena, mutta vaikka sellainen mies, jolla keskivaikea akne tai sitten sellainen, jolla on akne ollut ja siitä jääneet arvet, niin mitäs tuossa. Onhan esim. Tommi Korpelakin tosi komea arpineen kaikkineen.

[/quote]

[/quote]

No voi, toivottavasti saamme kuitenkin siirrettyä hänelle jotain muita ominaisuuksia geeneistämme ja arvomaailmaistamme, jotka kompensoivat tätä kammottavaa piirrettä. :D 

Vierailija
29/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 08:35"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 07:59"]Mun miehellä on akne, tosin se ei ole sellainen koko naaman peittävä akne, vaan yksittäisiä finnejä tulee. Kun oltiin seurusteltu jonkin aikaa, kysyin, onko hän koskaan käynyt ihotautilääkärillä. Ei ollut käynyt, mutta oli joltain yleislääkäriltä joskus saanut kuurin, joka ei ollut auttanut. No, minä sitten suostuttelin miehen lähtemään vast.otolle. 

Akne on saatu hoidettua pois. Nyt on vain paikallishoito tarvittaessa. Finnejä tulee nykyään lähinnä päänahkaan. En pelkää perinnöllisyyttä, tiedän, että akne on hoidettavissa.

[/quote]

Tartkoitin siis sellaista kunnon räjähtänyttä kraaterinaamaa, paisepesäkettä. En yksittäisiä finnejä siellä täällä. Ap

[/quote]

Hei pinnallinen, mä toivon, että kukaan jolla on paha akne , ei pahoita sanoistasi mieltä. Akne voi olla henkisesti tosi kova paikka jollekin kenellä sellainen on, että aikuisena kannattaisi miettiä  - taas.

Vierailija
30/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:48"]

[/quote]

[/quote]

No voi, toivottavasti saamme kuitenkin siirrettyä hänelle jotain muita ominaisuuksia geeneistämme ja arvomaailmaistamme, jotka kompensoivat tätä kammottavaa piirrettä. :D 

[/quote]

Onnea teille :)  Toi edellinen on täysi idiootti. Siis todellinen täysi idiootti !!

Vierailija
31/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko se,jos on 15-vuotiaana seurustellut aknenaaman kanssa?

Enpä kyllä vanhemmitenkaan ole ollut kovin pinnallinen,nykyinenkin mies hurmasi minut aivan muilla avuilla kuin ulkonäöllä(hän alkoi mielestäni näyttää vetävältä vasta kun olin jo tykästynyt),eli joo,varmaan voisin seurustella.Lapsia en luultavasti halua minkäännäköisen miehen kanssa,mutta jos haluaisin,ei siinä finnit vaikuttaisi.

Vierailija
32/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tästä sanotte siloposket: Ehkä ne ovat olleet teidän miehiänne, jotka minua entistä pahaa aknea sairastavaa  ja nykyistä aknearpista naamaa kantavaa, ovat koittaneet pokailla seurakseen. Enpä kuitenkaan suostunut, koska aviomieheni on kaikki kaikessa.

Vierailija
33/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin akne kuin möykkymäinen vartalo, jos pitäis valita. 

Vierailija
34/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on lapsi vaikka oli teininä paha akne. Jos se sille tulee niin vien lääkäriin aikaisessa vaiheessa, siinä se. Muuten pyyhkii hyvin, kiva mies ja ura nousujohteessa, ja rahaakin on niin ettei murehtia tarvitse. Että jos hyvä iho on ap:n ainoa ylpeydenaihe niin onnea hänelle.

Vierailija
35/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen pinnallisia ihmisiä tääl :S tapasin poikaystäväni netissa ja ihastus syntyi ennen tapaamista. Hän oli myös kaverinkaveri, jonka olin nähnyt keikalla vuotta aikaisemmin, mutta en muistanut pärstaa.

No miehellä oli akne (23v) ja otin sen puheeksi kuukauden seurustelun jälkeen. Hän oli hoitanut aknea lääkkeillä, mutta ne kuivattivat hänen ihonsa niin pahasti, että oli luovuttanut.

Sain hänet sit ostamaan apteekista näitä naamapuhdistus aineita jolla hän pesee kasvot 2 kertaa päivässä. Nykyään vain yksittäisiä finnejä.

Vierailija
36/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks mies oli naamaltaan karu, paljon aknearpia. Mä tykkäsin siitä karuudesta, mut selkävalkopääfinnit oli ällöjä.

Vierailija
37/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista aknea olekaan mitä ei paksulla meikkikerroksella saisi piiloon. Tämän tempunhan naiset ja hintahtavat miehet jo taitavatkin XD

Ainahan niitä lapsia voi tehdä pussi päässä ja pimeässä.

Vierailija
38/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 11:45"]

Mun täytyy olla tosi hottis sillä mulla oli nuorena paha akne ja silti koskaan ei ole ollut pulaa miehistä. Jokaisen olen saanut kenet olen halunnut. Ja paljon olen kehuja saanut miehiltä.

Ap - sinä olet ruma sisältä ja voit olla varmaan ulkoisestikin. Ihme purkaus.

[/quote]

Näin itsellänikin. Ja tosiaan kyse ei ole mistään muutamasta finnistä vaan koko naama on näppyjä täynnä.

Mutta eipä ole miehistä ollut koskaan pulaa ja naimisiinkin asti pääsin.

Ja kyllä, voisin seurustella/tehdä lapsia aknesta kärsivän kanssa. 

Vierailija
39/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Jos ihminen on ihana, ei joku akne vaikuta yhtään mihinkään.

Vierailija
40/42 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sairaudesta johtuva akne ja toisen sairauteni vuoksi en voi hoitaa akneani lääkkeillä enkä e-pillereillä. Vihaan kyllä akneani ja ihanaa tietää, että muidenkin elämää se haittaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi