Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailman ihanin mies ei halua asua kanssani!

Vierailija
19.01.2014 |

Ikää molemmilla melkein 30 v, takana molemmilla vähintään yksi "vakava suhde" ja vähän muutakin. Ei lapsia kummallakaan. Tunnettu vähän yli 6 vuotta, seurusteltu melkein 2 vuotta.

Olen ujuttanut miehen asuntoon omia tavaroitani, mutta ne on joka kerta joko palautettu tai sitten ne ovat vain kadonneet eli jos jätän hammasharjani kylppäriin, ei sitä siellä seuraavalla kerralla ole. Jos kyselen tavaroitteni perään, mies katsoo hämmentyneenä ja sanoo, että on varmaan heittänyt sen roskiin, koska ei tarvitse kahta hammasharjaa.

Minä haluaisin muuttaa yhteen, mies selvästi ei. Mutta jos kysyn, mitä mies suhteeltamme haluaa, niin hän haluaa jatkaa juuri näin. Kaksi kotia. Perusteluna on se, että hän ei halua jakaa kenenkään kanssa kotiaan, ei halua etsiä roskiksesta etikettikokoelmaansa tai ravata Ikeassa ostamassa uusia tyynyjä joka vuosi. Hän ei halua kompromisseja, joissa on aina menettäjä.

Muuten mies on maailman ihanin, rakastavin, huomaavaisin. Maksaa ravintolalaskut, maksaa lomamatkat, tuo kukkia jne. Tiskaa, laittaa ruokaa, siivoaa jälkensä.

Mutta ei halua asu kanssani.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi on tyhmää, että jätät tavaroita miehen luo ilman että se sopii hänelle. En ihmettele yhtään, että hän ei lämpene yhteenmuutolle, kun et kunnioita hänen omaa kotiaan siinä, ettei hän ole sopinut kanssasi, että hammasharjoja ym. voi sinne jättää. 

Vierailija
42/57 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat kuin 16. Se että yrittää väkisin ängetä toisen luo, on hyvä keino karkoittaa mies kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 16:47"]

Siellä käy toinenkin nainen/naisia, ei se muuten poistaisi tavaroitasi. Ongelmana ei siis ole miehen "oman tilan tarve" vaan se pettää sua.

[/quote]

Törkeä olettamus. Mä en halua muuttaa yhteen kumppanini kanssa, en silti todellakaan käy vieraissa.

Haluan vaan omaa rauhaa.

Vierailija
44/57 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 16:47"]

Siellä käy toinenkin nainen/naisia, ei se muuten poistaisi tavaroitasi. Ongelmana ei siis ole miehen "oman tilan tarve" vaan se pettää sua.

[/quote]

Tätä on vaikea uskoa. Jos soitan, että haluan tulla käymään, on se aina sopinut, vaikka olisin ollut rappukäytävässä oven takana.

ap

Vierailija
45/57 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että etsit uuden miehen, tuosta ei seuraa kuin ongelmia ongelmien perään. Ei kyllä kuulosta kovin ihanalta mieheltä, jos hävittää sun tavaratkin roskikseen.

Vierailija
46/57 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 16:00"]

ei halua etsiä roskiksesta etikettikokoelmaansa

[/quote]

Nörtti, asperger tai muuten vain idiootti. Ei jatkoon.

[/quote]

Asperger tai muuten vain idiootti... Hieman epäasiallista, kasvaisit aikuiseksi ja korjaisit hieman käsityksiäsi.

Vierailija
47/57 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 17:01"]

Suosittelen että etsit uuden miehen, tuosta ei seuraa kuin ongelmia ongelmien perään. Ei kyllä kuulosta kovin ihanalta mieheltä, jos hävittää sun tavaratkin roskikseen.

[/quote]

En minä ainakaan säilyttele kotonani kavereitten tänne jättämiä hammasharjoja, saippuoita, kynsilakkoja jne. Jos tulee yökylään, vie tavaransa mennessään eikä jätä muiden vaivoiksi.

Vierailija
48/57 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 17:17"]

[/quote]

En minä ainakaan säilyttele kotonani kavereitten tänne jättämiä hammasharjoja, saippuoita, kynsilakkoja jne. Jos tulee yökylään, vie tavaransa mennessään eikä jätä muiden vaivoiksi.

