Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko laittaneet Nordealle kasvokuvan ja kuvan passista?

Vierailija
18.10.2020 |

Itse laitoin tänään, mutta saa nähdä, olivatko ok, kun passin kuvasta tuli koko ajan ilmoitus, että ei välttämättä ole riittävän selvä. :(

Ja kasvokuvastakin tuli ruma, mutta sillä ei kai ole merkitystä.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finanssivalvonnan sivuilla sanotaan, että pankilla on velvollisuus tunnistaa ja tuntea asiakkaansa.  Mietin tätä asiaa, jos niin on että Nordea ei tosiaan tunne asiakastansa yli 30 vuoden asiakkuuden jälkeen,  saavat valita sellaisia asiakkaita jotka tuntevat paremmin.  Nordea -tilini on mulla muutenkin käyttö vähentynyt kun vaihdoin 15 vuotta sitten asuntolainan ja palkka-asiat toiseen - tanskalaiseen pankkiin, jonka kanssa ei ole ollut kitkaa, toisin kun Nordean kanssa oli jatkuvaa säätöä ollut monta vuotta.

Vierailija
62/63 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli verkkopankkiin tuollainen pyyntö jo vuosi sitten. Ei mulla ole passia tai henkilökorttia, joten en ole laittanut. Tili ja kortit toimii ihan normaalisti edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vanha Nordean tili jossa tapahtumia ei enää useampaan vuoteen.

Kaksi kertaa on tullut pyyntö löhettää noita passinkopioita yms. En ole lähettänyt.

Sen Jälkeen hiljeni, ei kyselty enää.

Nyt sitten viime viikolla sain aikaiseksi lopettaa sen tilin kokonaan ja siirtää siellä olleet reilun 100 euroa nykyiselle tililleni.