Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko laiha ja lauta nainen ällöttävä

Vierailija
19.01.2014 |

Kumppani? En ole lihava enkä laiha itse. Haluan vaan nähdä mitä tällaiseen kommentoidaan.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei miellytä silmää koska ei näytä naiselta. Jos lihoisi hieman ja silikonit niin avot!

Vierailija
2/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei miellytä silmää koska ei näytä naiselta. Jos lihoisi hieman ja silikonit niin avot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi ällöttävä? Minun paras ystäväni on hoikka ja lauta. Hän urheilee paljon ja hänellä on kiinteä vartalo ja miehet ylistävät hänen kroppaansa. Itse hän haluaisi isommat tissit, mutta minusta hänelle sopii hyvin tuo pienempi rintavarustus ja hän on juuri täydellinen tuollaisenaan :)

Vierailija
4/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävällä on pienet tissit ja hoikka ruumiinrakenne ja voin sanoa että on kuuma tapaus, tykkään :) ylipaino ja läskitissit huomattavasti ällömpää kuin tämä toinen ääripää.

Vierailija
5/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehenä sanon että turn off. Kai joku piilohomo tykkäisi katsella rinnatonta ja laihaa naista.

Vierailija
6/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu. Todellakin on rumaa.

Vierailija
7/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun mielestä naisella pitää naiseuden merkit eli lantio ja rinnat ja liika laihuuskin on rumaa

Vierailija
8/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus on rumaa, sopivanlainen hoikkuus ei. Ja minusta ainakin omat pienet rintani ovat todella kaukana kauniista, vaikka kiinteät pallot ovatkin. Silikoneihin säästellessä.

Vierailija
9/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano että kukaan "ällöttävältä" näyttää lautana, mutta riippuu ihmisestä näyttääkö lautana seksikkäältä vai ei. Jotkut naiset saavat pukeutumisella ym. näyttämään itsensä todella kuumalta vaikka ei tissejä löytyisikään.

Vierailija
10/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:25"]

No kyllä mun mielestä naisella pitää naiseuden merkit eli lantio ja rinnat ja liika laihuuskin on rumaa

[/quote]

Hahaa, mulla ei ole geenien ansiosta kumpaakaan. Voisin samantien vaihtaa sukupuoleni mieheksi :D

Vierailija
11/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:27"]Laihuus on rumaa, sopivanlainen hoikkuus ei. Ja minusta ainakin omat pienet rintani ovat todella kaukana kauniista, vaikka kiinteät pallot ovatkin. Silikoneihin säästellessä.

[/quote]

Et ole lauta. Laudalla ei ole rintoja

Vierailija
12/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat ne ällöttävän näköisiä on. Mielummin minulle lauta nainen kuin norsu jos täytyy valita. Mies28

Vierailija
13/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella hoikka ja rinnatkin ovat reilua A-kuppia, en tiedä lasketaanko ne sitten laudaksi vai ei. Mutta poikakaverille kyllä kelpaa, hänen mielestään kaikki minua isommat naiset ovat läskejä :o olen asiasta ottanut joskus paineita, mutta onneksi en ole lihovaa sorttia.

Vierailija
14/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:25"]

[/quote]

Ihmeen suurta suosiota av:n gallupissa nautti kuitenkin tuolta luistelija Tara.

http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/25/2013/11/original1.jpg

Vierailija
15/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ole homo joten nainen mulle eli kroppa jossa kunnon tissit ja perse. Lauta ja laiha nainen näyttää mieheltä. Ei nappaa

Vierailija
16/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää laihoista ja laudoista, miehet ei. Jos puhutaan heteromiehistä. Biseksuaalia miestä varmaan kiihottaa lauta ja laiha nainen

Vierailija
17/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää laihoista ja laudoista, miehet ei. Jos puhutaan heteromiehistä. Biseksuaalia miestä varmaan kiihottaa lauta ja laiha nainen

Vierailija
18/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ihmiset ovat ällöttäviä luonteensa perusteella.

Vierailija
20/52 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt ällöttävä mutta ei siinä mitään katseltavaa ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi