Miksi S-marketin -60% alennukset alkaa vasta klo 21 jälkeen? Pienten lasten vanhempien (jotka oikeasti on halvemman ruuan tarpeessa) on mahdoton enää siihen aikaan lähteä ostoksille
Kun on lasten iltapuuhien aika ja monet lapset nukkuu jo siihen aikaan.
Alennukset saisi aikaistua vaikka tunnilla, klo 20 alkaen, niin olis paremmat mahikset saada lapsiperheisiinkin halpaa ruokaa.
Kommentit (114)
Kuopio ja Puijonlaakson S - market. Alennus alkaa jo klo 18.00. Siis 30% alenee 60% . Aletuotteita menee niin, ettei perässä pysy. Sunnuntaisin klo 17.00.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kukaan enää tuota 10% jää odottelemaan, itse käyn joskus 18-19 maissa ja usein saan lähes kaiken 50% alennuksella.
S-Ryhmässä alennus on 30 % ennen ilta-alea.
Voi jeesus, en ole koskaan s-marketissa nähnyt -30% lappuja vaikka käyn lähes joka päivä. Kaikki laput on -50% ja niitä on jo päivällä ei tarvitse odottaa iltaan asti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ikinä käynyt illalla kaupassa hakemassa punalappuisia tuotteita. En vain pääse koskaan niin myöhään lasten takia, mies on myöhään töissä.
NIITÄ PUNALAPPUISIA -50% TUOTTEITA ON JO PÄIVÄLLÄ, EI TARVITSE ODOTTAA ILTAAN ASTI SITÄ 10 LISÄPROSENTTIA.
Eikö tämä nyt jo mene kaaliin?!
Olen monesti joskus 16-17 maissa ostanut koko korillisen -50% ruokaa.
Meidän kylän kaupassa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas typerää kommentointia. Miksi perheellinen ei voisi esittää toivettaan. Paljon isommalla summalla lapsiperhe ruokaa kaupasta ostaa kuin sinkku. Lapsiperheet ovat kauppiaiden maksavimpia asiakkaita. Mitä enemmän lapsia, sitä enemmän ruokaa kuluu. Esitä ap toiveesi suoraan kauppiaalle, ehkä hän kuuntelee toiveesi.
Ai lapsiperhe joka kinuaa aletuotteita on tuottavampi kuin joka ilta sisäfilettä syövä lapseton, varakas pariskunta? Kummassa mahtaa olla parempi kate?
Meidän lapsiperhe söi juuri tänään sisäfilettä. Viimeksi kun kävin kaupassa ostin ruokaa 200 eurolla. Me käydään myös töissä ja ollaan maksavia asiakkaita. Ja asiakas voi esittää toiveita, se on eri asia toteuttaako kauppias niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ikinä käynyt illalla kaupassa hakemassa punalappuisia tuotteita. En vain pääse koskaan niin myöhään lasten takia, mies on myöhään töissä.
7päivää viikossa?
Kyllä. Ei eläimiä voi jättää hoitamatta.
No eipä kannata sinkunkaan autolla lähteä joka ilta hakemaan bensakuluineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyjät ei saa edes itse viedä kotiin niitä roskiin meneviä tavaroita ilmaiseksi. Juttu on nimittäin niin että kaikkihan niin tekisivät ja se vähentäisi varsinaista myyntiä. Jos sinulla jo on kotona jauhelihaa jonka sait ilmaisekdi, niin et sinä sitä osta silloin kaupasta. Näihin tehdään vartiointiliikkeen toimesta pistotarkastuksia, ettei kukaan vie mitään.
S-ryhmä on ahne.
Keskolla se usein menee niin että kauppias on laittanut takahuoneeseen lapun jossa pyytää henkilökuntaa auttamaan hävikin vähentämisessä syömällä kaupaksi käymätöntä tavaraa.
No se on kauppiaan oma asia jos haluaa lahjoittaa tavaraa työntekijöille. Se on se kauppias jolle se tappio siinä ketjussa lankeaa, joten voi tehdä niin. Osuuskaupat omistaa oikeastaan asiakkaat itse.
Ja niissä 24h Prismoissa ei ilmeisesti ole tuollaista alea ollenkaan. Kun ei ole sulkemisaikaa, ei myöskään ole sitä edeltävää tuntia. En tiedä, miten tuo niissä on. Tai ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Alennettuun hintaan on tuotteita, joita ei voi myydä enää seuraavana päivänä. Tuotteet pidetään myynnissä mahdollisimman pitkään, jos sattuisivat menemään kaupaksi normaaliin hintaan.
Olen usein pyytänyt, että saisi koirille ilmaiseksi tai kunnon alennuksella lihatuotteet, jotka jää ilta-alessmättä. Tähän ei ole suostuttu, vaikka olen vain köyhä eläinrakas ihminen, jolla on 5 isoa koiraa ruokittavana.
