Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoisoäidin todella törkeä käytös

Vierailija
22.01.2014 |

Mitä mieltä tästä? Isoäitini, siis lapsen isoisoäiti on hoitanut kahden vuoden ikäistä lastamme säännöllisesti parina viikonloppuna kuukaudessa, päivän pari kerrallaan. Kaikki on sujunut mielestäni hyvin, kunnes hän tällä viikolla puhelimessa puhuessamme sanoa töksäytti, ettei aio ottaa lastamme hoitoon ensi viikonlopuksi, vaikka siitä oli jo aiemmin sovittu. Hän sanoi sen minusta jopa vähän äreällä äänensävyllä.

Olen loukkaantunut. Lopetin puhelun siihen paikkaan sanomatta mitään. Tulistuin niin, että puhelinkin lensi seinään lopetettuani puhelun. Päätin mielessäni, että siihen harakkaan en enää pidä mitään yhteyttä. Suunnitelmamme viikonlopun osalta meni täysin piloille, enkä saa enää mistään hoitajaa lapsellemme.

Isoisomummo asuu yksin, miehensä kuoli jo silloin kun olin lapsi. Hän lähentelee jo 90 vuotta, mutta on erittäin virkeä ikäisekseen ja pärjää hyvin yksin kotona. Ei hän tietääkseni ole mihinkään sairastunut ja yhtä virkeältä kuulosti kuin ennnekin. Mikä tässä nyt mättää, onko hän suuttunut minulle jostain ja kostaa sen näin vai eikö hän halua enää tavata jälkeläistään? Minusta todella kummallista häneltä..

Omat vanhempani asuvat muualla, miehelläni on elossa vain yksi vanhempi, jonka kanssa emme juurikaan ole tekemisissä ja mieheni isovanhemmat ovat kuolleet aikoja sitten. Joten tämä isoisomummo on myös lapsellemme erittäin tärkeä!

Mitä mieltä olette? Pitäisikö vielä soitella mummulle ja kysyä mikä viiraus tämä nyt oli vai annanko olla?

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, kuinka nämä provolta haiskahtavat esiintyvät pareittain ja muutaman minuutin välein. Eilen oli tuossa puoli neljän aikoihin samanlainen pari

http://www.vauva.fi/keskustelu/3918122/ketju/tyttaremme_jai_kiinni_ryhmaseksista/sivu/1

http://www.vauva.fi/keskustelu/3918121/ketju/yhden_yon_hoidollani_oli_makkarissa_piilokamera

Tänään taasen vähän yli puolenyön ja taas parin minuutin välein

http://www.vauva.fi/keskustelu/3918630/ketju/isoisoaidin_todella_torkea_kaytos/sivu/1

http://www.vauva.fi/keskustelu/3918636/ketju/pappa_elaa_itselleen/sivu/1

Vierailija
22/120 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 00:31"]

Ap, onko sinulla suhteellisuudentajua ollenkaan? 90-vuotias on kuule jo todella vanha, eikä todellakaan ole velvollinen hoitamaan pientä lasta. Ja jumaliste olkaa sen oman mukulanne kanssa, älkääkä tunkeko sitä viikonlopuiksi muualle!

Lapsesi on tietty viikot hoidossa ja tulee kotiin iltaisin nukkumaan, eikö niin? Sitten te typerät vanhemmat jaluatte omaa aikaa viikonloppuisin, ja lykkäätte lapsenne äärimmäisen vanhalle ihmiselle.

Veikkaan, että ette edes maksa lapsen kuluja mummolle.

[/quote]

Ruuat on aina viety lapsen mukana ja samalla ostettu jotain herkkua isoäidillenikin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-vuotias ON sairas ja väsynyt ihan ikänsä takia, vaikka mitään tiettyä syytä ei olisikaan. Oletko ap vähän tyhmä? Kaksi viikonloppua kuussa hoidossa yhtään missään, ja vielä 90-vuotiaalla. Sulla taitaa olla äitiys ja vanhemmuus vähän hakusessa, ole itse lapsesi kanssa äläkä hoidata jatkuvasti muilla, saati vanhalla ihmisellä.

Mutta tän täytyy olla trolli, toi "puhelinkin lensi seinään" ja kirjakieli oli niin överi. Onneksi on trolli, ei tällaista äiskää ole olemassa. Luojan kiitos, ei kukaan ole noin tyhmä ja kuspää.

Vierailija
24/120 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 00:37"]

Jännää, kuinka nämä provolta haiskahtavat esiintyvät pareittain ja muutaman minuutin välein. Eilen oli tuossa puoli neljän aikoihin samanlainen pari

http://www.vauva.fi/keskustelu/3918122/ketju/tyttaremme_jai_kiinni_ryhmaseksista/sivu/1

http://www.vauva.fi/keskustelu/3918121/ketju/yhden_yon_hoidollani_oli_makkarissa_piilokamera

Tänään taasen vähän yli puolenyön ja taas parin minuutin välein

http://www.vauva.fi/keskustelu/3918630/ketju/isoisoaidin_todella_torkea_kaytos/sivu/1

http://www.vauva.fi/keskustelu/3918636/ketju/pappa_elaa_itselleen/sivu/1

[/quote]

En ole edes vilkaissut noita linkittämiäsi ketjuja. Osaa noista en ole huomannut edes otsikoissa. En tiedä mitä noissa puhutaan, enkä jaksa nyt perehtyäkään, ilmeisesti ovat jotain trolleja, joksi minuakin epäillään?

Ap

Vierailija
25/120 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mummopa sanoi nyt, voimakastahtoinen kun on, että jo riittää lastenhoito!

Kyllähän se tietty päähän ottaa kun ilmainen hoitaja päättää lopettaa palvelunsa.

Ehkä mumoa ottaa eniten päähän se, että ette vietä viikonloppuja lapsen kanssa.

Vierailija
26/120 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 00:39"]

90-vuotias ON sairas ja väsynyt ihan ikänsä takia, vaikka mitään tiettyä syytä ei olisikaan. Oletko ap vähän tyhmä? Kaksi viikonloppua kuussa hoidossa yhtään missään, ja vielä 90-vuotiaalla. Sulla taitaa olla äitiys ja vanhemmuus vähän hakusessa, ole itse lapsesi kanssa äläkä hoidata jatkuvasti muilla, saati vanhalla ihmisellä.

Mutta tän täytyy olla trolli, toi "puhelinkin lensi seinään" ja kirjakieli oli niin överi. Onneksi on trolli, ei tällaista äiskää ole olemassa. Luojan kiitos, ei kukaan ole noin tyhmä ja kuspää.

[/quote]

Anteeksi vain, mutta minulle ei ole mitenkään outoa, että tavarat lentelee seiniin suuttuessani. Me ihmiset suutumme jokainen vähän eri tavalla, eikö vain? Ja mikä ihmeen överi kirjakieli, häh???

Edelleenkin, ei vanhuus ole mikään sairaus. Korkea ikä ei tee ihmisestä automaattisesti sairasta, minusta tuo on nyt jo törkeä väitös!

Luulen, että minä kunnioitan vanhoja ihmisiä paljon enemmän kuin sinä, ja näen heidät ihmisinä sekä yksilöinä, enkä minään sairaina jätekasoina.

Ap

Vierailija
27/120 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 00:29"]

keksi huomenna parempi

[/quote]

Vielä parempi ajatus: Älä enää yritä keksiä parempaa ja jätä jatkossa ne huonommatkin kirjoittamatta av - palstalle.

Vierailija
28/120 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että isomummolla on terveytensä kanssa jokin ongelma nyt, mutta ei halunnut sanoa siitä sinulle ettet huolestuisi.

Vierailija
29/120 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 00:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 00:32"]

Voittehan ottaa lapsen mukaan hotellilomalle.

[/quote]

Ottaisimmekin muuten, mutta käymme illalla konsertissa, jonne ei voi lasta viedä. liputkin on hommattu, mut näköjään turhaan..

AP

[/quote]

Ainakin opettaa sinua suunnittelemaan menojasi vähän paremmin, eikä jättää kaikkea 90v. vanhuksen varaan. Käytkö sä vähän vajaalla?

Tee varasuunnitelman varasuunnitelma, tai jää kotiin lapsesi kanssa.

Opitpahan olemaan.

Vierailija
30/120 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos isoäiti noin hyvässä kunnossa, voi olla jotai muuta vietettä hänellä, ei varmaa oo tilivelvollinen sulle

Vierailija
31/120 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 00:41"]

No mummopa sanoi nyt, voimakastahtoinen kun on, että jo riittää lastenhoito!

Kyllähän se tietty päähän ottaa kun ilmainen hoitaja päättää lopettaa palvelunsa.

Ehkä mumoa ottaa eniten päähän se, että ette vietä viikonloppuja lapsen kanssa.

[/quote]

Onko näitä asioita sitten jotenkin vaikea sanoa suoraan toiselle. Luultavasti en olisi loukkaantunut näin paljoa, jos hän olisi suoraan sanonut olevansa vaikka väsynyt. Minusta hän perustelematta vain töksäytti, ettei ota lastamme hoitoon. Siinä vaiheessa minulla napsahti. Mutta osaa se mummonikin olla kiukuspäissään melkoinen, tuskin tuokaan minuun enää yhteyttä ottaa.

Ap

Vierailija
32/120 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 00:42"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 00:29"]

keksi huomenna parempi

[/quote]

Vielä parempi ajatus: Älä enää yritä keksiä parempaa ja jätä jatkossa ne huonommatkin kirjoittamatta av - palstalle.

[/quote]

Voi kun oli nokkelasti sanottu, oikein nauran täällä sunälyllisille taidoillesi..

Ap

Vierailija
33/120 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 00:42"]

Veikkaan, että isomummolla on terveytensä kanssa jokin ongelma nyt, mutta ei halunnut sanoa siitä sinulle ettet huolestuisi.

[/quote]

kiitos asiallisesta kommentista, en jotenkin ole osannut ajatella asiaa näin..Pistää kyllä miettimään..

Ap

Vierailija
34/120 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ YMMÄRRÄN sori.. että trollien kanssa leikitään, mutta miten tämmöiseen kukaan edes vastaa 33 viestin verran. Ei vittu......

NIIN huono ja NIIN nolo provo.

Vierailija
35/120 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos mummulla on rakastaja ja haluaa viettää viikonloput lihan iloista nauttien. Ei halua kertoa sinulle, ettei koko suku olisi paheksumassa isoäidin tarvetta erotiikkaan vielä elämän ehtoopuolella.

Vierailija
36/120 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 00:49"]

MÄ YMMÄRRÄN sori.. että trollien kanssa leikitään, mutta miten tämmöiseen kukaan edes vastaa 33 viestin verran. Ei vittu......

[/quote]

Lopeta jo vääntäminen, kuinka monen viestin verran olet itse tänne jo vastaillut? Ei ole provo niin ei ole. Olet sekä tyhmä että nolo :D

Ap

Vierailija
37/120 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 00:52"]

Mitäs jos mummulla on rakastaja ja haluaa viettää viikonloput lihan iloista nauttien. Ei halua kertoa sinulle, ettei koko suku olisi paheksumassa isoäidin tarvetta erotiikkaan vielä elämän ehtoopuolella.

[/quote]

Jos näin olisi, olisin ylpeä isoäidistäni. Olen hänelle jo monta vuotta puhunut siitä kuinka iskeä naapurin ukki, on yhdessä katsottu jopa deittisivustoja, mutta sieltä ei oikein hänen ikäistään seuraa tahdo enää löytyä. :D

Minusta vain tuntuu, että tämä ei nyt liity miehiin. Olen miettinyt pääni puhki onko hän voinut suuttua minulle jostakin, mutten keksi. Nyt hän kyllä on viimeistään suuttunut, sen tiedän.

Ap

Vierailija
38/120 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastataan asiallisesti siltä varalta, että jos se ei olisikaan provo. Osa provolta näyttävistä on oikeasti vihjeitä vailla olevia kansalaisia. Osa näitä viestejä lukevista on myös hyvin vihjeettömiä, jotka oikeasti voivat hyötyä vastauksista. Jos ne vastaukset ovat asiallisia siis.

Jos provolta näyttävään viestiin vastaa niin kannattaa vastata siten että vastauksesta voi olla jollekulle hyötyä. Haistattelu ei hyödytä ketään.

Vierailija
39/120 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua suorastaan suututtaa ap:n itsekkyys, vaikka todennäjöisesti trolli onkin. Eikai kukaan voi olla noin törkeä omaa isoäitiään kohtaan. Onneksi suvussani tai ystäväpiirissäni ei ole ap:n kaltaisia ihmisiä.

Vierailija
40/120 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 00:49"]

[/quote]

Minä nyt takerrun tähän. Kerrotkos minulle sinä vähä-älyinen, että mikä minusta tekee mielestäsi provon? Sekö, että "hoidatan" lastani vanhalla ihmisellä (mielestäsi vanhalla=sairaalla ja väsyneellä) enkä muka itse tajua tekeväni väärin?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan