Miksi S-marketin -60% alennukset alkaa vasta klo 21 jälkeen? Pienten lasten vanhempien (jotka oikeasti on halvemman ruuan tarpeessa) on mahdoton enää siihen aikaan lähteä ostoksille
Kun on lasten iltapuuhien aika ja monet lapset nukkuu jo siihen aikaan.
Alennukset saisi aikaistua vaikka tunnilla, klo 20 alkaen, niin olis paremmat mahikset saada lapsiperheisiinkin halpaa ruokaa.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi halpa ruoka kuuluisi sinulle enemmän kuin jollekin toiselle?
Ei vaan minulle vaan yleisesti lapsiperheille joissa on enemmän menoja ja enemmän suita ruokittavana. Ap
Sinun pitää oppia, että muut eivät tule aina apuun. On sinun vastuullasi ruokkia perhe, jonka olet itse perustanut.
Ja niihin iltapuuhiin tarvitaan joka jumalan ilta molemmat vanhemmat?
Älkää tehkö niin paljoa lapsia ettei niitä pysty yksi toisinaan hoitamaan. Pystyykö kumpikaan vanhemmista edes käymään töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan minulle vaan yleisesti lapsiperheille joissa on enemmän menoja ja enemmän suita ruokittavana. Ap
No mikset mene aikaisemmin, tuotteet laputetaan monesti jo 16-18 maissa.
Koska ne ei ole hyväntekeväisyyttä, jota on jo tässä maassa aivan liikaa muiden kustannuksella.
Niissä on tarkoitus myydä hävikki pois halvalla.
-Sinkkiş
Joissain tuotteissa hintaa tosin pitäisi mielestäni laskea hyvissäajoin, että ne menisivät kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Alennettuun hintaan on tuotteita, joita ei voi myydä enää seuraavana päivänä. Tuotteet pidetään myynnissä mahdollisimman pitkään, jos sattuisivat menemään kaupaksi normaaliin hintaan.
Olen usein pyytänyt, että saisi koirille ilmaiseksi tai kunnon alennuksella lihatuotteet, jotka jää ilta-alessmättä. Tähän ei ole suostuttu, vaikka olen vain köyhä eläinrakas ihminen, jolla on 5 isoa koiraa ruokittavana.
Siis pyydät tavaraa ilmaiseksi kaupasta sen takia, että ne menevät koiralle?
Mistä lähtien koiranruoat ovat olleet ilmaisia?
Jos sulla ei ole varaa ruokkia viittä koiraa, niin anna edes pari niistä jonnekin eläinsuojeluyhdistykselle. On epäreilua koiria kohtaan, jos et pysty niitä ruokkimaan.
Tän on pakko olla trolli, ei kukaan voi olla noin tyhmä ja itsekeskeinen? Ei sitä kauppaa kiinnosta JUURI SINUN aikataulusi eikä siltä voida sitä myöskään vaatia.
Lapsiperheille pitäisi antaa ihan kaikki. V*ttu, jos oot tehnyt lapsia niin velvollisuutesi on tarpeeksi hyvällä työllä saada ruokittua ne, ilman että kauppojen pitäisi aikastaa alejansa sinulle, maailman tärkeimmälle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, että pienituloisena yksin asuvana sinkkuna ei paljon ylimääräistä rahaa ole. Maksan KAIKEN yksin, asumisesta ja ruuasta lähtien. Minulla on todellakin tarve noille ilta-alennuksille ja moni yksin asuva mm.eläkeläinen ja opiskelija siellä näkyy iltaisin alennuksia metsästävän.
On kyllä aina yhtä järkyttävää, että on olemassa ihmisiä, jotka ei osaa ajatella mitään muuta kuin sitä omaa napaa.
Sitäpaitsi lapset on oma valinta, yksin asuminen useinkaan ei.
Minä en ole ikinä käynyt illalla kaupassa hakemassa punalappuisia tuotteita. En vain pääse koskaan niin myöhään lasten takia, mies on myöhään töissä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipa tuossa ajatellaan enemmän kaupan kuin asiakkaiden etua. Siis että mikä on helpointa ja kannattavinta kaupalle. Vaikka asiakaspalvelussa asiakkaan edun pitäisi tavallaan olla tärkeintä.
Kaupan tärkein tehtävä on tuottaa voittoa, tämähän on liiketoiminnan ydin, ei suinkaan mikään asiakkaan etu (sillä perusteellahan sitä voisi jakaa kaiken ilmaiseksi). Eli tietysti kaupan kaikessa toiminnassa ajatellaan ensisijaisesti kaupan etua. Ilta-alennuksella saadaan hiljasille tunneille enemmän myyntiä, mikä tekee myöhäisistä aukioloista kannattavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ikinä käynyt illalla kaupassa hakemassa punalappuisia tuotteita. En vain pääse koskaan niin myöhään lasten takia, mies on myöhään töissä.
Noi voihan. Saathan Kelalta mielensäpahoitustukea? Sillä summalla saa ostettua vihanneksia, juureksia ja hedelmiä hyvin. Vai onko noin paha eineshimo?
Ne on siksi alennuksessa vähän aikaa illalla, että sen jälkeen ne heitetään roskiin. Tarkoitus on myydä ne ihan normaalilla hinnalla, mutta juuri ennen roskiin heittämistä kokeillaan vielä jos joku ostaisi edes halvalla. Siinä ei todellakaan mietitä mikä asiakkaan mielestä olisi kivointa. Ylipäätään kauppaa pyritään pyörittämään niin että mitään lapputuotteita ei edes jäisi.
Olen käynyt monastikin. Mutta olen käynyt myös aamulla, jolloin ne tuotteet laputetaan. Eli ainakin meidän Prismassamme ne punalaput lyödään tuotteisiin heti aamusta. Sitten päivän aikana menee mitä menee 30 prossan alessa, ja illalla klo 21-22 voi ostaa jäljellä olevia 60 prossan alessa.
Yleensä jäljellä on enää hyvin vähän mitään. Korkeintaan jotain mikroruokia tai salaatteja, ei mitään sen kummempaa. Kaikki lihat ja paakelsit menevät kyllä jo päivällä. Jos pitäisi elää näillä 60 prossan aletuotteilla, niin tiukkaa tekisi, vaikka asuisi yksinkin.
Eli mistään ihmeemmästä ei ole jäänyt paitsi, jos ei pääse illalla Prismaan, kun punalaputetut ovat vieläkin halvempia.
Täällä alennukset alkavat joka päivä klo 18:00
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipa tuossa ajatellaan enemmän kaupan kuin asiakkaiden etua. Siis että mikä on helpointa ja kannattavinta kaupalle. Vaikka asiakaspalvelussa asiakkaan edun pitäisi tavallaan olla tärkeintä.
Kaupan tärkein tehtävä on tuottaa voittoa, tämähän on liiketoiminnan ydin, ei suinkaan mikään asiakkaan etu (sillä perusteellahan sitä voisi jakaa kaiken ilmaiseksi). Eli tietysti kaupan kaikessa toiminnassa ajatellaan ensisijaisesti kaupan etua. Ilta-alennuksella saadaan hiljasille tunneille enemmän myyntiä, mikä tekee myöhäisistä aukioloista kannattavampaa.
Ei niitä ilta-alennuksia ole mitenkään suunniteltu. Se on virhe tuotteiden määrässä, kun jää laputettavaa tavaraa yli. Jokainen punalapputuote on kaupalle hävikkiä. Joko 50 %, 60 % tai 100 %.
koska luuseri äidit ei ehdi kauppaan
noi alennukset on tehty työttömille älykääpiö kareni
Tehkää ap semmonen koko perheen aamulenkki ja käykää dyykaamassa ne kaupan roskiksesta seuraavana aamuna. Nyt on kylmät yöt, ei ne siellä miksikään mene ja on vielä halvempaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt ihan tosissasi? Kyse on liiketoiminnasta, ei hyväntekeväisyydestä. Pitäisikö sinulle antaa tavaraa ilmaiseksi ”hyvän asiakaspalvelun” vuoksi?
Kuka tässä on puhunut tavaran antamisesta ilmaiseksi? Puhe oli vain siitä, että asiakaspalvelussa se asiakaspalvelija yrittää yleensä miellyttää asiakkaitaan ja tarjota heille sitä, mitä haluavat. Suomessa tätä ei aina oikein ymmärretä.
Vierailija kirjoitti:
7päivää viikossa?
Alennettuun hintaan on tuotteita, joita ei voi myydä enää seuraavana päivänä. Tuotteet pidetään myynnissä mahdollisimman pitkään, jos sattuisivat menemään kaupaksi normaaliin hintaan.
Olen usein pyytänyt, että saisi koirille ilmaiseksi tai kunnon alennuksella lihatuotteet, jotka jää ilta-alessmättä. Tähän ei ole suostuttu, vaikka olen vain köyhä eläinrakas ihminen, jolla on 5 isoa koiraa ruokittavana.