Köyhällä viisi isoa koiraa ruokittavana, pitäisiköhän vähentää?
kauppaan ei tarvitse mennä koko perheen kanssa. Eli toinen vanhempi jää lasten kanssa kotiin, toinen menee kauppaan. Jos ei ole osannut elää parisuhteessa, se on sitten voivoi. Sitten voi vaikka pyytää naapuria istumaan olkkariin, just in case lapset herää.
Lauttasaaren s-marketissa en ole huomannut juurikaan punalappuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas typerää kommentointia. Miksi perheellinen ei voisi esittää toivettaan. Paljon isommalla summalla lapsiperhe ruokaa kaupasta ostaa kuin sinkku. Lapsiperheet ovat kauppiaiden maksavimpia asiakkaita. Mitä enemmän lapsia, sitä enemmän ruokaa kuluu. Esitä ap toiveesi suoraan kauppiaalle, ehkä hän kuuntelee toiveesi.
Ai lapsiperhe joka kinuaa aletuotteita on tuottavampi kuin joka ilta sisäfilettä syövä lapseton, varakas pariskunta? Kummassa mahtaa olla parempi kate?
Meidän lapsiperhe söi juuri tänään sisäfilettä. Viimeksi kun kävin kaupassa ostin ruokaa 200 eurolla. Me käydään myös töissä ja ollaan maksavia asiakkaita. Ja asiakas voi esittää toiveita, se on eri asia toteuttaako kauppias niitä.
Miten sinun perheesi tekemiset liittyvät tähän? Kinuatko sinä alennuksia? Et? No sitten tässä ei puhuttu sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipa tuossa ajatellaan enemmän kaupan kuin asiakkaiden etua. Siis että mikä on helpointa ja kannattavinta kaupalle. Vaikka asiakaspalvelussa asiakkaan edun pitäisi tavallaan olla tärkeintä.
Kaupan tärkein tehtävä on tuottaa voittoa, tämähän on liiketoiminnan ydin, ei suinkaan mikään asiakkaan etu (sillä perusteellahan sitä voisi jakaa kaiken ilmaiseksi). Eli tietysti kaupan kaikessa toiminnassa ajatellaan ensisijaisesti kaupan etua. Ilta-alennuksella saadaan hiljasille tunneille enemmän myyntiä, mikä tekee myöhäisistä aukioloista kannattavampaa.
Mutta kukas se tuo rahat kauppaan jos ei asiakas? Kaupan etu on toimia niin, että asiakas on tyytyväinen.
60% alennusasiakas ei juuri rahaa tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIITÄ PUNALAPPUISIA -50% TUOTTEITA ON JO PÄIVÄLLÄ, EI TARVITSE ODOTTAA ILTAAN ASTI SITÄ 10 LISÄPROSENTTIA.
Olen monesti joskus 16-17 maissa ostanut koko korillisen -50% ruokaa.Meidän kylän kaupassa ei ole.
No muuttakaa pohjanmaalle, täällä ei pelleillä eri prosenttien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kukaan enää tuota 10% jää odottelemaan, itse käyn joskus 18-19 maissa ja usein saan lähes kaiken 50% alennuksella.
Niin. Ja siinä viimeisen tunnin alessa nuo tarroitetut elintarvikkeet saa tupla-alennuksella. Sama 30 % näyttää olevan K- ja Lidl-kaupoissakin. Niissä tosin ei ole (vielä) tuota tuplaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7päivää viikossa?
Kai miehellä nyt on joku "tuuraaja" vanhaisäntä tai kunnan lomittaja tms. Eivät ne tilallisetkaan 24/7 töissä ole vaikka niin yrittävät väittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus, en ole koskaan s-marketissa nähnyt -30% lappuja vaikka käyn lähes joka päivä. Kaikki laput on -50% ja niitä on jo päivällä ei tarvitse odottaa iltaan asti!
Missä s-marketissa muka noin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti joskus 16-17 maissa ostanut koko korillisen -50% ruokaa.Meidän kylän kaupassa ei ole.
No muuttakaa pohjanmaalle, täällä ei pelleillä eri prosenttien kanssa.
Kyllä siellä pojat on hyvinkin tarkkoja prosenteista, kun tislaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7päivää viikossa?
Kai miehellä nyt on joku "tuuraaja" vanhaisäntä tai kunnan lomittaja tms. Eivät ne tilallisetkaan 24/7 töissä ole vaikka niin yrittävät väittää.
Ei ole lomittajia.
Minulle on tullut asiakas valittamaan, että saisi olla punalaputettuja tuotteita enemmän. Turha vaiva kuulema tulla meille saakka kun ei tiedä löytääkö koskaan mitään..