[/quote]

Seurustelukumppani ei musta ole ihan samalla viivalla kuin kuka tahansa kaveri, mutta ehkä kyse on vain mun mielipiteestä...

Vierailija
49/57 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täytyy jättää tavaroitaan toisen kotiin? MInua inhottaa tutut, jotka käy pari kertaa vuodessa, yöpyy pari yötä ja jättää laatikollisen tavaraa jälkeensä sanoen, että "ne on sitten täällä valmiina, kun seuraavan kerran tullaan". Anoppi on samanlainen, jättää tänne meille kynsisaksiaan ja kampojaan ja oman hammaslangan, joita voi tarvita, kun tulee lapsia hoitamaan.

Vierailija
50/57 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 17:19"]

[/quote]

[/quote]

Seurustelukumppani ei musta ole ihan samalla viivalla kuin kuka tahansa kaveri, mutta ehkä kyse on vain mun mielipiteestä...

[/quote]

Jos seurustelukumppani aika selkeästi sanoo, että tämä on minun kotini, niin on törkeää kantaa sinne omia tavaroitaan sopimatta etukäteen.

Vierailija
51/57 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, millaisena mies näkee elämän kanssasi. Sinä kannat tavaraa sisään häneltä kysymättä jo nyt, joten yhdessä asuessanne miehellä ei olisi enää mitään omaa tilaa, sinä vyöryisit kaikkialle. Haluatko itse asua jonkun sellaisen kanssa, joka ei kunnioita sinua?

Vierailija
52/57 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ymmärrän kaksi kotia, mutta en sitä, että saat kuskata kaikki tavarat mukanasi kuin millä tahansa kyläreissulla. Kyllä minusta ne tärkeimmät tavarat kuuluu saada säilyttää toisen luona heti, kun suhde on vakiintunut tietoisuuteen siitä, että toinen viettää jatkossakin öitä asunnossa. Anteeksi nyt, mutta mies on minusta täysi urpo.

Vierailija
53/57 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vienyt tavaroitasi salaa miehen kotiin? Tuollaisesta on sovittava yhteisesti, olisit kysynyt voitko jättää tavaroitasi sinne.

Mies haluaa oman tilansa ja oman kotinsa. Hänellä on siihen täysi oikeus. Jos se ei sinulle sovi etkä sitä ymmärrä, jätä mies saman tien ettet enää loukkaa häntä lisää.

Vierailija
54/57 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 17:25"]

Vielä ymmärrän kaksi kotia, mutta en sitä, että saat kuskata kaikki tavarat mukanasi kuin millä tahansa kyläreissulla. Kyllä minusta ne tärkeimmät tavarat kuuluu saada säilyttää toisen luona heti, kun suhde on vakiintunut tietoisuuteen siitä, että toinen viettää jatkossakin öitä asunnossa. Anteeksi nyt, mutta mies on minusta täysi urpo.

[/quote]

Hoitaako anoppi lapsianne? Jos hoitaa, niin paljonko hänen tavaroitaan on kodissanne?

Vierailija
55/57 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kavereiden? Tässä puhutaan seurustekumppanista, joita on vain yksi ap:n käsityksen mukaan ainakin.

Vierailija
56/57 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 17:25"]

[/quote]

Mitä on ne tärkeimmät tavarat? Ja paljonko seurustelukumppanin täytyy kuunnella toista sisustaessaan OMAA kotiaan eli voinko viedä vaatekaapillisen tavaraa ilmoittaen, että koska seurustelemme, saan päättää, missä sinä mitäkin omassa kodissasi säilytät.

Vierailija
57/57 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei sitten varmaan halua lapsiakaan? Kyllä minäkin voisin ihan hyvin asua kahdessa eri paikassa miehen kanssa, mutta en usko että kukaan siihen tilanteeseen lapsia alkaa tekemään. Et voi pakottaa miestä kumpaankaan joten sitten on vain erottava, mikäli itse haluat muuta. Ei kannata odotella että mies muuttaa mieltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi