Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö tässä nyt koko syksy palella autossa kun lapsi on harrastamassa?

Vierailija
19.10.2020 |

Kun ei saa mennä sisälle lämmittelemään.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä vaan saa. Lapsen isä on monesti katsomassa harkkoja.

Vierailija
2/76 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää. Kuuluu ammattivalittajan työehtosopimukseen, tarkista vaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... Sen ajan voi vaikka kävellä tai lenkkeillä.

Vierailija
4/76 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää. Kuuluu ammattivalittajan työehtosopimukseen, tarkista vaikka.

Ei ole tämä ammattivalittajan aloitus. Meillä lapsen isä vie harkkoihin ja odottaa siellä sisällä.

Vierailija
5/76 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäänhän ei estä pukeutumasta lämpimästi ja lähtemästä itse samalla lenkille...

Vierailija
6/76 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hankin kunnon ulkoiluvaatteet ja käyn lenkillä tai syömässä puistossa eväät lapsen harrastuksen aikana. Mutta saa sitä autossa palellakin, jos haluaa.

Vierailija
7/76 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä autossa? Ethän sä mitään autoa voi ajaa, kun heittää päästä jne. senkus jäät kotiin vaan märisemään niin kuin aina ennenkin. Ja siirtyikö se poika nyt sinne 60km päähän treenaamaan? Sielläkö on ihan sisähalli futikselle?

Vierailija
8/76 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä autossa? Ethän sä mitään autoa voi ajaa, kun heittää päästä jne. senkus jäät kotiin vaan märisemään niin kuin aina ennenkin. Ja siirtyikö se poika nyt sinne 60km päähän treenaamaan? Sielläkö on ihan sisähalli futikselle?

Mä sanoin jo, ettei tämä ole ammattivalittajan aloitus. Meillä lapsen isä vie lapsen harkkoihin ja jää sinne sisälle odottamaan.

Vierailija
9/76 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä autoon lämmitys hyrräämään tai mene vaikka lenkille.

Vierailija
10/76 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätäkään ei aina jaksa, kun treenit on 5-7 krt viikossa ja kestää kolme tuntia kerrallaan, joillain jopa enemmänkin. 

Mulla on joskus ollut makuupussi mukana, ja oon sen sisällä kattellut tabletilta elokuvia , lukenut tai tehnyt töitäkin :D 

Vierailija
11/76 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset harrastaa 4-5x viikossa, ei jaksa joka ilta lenkkeillä.

Ap

Vierailija
12/76 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän koirat ja käyn kaupassa. Sydäntalvella tosin on usein niin liukasta ja pimeää etten uskalla mennä koirien kanssa. Sitten vaan palelem autossa ja katson yle areenaa.

Vierailija
13/76 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota peitto mukaan, lämppäri päälle, lasket selkänojaa ja ahhh päiväunet siinä.

Vierailija
14/76 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkille, uimahalliin, salille, kirppikselle, kirjastoon...vaihtoehtoja on paljon. Toki korona vähän rajoittaa.

Vierailija
15/76 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään viitteis tyhjäkäyttää autoa 2 h. Ei lämppäri lämmitä jos moottori on kylmä.

Vierailija
16/76 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkille, uimahalliin, salille, kirppikselle, kirjastoon...vaihtoehtoja on paljon. Toki korona vähän rajoittaa.

Kai tajuat ettei se harrastus välttämättä ole siellä missä nuo on.

Meidän tyttöjen harrastuksen luona on kukkakauppa, pizzeria ja alepa. Piste.

Vierailija
17/76 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No menet pitseriaan, ostat kahvin ja könötät läppäri nokan edessä kaksi tuntia. Tai sitten käsket mukulan lopettaa harrastamisen.

Vierailija
18/76 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No menet pitseriaan, ostat kahvin ja könötät läppäri nokan edessä kaksi tuntia. Tai sitten käsket mukulan lopettaa harrastamisen.

Mutta en pääse uimahalliin, salille, kirppikselle, kirjastoon tai mihinkään runsiaden vaihtoehtojen äärelle kuten väitit. Lenkillekään en uskalla mennä koska hiekoitus ja valot puuttuu.

Vierailija
19/76 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita webasto/eber/sejokuvenäläinenversio päälle, lämpöä piisaa olla vaikka t paitasillaan..

Vierailija
20/76 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätäkään ei aina jaksa, kun treenit on 5-7 krt viikossa ja kestää kolme tuntia kerrallaan, joillain jopa enemmänkin. 

Mulla on joskus ollut makuupussi mukana, ja oon sen sisällä kattellut tabletilta elokuvia , lukenut tai tehnyt töitäkin :D 

Kuinka kaukana ne harkat on jos sieltä ei kolmessa tunnissa ehdi kotiin välillä tai vaikka työpaikalle? Tai edes ruokakauppaan muutamana päivänä viikossa? Ja mitään yhteiskuljetuksiakaan ei voi järjästää, jos vaikka Matin isi veisi Matin ja Maijan, ja Maijan isi sitten hakisi molemmat?

Ei kai voi olla totta että ihminne käyttää 15- 20 tuntia viikossa siihen, että odottelee lasta autossa harrasruksen ajan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme