Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kilpailu: Karmein "yksin kotona" -look?

Vierailija
19.01.2014 |

Mulla on tällä hetkellä jalassa harmaat löpöhousut joiden perspuoli lököttää, reiälliset villasukat, äärimmäisen kauhtunut ja nyppyinen kakanruskea villatakki, ja kampauksena on sukkahousut kietaistuna pään ympärille pitämässä hiuksia aloillaan (en löytänyt muuta...).

Pystyykö kukaan pistämään paremmaksi?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon putkeen käytetyt pikkarit, kulahtanut vuosia vanhalle hielle haiseva svetari päällä ja nyppääntyneet pitkät kalsarit , joissa on persustan kohtaan puhki piereskelty reikä. Että näin seksikkäitä ne naiset ollaan, voitinko kisan ?

Vierailija
2/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen, kun lähdin synnyttämään seuraavassa asussa (supistukset alkoi äkillisesti niin kovina, ettei vaatteiden vaihto käynyt enää mielessäkään) olen aina ollut siisteissä vaatteissa kotonakin.  

Puhkikuluneet legginsit, joiden haaroissa oli järkyttävän iso reikä, aamulla vahingossa nurinkurin puetut pikkarit, valkoinen todella ohut eli läpinäkyvä kesätoppi (ei rintaliivejä alla) ja päälle vielä muuhun asuun sopimaton siisti työjakku, kun se sattui olemaan ensimmäinen takki, minkä sain eteisessä käteeni. Kyllä nolotti etenkin, kun lopulta meni vielä pari tuntia ennen kuin sain sairaalavaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pitkään kotiasuna rikkinäinen yöpaita siis sellainen melko pitkä ja väljä paituli. En edes muista mistä se oli rikki mutta en millään viitsinyt lupua siitä ja hankkia uutta "kotiasua" mutta jossain vaiheessa myönsin että nyt on pakko luopua...

Vierailija
4/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkinäset legginsit ja ihan suht siisti paita ja ehjät sukat. 

Meikkiä en ole tänään laittanut ja hiuksetkin odottaa pesua. Taidan silti kuulua siistimpien joukkoon :)

Vierailija
5/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puhkikuluneet legginsit, joiden haaroissa oli järkyttävän iso reikä, aamulla vahingossa nurinkurin puetut pikkarit, valkoinen todella ohut eli läpinäkyvä kesätoppi (ei rintaliivejä alla) ja päälle vielä muuhun asuun sopimaton siisti työjakku, kun se sattui olemaan ensimmäinen takki, minkä sain eteisessä käteeni. Kyllä nolotti etenkin, kun lopulta meni vielä pari tuntia ennen kuin sain sairaalavaatteet."

Tämä tilanteen ja asukokonaisuuden yhdistelmä herätti myötätuntoni :)

Voittajaksi veikkaisin pään mitalla "kalsari-jumpsuit"-pukeutujaa. Metin itsekin, mihin kohtaan ruhossani asettuisi mahdollinen avosepalus?

Vierailija
6/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame,toppi ja villasukat.tukka sekaisti kiinni..

Vierailija
7/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 14:43"]

... ja koko porukka sinkkuja? Tai sokean miehen omaishoitajia?

t.mies

[/quote]

Miten niin? :D

Ei kai sitä nyt kotona tarvitse olla siististi pukeutunut, jos ei tahdo. Minä en ainakaan viitsi, oli sitten mies tai ei. Vaikka näihin kaikkein hirveimpiin verrattuna olen jopa ihan siisti ilmestys...harrastan lähinnä tuota yöhousu- ja toppilinjaa ja yleensä ovat jopa ihan ehjiäkin. Se on vain kiva olla kotona rennosti ja jos ei ole mitään menoa, niin turha sitä on alkaa muuta edes pukemaankaan, säästää ne siistit vaatteet sitten ihmisten ilmoille.

Vierailija
8/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni vanhat valkoiset hiphop-verkkarit (persus roikkuu) ja maastohuppari...en oo raaskinut poiskaan heittäää....ikää 50v, jou ;)

Vierailija
9/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus vuosia sitten maastokuvioiset salihousut ja ruskea t-paita jossa luki "no photos" kotiasuna. Eräs aamu olin juuri tullut suihkusta ja hiukset valuivat märkinä klimppeinä ja mulla tää asu päällä. Ovikello soi ja oven takana oli kivannäköinen huoltomies. Yritin ensin ettei tyyppi olisi tullut sisään kun niin nolotti asuni mutta hän halusi kuitenkin tulla nopeasti vilkaisemaan, joten päästin sisään. Nolotti kuitenkin.

Vierailija
10/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku selittää miksi pitää kotona housuja, joissa on reikä perseessä? Eikö ne kannattaisi hävittää ja ostaa uudet? Ei ole rahaa parempiin vaatteisiin?

Vierailija
11/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että voitan: hiukset pesty viikko sitten, ponnari leikattu sukkahousuista, meikkasin perjantaina ja samat meikit on naamassa, pumpulipuikolla vähän aina kohennettu panda-silmänalusia joka päivä :) vaatteet: puuterinväriset maxi sloggit, mustat pitsireunus legginssit vuodelta -99 joissa on haaroissa reikä, imetysrintsikat parin vuoden takaa, siwa t-paita, sukkia ei puhtaana joten pyykkikorista otettu ekat vastaantulevat (eri paria). Ei hyvää päivää. (Ikäni alkaa kakkosella...)

Vierailija
12/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:11"]Voisko joku selittää miksi pitää kotona housuja, joissa on reikä perseessä? Eikö ne kannattaisi hävittää ja ostaa uudet? Ei ole rahaa parempiin vaatteisiin?

[/quote]

Koska reikäiset vaatteet on aivan hyvät kotioloissa. Miksi ne pitäisi hävittää ja kuormittaa luontoa turhaan ostamalla uudet pöksyt? En ymmärrä. Sitäpaitsi olen kiintynyt joihinkin vaatteisiini niin paljon että saavat pudota päältä ennen kuin laitan lumppukeräykseen :)

Vierailija
13/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuh! Olen varmaan jonkun mielestä neurootikko mutta mulla ei ole mitään tuollaisia hirviöasuja, edes yksin ollessa. Olen tarkka vaatteista ja ihan automaattisesti pukeudun toisiinsa sointuviin kotivaatteisiinkin. Tällä hetkellä mulla on jalassa kalsarit, mutta ne on ns. merkkipöksyt, siistit ja tyylikkäät. Huppari ja villasukat mätsäävät housuihin. 

Vierailija
14/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan alapeukutatte meitä, ketkä ei lökäreihin pukeudu eivätkä vielä tälläydy muita kuin itseään varten. Uskokaa tai älkää, niin meitäkin on. Ehkä olemme vähemmistö, mutta silti.

Vierailija
15/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukkujen perusteella kalsonki-jumpsuit tosiaan kirii kohti voittoa. Lohdutuspalkinnot antaisin sianpaskalta haisevalle pitsileggariselle ja sille joka on pitänyt samoja alkkareita jo viikon :) ap

Vierailija
16/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ymmärrän kaikki kauheet asut kotona, itsekin kuljen yksin ollesani nukkavieruissa verkkareissa ja järkyttävässä aamutakissa, mutta peseytymättömyys? ja varsinkin toi ettei oo meikkejä pessy... yök! :D

Vierailija
17/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:30"]

Ihan turhaan alapeukutatte meitä, ketkä ei lökäreihin pukeudu eivätkä vielä tälläydy muita kuin itseään varten. Uskokaa tai älkää, niin meitäkin on. Ehkä olemme vähemmistö, mutta silti.

[/quote]

Joo, mutta ei niillä siisteillä kotiasuilla tätä kisaa voiteta ;-)

Vierailija
18/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:30"]

[/quote]

Syytäkin alapeukuttaa, jos ei ymmärrä ketjua! Tuliko sulla luettua otsikko? tähän ketjuun ei tulla brassailemaan fiineillä vetimillä. Tää oli karmeimmille kotiasuille!

Vierailija
19/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 18:11"]Voisko joku selittää miksi pitää kotona housuja, joissa on reikä perseessä? Eikö ne kannattaisi hävittää ja ostaa uudet? Ei ole rahaa parempiin vaatteisiin?

[/quote]

Koska reikäiset vaatteet on aivan hyvät kotioloissa. Miksi ne pitäisi hävittää ja kuormittaa luontoa turhaan ostamalla uudet pöksyt? En ymmärrä. Sitäpaitsi olen kiintynyt joihinkin vaatteisiini niin paljon että saavat pudota päältä ennen kuin laitan lumppukeräykseen :)

[/quote]

samat ajatukset. Mitä väliä jos on reikiä? Mun lempipaita kotona oli laamapaita, joka oli ihan reikänen ja hapero. Ostin sit uuden tilalle, mut se kangas ei ole ollenkaa yhtä kiva ja lutunen. Mieluusti olisin pitänyt sen vanhan.

Vierailija
20/74 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivaatteessa tärkeintä on mukavaksi kulunut materiaali ja se ettei kiristä mistään. Mukavuus usein tarkoittaa reikiä.

Minulla on flanellipaituli, jonka molemmat sivusaumat ovat revenneet 20 sentin matkalta ja kaksi nappia puuttuu. Jalassa ihan siistit villasukat ja päällä vielä aamutakki.