Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko laiha ja lauta nainen ällöttävä

Vierailija
19.01.2014 |

Kumppani? En ole lihava enkä laiha itse. Haluan vaan nähdä mitä tällaiseen kommentoidaan.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on rumaa käyttää naisesta/tytöstä sanaa LAUTA!

Vastaukseni: Laiha tai hoikka nainen/tyttö ei ole ällöttävä. Aloittaja on.

Terveisin lihava jne. nainen

Vierailija
22/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kauneimmillaan nainen on hoikkana, kiinteänä ja pienirintaisena. Ihan heteromies olen, mutta en syty normaalipainoisista tai painavammistakaan, mutta luulen että nämä on makuasioita.

Mies 31v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:46"]Minusta on rumaa käyttää naisesta/tytöstä sanaa LAUTA!

Vastaukseni: Laiha tai hoikka nainen/tyttö ei ole ällöttävä. Aloittaja on.

Terveisin lihava jne. nainen

[/quote]

Mene sitten kiljumaan toiseenkin ketjuun. Siellä kysytään onko lihava kumppani ällöttävä. Sampin sen ketjun aloittaja puhuu "läskipallosta"

Vierailija
24/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:45"]No ei nyt ällöttävä mutta ei siinä mitään katseltavaa ole

[/quote]

peesi

Vierailija
25/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ällöttävä. Makunsa kullakin, joku tykkää laihasta, toinen pulskemmasta. Ällöttävyys on minusta kiinni ihan muista tekijöistä kuin painosta.

Vierailija
26/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäyksien perusteella moni nainenkin vihaa hoikkia kanssasisariaan. Eiköhän olisi jo aika oppia hyväksymään erilaiset vartalot ja ulkonäöt. Demi.fi:ssä on kypsempää keskustelua aiheesta kuin täällä, vaikka osallistujien keski-ikä siellä on noin 16 vuotta. No ainakin tulevaisuus näyttää tuon perusteella valoisalta!

Vierailija
27/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oo mielestäni ällöttävä. Laihojen haukkuminen luuviuluksi on ihan samaa sarjaa kuin lihavien haukkuminen sotanorsuksi. 

Vierailija
28/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta yllättävän moni ketjuun kommentoineista on sellaisia ihmisiä, joiden kanssa en haluaisi olla missään tekemisissä.

Kauniita kaikki: http://cdn.blisstree.com/files/2012/08/majthreegirls_wideweb__470x3930.jpeg

Vierailija
29/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 19:14"]En mä oo mielestäni ällöttävä. Laihojen haukkuminen luuviuluksi on ihan samaa sarjaa kuin lihavien haukkuminen sotanorsuksi. 

[/quote]

Kuka ketjussa on puhunut luuviuluista????

Vierailija
30/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä vastauksia. Kyllä ällöttävyys on muusta kuin painosta tai ruumiinrakenteesta kiinni. Teinipojat ovat varmaan löytäneet tämän ketjun vastausten ja peukutusten perusteella.

Vierailija
31/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:27"]Laihuus on rumaa, sopivanlainen hoikkuus ei. Ja minusta ainakin omat pienet rintani ovat todella kaukana kauniista, vaikka kiinteät pallot ovatkin. Silikoneihin säästellessä.

[/quote]

Et ole lauta. Laudalla ei ole rintoja

[/quote]

Olenhan. Laudaksi voi sanoa myös pienirintaista.

Vierailija
33/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:25"]

No kyllä mun mielestä naisella pitää naiseuden merkit eli lantio ja rinnat ja liika laihuuskin on rumaa

[/quote]

Ja hoikka vyötärö! Ei sitä tasapaksuna pallona sen naisellisemmalta näytä!

Vierailija
34/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:29"]

No kyllä mun mielestä naisella pitää naiseuden merkit eli lantio ja rinnat ja liika laihuuskin on rumaa

[/quote]

Hahaa, mulla ei ole geenien ansiosta kumpaakaan. Voisin samantien vaihtaa sukupuoleni mieheksi :D

[/quote]

Ei minullakaan olisi ellen treenaisi. Rinnat ovat kasvaneet punnerrusten myötä, peppu kyykkyjen ja vyötärö kaventunut myös liikkeiden avulla. Näin näytän paljon muodokkaammalta Suosittelen sinullekin!

Vierailija
35/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, keiden täytyy kysellä muilta onko ällöttävä, todennäköisesti sitten on sitä.

Vierailija
36/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan sen Didemin ketjun aikaan saama ketju?

Hoikka nainen jolla on pikkuisen muotoja on kaunis. Didem on anorektisen laiha, eikä mikään miesmagneetti. On ollut hyvännäköinen miehensä tavatessaan mutta jostakin syystä sen jälkeen saanut itsensä tuohon kuntoon:( Tietenkin kun vääntelee kroppaa niin peppua saa vä"hän terhakammaksi ja olemattomat tissit esiin.

Miksi tässä ketjussa meinataan että jos ei ole lauta niin on läski. Ei siis ole olemassa normaalipainoisia, hoikkia naisia ollenkaan? Terveitä, muodokkaita naisia joilla on hoikka uuma? Kyllä on, yhtä hoikkia uumaltaan kuin antamani esimerkkihenkilö mutta täytettä enemmän sekä rinnoissa että takapuolessa. Mun havaintojeni mukaan esimerkiksi ravintolassa näiden tipujen ympärillä pyörii miehiä

Vierailija
37/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat poraa...kuitenkin täällä on päivittäin useita ketjuja missä haukutaan lihavia todella törkeästi!!! Tämä ketju on pisara meressä, vaikka olenkin sitä mieltä että ketään ei tarvitse haukkua oli lihava tai laiha

Vierailija
38/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:15"]

Heteromiehenä sanon että turn off. Kai joku piilohomo tykkäisi katsella rinnatonta ja laihaa naista.

[/quote]

Minäkin olen piilolesbo, kun en tykkää lihaksikkaista miehistä.

Vierailija
39/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
40/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:34"]

[/quote]

Ihmeen suurta suosiota av:n gallupissa nautti kuitenkin tuolta luistelija Tara.

http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/25/2013/11/original1.jpg

[/quote]

Mä olenjust  saman painoinen kun tuo lentopalloilija oikealla reunalla, mutta 4 cm pitempi. kuppikokoa en tiedä, mulla taitaa olla suurempi. Ei musta kuitenkaan lauta tuo lentopalloilijakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän