Työkaveri jää kotiin kun lapsellaan on nuha
Mutta voi hyvin jättää jälkeläisensä yksin yöksi kotiin kun lähtee ryyppäämään.
Tekisi mieli sanoa jotain suoraan mutta en ilkeä. Ihmeellistä miten kehtaakin. Kyseessä 11-vuotias lapsi. Että miten inhoankin tuollaisia motivaatiosaikkuluusereita.
Kommentit (35)
No 11veen kanssa et saa enää jäädä töistä kotiin, vaikka lapsi olisi kuinka kipeä, joten pitäiskö sun opetella kertomaan uskottavampia valheita?
Vierailija kirjoitti:
No 11veen kanssa et saa enää jäädä töistä kotiin, vaikka lapsi olisi kuinka kipeä, joten pitäiskö sun opetella kertomaan uskottavampia valheita?
Saa jäädä, siitä vaan ei välttämättä makseta palkkaa. Meillä tes mahdollistaa yhden päivän palkallisen poissaolon, jos perheenjäsen sairastuu äkillisesti. Alle 11 v:t toki oma juttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä saada jäädä siihen asti kun lapsi täyttää 12. Vaikka onhan se aivan älytöntä.
Ap
Sosiaalia ja terveysalalla 12v kipeän lapsen kanssa saa jäädä kotiin, muilla aloilla ikäraja on 10v.
Vierailija kirjoitti:
Onko erityislapsi?
Ei ainakaan tietääkseni. Ja olen aika varma että tietäisin jos olisi.
Ap
Siis te puututte siihen, että ihminen käyttää hänelle kuuluvaa oikeuttaan jäädä kipeän lapsen kanssa kotiin, ettekä siihen, että hän väitetysti jättää lapsen yksin lähtiessään ryyppäämään?:D Sairasta täällä on ainoastaan palstan ilmapiiri.
Mäkin jään kotiin lähes joka päivä. Kutsun sitä etätyöksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis te puututte siihen, että ihminen käyttää hänelle kuuluvaa oikeuttaan jäädä kipeän lapsen kanssa kotiin, ettekä siihen, että hän väitetysti jättää lapsen yksin lähtiessään ryyppäämään?:D Sairasta täällä on ainoastaan palstan ilmapiiri.
Miten minä siihen voisin puuttua? Ei hän toimintaansa muuta vaikka minä tekisin kuperkeikkoja.
Ap
Hävetkööt kaikki läskipäiset saikkuluuserit!
OLIPA yllästys että kyseessä on sosiaalia ja terveysalalla ja siis varmaan julkinen sektori.
Vierailija kirjoitti:
Teet lasun tietysti.
Onko siihen aihetta? Luulisin että tuon ikäinen pärjää jo yönkin yksinään. Ärsyttää vaan se ettei sitten mukamas pärjää kahdeksaa tuntia yksin päiväsaikaan jos on nenä tukossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minä siihen voisin puuttua? Ei hän toimintaansa muuta vaikka minä tekisin kuperkeikkoja.
Ap
Teet lastensuojeluilmoituksen. Ja moni muuttaa käyttäytymistään sen jälkeen, kun sossut on ovella, eiköhän sun työkaveri pysty samaan.
Vierailija kirjoitti:
Hävetkööt kaikki läskipäiset saikkuluuserit!
Niin koska töihin pitää mennä vaikka olisi pää halki, koska TYÖ, TYÖ se on mikä on tärkeää, TYÖ TYÖ SAATA NA!! SE tulee katsomaan sua sinne vanhainkotiinkin, eiku....
Vierailija kirjoitti:
OLIPA yllästys että kyseessä on sosiaalia ja terveysalalla ja siis varmaan julkinen sektori.
Bingo. Tänä vuonna ollut lapsen sairauden takia pois yli kymmenen kertaa, aina 4 päivää kerrallaan. Siihen omat sairauslomat päälle. Eikä tähän puututa mitenkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet lasun tietysti.
Onko siihen aihetta? Luulisin että tuon ikäinen pärjää jo yönkin yksinään. Ärsyttää vaan se ettei sitten mukamas pärjää kahdeksaa tuntia yksin päiväsaikaan jos on nenä tukossa.
Ap
No tottakai on aihetta. Miksi tällaisia pitää edes kysellä, osaatko ajatella mitään itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet lasun tietysti.
Ap
En kyllä jättäisi omaa 11-vuotiastani yksin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bingo. Tänä vuonna ollut lapsen sairauden takia pois yli kymmenen kertaa, aina 4 päivää kerrallaan. Siihen omat sairauslomat päälle. Eikä tähän puututa mitenkään.
Ap
Aijaa. Jännä. Meillä kyllä puututaan, jos kertyy noin paljon sairaslomia. Terveydenhuoltoalalla minäkin. Mutta tietysti niistä ei kerrota kaikille työkavereille....
Joo joo