Onko laiha ja lauta nainen ällöttävä
Kumppani? En ole lihava enkä laiha itse. Haluan vaan nähdä mitä tällaiseen kommentoidaan.
Kommentit (52)
oikeasti todella lauta on aina ruma. Pienet rinnat ei.
Joo'o. Aikuiset ihmiset (oletettavasti). Samaan aikaan paheksutaan kovaan ääneen esim. koulukiusaajia ja sitten käyttäydytään ja kirjoitellaan itse kuin luokan pahimmat paskiaiset ja pikkupsykot.
Itse olen tämmöinen ällöttävä laiha ja pienitissinen nainen. Eipä ole koskaan ollut ongelmia "miehen saamisessa", mutta aikuisena ihmisenä tajuan, että jotkut saattavat tykätä jostakin muustakin. EIKÄ SE OLE MULTA POIS MILLÄÄN TAVALLA.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 20:49"]Joo'o. Aikuiset ihmiset (oletettavasti). Samaan aikaan paheksutaan kovaan ääneen esim. koulukiusaajia ja sitten käyttäydytään ja kirjoitellaan itse kuin luokan pahimmat paskiaiset ja pikkupsykot.
Itse olen tämmöinen ällöttävä laiha ja pienitissinen nainen. Eipä ole koskaan ollut ongelmia "miehen saamisessa", mutta aikuisena ihmisenä tajuan, että jotkut saattavat tykätä jostakin muustakin. EIKÄ SE OLE MULTA POIS MILLÄÄN TAVALLA.
[/quote]
Enemmän täällä haukutaan lihavia. Mutta kaikenlainen haukkuminen ikävää toki
Hoikkuus mielyttää omaa silmääni. En pidä liian laihoista, siis sairaalloisen laihoista, mutten pyöreistä/lihavistakaan. Rinnat nyt ovat sivuseikka ja kokonaisuus se on joka ratkaisee loppukädessä.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:15"]
Ei ole, mutta yllättävän moni ketjuun kommentoineista on sellaisia ihmisiä, joiden kanssa en haluaisi olla missään tekemisissä.
Kauniita kaikki: http://cdn.blisstree.com/files/2012/08/majthreegirls_wideweb__470x3930.jpeg
[/quote]
Vaikka nainen olenkin, niin noi on aika nam. Henkilökohtaisesti tykkään kuitenkin vähiten vasemmanpuolimmaisesta ja eniten ehkä tykkäisin oikeanpuolimmaisen ja keskimmäisen välimuodosta. Pienet tissit on musta jees, mutta muuten pidän jonkinlaisista muodoista.
Teininä kyllä ihannoin tikkulaihuutta, mutta nykyään en tajua miksi. Syytetään vaikka nuoruutta ja yhteiskuntaa.
Todella kummallinen kysymys ja kai kuvaa vain ihmisten ällöttävää sielunmaisemaa.
MIKSI joku tietty vartalotyyppi olisi "ällöttävä"? Jos joku pitää toisen vartalotyyppiä ällöttävänä, se kertoo vain sen, että hän on itse ihmisenä ällöttävä.
Ehkä on ehkä ei vaikee sanoa nyt yhtäkkiä eräs entinen "fuckbuddy" jonka kanssa humalassa päädyimme usein samaan osoitteeseen oli uskomattoman söpö ja täysin kliseisten haaveideni mukainen seksikone mutta selvinpäin en kestänyt häntä hetkeäkään eli ei ollut mitään puhuttavaa ja seuransa lähinnä ärsytti.
Eli tämä jaarittelu johti siihen tulemaan, että ulkonäkö lopulta merkkaa hyvin vähän.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 21:21"]Todella kummallinen kysymys ja kai kuvaa vain ihmisten ällöttävää sielunmaisemaa.
MIKSI joku tietty vartalotyyppi olisi "ällöttävä"? Jos joku pitää toisen vartalotyyppiä ällöttävänä, se kertoo vain sen, että hän on itse ihmisenä ällöttävä.
[/quote]
Tämä oli vastaisku ketjulle, missä kysyttiin onko lihava ällöttävä kumppani. Sen ketjun ap vielä kuvaili lihavia "läskipalloiksi"
On ällöttävä en olis missää tekem isis
Mun miehen unelmien nainen on Keira Knightley ja kakkosena Emma Watson. Eipä ole heitä muodoilla pilattu ja varmaan saavat miehen kuin miehen
En henkilökohtaisesti pidä kauniina, varsinkin kun lautanainen saa ikää yli neljänkymmenen, niin rinnat ovat kuin letut ja takapuoli roikkuu myös.
Nykymuotia on fitnesstyypit. Liika laihuus ei ole muotia enää. ällöttävyyteen en ota sen enempää kantaa, mutta jos on oikein ohuet jalat, kyllä se jo pahalta näyttää, kun se ei näytä enää terveeltä.